E34 akutuli süttis (LUKKU, KORRAS, KINNI)
E34 akutuli süttis (LUKKU, KORRAS, KINNI)
otsisin mis ma otsisin, aga mina ei leidnud selle teema kohta midagi?????
sõitsin rahulikult 100-110ga ja järsku hakkas aku tuli hõõguma kuni läks põlema lõpuks....auto välja suretades ja uuesti käima pannes töötas mootor teistmoodi, minu arust .....väljas oli pime ei näind kapotti alt ka midagi erilist kuid kui kiirendad siis kustub tuli ära, lased vabaga läheb põlema tagasi
milles võib asi olla?? mida peaks esimesena tegema??äkki keegi oskab aidata??
(enne sõitu tankisin ja valasin jahutusvedeliku )
ette tänud
sõitsin rahulikult 100-110ga ja järsku hakkas aku tuli hõõguma kuni läks põlema lõpuks....auto välja suretades ja uuesti käima pannes töötas mootor teistmoodi, minu arust .....väljas oli pime ei näind kapotti alt ka midagi erilist kuid kui kiirendad siis kustub tuli ära, lased vabaga läheb põlema tagasi
milles võib asi olla?? mida peaks esimesena tegema??äkki keegi oskab aidata??
(enne sõitu tankisin ja valasin jahutusvedeliku )
ette tänud
Viimati muutis tmoms, 11.03.2007 17:29 37, muudetud 1 kord kokku.
Mul on lähiajal mõlemal autul (e30 ja e46) sama juhtunud. E30- oli purunenud lõdviku klamber - dosool jõudis genekani ja voillaa. Aku tuld proua tähele ei pannud, aga kui rool kole raskeks läks (võim kadus ka ära) arvas, et midagi on valesti.
E46- süttis tuli ja ca poole minuti jooksul tõusis temperatuur punasesse. Kapoti alt paistis purunenud rihm. Rihma purustas veepump, mille laager oli lepingu üles öelnud.
Ühesõnaga - võimalikud variandid
E46- süttis tuli ja ca poole minuti jooksul tõusis temperatuur punasesse. Kapoti alt paistis purunenud rihm. Rihma purustas veepump, mille laager oli lepingu üles öelnud.
Ühesõnaga - võimalikud variandid
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Muhvil ses suhtes ka jahutusvedeliku suhtes õigus, et rihmale jõudes muudab see rihma ja rihmaratta puutepinna libedaks, kuid kui seda pidevalt peale ei tule, siis peaks ta kiiresti ära kuivama... Samas, rihmale sattumise puhul peaks see ilmnema suht kiiresti... Kuid siin ei tea, kui pika aja möödudses se juhtus (peale valamist siis). Seda muidugi juhul, kui see rihmale läks üldse... Vähemalt E34 puhul on see üsna ebatõenõoline, et rihmale satuks, kuna valamisava paisupaagil ei asu rihma lähedal ka ...
Huhh, pikk jutt...
Huhh, pikk jutt...
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
a
nii täna sai keneks maha võetud....üks spetsialist arvas et oleks vaja vahetada harjad ja võib olla on mingid dioodid ka läbi
ja remont läheb vist päris kalliks maksma ra*sk.....nii et äkki on kellelgi pakkuda mulle kenekat?????
võib panna siia või ps-i hinna (kui kellelgi on midagi pakkuda?)
muidu esmaspäeval saab selle remondi hinna ka teada
ja remont läheb vist päris kalliks maksma ra*sk.....nii et äkki on kellelgi pakkuda mulle kenekat?????
võib panna siia või ps-i hinna (kui kellelgi on midagi pakkuda?)
muidu esmaspäeval saab selle remondi hinna ka teada
Re: a
harjad maksavad ~100.- eek.tmoms kirjutas:nii täna sai keneks maha võetud....üks spetsialist arvas et oleks vaja vahetada harjad ja võib olla on mingid dioodid ka läbi
ja remont läheb vist päris kalliks maksma ra*sk.....nii et äkki on kellelgi pakkuda mulle kenekat?????
võib panna siia või ps-i hinna (kui kellelgi on midagi pakkuda?)
muidu esmaspäeval saab selle remondi hinna ka teada
Esivedu on lastele Nelikvedu on naistele Tagavedu on meestele
Re: a
Kle see spetsialist on sul vist ikka päris "spetsialist". Vaata see teema läbi ja oled ise spetsialist - http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=29594&start=0tmoms kirjutas:üks spetsialist arvas et oleks vaja vahetada harjad ja võib olla on mingid dioodid ka läbi
ja remont läheb vist päris kalliks maksma ra*sk
a
kenekas sai laiali võetud: läbi olid harjad(said uued), pinge regulaator ise ka läbi(see ka uus 295.-), rootoril oli laagris jõhker loks sees(selle sai uue pandud) ja rootori küljes see vasest osa kuhu vasta harjad käivad see oli ikka täiiesti ära kulunud(sai uue treida ja kuidagi peale pressida)
siis kenekas kokku ja nüüd ootab autole peale panekut
(geneka stendis toimis aga mis auto peal teeb seda veel ei tea )
seda saab alles nädalavahetusel teada, kas oli mõtet seda remontida
siis kenekas kokku ja nüüd ootab autole peale panekut
(geneka stendis toimis aga mis auto peal teeb seda veel ei tea )
seda saab alles nädalavahetusel teada, kas oli mõtet seda remontida