E34 pöörded 90-ga

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
al101
Huviline
Postitusi: 207
Liitunud: 17.02.2007 23:18 24
Asukoht: Oma kodu

E34 pöörded 90-ga

Postitus Postitas al101 »

niih asi sedasi, et mul BMW E34 520i 1992a, 110kw 24 klappi mootor 2,0.
ja sõidan 100-ga siis 3000 pööret, on see normaalne? või mingi 518 differ mulle peale virutatud? palju teil on? veljed mul 15 tolli ja kummid 195 ,65.
samas spidomeetri kiirus ja pöörded käivad ju koos, või bemmil mitte? võtab ikka käigukastist bmw kiirust? mis teie sellest loost arvate.ja kui mul vale differ , mis siis õige maksab ja kust seda saaks?
ette tänades!
Kasutaja avatar
Oliver525
Huviline
Postitusi: 381
Liitunud: 20.01.2007 20:34 25
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Oliver525 »

Täpselt ei mäleta ga 100 peal on vist 2500-2700 autoks mul 525 1991a 141kW kummid 195/65 R15 Q
BMW
al101
Huviline
Postitusi: 207
Liitunud: 17.02.2007 23:18 24
Asukoht: Oma kodu

Postitus Postitas al101 »

üritage kõik vastata kes midagi teavad, ja kus asub see tühikäigu klapp bemmil?
hansu
Huviline
Postitusi: 1384
Liitunud: 02.10.2005 23:06 07
Peamine sõiduk: BMW F11 535D ´13

Postitus Postitas hansu »

al101 kirjutas:üritage kõik vastata kes midagi teavad, ja kus asub see tühikäigu klapp bemmil?
Sisselaskekollektori all.
Kasutaja avatar
reino
Huviline
Postitusi: 1733
Liitunud: 16.05.2005 13:34 41
Asukoht: Harjumaa/Hiiumaa

Postitus Postitas reino »

Minul samuti E34 2.0 24v 110kw ja pöörded on kuskil 100-105 seal 3000rpm juures. Nii et ei ole sul seal diffri juures küll midagi valesti. Kõik on korras.
E82
joffe
Huviline
Postitusi: 1990
Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
Peamine sõiduk: E61-2007-525D
Telefon: 56623817
Asukoht: Valga

Postitus Postitas joffe »

Oled seda kiirust reaalselt kontrollinud- postist postini stopperiga?

Praegu all 205/65R15 ja praktiliselt pole vahet reaalsel ja mõõdikujärgsel kiirusel.
al101
Huviline
Postitusi: 207
Liitunud: 17.02.2007 23:18 24
Asukoht: Oma kodu

Postitus Postitas al101 »

spido lisaks valetab ka üle 10 kildi kontrollitud teise autoga , aga siiski spido ja tahhokas ju töötavad koos. sest kiirust võtab ju kardaani pealt on nii?
joffe
Huviline
Postitusi: 1990
Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
Peamine sõiduk: E61-2007-525D
Telefon: 56623817
Asukoht: Valga

Postitus Postitas joffe »

al101 kirjutas:spido lisaks valetab ka üle 10 kildi kontrollitud teise autoga , aga siiski spido ja tahhokas ju töötavad koos. sest kiirust võtab ju kardaani pealt on nii?
Kuhupoole valetab?
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1768
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Roland325 »

Kiirust võtab tagadiffrist. Endal on 3000 pöördega u 120km/h (525i 141kw) ja 520-l peaks veits aeglasem differ olema ja võibolla ongi sellised pöörded, kuigi jah, võiks natuke vähem olla. Nt. tuttaval on 528 e28 kerega ja tal 90-ga alla 2000 pöörde.
joffe
Huviline
Postitusi: 1990
Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
Peamine sõiduk: E61-2007-525D
Telefon: 56623817
Asukoht: Valga

Postitus Postitas joffe »

Roland325 kirjutas:Kiirust võtab tagadiffrist. Endal on 3000 pöördega u 120km/h (525i 141kw) ja 520-l peaks veits aeglasem differ olema ja võibolla ongi sellised pöörded, kuigi jah, võiks natuke vähem olla. Nt. tuttaval on 528 e28 kerega ja tal 90-ga alla 2000 pöörde.
Seda nagu minagi- kui sõidan 90- ga , pöördeid alla 2000-de!
alts20
Huviline
Postitusi: 540
Liitunud: 21.03.2004 18:03 10
Asukoht: Jõgeva,Tartu

