E34 Mootoriremont-tulemused hullemad kui enne (525TDSA)
E34 Mootoriremont-tulemused hullemad kui enne (525TDSA)
Ühesõnaga e34 525 TDS, viletsust ja vaeva näinud ainult selle masinaga.
Lendas siis plokikaan, ostsin kasutatud asja peale, igati korralik paistis, lihvisime ära, kõik tihendid said uued pandud. Uued hüdrotõukurid ka aga asja käima ei saa. Mootor töötab ja ilge klõbin on sees. Algselt panime vanade tõukuritega kokku, siis klõbises vähem. Panin lõpuks kõik uued tõukurid, aga klõbin ära ei kao, sai lastud ikka julgelt üle tunni kohapeal töötada, aga ei midagi. Oleme nied tõukureid õlist tühjana tagasi pannud, ja proovinud ka õliga täidetuna tagasi panna, vahet ei ole. Hetkel vaatasinm, et õli on miinimumis, kas see võib midagi mõjutada? Endal mõistus otsas juba. Klapikambri kaant juba vähemalt 10 korda maah võtnud. Nukkvõll sai oma vana pandud tagasi. Sellel probleemi polnud. Hetkel mootor töötab ka ebaühtlased pöörded stabiilselt kõioguvad. Pumba viga see ei ole. Ühesõnaga enne töötas auto ilusti, ei klõbisenud, ainult see jama oli et surve sees mootoris. Nüüd siis uus plokikaan peal, aga hirmus klõbin sees ja mootor müriseb ka koledasti. ON kellegi IDEID??? Raha on juba 10k kulunud ja närvid täitsa katki!
Lendas siis plokikaan, ostsin kasutatud asja peale, igati korralik paistis, lihvisime ära, kõik tihendid said uued pandud. Uued hüdrotõukurid ka aga asja käima ei saa. Mootor töötab ja ilge klõbin on sees. Algselt panime vanade tõukuritega kokku, siis klõbises vähem. Panin lõpuks kõik uued tõukurid, aga klõbin ära ei kao, sai lastud ikka julgelt üle tunni kohapeal töötada, aga ei midagi. Oleme nied tõukureid õlist tühjana tagasi pannud, ja proovinud ka õliga täidetuna tagasi panna, vahet ei ole. Hetkel vaatasinm, et õli on miinimumis, kas see võib midagi mõjutada? Endal mõistus otsas juba. Klapikambri kaant juba vähemalt 10 korda maah võtnud. Nukkvõll sai oma vana pandud tagasi. Sellel probleemi polnud. Hetkel mootor töötab ka ebaühtlased pöörded stabiilselt kõioguvad. Pumba viga see ei ole. Ühesõnaga enne töötas auto ilusti, ei klõbisenud, ainult see jama oli et surve sees mootoris. Nüüd siis uus plokikaan peal, aga hirmus klõbin sees ja mootor müriseb ka koledasti. ON kellegi IDEID??? Raha on juba 10k kulunud ja närvid täitsa katki!
Viimati muutis visla, 15.06.2005 09:37 09, muudetud 2 korda kokku.
Süüde sai enne remonti pandud kellaga õigeks, ja remondimees väidab, et väntvõllile ja hammasrattale said märgid peale löödud.
Samas kui tõenäoline see on et need tõukurid ei toimi hästi?? Ometi said ju uued pandud, klappide jama on ka välistatud, klapisääre tihendid said ka vahetatud ja siis paistis kõik olevat normaalne.
Samas kui tõenäoline see on et need tõukurid ei toimi hästi?? Ometi said ju uued pandud, klappide jama on ka välistatud, klapisääre tihendid said ka vahetatud ja siis paistis kõik olevat normaalne.
Kaevan vähe vana teemat ja küsin, et kas e34 2.5tds ja e39 2.5tds plokikaaned on samad ja kui ei ole siis mis erinevused neil on. Ja seda ka veel,et enda tds moto käib ka vähe kõva häälega. Teades et autol on tehtud kaaneremont ja maas on olnud nii nukk kui ka klapid tehtud, siis kas on võimalus et auto kokku pandud ja ka ei ole tõukureid tühjaks pressitud õlist. Muidugi remont on tehtud juba üle poole aasta tagasi ja masin töötab ilusti, ainult hääl on nagu vähe terav. Hommikul käivitades ei ole ka et algul nagu tõukurid tühjad ja teevad kõvemat häält mis ära kaob vaid on kohe ühtlane terav hääl.
525 TDS´a EXECUTIVE
Äkki keegi vastab sellisele 2,5tds´i puudutavale küsimusele, et täna sai korra maha võetud nukkvõll ja otsast lahti lastud ka hammakas. Ja mis ma nägin, sellel masinal ei ole nuka hammakal mingit tifti ega ka kiilu. Kas ta ainult selle ühe näruse poldiga peabki nukka paigal hoidma. Jama ka kui see polt vähekeni järgi peaks andma ja selle peale moto laiali lendab. Samas nuka otsas on nagu tifti auk olemas. Proovisina ka tõukureid tühjaks pressida, aga need ei teinud midagi kui kruustangide vahel surusin. Ei julgenud väga kõvasti ka neid pressida, et äkki läheb katki ka veel.
