E34 530ia v8 - jõud kaob vahepeal ja sureb välja
E34 530ia v8 - jõud kaob vahepeal ja sureb välja
Niisiis..jama täna hommikul kui tööle sõitsin..
asi siis nüüd hulluks kätte läinud!
jõud kaob ära ja auto sureb välja...kui gaasi vajutan rohkem võtab tuurid maha ja ei lähe enam edasi üldse.
Kui sureb välja ja käivitan tundub kõik olevat korras!
Aga kui gaasi vajutan tasakesi läheb nagu edasi ja kui kohe rohkem vajutan blokib jälle ära ja hakkab puterdama...täitsa lõpp..sõitsin täna tööle ohutuled peal ja iga natukene asja tagant panin oma autot jälle käima?
wtf?
isegi ei oska kuskilt otsida?!?!?
Juusiis hakkan jalameheks!
asi siis nüüd hulluks kätte läinud!
jõud kaob ära ja auto sureb välja...kui gaasi vajutan rohkem võtab tuurid maha ja ei lähe enam edasi üldse.
Kui sureb välja ja käivitan tundub kõik olevat korras!
Aga kui gaasi vajutan tasakesi läheb nagu edasi ja kui kohe rohkem vajutan blokib jälle ära ja hakkab puterdama...täitsa lõpp..sõitsin täna tööle ohutuled peal ja iga natukene asja tagant panin oma autot jälle käima?
wtf?
isegi ei oska kuskilt otsida?!?!?
Juusiis hakkan jalameheks!
Minevik: E34 525 125kw 89a; E36 318 85kw 91a; E34 520 110kw 93a touring, E34 530 V8 160kw 93a, Nissan Primera 06a, Mazda 6 2,0 08a, Audi 80 Cabrio 95a, Audi V8 92A, Lincoln Navigator 5,4l 04a, E65 730 02a, E60 545 05a
Kindlasti diagnostika abiks
Enda kogemustest soovitaks sul seda plastmass lõdvikut konrollida mis jookseb õhulugejast mootorisse - ja just alumist poolt, sest minul olid seal silmnähtavad praod sees. Mitte, et see kohe asja korda teeks aga tänu nendele pragudele seal, hakkas ka mul auto puterdama aegajalt käivitades
Enda kogemustest soovitaks sul seda plastmass lõdvikut konrollida mis jookseb õhulugejast mootorisse - ja just alumist poolt, sest minul olid seal silmnähtavad praod sees. Mitte, et see kohe asja korda teeks aga tänu nendele pragudele seal, hakkas ka mul auto puterdama aegajalt käivitades
No seda lihtne diagnoosida: kui lahtiühendatud õhulugejaga käib ja ei puterda, siis on viga õhukulu mõõtmises.Rain530 kirjutas:Kindlasti diagnostika abiks
Enda kogemustest soovitaks sul seda plastmass lõdvikut konrollida mis jookseb õhulugejast mootorisse - ja just alumist poolt, sest minul olid seal silmnähtavad praod sees. Mitte, et see kohe asja korda teeks aga tänu nendele pragudele seal, hakkas ka mul auto puterdama aegajalt käivitades
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
nu aga asi selles kui panen käima siis käib ilusti tyhikäigul..kas ikka võib see olla?
Aga imelik...vahepial kaob see jama ära paarks päevaks ja siis jälle tagasi!
Aga imelik...vahepial kaob see jama ära paarks päevaks ja siis jälle tagasi!
Minevik: E34 525 125kw 89a; E36 318 85kw 91a; E34 520 110kw 93a touring, E34 530 V8 160kw 93a, Nissan Primera 06a, Mazda 6 2,0 08a, Audi 80 Cabrio 95a, Audi V8 92A, Lincoln Navigator 5,4l 04a, E65 730 02a, E60 545 05a
- Kristjan.K
- Huviline
- Postitusi: 231
- Liitunud: 17.10.2006 16:33 22
mul juhtus kaks korda nii, et keset linna jäi lihtsalt puperdama, vajutades gaasi ei toimunud midagi, kiskus alla pöördeid ja viskas kuni tuhandeni, aga välja ei surnud...
