E39 525TDS 96a 105kw suri sõidu ajal välja ja enam ei käivit
E39 525TDS 96a 105kw suri sõidu ajal välja ja enam ei käivit
Sõitsin eile 500km kõik oli nagu ok(va mingi kahin/madal sirin mis tekkis vahelduva eduga kuhugi tahaossa sõidu ajal_eriti linnasõidus kus kiirus oli seal alla 70km/h - mingi uus mure)
Nii siis täna läks ilusti käima.
Ei olnd eile ka mingit jõnksutamist.
Sain siis 5km sõita täna hommikul ja täitsa hoiatamata suri auto välja.
Auto oli soe juba a enam käima ei läinud(startre ajas ilusti ja kiirelt ringi).
Absoluutselt ei luband.
Õhu ja küttefilter vahetatud 3000km tagasi.
Kellelgi kogemusi?
Aidake!
Nii siis täna läks ilusti käima.
Ei olnd eile ka mingit jõnksutamist.
Sain siis 5km sõita täna hommikul ja täitsa hoiatamata suri auto välja.
Auto oli soe juba a enam käima ei läinud(startre ajas ilusti ja kiirelt ringi).
Absoluutselt ei luband.
Õhu ja küttefilter vahetatud 3000km tagasi.
Kellelgi kogemusi?
Aidake!
sa mõtled ikka seda filtrit mis kapoti all on? On tal neid veel kuskil? Paagis?Veljo_V kirjutas:Eks ikka etteande pump andis otsad, e34-le maksis see mingi 1200 eeku vist!
Tuleks mõõta ära surve, vüi veel lihtsam,võta filtrisse tulev toru lahti ja pane süüde sisse ,peaks küte hakkama tulema kui ei siis ongi pump otsas!
Minu loogika ütleb et filtrisse ikka imetakse küte ja pump on peale filtrit?
Kuidas ma saan sealt siis vaadata kas sinna kütust tuleb?
Paranda kui eksin.
http://realoem.com/bmw/partgrp.do?model ... g=16&fg=15
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=13&fg=15
Viimasel lingil on näha et paagist tulev küte surutakse läbi filtri ja siis kõrgsurvepumpa!
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=13&fg=15
Viimasel lingil on näha et paagist tulev küte surutakse läbi filtri ja siis kõrgsurvepumpa!
Tänmae infi eest!Veljo_V kirjutas:http://realoem.com/bmw/partgrp.do?model ... g=16&fg=15
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=13&fg=15
Viimasel lingil on näha et paagist tulev küte surutakse läbi filtri ja siis kõrgsurvepumpa!
Kui taas autoni jõuan kisun filtrisse tuleva vooliku lahti.
Kas on ka võimalus, et etteandepump ta ennne suremist häält teeb??
kuna linnasõidus kiirendamisel oli tagant midagi kuulda eile(kahinat). Samas võib see tagasillast tulla.
ml110 kirjutas:Tänmae infi eest!Veljo_V kirjutas:http://realoem.com/bmw/partgrp.do?model ... g=16&fg=15
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=13&fg=15
Viimasel lingil on näha et paagist tulev küte surutakse läbi filtri ja siis kõrgsurvepumpa!
Kui taas autoni jõuan kisun filtrisse tuleva vooliku lahti.
Kas on ka võimalus, et etteandepump ta ennne suremist häält teeb??
kuna linnasõidus kiirendamisel oli tagant midagi kuulda eile(kahinat). Samas võib see tagasillast tulla.
Tirisin siis voolikud lahti ja käivitama. Ja ei midagi. Ei kippu ega kõppu.
Siin siis kaks varianti kas torustik kinni v etteandepump? Õigus?
Kui soojas kohas ei lähe siis on pump küpse?
Parandage kui olen valed järeldused teinud!