Aga selle nuka hammaka kohta tahaks küll vastust muidu ei julgegi sõita enam.
Aga selle nuka hammaka kohta tahaks küll vastust muidu ei julgegi sõita enam.
525 TDS´a EXECUTIVE
see, et nukk ja hammakas pole omavahel fikseeritult ühendatud on just hea- sealkaudu annab paika panna viimase settingu gaasijaotuses, ehk vända ja nukkvõlli asendi peenhäälestuse koht. 524 see samamoodi ja viimase rihmavahetuse käigus korrigeerisin samuti sealt nuka asendit, poldi keerasin normaalse padrunisabaga kinni ja magan täiesti rahulikult-juba varsti aasta
E21 320; E30 320; E28 524TD; E34 524TDA; E34 525 TDS T
Tehnosüsteemide ehitus ja pinnasetööd, ekskavaatorid, kallurveod http://www.multiprofiil.ee/
Tehnosüsteemide ehitus ja pinnasetööd, ekskavaatorid, kallurveod http://www.multiprofiil.ee/
e39 ja e34 tds-ide kaaned on samad kui välja arvata üks erinevus. nimelt on sisselaske kolde kinnituse poldid vähe teises asendis ja saab ainult 1 poldiga kinni, kui kui kasutada ka e39 sisselakekollektorit siis pole probleemi ja pealekauba on ka e39 sisselase plastist mis ei on ka asja hea külg. Muud osad klapivad
Ise veidi mõeldes jõudsin ka järeldusele, et tegelt sealt päris hea regullida nukka. Aga mõni spetsiifiline küsimus oleks siiski nuka regulli kohta. Kas märk läheb paika väntvõlli rihmarattal oleva kriipsu ja siis plokil oleva kõrgema triibu järgi. See paistab kui piiluda genaka ja lõdviku vahelt. Ja kas nukal ka mingid kindlad märgid on. Ees otsas on nukal kaks lühikest kõrva kummalegi poole. Kas need tuleb kaane servaga ühele joonele ajada? Palju lolle küsimusi, aga ei ole bmw märkidega veel kursis täpselt, kuid olen mõningal teisel masinal teinud seda tööd nii et päris saamatu ei ole.
Korra nukk maha käis ja siis sain ta paika ja masin töötab, kui tahaks peale tõukurite vahetust panna ta korralikult paika õigete märkide järgi.
Korra nukk maha käis ja siis sain ta paika ja masin töötab, kui tahaks peale tõukurite vahetust panna ta korralikult paika õigete märkide järgi.
525 TDS´a EXECUTIVE
Ja küsiks veel kui palju peab diisli hüdrotõukur liikuma. Maha võetult näpu vahel ei liikunud üldse ja kui panna kruustangide vahele, siis oli ka nigu kännutaga hoobilt. Mingi tõrts tuli õli ainult august välja. Ise kujutasin ette, et peaks ikka mõned millimeetrid liikuma see kolb vähemalt.
525 TDS´a EXECUTIVE
525 disla kohta ei tea, aga 2,4 fikseeritakse väntvõll starteri all oleva hooratta anduri all oleva spets augu kaudu a`la 10-se pikema poldiga hoorattasse, kus on vastav auk. Siis on pumba rattas samuti auk mis peab (tööriista kastis oleva plastmass otsaga metall pulga) plast otsaga pulga sisse pistes minema ettenähtud auku kinnitusraami. Kui nüüd vänt ja pump oma kohal, siis peavad esimese püti nukad V- kujuliselt üles vahtima ja nuka otsas olev ristküliku kujuline element olema paralleelne plokikaane servaga. Siis on gaasijaotus täpselt paigas
Ehk on 2,5 midagi sarnast? Endal panin nuka tsipa varasemaks rihmavahetusel, kui täpselt paralleelne ja minuarust sai parem, võibolla
Ehk on 2,5 midagi sarnast? Endal panin nuka tsipa varasemaks rihmavahetusel, kui täpselt paralleelne ja minuarust sai parem, võibolla
E21 320; E30 320; E28 524TD; E34 524TDA; E34 525 TDS T
Tehnosüsteemide ehitus ja pinnasetööd, ekskavaatorid, kallurveod http://www.multiprofiil.ee/
Tehnosüsteemide ehitus ja pinnasetööd, ekskavaatorid, kallurveod http://www.multiprofiil.ee/
Jep seal hooratta anduri all on plokis auk olemas. Pumba kohta pean nüüd veel vaatama. Nujah, aga 2.5 ketiga ja kui ongi seal pumbal ka auk, siis saab seda paika ainult keti liigutamisega, juhul kui keegi tark on selle kunagi paigast ajand. Ja endal on nukk hetkel pandud nende kõrvade järgi kaanega paralleelseks ja mu meelest jäidki ka esimesed nukad vähe ülesse vahtima.