Postitus Postitas alts20 »

kui nii kiire differ panna siis ei jõua see 2,0 enam küll kuskile minna. Originaalis ongi need näitajad sellised nagu teema algataja kirjeldas ja see ongi normaalne. Muide automaadil on difri ülekanne erinev.
viiesel on norm kui panna kõige lähem ülekande arv kiiremaks, kui juba rohkem panna kaotab jõus ja ei võida milleski.
520 M50 on manuaalil tehasest all 3,46 ja automaadil 3,64. Kui tegu manuaaliga siis oleks täitsa norm sinna panna 3,23 (ka 518 manualil on 3,46 tehasest all)
525M50 on manuaalil tehasest all 3,23 ja automaadil samuti 3,23 ning 91edasi pandi sinna juba 3,91 millegipärast.
ise ka omand viimast manuali ja sai pandud 3,23 asemele 3.07 ja peab ütlema et ikka väga hea kooslus sai.
Ja kui mõnel bensukamehel siin 90 peal alla 2000 päärde on siis ilmselt on seal diisli ülekanne all mis jääb suurusjärku 2,64 mis on juba bensumootori piinamine
andmeid loeb tagadifrist ratta väljundi pealt ja seega ei mõjuta spidomeetri näitu ei käigukast ega rataste suurused ja mõõdud. Iga uue difri pigaldamisel jääb spidomeetri näit õigeks. valede rehvide puhul võib aga tegelik kiirus spidomeetri omast erineda.
Kustas
Huviline
Postitusi: 3407
Liitunud: 11.02.2004 02:31 21

Re: BMW E34 palju on teil pöördeid 90-ga ja mis veljed ja ku

Postitus Postitas Kustas »

al101 kirjutas:ja sõidan 100-ga siis 3000 pööret, on see normaalne?
Welcome to the club :).

Pilt
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1768
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Roland325 »

Alts20 kirjutas:
kui nii kiire differ panna siis ei jõua see 2,0 enam küll kuskile minna. Originaalis ongi need näitajad sellised nagu teema algataja kirjeldas ja see ongi normaalne. Muide automaadil on difri ülekanne erinev.
viiesel on norm kui panna kõige lähem ülekande arv kiiremaks, kui juba rohkem panna kaotab jõus ja ei võida milleski.
520 M50 on manuaalil tehasest all 3,46 ja automaadil 3,64. Kui tegu manuaaliga siis oleks täitsa norm sinna panna 3,23 (ka 518 manualil on 3,46 tehasest all)
525M50 on manuaalil tehasest all 3,23 ja automaadil samuti 3,23 ning 91edasi pandi sinna juba 3,91 millegipärast.
ise ka omand viimast manuali ja sai pandud 3,23 asemele 3.07 ja peab ütlema et ikka väga hea kooslus sai.
Ja kui mõnel bensukamehel siin 90 peal alla 2000 päärde on siis ilmselt on seal diisli ülekanne all mis jääb suurusjärku 2,64 mis on juba bensumootori piinamine
andmeid loeb tagadifrist ratta väljundi pealt ja seega ei mõjuta spidomeetri näitu ei käigukast ega rataste suurused ja mõõdud. Iga uue difri pigaldamisel jääb spidomeetri näit õigeks. valede rehvide puhul võib aga tegelik kiirus spidomeetri omast erineda.
525-l on 90-ga kuskil 2300 pööret aga ei tahaks hästi uskuda, et sõbra e28 528-l on differ pandud aeglasem, kuna ei anna küll tunda, et oleks mootori piinamine 90-ga nats alla 2000 pöörde sõites, pigem just madal kütusekulu maanteel. Isegi sõbra Vectral(2.0) on 90-ga 1900 pööret ja pentsu peaaegu ei võtagi ning minekut ka on(kui vaja saab ka 4-da panna :D ). Lihtsalt 3000 pööret ja tiba üle sõites 90-ga tundub nats palju kui mõelda, et saksa kiirteedel võis tahhokas siis koguaeg 5-6 tuhande juures tiksuda. :roll:
Viimati muutis Roland325, 21.02.2007 12:18 50, muudetud 1 kord kokku.
al101
Huviline
Postitusi: 207
Liitunud: 17.02.2007 23:18 24
Asukoht: Oma kodu

Postitus Postitas al101 »

mul näitab nii 12km üle. Mu vana auto saab 110 sõita siis mu taga, kui ma bmw-ga 120 sõidan spido järgi.spido pilt mul suht sama, mis pildil näitas viimane postitaja. njah. Aga natuke jäigema ülekande arvuga difreid siis liigub 520-le , nagu aru saan. Kuid palju koras difri eest , ka tahetakse?(selline mis oleks jäigema ülekande arvuga).
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1768
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Roland325 »

Sulle sobiks siis 525 (141kw) differ aga ei oskagi õelda, palju sellise eest küsitakse. varuosade rubriigist ehk isegi leiad midagi, üks siin alles lammutas ühe 525 laiali.
Kasutaja avatar
zeck
Huviline
Postitusi: 995
Liitunud: 08.01.2006 03:22 13
Peamine sõiduk: BMW F21 116i
Asukoht: fin

Postitus Postitas zeck »

525td 95a. Suverehv: 255/35/18 talve: 205/55/16. 100-ga sõites on pöörded täpselt 2000 peal mõlema rehviga ;) 90-ga sõites on kuskil 1800-1900 vahel :)
BMW Custom 525td (müüdud), BMW e30 316i '88(müüdud), BMW e39 535i(müüdud), BMW e36 316i compact, BMW F21 116i
al101
Huviline
Postitusi: 207
Liitunud: 17.02.2007 23:18 24
Asukoht: Oma kodu

