E34 akutuli süttis (LUKKU, KORRAS, KINNI)

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
tmoms
Huviline
Postitusi: 205
Liitunud: 05.05.2006 00:30 41

E34 akutuli süttis (LUKKU, KORRAS, KINNI)

Postitus Postitas tmoms »

otsisin mis ma otsisin, aga mina ei leidnud selle teema kohta midagi?????

sõitsin rahulikult 100-110ga ja järsku hakkas aku tuli hõõguma kuni läks põlema lõpuks....auto välja suretades ja uuesti käima pannes töötas mootor teistmoodi, minu arust :lol: .....väljas oli pime ei näind kapotti alt ka midagi erilist :cry: :cry: kuid kui kiirendad siis kustub tuli ära, lased vabaga läheb põlema tagasi :?:

milles võib asi olla?? mida peaks esimesena tegema??äkki keegi oskab aidata??
(enne sõitu tankisin ja valasin jahutusvedeliku :lol: )

ette tänud :)
Viimati muutis tmoms, 11.03.2007 17:29 37, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Et aidata, oleks kõigepealt vaja teada auto marki ja mudelit... :mad:
Kuigi mis seal ikka- kuigi oletan, et tegu on ikka automaatpingutusega genekarihmaga autoga (mudelit ju ei tea...), mis välistab võimaluse rihma lõtvumiseks, siis järgmiseks murelapseks pakun kulunud geneka harju.
tmoms
Huviline
Postitusi: 205
Liitunud: 05.05.2006 00:30 41

a

Postitus Postitas tmoms »

ja vabandan autoks on e34 520i 1991a.
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Mul on lähiajal mõlemal autul (e30 ja e46) sama juhtunud. E30- oli purunenud lõdviku klamber - dosool jõudis genekani ja voillaa. Aku tuld proua tähele ei pannud, aga kui rool kole raskeks läks (võim kadus ka ära) arvas, et midagi on valesti.

E46- süttis tuli ja ca poole minuti jooksul tõusis temperatuur punasesse. Kapoti alt paistis purunenud rihm. Rihma purustas veepump, mille laager oli lepingu üles öelnud.

Ühesõnaga - võimalikud variandid
mike1
Huviline
Postitusi: 708
Liitunud: 15.09.2003 15:04 12
Telefon: 56052094

Postitus Postitas mike1 »

no kui kiirendades ära kustub, siis pakuks siiski harjade varianti, lõtv rihm ka võimalik samas.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Muhvil ses suhtes ka jahutusvedeliku suhtes õigus, et rihmale jõudes muudab see rihma ja rihmaratta puutepinna libedaks, kuid kui seda pidevalt peale ei tule, siis peaks ta kiiresti ära kuivama... Samas, rihmale sattumise puhul peaks see ilmnema suht kiiresti... Kuid siin ei tea, kui pika aja möödudses se juhtus (peale valamist siis). Seda muidugi juhul, kui see rihmale läks üldse... Vähemalt E34 puhul on see üsna ebatõenõoline, et rihmale satuks, kuna valamisava paisupaagil ei asu rihma lähedal ka ... :)

Huhh, pikk jutt... :oops:
Arti
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 17.06.2004 14:14 15
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Postitus Postitas Arti »

E36 oli kunagi sama asi ja vahetusse läksid geneka harjad, seepärast arvan et vaata kõigepealt genekas üle.
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

kõige lihtsam jah, et mõõda laadimisvool ära. siis pilt selgem kohe ;)
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4225
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Teema pealkirja lugedes soovitan sinna poolele teele tagasi sõita ja uurida ümbrust, äkki on mingi looduslik anomaalia :)
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
tmoms
Huviline
Postitusi: 205
Liitunud: 05.05.2006 00:30 41

a

Postitus Postitas tmoms »

nii täna sai keneks maha võetud....üks spetsialist arvas et oleks vaja vahetada harjad ja võib olla on mingid dioodid ka läbi :cry:
ja remont läheb vist päris kalliks maksma ra*sk.....nii et äkki on kellelgi pakkuda mulle kenekat?????
võib panna siia või ps-i hinna (kui kellelgi on midagi pakkuda?)
muidu esmaspäeval saab selle remondi hinna ka teada
:?
rynno300
Huviline
Postitusi: 910
Liitunud: 14.02.2006 13:01 50
Asukoht: Tartu

Re: a

Postitus Postitas rynno300 »

tmoms kirjutas:nii täna sai keneks maha võetud....üks spetsialist arvas et oleks vaja vahetada harjad ja võib olla on mingid dioodid ka läbi :cry:
ja remont läheb vist päris kalliks maksma ra*sk.....nii et äkki on kellelgi pakkuda mulle kenekat?????
võib panna siia või ps-i hinna (kui kellelgi on midagi pakkuda?)
muidu esmaspäeval saab selle remondi hinna ka teada
:?
harjad maksavad ~100.- eek.
Esivedu on lastele Nelikvedu on naistele Tagavedu on meestele
Kasutaja avatar
elm
Huviline
Postitusi: 550
Liitunud: 03.01.2007 11:57 26
Asukoht: tln/bl.mount

Re: a

Postitus Postitas elm »

tmoms kirjutas:üks spetsialist arvas et oleks vaja vahetada harjad ja võib olla on mingid dioodid ka läbi :cry:
ja remont läheb vist päris kalliks maksma ra*sk
Kle see spetsialist on sul vist ikka päris "spetsialist". Vaata see teema läbi ja oled ise spetsialist :lol: - http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=29594&start=0
tmoms
Huviline
Postitusi: 205
Liitunud: 05.05.2006 00:30 41

a

Postitus Postitas tmoms »

kenekas sai laiali võetud: läbi olid harjad(said uued), pinge regulaator ise ka läbi(see ka uus 295.-), rootoril oli laagris jõhker loks sees(selle sai uue pandud) ja rootori küljes see vasest osa kuhu vasta harjad käivad see oli ikka täiiesti ära kulunud(sai uue treida ja kuidagi peale pressida)
siis kenekas kokku ja nüüd ootab autole peale panekut
(geneka stendis toimis aga mis auto peal teeb seda veel ei tea :roll:)
seda saab alles nädalavahetusel teada, kas oli mõtet seda remontida :lol: :lol:
tmoms
Huviline
Postitusi: 205
Liitunud: 05.05.2006 00:30 41

a

Postitus Postitas tmoms »

no nii....auto sai korda...keneka remont läks asja ette... :lol:
aitäh nõuannete eest :)
ja siis võib selle teema lukku panna........KINNI LUKKU....
Vasta