E34 salongisoojendus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Vaata, sealt serva alt on näha, et see kaan on kinni 3 kinnitusega- proovi need traatrõngad lahti saada- kõige kindlam, et ära ei lõhu midagi- Põhimõtteliselt peaks ka lihtsalt tõmmates saama, aga ise ei riskinud sellega. Klambrid on ringikujulised traatrõngad, mis on ühelt poolt lahti.
Kehv seletus, aga äkki saad sotti- kruvikaga saad nad ilusti lahti.
JannP
Huviline
Postitusi: 930
Liitunud: 19.04.2005 20:58 41

Postitus Postitas JannP »

mul on hakanud esinema selline probleem, et astmele 4 ei saa panna, salongivent võtab pöörded maha ja jääb lõpuks üldse seisma.. kui natukese aja pärast uuesti proovida ja hoida nr 2 astme peal siis nagu jälle puhuks

kas on alust et peab uut salongiventikat jälle minema ostma?
JannP
Huviline
Postitusi: 930
Liitunud: 19.04.2005 20:58 41

Postitus Postitas JannP »

lisan veel, et vent on lõpetanud minuga suhtlemise - aamen :)
Kasutaja avatar
Last
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 19.11.2006 21:20 01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Last »

kas siis on ka viga nendes kaitsmekarbi kõrval olevates klappides kui puhub ainult kuuma?
ravia
Huviline
Postitusi: 223
Liitunud: 30.12.2004 23:53 38

Postitus Postitas ravia »

Last kirjutas:kas siis on ka viga nendes kaitsmekarbi kõrval olevates klappides kui puhub ainult kuuma?
Jah.
'90 E34 M50B25
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1775
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Roland325 »

Mul on selline jama, et kõik astmed tõõtavad ilusti aga 2. aste krigiseb vahepeal ja vahest on vait. Külmadega krigises pea koguaeg. Et kas see on mingi ventika mootori viga või laager tahab lihtsalt õlitamist või hakkab laager tuksi minema? (e34 525 92a)
k2rsake
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 15.06.2006 00:25 36

Postitus Postitas k2rsake »

Tere! Hakkan ka ette võtma jahutussüsteemi õhutamist. Tahtsin veel teada et kui valada jahutusvedelikku siis kui palju peab seda olema kui mootor on külm? Sinna KALT jooneni? Ning kui hakkan õhutama siis keeran selle punni maha ning valan lihtsalt jahutusvedelikku sealt suurest avast (kust muidu valan) sisse kuni väikesest avast seda välja tulema hakkab? Aga seljuhul on ju tase üle selle KALT joone? Ma olen veidi segaduses. Palun aidake!
MuiduMees
Huviline
Postitusi: 1444
Liitunud: 13.01.2006 19:11 29
Asukoht: tartu-jõgeva

Postitus Postitas MuiduMees »

k2rsake kirjutas:Tere! Hakkan ka ette võtma jahutussüsteemi õhutamist. Tahtsin veel teada et kui valada jahutusvedelikku siis kui palju peab seda olema kui mootor on külm? Sinna KALT jooneni? Ning kui hakkan õhutama siis keeran selle punni maha ning valan lihtsalt jahutusvedelikku sealt suurest avast (kust muidu valan) sisse kuni väikesest avast seda välja tulema hakkab? Aga seljuhul on ju tase üle selle KALT joone? Ma olen veidi segaduses. Palun aidake!
sa võid selle paisupaagi ju silmini täis panna kui tahad. Kui õhutama hakkad peab nagunii mootor ju kuumaks minema. Kui mootor on kuum lased nii palju sealt õhutusaugust välja kuni tosool on paisupaagis vajalikul tasemel.
Kasutaja avatar
Last
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 19.11.2006 21:20 01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Last »

ravia kirjutas:
Last kirjutas:kas siis on ka viga nendes kaitsmekarbi kõrval olevates klappides kui puhub ainult kuuma?
Jah.
ehee vot ei ole, avastasin, et kui seda juhi keeratavat regulaatorit mudida
hakkab mingi hetk ka külma tulema, nupp ise läheb soojaks ka
kas keegi oskab öelda kuidas see plokk konsoolist välja tuleb?
Kasutaja avatar
joh
Huviline
Postitusi: 491
Liitunud: 26.07.2006 21:33 05
Asukoht: Saue

Postitus Postitas joh »

Pilt
Sorry halva pildi pärast, aga eemalda ringidega märgitud plastikust katted nt kruvikeerajaga ning pääsed ligi kruvidele. Siis natuke painutamist vms ja saad ta kätte :P Et painutama ei peaks, siis pead lähenema kuskilt mujalt suunast..