vihastades litsusin gaasi põhja ja ootasin, tõmbas pöörded taha uuesti...aga mul just kohalt võttes ilmnes selline jama...vahetasin bensu filtri ära ja sai korda
vihastades litsusin gaasi põhja ja ootasin, tõmbas pöörded taha uuesti...aga mul just kohalt võttes ilmnes selline jama...vahetasin bensu filtri ära ja sai korda
Original BMW Teile
No mul oskas õhulugeja nii jebida, et suvalisel hetkel kadus jõud ära. Aga eeltingimus oli: kapotialune pidi soojaks minema! Külmalt probleeme ei olnud. Ka diagnostikas mitte (kapott ju lahti). Samuti üliharva maanteesõidul. Tühikäigul käima jätsid, siis suri hiljemalt 15min pärast välja. YMMV muidugi.sepp kirjutas:nu aga asi selles kui panen käima siis käib ilusti tyhikäigul..kas ikka võib see olla?
Aga imelik...vahepial kaob see jama ära paarks päevaks ja siis jälle tagasi!
Aga seda õhulugeja viga on lihtne elimineerida ja ei maksa midagi (kütusekulu tõuseb veidi ja uimasem on), aga mootor vähemalt käib ja ei sure välja. Kui see test Sul midagi ei muuda, siis loomulikult tuleb edasi kaevata. Aga kuna nii lihtne on proovida, siis miks ei võiks seda teha?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Muidugi võin!
Mu vanemate majas garaaz olemas kus nokitseda ja ei pelga väikest mustust oma kätel!
Muideks külmast peast ka mul ei tee seda nalja vaid jah kui soojaks läheb!
Äkki oskad mind valgustada!?
Mõtlesin, et lähen täna trenni aga vist tuleb garaazi laks! Kui autoga minema saan töölt!
PS! Alguses mõtlesin ka et äkki benafilter, see vahetatud paar päeva tagasi kui prbleem ka ilmnes!
Aga ka muideks...võibolla see ainult kahtlus aga asi jukerdab nagu siis kui mul vähem kui 20l bena paagis!?!?!
paar päeva tagasi oli sama...et oli 20l paagis siis jamas...kui võtsin 50l ei teinud seda pulli enne kui täna mil nüüd on alles sellest 20 või nati vähem!?!?
Müstika!
Mu vanemate majas garaaz olemas kus nokitseda ja ei pelga väikest mustust oma kätel!
Muideks külmast peast ka mul ei tee seda nalja vaid jah kui soojaks läheb!
Äkki oskad mind valgustada!?
Mõtlesin, et lähen täna trenni aga vist tuleb garaazi laks! Kui autoga minema saan töölt!
PS! Alguses mõtlesin ka et äkki benafilter, see vahetatud paar päeva tagasi kui prbleem ka ilmnes!
Aga ka muideks...võibolla see ainult kahtlus aga asi jukerdab nagu siis kui mul vähem kui 20l bena paagis!?!?!
paar päeva tagasi oli sama...et oli 20l paagis siis jamas...kui võtsin 50l ei teinud seda pulli enne kui täna mil nüüd on alles sellest 20 või nati vähem!?!?
Müstika!
Viimati muutis sepp, 20.10.2006 10:46 14, muudetud 1 kord kokku.
Minevik: E34 525 125kw 89a; E36 318 85kw 91a; E34 520 110kw 93a touring, E34 530 V8 160kw 93a, Nissan Primera 06a, Mazda 6 2,0 08a, Audi 80 Cabrio 95a, Audi V8 92A, Lincoln Navigator 5,4l 04a, E65 730 02a, E60 545 05a
nu ta ei iseenesest ta nii lambis välja ei sure...muidugi...külmaga hommikuti on tekkinud nii et ei taha külmaga käia alguses...nagu sureb välja ja kui mingi hoiad teda käimas minutikese siis käibb....aga mul ükskord oli vana 525ga sama jama et tyhikäigu regulaator läbi, siis ei käivitunud üldse enam!
