E34 524 TD 89a. eelsüüteküünalde ja relee tuled
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 03.03.2006 14:32 09
- Asukoht: Tartu
E34 524 TD 89a. eelsüüteküünalde ja relee tuled
Avastasin et ei lähe kumbki põlema süüte keeramisel.Vaatasin kaitsmeid need paistsid korras olevat.Ei oska viga otsida.Ja öö paistab ka külm tulevat.Nõuandeid oleks ruttu vaja.
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 03.03.2006 14:32 09
- Asukoht: Tartu
Mootor pole veel maha jahtunud.Eelsüüte tulest saan aru et soojalt ta ei peagi põlema aga relee tuli on alati põlenud mingi aeg.Nüüd ei midagi.Käima veel läheb.Kusjuures klõps käib kui süüde natuke sees olnud.Ma loodan et see on ikka relee.Ei te täpselt kus asub ka.Tuled tegid rohkem muret et miks ei põle.
tegelikult on vist liiga hilja kui pärast kõpsu käivitada, tegelt peaks enne seda käivitamaTD kirjutas:vaata jah pirnid üle, olen ise just sellise probleemi ees. pirn läbi, istun autose keeran süüdet ootan kuni käib kõps ja starterit. käivitub sama hästi.
kui sul eelsüüdet ei annaks, ei läheks ta külmast peast mitte just kõige lühema käivitusega, käima kui üldse.See on muidugi minu arvamus.
mul tekkis nüüd taoline probleem, aga eelsüüte küünlaid ei võta enam taha
Vahetatud kõik releed ja jullad mis eelsüüte küünalde kohta käib. Kaitsmed kõik korras, süütelukk korras....
Otsisin viga mitu tundi ja asjatult. Vahepeal nagu hakkab tööle ja siis jälle ei tööta Armatuuris lambid ka ei põle....
Vahetatud kõik releed ja jullad mis eelsüüte küünalde kohta käib. Kaitsmed kõik korras, süütelukk korras....
Otsisin viga mitu tundi ja asjatult. Vahepeal nagu hakkab tööle ja siis jälle ei tööta Armatuuris lambid ka ei põle....
Mul ei käivitunud mootor hommikuti- pikk käivitus: sai maha võetud paagi pump mis oli ilusti töökorras (puhastasin sõelad ära) ja edasi otsima, testriga sai mõõdetud kõik küünlad üle, kõik toimis ei käivitu, siis aga kui lootus kadus keerasin kõik küünlad välja ,releed ja mõni pihustvoolik tuli lagedale kaks peaaegu töötavat küünalt (töötab kuid - ots ei lähe kuumaks) sai siis kõik puhastatud ja tagasi (paar ostetud) - käivitub nagu paugupill....
Järeldus : kui 1 või 2 küünalt juba teise takisusega siis kogu süüteküünlasüsteem peaaegu ei toimi.....
See siis e39 525tds peal...
soovitan: 2,4td peal on neid lihtne välja keerata ja teha profülaktika- puhastada 1000 liivapaberiga ja panna aku peal tööle... Muidu jäädki vigasid otsima.... Nagu mina kunagi siin otsisin päevad läbi
Järeldus : kui 1 või 2 küünalt juba teise takisusega siis kogu süüteküünlasüsteem peaaegu ei toimi.....
See siis e39 525tds peal...
soovitan: 2,4td peal on neid lihtne välja keerata ja teha profülaktika- puhastada 1000 liivapaberiga ja panna aku peal tööle... Muidu jäädki vigasid otsima.... Nagu mina kunagi siin otsisin päevad läbi
see kes diagnosti tegi mul, ütles ka, et kui mõni küünal ei tööta, siis kogu mäng enam ei tööta õieti, et peaks vahetama ära. Endal on hetkel kaks eelsüüteküünalt teise takistusega ja peaks ära vahetamaDanil523 kirjutas:Mul ei käivitunud mootor hommikuti- pikk käivitus: sai maha võetud paagi pump mis oli ilusti töökorras (puhastasin sõelad ära) ja edasi otsima, testriga sai mõõdetud kõik küünlad üle, kõik toimis ei käivitu, siis aga kui lootus kadus keerasin kõik küünlad välja ,releed ja mõni pihustvoolik tuli lagedale kaks peaaegu töötavat küünalt (töötab kuid - ots ei lähe kuumaks) sai siis kõik puhastatud ja tagasi (paar ostetud) - käivitub nagu paugupill....
Järeldus : kui 1 või 2 küünalt juba teise takisusega siis kogu süüteküünlasüsteem peaaegu ei toimi.....
See siis e39 525tds peal...
soovitan: 2,4td peal on neid lihtne välja keerata ja teha profülaktika- puhastada 1000 liivapaberiga ja panna aku peal tööle... Muidu jäädki vigasid otsima.... Nagu mina kunagi siin otsisin päevad läbi