-edit-
Leidsin Induleo lehelt pildi, kus on need katted eemaldatud:
http://www.induleo.com/carpc/010.jpg
J.R
Huviline
Postitusi: 186
Liitunud: 17.08.2006 17:43 46

Postitus Postitas J.R »

Endal probleem selline.. mootor ilusti soe, sõidan siis tuleb sooja aga kohe kui seisma jään siis tuleb külma õhku(mootor töötab ja soe) ja see auto seest soojaks saamine läheb üldse kuidagi väga pikalt. Ja seda ka veel, et mootori temp. näidik kõigub ka, kord keskel siis jälle vähem jne(kui see üldse loeb midagi) Autoks siis e34 520 90 a. äkki oskab keegi aidata?
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8363
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

joh kirjutas:Sorry halva pildi pärast, aga eemalda ringidega märgitud plastikust katted nt kruvikeerajaga ning pääsed ligi kruvidele. Siis natuke painutamist vms ja saad ta kätte :P Et painutama ei peaks, siis pead lähenema kuskilt mujalt suunast..

-edit-
Leidsin Induleo lehelt pildi, kus on need katted eemaldatud:
http://www.induleo.com/carpc/010.jpg
Jama jutt.
Kliimaploki kättesaamiseks ei pea mitte seda raami maha monteerima.
Piisab vasaku lüliti kättesaamisest ja näpuga vasakul oleva lukusti vabastamisest.
Otsing ka abiks. Sellest siin juba mitu korda juttu olnud.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
joh
Huviline
Postitusi: 491
Liitunud: 26.07.2006 21:33 05
Asukoht: Saue

Postitus Postitas joh »

Nojah, ma olen alati niimoodi asjale lähenenud.. Nüüd olen siis targem.
Fulber
Huviline
Postitusi: 120
Liitunud: 07.11.2005 16:55 42
Kontakt:

Postitus Postitas Fulber »

Mul jälle selline jama, et mootor kuumeneb üle. Salongi samas sooja ei puhu. Termostaat on ok. Kui gaasi annad siis hetkeks tõmbab pöörded maha.
MuiduMees
Huviline
Postitusi: 1444
Liitunud: 13.01.2006 19:11 29
Asukoht: tartu-jõgeva

Postitus Postitas MuiduMees »

Fulber kirjutas:Mul jälle selline jama, et mootor kuumeneb üle. Salongi samas sooja ei puhu. Termostaat on ok. Kui gaasi annad siis hetkeks tõmbab pöörded maha.
ventikas väsinud vast..
Fulber
Huviline
Postitusi: 120
Liitunud: 07.11.2005 16:55 42
Kontakt:

Postitus Postitas Fulber »

Keegi arvas, et võib ka olla et on õhk jahutus süsteemi sisse läinud. Jahutusvedeliku tase oli vahepeal üsna madal. Kallasin juurde. Kui liiga madalaks lasta, siis pidavat õhk üsna kergesti vahele pugema.
Fulber
Huviline
Postitusi: 120
Liitunud: 07.11.2005 16:55 42
Kontakt:

Postitus Postitas Fulber »

Radika peal on üks väike keeratav kork kohe radika suure korgi kõrval. Keerasin selle lahti lasin tiba töötada. Tossutas küll kõvasti, aga kasu ei miskit. Mis seal siis veel saab olla? Plokikaane tihendi, ventikasidur ...?
Kasutaja avatar
abimees
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 04.10.2006 12:44 42
Asukoht: pärnumaa
Kontakt:

Postitus Postitas abimees »

mina õhutasin süsteemi nii. valasin paisuka tosooli täis siis keerasin termostaadi juures oleval korpusel seal kaks punni 17 võtmega keerata, ühe punni maha valasin sealt samuti tosooli sisse, sealt läheb kohe plokki siis uuesti punn kinni ja tööle. pärast õhutasin kindluse mõttes ka radika punnist ei mingit susinad.
bmw 525i 1990.
joffe
Huviline
Postitusi: 1993
Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
Peamine sõiduk: E61-2007-525D
Telefon: 56623817
Asukoht: Valga

Postitus Postitas joffe »

Roland325 kirjutas:Mul on selline jama, et kõik astmed tõõtavad ilusti aga 2. aste krigiseb vahepeal ja vahest on vait. Külmadega krigises pea koguaeg. Et kas see on mingi ventika mootori viga või laager tahab lihtsalt õlitamist või hakkab laager tuksi minema? (e34 525 92a)
Arvata võib, et vajab määrimist, I aste on lihtsalt nii aeglane, et noh "veab vaikselt ära", III ja IV aste on juba nii kiired, et ei jää sellesse resonantsi, mis tekib pukside kulumisest tekkinud "loksumisest". Muidugi, kui võimalus, vaheta! Mina vanal valgel (520i 85a.) vahetasin lammarist ostetud ventika vastu, pärast tuli välja, et kui ma seda poleks õlitanud, oleks sama jama olnud, nii et õlita parem oma või osta uus! Kõige lollim asi on ju see, et õlitada on ju vaja soojaga, aga meelde tuletab ta end alles külmaga!
Kasutaja avatar
darklight
Huviline
Postitusi: 1427
Liitunud: 08.07.2007 23:27 55

Postitus Postitas darklight »

AARE530 kirjutas:Kui ma hästi mäletan , siis vähemalt minu auto filtrivahetuse ajal ütles priitv8, et ilma kliima/konditsioneerita autodel seda filtrit polegi, kuna mul on konditsineer olemas, on ka see filter. Mul oli ta umbes selle koha peal, konsooli taga

