E34 Kliima täitmine "vana" ainega...
E34 Kliima täitmine "vana" ainega...
Auto on 535 90a. Kliima süsteem on külmaainest tühi. Aga selles süsteemis käib veel vana - praeguseks ametlikult keelatud miski R12 aine, mis tekitab osoonikihti auke vmt jama. Küsimus selline, kas on veel kohti,kus saaks selle ainega lasta süsteemi täita ja kontrollida? Või jääb vaid viimane võimalus süsteem lasta uue aine pealeümber ehitada? UM-s seda tehakse.
BMW
On nurgataguseid kohti kust veel saab vana ainet ja on ka kohti kust saab nn. ülemineku ainet st. vastab reeglitele ja hädaga sobib kokku ka vana süsteemiga (vähemalt sedasi on mulle seda asja ühes nurgataguses urkas seletatud).
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
-
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 15.06.2006 00:14 53
- Asukoht: Pärnu
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
R12 on tänapäevamõistes jah jube mürk. EU-s kasutatakse R134a. Süsteemid on iseenesest identsed, jupid ei ole põhimõtteliselt erinevad. Lihtsalt r12 kasutab mineraalõli, r134a (mis ongi tegelikult toodetud asendamaks r12) aga kasutab ester, e. sünt õli. Õli asub kompressoris ja freoon kannab seda süsteemi laiali.nii toimubki süsteemi määrimine. Ja kui lihtsalt lasta r12 välja ja r134a otse peale, siis võib juhtuda see, et r134a ei seo piisavalt õli, ei võta seda n.ö. kompressorist kaasa. Ongi kaks võimalust, kas vahetada siis kompressor, või proovida see lahti võtta ja ära puhastada. Arvatavalt mitte just kõige lihtsam tegevus.
aga, igatahes, tean kedagi kellel veel on seda r12 ja saadan sulle ta nr-i. täitmine 500eeki.
aga, igatahes, tean kedagi kellel veel on seda r12 ja saadan sulle ta nr-i. täitmine 500eeki.