Kui sul on juba selline jama et kui 30 l ja võhem siis tahab pikemat käiamist siis ei anna kaitsme ja relee kontrollimine enam midagi.Vector kirjutas:Mul ka selline teema, et kui paagis on vähem kui 30l siis tahab käiamist pikemalt. Seega sain ilmselt ka enda probleemile antud teemast lahenduse. Küll aga sooviks minagi teada kus asub pumba kaitse ning relee, vaataks need igaks juhuks ennem pumba vahetust üle.
1200 eeku oli Aaves see etteande pump ja sellel olid BMW kirjad pealt maha viilitud! Nii et tundub nagu oleks orig. osa olnud!
Küsin juurde, et kas oled kasutanud mingit vett siduvat vahendit kütte hulgas. Mul kogemusi kus kütet imev torustik all jäätanud. Samuti võtab peenpuhastusfilter jää ja vaha kihi peale kui sitta kütet kasutada. Soovitan katsetada! Üks tähelepanek veel: külmade ja muutlike ilmadega tasub paak pidevalt kütet max täis hoida. See välistab härmatise tekke paagisiseselt, mis üks põhjuseks vee tekkeks paagis.
BMW 525 tds TOURING, pikkadeks reisideks sobivaim auto
Minul vähemalt asi nii toimib.ml110 kirjutas:Võin siis siit järeldada, et kui paaki 40liitrit sisse lasen saan auto ilma eelpumba vahetuseta käima? Kui muidugi torustik külmund pole.ArgoE kirjutas:aavest sai viimati ja kui tangid paagi täis siis käivitub ka aga kui kytte tase langeb alla poole paagi siis sureb välja
BMW E34 525 TDS Touring
Nii nii, sain siis 30l paaki valatud ja läks, OH IMET, tõmmates käima. Käivitasin ka a paljult starteriga ei läinud. :S Eks näis mis hommikul saab.ml110 kirjutas:Võin siis siit järeldada, et kui paaki 40liitrit sisse lasen saan auto ilma eelpumba vahetuseta käima? Kui muidugi torustik külmund pole.ArgoE kirjutas:aavest sai viimati ja kui tangid paagi täis siis käivitub ka aga kui kytte tase langeb alla poole paagi siis sureb välja
Kas tõesti pole siis loogilist seletust juhtumile? - külmumine ja elektriprobleemi(kaitse,relee) siin ju olla ei saanud kuna väljas ikka miinus 10 ja enamgi ning elektriga pole ka vahepeal midagi ette võtnud.
Ikkagi on sul ju etteandepump kutu, kuna nüüd jookseb küte ise peale ju pole vaja pumba abi, kui kütet vähemaks jääb siis sureb uuesti välja!ml110 kirjutas:Nii nii, sain siis 30l paaki valatud ja läks, OH IMET, tõmmates käima. Käivitasin ka a paljult starteriga ei läinud. :S Eks näis mis hommikul saab.ml110 kirjutas:Võin siis siit järeldada, et kui paaki 40liitrit sisse lasen saan auto ilma eelpumba vahetuseta käima? Kui muidugi torustik külmund pole.ArgoE kirjutas:aavest sai viimati ja kui tangid paagi täis siis käivitub ka aga kui kytte tase langeb alla poole paagi siis sureb välja
Kas tõesti pole siis loogilist seletust juhtumile? - külmumine ja elektriprobleemi(kaitse,relee) siin ju olla ei saanud kuna väljas ikka miinus 10 ja enamgi ning elektriga pole ka vahepeal midagi ette võtnud.
No seda järeldust oma ajudega ma teha ei suutnud kuna ei tunne seda ehitust ja ei tea mille abi kuna vaja läheb..Veljo_V kirjutas:Ikkagi on sul ju etteandepump kutu, kuna nüüd jookseb küte ise peale ju pole vaja pumba abi, kui kütet vähemaks jääb siis sureb uuesti välja!ml110 kirjutas:Nii nii, sain siis 30l paaki valatud ja läks, OH IMET, tõmmates käima. Käivitasin ka a paljult starteriga ei läinud. :S Eks näis mis hommikul saab.ml110 kirjutas: Võin siis siit järeldada, et kui paaki 40liitrit sisse lasen saan auto ilma eelpumba vahetuseta käima? Kui muidugi torustik külmund pole.
