E34 õhumõõtja
E34 õhumõõtja
Tahaks ka kontrollida, kas see mõõdik vajab puhastamist/ ja üleüldse, kus see asub 525 TDSil?
Üks rool autos mitme inimese kohta on diskrimineerimine!
kasuta selleks www.realoem.com , seal näed kõiki juppe mis su bmw'l on
Sel mootoril polegi sellist asja:
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e3 ... index.html
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e3 ... index.html
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kes on puhastanud äkki oskab komenteerida kuidas ja millega ja kas tasus ka või läks hoopis hullemaks.
Endal probleem tühikäik ebaühtlane ja kiirendades/tühjaks lastes käivad ka vaepeal mingid jõnksud läbi. Diagnostika ühtegi viga ei näidanud. Väike kahtlus oli nagu saaks lisaõhku aga kusakilt näha pole et kuskilt saab. Et äkki õhlugeja annab vale infi.
Tegamist 525 141kw.
Endal probleem tühikäik ebaühtlane ja kiirendades/tühjaks lastes käivad ka vaepeal mingid jõnksud läbi. Diagnostika ühtegi viga ei näidanud. Väike kahtlus oli nagu saaks lisaõhku aga kusakilt näha pole et kuskilt saab. Et äkki õhlugeja annab vale infi.
Tegamist 525 141kw.
Oma autol puhastasin ise selle mõõtja seest poolt piiritusega ja sai ka "kelk" sätitud natuke teisele kohale kuna vanad sooned olid juba päris kulunud ja ühendus kehva ning praegu juba üle aasta pole midagi juhtunud aga kuulsin et uuemate mootoritega bensukatel ei saagi ise puhastada kuna pidi hoopis teine süsteem olema, seest näeb see vanem 88a-91a selline välja:
tel: 58226717
Mis moodi sa seda "kelku" nihutasid?Roman kirjutas:Oma autol puhastasin ise selle mõõtja seest poolt piiritusega ja sai ka "kelk" sätitud natuke teisele kohale kuna vanad sooned olid juba päris kulunud ja ühendus kehva ning praegu juba üle aasta pole midagi juhtunud aga kuulsin et uuemate mootoritega bensukatel ei saagi ise puhastada kuna pidi hoopis teine süsteem olema, seest näeb see vanem 88a-91a selline välja:
Tuleb kinnitus lahti päästa (hor. kuuskant polt pildil) ja siis annab kogu liikuvat osa nihutada võllil umbes 1mm üles või allapoole ja vastavalt sellele nihkub kelk natuke sissepoole või väljapoole, ainus asi mida seal sees puutuda ei tohi on see ristpeaga kruvi kuna see ajab aju setingud sassi sest sealt reguleeritakse klapi ja kelgu vahelist nurka.
tel: 58226717
Tahtsingi küsida et kas klapi seadeid sassi ei karda ajada. Aga sain juba vastuse.Roman kirjutas:Tuleb kinnitus lahti päästa (hor. kuuskant polt pildil) ja siis annab kogu liikuvat osa nihutada võllil umbes 1mm üles või allapoole ja vastavalt sellele nihkub kelk natuke sissepoole või väljapoole, ainus asi mida seal sees puutuda ei tohi on see ristpeaga kruvi kuna see ajab aju setingud sassi sest sealt reguleeritakse klapi ja kelgu vahelist nurka.
Kas aga oli selle puhastamisest midagi kasu? Kas peale puhastamist midagi paremaksda ka läks? (näiteks kütuse kulu)
Sel juhul kaaluksin isegi selle protseduuri läbiviimist
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu
Mul hakkas see vidinas jukerdama (pöörded kõikusid) ja seepärast ma sinna kallale läksingi ja peale puhastamist on asi korras, lisan siia selle lehe kus on kõik üksipulki lahti seletatud, inglise keeles küll aga abiks ikka.http://frwilk.com/944dme/afm.htmsiim_s kirjutas:Tahtsingi küsida et kas klapi seadeid sassi ei karda ajada. Aga sain juba vastuse.Roman kirjutas:Tuleb kinnitus lahti päästa (hor. kuuskant polt pildil) ja siis annab kogu liikuvat osa nihutada võllil umbes 1mm üles või allapoole ja vastavalt sellele nihkub kelk natuke sissepoole või väljapoole, ainus asi mida seal sees puutuda ei tohi on see ristpeaga kruvi kuna see ajab aju setingud sassi sest sealt reguleeritakse klapi ja kelgu vahelist nurka.
Kas aga oli selle puhastamisest midagi kasu? Kas peale puhastamist midagi paremaksda ka läks? (näiteks kütuse kulu)
Sel juhul kaaluksin isegi selle protseduuri läbiviimist
tel: 58226717