E34 salongisoojendus
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Vaata, sealt serva alt on näha, et see kaan on kinni 3 kinnitusega- proovi need traatrõngad lahti saada- kõige kindlam, et ära ei lõhu midagi- Põhimõtteliselt peaks ka lihtsalt tõmmates saama, aga ise ei riskinud sellega. Klambrid on ringikujulised traatrõngad, mis on ühelt poolt lahti.
Kehv seletus, aga äkki saad sotti- kruvikaga saad nad ilusti lahti.
Kehv seletus, aga äkki saad sotti- kruvikaga saad nad ilusti lahti.
Tere! Hakkan ka ette võtma jahutussüsteemi õhutamist. Tahtsin veel teada et kui valada jahutusvedelikku siis kui palju peab seda olema kui mootor on külm? Sinna KALT jooneni? Ning kui hakkan õhutama siis keeran selle punni maha ning valan lihtsalt jahutusvedelikku sealt suurest avast (kust muidu valan) sisse kuni väikesest avast seda välja tulema hakkab? Aga seljuhul on ju tase üle selle KALT joone? Ma olen veidi segaduses. Palun aidake!
sa võid selle paisupaagi ju silmini täis panna kui tahad. Kui õhutama hakkad peab nagunii mootor ju kuumaks minema. Kui mootor on kuum lased nii palju sealt õhutusaugust välja kuni tosool on paisupaagis vajalikul tasemel.k2rsake kirjutas:Tere! Hakkan ka ette võtma jahutussüsteemi õhutamist. Tahtsin veel teada et kui valada jahutusvedelikku siis kui palju peab seda olema kui mootor on külm? Sinna KALT jooneni? Ning kui hakkan õhutama siis keeran selle punni maha ning valan lihtsalt jahutusvedelikku sealt suurest avast (kust muidu valan) sisse kuni väikesest avast seda välja tulema hakkab? Aga seljuhul on ju tase üle selle KALT joone? Ma olen veidi segaduses. Palun aidake!
ehee vot ei ole, avastasin, et kui seda juhi keeratavat regulaatorit mudidaravia kirjutas:Jah.Last kirjutas:kas siis on ka viga nendes kaitsmekarbi kõrval olevates klappides kui puhub ainult kuuma?
hakkab mingi hetk ka külma tulema, nupp ise läheb soojaks ka
kas keegi oskab öelda kuidas see plokk konsoolist välja tuleb?
Sorry halva pildi pärast, aga eemalda ringidega märgitud plastikust katted nt kruvikeerajaga ning pääsed ligi kruvidele. Siis natuke painutamist vms ja saad ta kätte Et painutama ei peaks, siis pead lähenema kuskilt mujalt suunast..
-edit-
Leidsin Induleo lehelt pildi, kus on need katted eemaldatud:
http://www.induleo.com/carpc/010.jpg
Endal probleem selline.. mootor ilusti soe, sõidan siis tuleb sooja aga kohe kui seisma jään siis tuleb külma õhku(mootor töötab ja soe) ja see auto seest soojaks saamine läheb üldse kuidagi väga pikalt. Ja seda ka veel, et mootori temp. näidik kõigub ka, kord keskel siis jälle vähem jne(kui see üldse loeb midagi) Autoks siis e34 520 90 a. äkki oskab keegi aidata?
Jama jutt.joh kirjutas:Sorry halva pildi pärast, aga eemalda ringidega märgitud plastikust katted nt kruvikeerajaga ning pääsed ligi kruvidele. Siis natuke painutamist vms ja saad ta kätte Et painutama ei peaks, siis pead lähenema kuskilt mujalt suunast..
-edit-
Leidsin Induleo lehelt pildi, kus on need katted eemaldatud:
http://www.induleo.com/carpc/010.jpg
Kliimaploki kättesaamiseks ei pea mitte seda raami maha monteerima.
Piisab vasaku lüliti kättesaamisest ja näpuga vasakul oleva lukusti vabastamisest.
Otsing ka abiks. Sellest siin juba mitu korda juttu olnud.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
mina õhutasin süsteemi nii. valasin paisuka tosooli täis siis keerasin termostaadi juures oleval korpusel seal kaks punni 17 võtmega keerata, ühe punni maha valasin sealt samuti tosooli sisse, sealt läheb kohe plokki siis uuesti punn kinni ja tööle. pärast õhutasin kindluse mõttes ka radika punnist ei mingit susinad.
bmw 525i 1990.