Kas tõesti pole siis loogilist seletust juhtumile? - külmumine ja elektriprobleemi(kaitse,relee) siin ju olla ei saanud kuna väljas ikka miinus 10 ja enamgi ning elektriga pole ka vahepeal midagi ette võtnud.
Kust ma sellele ligi saan pagasist v kuskilt mujalt?
kusjuures e39-l ei ole pagasis midagi. Aga mingid luugid(2 tk - ringikujulised väiksed) leidsin tagaistme alt. Üks asub paremal teine vasakul pool. Kumb nüüd kumb on ja kummalpool pump on? Kakuks ise lahti kuid kaane all avaneb mulle järgmine kaan mida maha ei mõista võtta. Ei hakkand "kangi" ka taha ajama.Veljo_V kirjutas:Pagasiist tõsta riie ülesse ja seal all on luuk,keera see luuk lahti ja seal all on torud üks neist on pealevoolu toru,võta ots laht ja kui süüte sisse paned (mõngitale autodel pead starterit andma), siis sealt peab tulema ikka survega kütet,kui ainult jookseb siis.....
Vasakpoolse luugi all on kütusetaseme andur, parempoolse luugi all on kütusetaseme andur ning paagisisene pump. Kui sa oled tolmu nende luukide pealt eemaldanud, siis leiad sealt pisikesed junnid (aasad), kaas töötab tavalise keerme põhimõttel- päripäeva kinni, vastupäeva lahti. Ja kui ma õieti mäletan, ei olnud seal veerand pööretki vaja teha. Kui sa regulaarselt ei ole neid katteid lahti võtnud, siis võivad nad omajagu kõvasti kinni olla. Kasuta rohkem pead ja vähem jõudu ning meelita luuk lahti- koputus ringi ühelt poolt ja koputus ringi teiselt poolt.
e39 525tds touring siiamaani meeldib
e90 525i sedaan meeldib veel rohkem
e90 525i sedaan meeldib veel rohkem
tänan!!pedalos kirjutas:Vasakpoolse luugi all on kütusetaseme andur, parempoolse luugi all on kütusetaseme andur ning paagisisene pump. Kui sa oled tolmu nende luukide pealt eemaldanud, siis leiad sealt pisikesed junnid (aasad), kaas töötab tavalise keerme põhimõttel- päripäeva kinni, vastupäeva lahti. Ja kui ma õieti mäletan, ei olnud seal veerand pööretki vaja teha. Kui sa regulaarselt ei ole neid katteid lahti võtnud, siis võivad nad omajagu kõvasti kinni olla. Kasuta rohkem pead ja vähem jõudu ning meelita luuk lahti- koputus ringi ühelt poolt ja koputus ringi teiselt poolt.
Kuid kuulasin seda parempoolset luugialust ja seal on tõsine surin süüte sissekeeramisel kosta. Tundub siiski, et pump lööb. Võtsin ka filtri juurest pealevoolu lahti ja süüte sissekeeramisel hakkas kütus voolama(mitte jõuliselt kid täitsa voolas). Kui masin mul esimest korda seisma jäi EI TULNUD pealevoolu - samast kohast kontrollisin. Miks ta siis ikka nii halvasti käima läks mul täna hommiku -18C.?? Ja miks pealevool nüüd jälle olemas on?? Näpunäiteid??
-
- Huviline
- Postitusi: 1993
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
[/quote]
tänan!!