Ja kus tallinnas müüakse neid välispidiseid tähikvõtmeid. Siiani tavalise padruniga hakkama saand, aga kardan, et võin poldi pead ära rikkuda lõpuks.
Ja kus tallinnas müüakse neid välispidiseid tähikvõtmeid. Siiani tavalise padruniga hakkama saand, aga kardan, et võin poldi pead ära rikkuda lõpuks.
525 TDS´a EXECUTIVE
Nu näpuvahel mitte emmigi ei surund neid, aga ka mitte kruustangide vahel vaikselt survet peale andes ei läinud kokku tõukurid. Just huvitab, et kui palju nad ikkagi peavad liikuma ja kui kõva surumise peale. Krt tiks on sees ja mõni päev vähem ja teine päev rohkem. Närvi ajab, tahan lahti saada sellest tiksust. Krt teen enneagse õlivahetuse ja läbipesu ka pesuõliga ja mitu korda veel. Kuskil foorumis tegid mingid mehed lausa puhta diisliga pesu. Peaks puhastama küll, aga enda südamele oma mootori kokkujooksmist küll ei taha.
525 TDS´a EXECUTIVE
maksimarketiga ühe katuse all on olemas tööriista market ja seal täitsa olemas alates E10-E22 (maksikas asub siis peterburi maantee ääres).M.P kirjutas:Jep seal hooratta anduri all on plokis auk olemas. Pumba kohta pean nüüd veel vaatama. Nujah, aga 2.5 ketiga ja kui ongi seal pumbal ka auk, siis saab seda paika ainult keti liigutamisega, juhul kui keegi tark on selle kunagi paigast ajand. Ja endal on nukk hetkel pandud nende kõrvade järgi kaanega paralleelseks ja mu meelest jäidki ka esimesed nukad vähe ülesse vahtima.
Ja kus tallinnas müüakse neid välispidiseid tähikvõtmeid. Siiani tavalise padruniga hakkama saand, aga kardan, et võin poldi pead ära rikkuda lõpuks.
Mercedes EQS 450+ 2022
Njah. Võtsin täna tõukurid maha, lammutasin laiali ja pesin puhtaks. Seoses selle jäntimisega läks peale panekuga pooleks nukkvõll, kusjuures ei toiminud mingit valesti pingutamist vaid alles keerasin nukka vastu kaant väikse padruniga. Sai sauele kimatud ja Siimu käest nukk toodud ja see peale pandud. Sai nukk ka ilusti märkide järgi pandud ja praegu ta mul siis tiksub seal õues tühikäigul. Eks näis kas aitas tõukurite pesu väheke või mitte. Kui nüüd tõmbas tiksu maha siis võib millalgi tõukurid vahetada kui ei siis pihusti surveid mõõtma.
525 TDS´a EXECUTIVE
Kui nüüd kulunud mootorile lammarist uue/kasutatud nuka tõid siis tõenäoliselt teeb veel hullemat häält kui enne.
Ja tõukureid võib vabalt kruustangide vahel pressida. tuleb lihtsalt vaadata et kahjustada ei saaks. Kui tõukur korras siis töökäik ikka väga raske. Ja peaks ikka päris põhja minema.
Ja tõukureid võib vabalt kruustangide vahel pressida. tuleb lihtsalt vaadata et kahjustada ei saaks. Kui tõukur korras siis töökäik ikka väga raske. Ja peaks ikka päris põhja minema.
X5 E70 3,5D, X5E70, F11
Kusjuures väidetakse, et TDS´i nukk ei pidavat hullu moodi ära kuluma. Probleemid pidavadki olema pooleks minekus või siis kraapsud liugpindadel.
Aga tiksuga on ikkagi nii, et ei ole siiani ta kuhugi kadunud. Mootori tööd ta ei mõjuta, hullemaks ega paremaks pole ta läind ja seepärast ei ole ma temaga ka paaniliselt tegelenud. Tõukurid said kõik juppideks võetud, pestud ja kokku pandud ja suvalises järjekorras peale pandud, mis peaks teoreetiliselt ju muutma tiksu asukohta mootoris, kui ka mõni rõukur peaks pees olema, kuid tiks on ikkagi neljanda silindri juures kõige tuntavam ja seepärast on ikkagi kahtlus anduriga pihustil.
Aga tiksuga on ikkagi nii, et ei ole siiani ta kuhugi kadunud. Mootori tööd ta ei mõjuta, hullemaks ega paremaks pole ta läind ja seepärast ei ole ma temaga ka paaniliselt tegelenud. Tõukurid said kõik juppideks võetud, pestud ja kokku pandud ja suvalises järjekorras peale pandud, mis peaks teoreetiliselt ju muutma tiksu asukohta mootoris, kui ka mõni rõukur peaks pees olema, kuid tiks on ikkagi neljanda silindri juures kõige tuntavam ja seepärast on ikkagi kahtlus anduriga pihustil.
525 TDS´a EXECUTIVE