Ja ääki juhatad mind realoemis selle asjani ka mida vaatama pean, ma v8 mootoris suht võhik veel!
Ja ääki juhatad mind realoemis selle asjani ka mida vaatama pean, ma v8 mootoris suht võhik veel!
Minevik: E34 525 125kw 89a; E36 318 85kw 91a; E34 520 110kw 93a touring, E34 530 V8 160kw 93a, Nissan Primera 06a, Mazda 6 2,0 08a, Audi 80 Cabrio 95a, Audi V8 92A, Lincoln Navigator 5,4l 04a, E65 730 02a, E60 545 05a
- Kristjan.K
- Huviline
- Postitusi: 231
- Liitunud: 17.10.2006 16:33 22
oot see on päris huvitav, õhulugeja lahtiühendamine, polegi tulnud selle peale, mul nimelt kipub auto natuke uimane olema, kuigi käib ilusti ja küttekulu ka minuarust väga hull pole 520 110kw kohta...peakski proovima...kuigi lugeja traadid olid kõik terved ja paistis suhteliselt puhas kui kontrollisin...
Original BMW Teile
Ega see V8 teistest erine! Õhulugeja on ju ikka õhufiltri ja seguklapi vahel. Ümmargune (4-klemmiga) pistik, mis on sisselaske õhutoru küljes, kohe peale õhufiltri korpust.sepp kirjutas:Ja ääki juhatad mind realoemis selle asjani ka mida vaatama pean, ma v8 mootoris suht võhik veel!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Mul oli enne bensupumba koolemist ligilähedane probleem. Alguses oli nii et ei läinud käima kui benssu paagis alla 10l. Hiljem siis ei läinud pöörded üle mingi piiri ja see piir hakkas järjest allapoole tulema kuni saabus lõppude lõpp.sepp kirjutas:Aga ka muideks...võibolla see ainult kahtlus aga asi jukerdab nagu siis kui mul vähem kui 20l bena paagis!?!?!
paar päeva tagasi oli sama...et oli 20l paagis siis jamas...kui võtsin 50l ei teinud seda pulli enne kui täna mil nüüd on alles sellest 20 või nati vähem!?!?
Müstika!
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Kumb neist? Ja mul ka lambdad tahtsid vahetamist, aga see ei pannud mootorit niimoodi puterdama, et välja hakkaks surema ja jõudu ei ole!Andrias kirjutas:See teada tuntud mure juba,kahel tuttaval sama mure olnud,lambda andur on läbi!!!!
Sedagi on lihtne kontrollida: mine auto alla ja ühenda lambdad lahti!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
AGA MINUL oli nädal tagasi sama jama. kuni asi niikaugel, et enam üldse käima ei läinud. asio nsiis nimelt ensiini kättesaamises. bensupumbal on peal klapp, mis peaks takistama bensu tagasivalgumist, minul aga oli ta kinni kiilunud ja takistas bensu pealevoolu.alguses lasi veel veidi läbi ning auto käis, aga gaasi vajutades vajab mootor rohkem bensiini ja et rikkis klapp nii palju läbi ei jõua anda, siis hakkabki mootor puterdama ja jõud kaob ära. soovitaks klapp maha keerata pumba küljest, ja proovida. kui ühtepidi puhudes õhk läbi käib on korras, kui üldse läbi ei lase, või laseb imeõrnalt, siis soovitaks mingi peene asjaga natuke klapi tööle kaasa aidata. samas oleks hea kontrollida ka pumba enda tööd. st. võtad pumba välja, ja asetad ta bensiini sisse, ning lased voolu taha. kui bensu lendab, on korras. siis sama asja korrata klapiga...kui läbi ei lase, on klapp pees...
Kas siis seda pumba peal asetsevat tagasivoolu klappi polegi?priitv8 kirjutas:Niipalju tuleks lisada, et erinevalt '88 530-st ei ole V8 530 bensupumbal mingit eraldiasetsevat klappi, see on kõik pumba korpuse sees.
Edit..uurisin realoem 10.88 äljalaskega bensupumpa, aga seal ei näidanud isegi pumba küljes olevat filtrit, ega korpust, mille sisse pump käib...