Kuid kuulasin seda parempoolset luugialust ja seal on tõsine surin süüte sissekeeramisel kosta. Tundub siiski, et pump lööb. Võtsin ka filtri juurest pealevoolu lahti ja süüte sissekeeramisel hakkas kütus voolama(mitte jõuliselt kid täitsa voolas). Kui masin mul esimest korda seisma jäi EI TULNUD pealevoolu - samast kohast kontrollisin. Miks ta siis ikka nii halvasti käima läks mul täna hommiku -18C.?? Ja miks pealevool nüüd jälle olemas on?? Näpunäiteid??[/quote]
Kus sa neid operatsioone tegid, ehk sulas sul seal mõni plönn eest ära! Ei taha küll naiivsena näida, aga tšem tšort ne šutit !
tänan!!
Kuid kuulasin seda parempoolset luugialust ja seal on tõsine surin süüte sissekeeramisel kosta. Tundub siiski, et pump lööb. Võtsin ka filtri juurest pealevoolu lahti ja süüte sissekeeramisel hakkas kütus voolama(mitte jõuliselt kid täitsa voolas). Kui masin mul esimest korda seisma jäi EI TULNUD pealevoolu - samast kohast kontrollisin. Miks ta siis ikka nii halvasti käima läks mul täna hommiku -18C.?? Ja miks pealevool nüüd jälle olemas on?? Näpunäiteid??[/quote]
Kus sa neid operatsioone tegid, ehk sulas sul seal mõni plönn eest ära! Ei taha küll naiivsena näida, aga tšem tšort ne šutit !
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Küte paks äkki? Kui pumbad- värgid toimivad, siis esiemse asjana kargab see pähe...ml110 kirjutas:Kuid kuulasin seda parempoolset luugialust ja seal on tõsine surin süüte sissekeeramisel kosta. Tundub siiski, et pump lööb. Võtsin ka filtri juurest pealevoolu lahti ja süüte sissekeeramisel hakkas kütus voolama(mitte jõuliselt kid täitsa voolas). Kui masin mul esimest korda seisma jäi EI TULNUD pealevoolu - samast kohast kontrollisin. Miks ta siis ikka nii halvasti käima läks mul täna hommiku -18C.?? Ja miks pealevool nüüd jälle olemas on?? Näpunäiteid??
Kunagi diiselPassatiga oli probleem, et ei läinud käima enam. Võisin kasvõi aku tühjaks kedrata, aga ei lubanud.
Tõmmates läks käima. Sai siis juba mingeid mootorijuppide hindu uurima hakatud. Pärast selgus, et süütelukk oli hoopis haige. Peale vahetust kõik toimis korralikult.
Kas just teemasse, aga lihtsalt mõnikord võib olla viga hoopis seal kust otsida ei oska. Võib-olla mõnele abiks.
Tõmmates läks käima. Sai siis juba mingeid mootorijuppide hindu uurima hakatud. Pärast selgus, et süütelukk oli hoopis haige. Peale vahetust kõik toimis korralikult.
Kas just teemasse, aga lihtsalt mõnikord võib olla viga hoopis seal kust otsida ei oska. Võib-olla mõnele abiks.
Olen küll suurelt luband, et kisun selle etteandepumba kord maha kuid pole selleni veel jõudnud
Mure nüüd järgmine:
Kütusepaak ei taha enam kütet vastu võtta! 15l oli see hakkasin hooga juurde tankima lõi kohe kütuse tagasi. Nii ma siis töristasin vaikselt 10-15min endal paaki täis - lasid kurguni ja siis vaikselt vajus alla jne.
Mida puhastada? Ülevoolutorustikku? KUIDAS?
Mure nüüd järgmine:
Kütusepaak ei taha enam kütet vastu võtta! 15l oli see hakkasin hooga juurde tankima lõi kohe kütuse tagasi. Nii ma siis töristasin vaikselt 10-15min endal paaki täis - lasid kurguni ja siis vaikselt vajus alla jne.
Mida puhastada? Ülevoolutorustikku? KUIDAS?