Postitus Postitas al101 »

ah nii, aga kas see kindlasti läheb sinna? ja kõik istub 100%?
al101
Huviline
Postitusi: 207
Liitunud: 17.02.2007 23:18 24
Asukoht: Oma kodu

Postitus Postitas al101 »

ahjaa, tegin endal selle testi ära, et nupp alla ja võti esimesse asendisse seierid käisid kõik põhjas ära ja tulid kenasti tagasi koos, aint ma ei nänd kütuse oma kuna käsi oli ees aga küllap käis see ka. kas sel juhul spido näit õige? või peab kütteseierit ka teinekord jälgima? mul muutus see hetk näiduks 359 000 midagi muidu on 306114 midagi ees kogu aeg nagu see õige näit
al101
Huviline
Postitusi: 207
Liitunud: 17.02.2007 23:18 24
Asukoht: Oma kodu

Re: BMW E34 palju on teil pöördeid 90-ga ja mis veljed ja ku

Postitus Postitas al101 »

Kustas kirjutas:
al101 kirjutas:ja sõidan 100-ga siis 3000 pööret, on see normaalne?
Welcome to the club :).

Pilt
huvitav, kuidas see küttekulu seier nullis on?:P ma liht huvipärast küsin, jõle naljakas
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1768
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Roland325 »

gaas oli maha lastud hetkel
Margusja
Huviline
Postitusi: 1602
Liitunud: 06.11.2005 16:36 24
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Margusja »

Spidoka valetamise kohalt seda et k6igil vist ei valeta. Ma GPSiga proovisin minu spiokas silma j2rgi n2itas samu andmeid mida GPS.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
al101
Huviline
Postitusi: 207
Liitunud: 17.02.2007 23:18 24
Asukoht: Oma kodu

Postitus Postitas al101 »

aga tühikäigu bensukulust ikka see seier näitab esimese õvi teise kriipsuni mul vähemalt või nii suure kiiruse juures ei näita?
rynno300
Huviline
Postitusi: 910
Liitunud: 14.02.2006 13:01 50
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas rynno300 »

al101 kirjutas:aga tühikäigu bensukulust ikka see seier näitab esimese õvi teise kriipsuni mul vähemalt või nii suure kiiruse juures ei näita?
kui käik sees siis on 0
Esivedu on lastele Nelikvedu on naistele Tagavedu on meestele
Kasutaja avatar
teet3
Huviline
Postitusi: 383
Liitunud: 21.02.2006 13:24 49
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas teet3 »

heaks võrdluseks lihtsalt 525tds 90km/h 1400rpm:D
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Kustas
Huviline
Postitusi: 3407
Liitunud: 11.02.2004 02:31 21

Postitus Postitas Kustas »

teet3 kirjutas:heaks võrdluseks lihtsalt 525tds 90km/h 1400rpm:D
atm?
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
MuiduMees
Huviline
Postitusi: 1444
Liitunud: 13.01.2006 19:11 29
Asukoht: tartu-jõgeva

Re: BMW E34 palju on teil pöördeid 90-ga ja mis veljed ja ku

Postitus Postitas MuiduMees »

al101 kirjutas:
Kustas kirjutas:
al101 kirjutas:ja sõidan 100-ga siis 3000 pööret, on see normaalne?
Welcome to the club :).

Pilt
huvitav, kuidas see küttekulu seier nullis on?:P ma liht huvipärast küsin, jõle naljakas
äkki lihtsalt see seier ei tööta :)
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

teet3 kirjutas:
heaks võrdluseks lihtsalt 525tds 90km/h 1400rpm:D


atm?
Automaadiga sama endalgi. Sõidad tühikäigul :P
525 TDS´a EXECUTIVE
Kustas
Huviline
Postitusi: 3407
Liitunud: 11.02.2004 02:31 21

Re: BMW E34 palju on teil pöördeid 90-ga ja mis veljed ja ku

Postitus Postitas Kustas »

MuiduMees kirjutas:äkki lihtsalt see seier ei tööta
Täiesti töökorras on see seier.
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
Kasutaja avatar
marko323
Huviline
Postitusi: 1050
Liitunud: 14.08.2006 16:35 52
Asukoht: saue

Postitus Postitas marko323 »

mul oleks 525 differ pakkuda kui huvitab
Kasutaja avatar
teet3
Huviline
Postitusi: 383
Liitunud: 21.02.2006 13:24 49
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas teet3 »

M.P kirjutas:
teet3 kirjutas:
heaks võrdluseks lihtsalt 525tds 90km/h 1400rpm:D


atm?
Automaadiga sama endalgi. Sõidad tühikäigul :P
Jah atm, maanteel silm kohe puhkab, automaadiga on ainult see jama, et hommikul esimese 10km jooksul ei lülita viimast käiku sisse.
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Vasta