-
- Huviline
- Postitusi: 1993
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Arvata võib, et vajab määrimist, I aste on lihtsalt nii aeglane, et noh "veab vaikselt ära", III ja IV aste on juba nii kiired, et ei jää sellesse resonantsi, mis tekib pukside kulumisest tekkinud "loksumisest". Muidugi, kui võimalus, vaheta! Mina vanal valgel (520i 85a.) vahetasin lammarist ostetud ventika vastu, pärast tuli välja, et kui ma seda poleks õlitanud, oleks sama jama olnud, nii et õlita parem oma või osta uus! Kõige lollim asi on ju see, et õlitada on ju vaja soojaga, aga meelde tuletab ta end alles külmaga!Roland325 kirjutas:Mul on selline jama, et kõik astmed tõõtavad ilusti aga 2. aste krigiseb vahepeal ja vahest on vait. Külmadega krigises pea koguaeg. Et kas see on mingi ventika mootori viga või laager tahab lihtsalt õlitamist või hakkab laager tuksi minema? (e34 525 92a)
-
- Huviline
- Postitusi: 145
- Liitunud: 04.06.2006 16:30 28
- Peamine sõiduk: BMW 525TDSA
- Asukoht: vändra
endal seda ventikat lammutades avastasin et harjad kulunud niiväga et enam ei anna ühendust. Kas keegi ei teaks mõnda automarki mille geneka harjastel tuleks see juhe küljepealt välja et saaks mõõtu viilida need ja uutega asendada. Ja veel soojendus siibrid on läbi need siibrid pole enam üldse selle jura küljes mis neid liigutama peaks ja kummidest on alles ainult minevik, lammarist on mõtet otsida seda?
EDIT: kustutasin postituse sisu
Viimati muutis darklight, 24.03.2008 19:11 12, muudetud 6 korda kokku.
- confu
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.12.2007 23:38 40
- Peamine sõiduk: e34 M51
- Asukoht: Pärnu - Harjumaa
- Kontakt:
mul nt selline probla et üldiselt auto soojaks eriti ei taha minna.. et 90 kraadi pole vist näinudki varem autol ees.. 80 on harva juhtunud olema.. sõidan ka selliseid 500km otsi ja ikka ei lähe normaalselt soojaks.. soojendab rohkem kas eriti aeglaselt sõites või kohapeal tuksudes..
käivitades töötab vent ka kohe..
siis.. jalgadele puhumise asendit ma täitsa nulli keerata ei saa ja kõrvalistuja poolne see kraadi värk käib kahtlaselt kergelt..
taha puhub koguaeg külma õhku..
kõigest nii palju kahtlaseid asju mul siis puhuri asjadega ja muude värkidega
käivitades töötab vent ka kohe..
siis.. jalgadele puhumise asendit ma täitsa nulli keerata ei saa ja kõrvalistuja poolne see kraadi värk käib kahtlaselt kergelt..
taha puhub koguaeg külma õhku..
kõigest nii palju kahtlaseid asju mul siis puhuri asjadega ja muude värkidega
soojaks ei lähe arvatavasti selle pärast et termostaat õhtal.
vent töötabki koguaeg aga külmalt aeglasemalt
jalgadele puhumise klapp vast kinni ja osad elektroonilised(või kõik ei tea) kus võib ka lüliti viga olla. ja taha puhub mul ka ainult külma(vist peabki nii olema)
kraadi nupp käib kergelt aga kas töötab? äkki viga juhipoolses nupus et rasklt käib(mul käivad mõlemad kergelt)
vent töötabki koguaeg aga külmalt aeglasemalt
jalgadele puhumise klapp vast kinni ja osad elektroonilised(või kõik ei tea) kus võib ka lüliti viga olla. ja taha puhub mul ka ainult külma(vist peabki nii olema)
kraadi nupp käib kergelt aga kas töötab? äkki viga juhipoolses nupus et rasklt käib(mul käivad mõlemad kergelt)
BMW 525i e34 141kw