Pilt
kuidas selle ringiga märgitud objekti sealt kätte saab? keerasin mingi kruvi sealt välja aga see detail keeldub ikka sealt välja liikumast :|

üritan siis salongiõhufiltrini pääseda :roll:
kummar
Huviline
Postitusi: 145
Liitunud: 04.06.2006 16:30 28
Peamine sõiduk: BMW 525TDSA
Asukoht: vändra

Postitus Postitas kummar »

endal seda ventikat lammutades avastasin et harjad kulunud niiväga et enam ei anna ühendust. Kas keegi ei teaks mõnda automarki mille geneka harjastel tuleks see juhe küljepealt välja et saaks mõõtu viilida need ja uutega asendada. Ja veel soojendus siibrid on läbi :cry: need siibrid pole enam üldse selle jura küljes mis neid liigutama peaks ja kummidest on alles ainult minevik, lammarist on mõtet otsida seda?
Kasutaja avatar
luts
Huviline
Postitusi: 192
Liitunud: 03.12.2004 19:48 33
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas luts »

Minul jälle selline mure,et mul kõrvalistujale puhub sooja aga juhile mitte!
Jalal hakkab külm juba:)
Kus selle viga veel peitub!
BMW 530d Touring steptronic --2000--
amino
Huviline
Postitusi: 148
Liitunud: 03.11.2006 20:15 13
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas amino »

homme siis l2heb lammutamiseks et see tyytu vent sealt k2tte saada :S
Kas paisupaak ja sellised jurad tuleb ka ennem maha kruvida kui sinna tulet6kke seinale ligi p22seb inimesemoodi yldse?
525tdsa touring
H_Margus
Huviline
Postitusi: 2101
Liitunud: 17.03.2005 09:14 35

Postitus Postitas H_Margus »

luts kirjutas:Minul jälle selline mure,et mul kõrvalistujale puhub sooja aga juhile mitte!
Jalal hakkab külm juba:)
Kus selle viga veel peitub!
Tõenäoliselt viga soojavee ventiilides/klappides, ning alustades sama teema lk. 1-st saad kindlasti ka vastuse ;)
Kasutaja avatar
darklight
Huviline
Postitusi: 1427
Liitunud: 08.07.2007 23:27 55

Postitus Postitas darklight »

EDIT: kustutasin postituse sisu
Viimati muutis darklight, 24.03.2008 19:11 12, muudetud 6 korda kokku.
Kasutaja avatar
confu
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.12.2007 23:38 40
Peamine sõiduk: e34 M51
Asukoht: Pärnu - Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas confu »

mul nt selline probla et üldiselt auto soojaks eriti ei taha minna.. et 90 kraadi pole vist näinudki varem autol ees.. 80 on harva juhtunud olema.. sõidan ka selliseid 500km otsi ja ikka ei lähe normaalselt soojaks.. soojendab rohkem kas eriti aeglaselt sõites või kohapeal tuksudes..
käivitades töötab vent ka kohe..
siis.. jalgadele puhumise asendit ma täitsa nulli keerata ei saa ja kõrvalistuja poolne see kraadi värk käib kahtlaselt kergelt..
taha puhub koguaeg külma õhku.. :P
kõigest nii palju kahtlaseid asju mul siis puhuri asjadega ja muude värkidega :P
dan666
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 07.04.2007 12:50 51
Asukoht: võru

Postitus Postitas dan666 »

soojaks ei lähe arvatavasti selle pärast et termostaat õhtal.
vent töötabki koguaeg aga külmalt aeglasemalt
jalgadele puhumise klapp vast kinni ja osad elektroonilised(või kõik ei tea) kus võib ka lüliti viga olla. ja taha puhub mul ka ainult külma(vist peabki nii olema)
kraadi nupp käib kergelt aga kas töötab? äkki viga juhipoolses nupus et rasklt käib(mul käivad mõlemad kergelt)
BMW 525i e34 141kw
Kasutaja avatar
confu
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.12.2007 23:38 40
Peamine sõiduk: e34 M51
Asukoht: Pärnu - Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas confu »

ei noh.. ta käib siiski kergelt.. aga teine tundub lihtsalt liiga kergelt käivat..
hmm.. ei no mootor algul kogub soojust normaalselt, et ei usu et termostaadis viga..
hmm.. kust ma seda jalgadepuhumise klappi lahti saan siis? :D
dan666
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 07.04.2007 12:50 51
Asukoht: võru

Postitus Postitas dan666 »

kergelt aga kas töötab? arvatavasti viga ikka termostaadis sest teisi vigu eriti olla ei saa. kas sul on el või mah klapp. äkki viga hoovastikus või reostaadis.
BMW 525i e34 141kw
Kasutaja avatar
confu
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.12.2007 23:38 40
Peamine sõiduk: e34 M51
Asukoht: Pärnu - Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas confu »

nu see on elektriline, et ümberlülitada siseringlusele..
pmst kui ma selle sisse panen ja järgmine kord välja lülitan, siis päev nt peale seda kuia uto tööle panen on ta jälle sees.. sama ka konditsioneeriga..
Vasta