525 tds jahutusvedelikku ei pea sees!
525 tds jahutusvedelikku ei pea sees!
asi selline et sõites akkas temperatuur tõusma. sain auto õigel ajal pidama ja
avastasin et paisupaak tühi. ostsin siis uue vedeliku sisse aga oh imet ommikuks oli täiesti tühi. arvasin et lihtsal mingi lõdvik otsad andnud aga lõdvikud paistavad terved olevat ja tilkumine on ka üsna suur. oskate aidata kust võib vedelikku veel välja ajada peale voolikute, näiteks kuskilt pumba juurest või... autoks on 525 tds.
avastasin et paisupaak tühi. ostsin siis uue vedeliku sisse aga oh imet ommikuks oli täiesti tühi. arvasin et lihtsal mingi lõdvik otsad andnud aga lõdvikud paistavad terved olevat ja tilkumine on ka üsna suur. oskate aidata kust võib vedelikku veel välja ajada peale voolikute, näiteks kuskilt pumba juurest või... autoks on 525 tds.
bmw on siiski auto!
endal aktuaalne teema(praegu autol kaan maas)
plokikaanetihend katki,võtab surve sisse jahutussüsteemi ja hakkab paisupaagi ülevoolutorust vedelikku välja ajama,niikaua kuni enam ei jahuta.
mul oli nii,et vahest sai sõita 2nädalat ilma probleemideta,aga samas vahest pidi yhel päeval mitu korda juurde kallama.
plokikaanetihend katki,võtab surve sisse jahutussüsteemi ja hakkab paisupaagi ülevoolutorust vedelikku välja ajama,niikaua kuni enam ei jahuta.
mul oli nii,et vahest sai sõita 2nädalat ilma probleemideta,aga samas vahest pidi yhel päeval mitu korda juurde kallama.
525tds jõud
ei pannud tähele, kuna asus teksti lõpus
kas sa siis ise ei näe kust nire pihta hakkab, lõdviku klambri vahelt või on pragu kusagil ei saagi muidu teada kui ei otsi, sellise vea jaoks ei ole foorum mõeldud, kasuta siis punast jahutusvedelikku, see peaks koha ära määrima pikapeale
kas sa siis ise ei näe kust nire pihta hakkab, lõdviku klambri vahelt või on pragu kusagil ei saagi muidu teada kui ei otsi, sellise vea jaoks ei ole foorum mõeldud, kasuta siis punast jahutusvedelikku, see peaks koha ära määrima pikapeale
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
mul näiteks tilkus Plokkikaane vahelt (seni kuni surve oli) kadus ca 1l /100km kohta lõpus enne tihendi vahetst juba ca 3l /100 kohta- autoks on e34 524td
võib ka soendusradikas (või sellest väljuv voolik- või ühendus lekkida) oli 730i e32
kuid ennekõige 6nda silindri sisselaske juures vaata üle vooliku ühendus(ta tavaliselt rebeneb pikkapeale ära...)
kui mul tilkus karteripõhja alla(plokikaane tihendist) seda otsisin taga paar kuud enne kui leidsin kust jookseb välja....
võib ka soendusradikas (või sellest väljuv voolik- või ühendus lekkida) oli 730i e32
kuid ennekõige 6nda silindri sisselaske juures vaata üle vooliku ühendus(ta tavaliselt rebeneb pikkapeale ära...)
kui mul tilkus karteripõhja alla(plokikaane tihendist) seda otsisin taga paar kuud enne kui leidsin kust jookseb välja....
ma ei küsiks abi kui ma näeks kust see nire alguse saab, pole kohe hetkel võimalust teda üles ka tõsta et viga lähemalt uurida ja pika peale sisse panna punast vedelikku ei ole mingit kasu kuna see jookseb välja päevaga. ploki kaase vahelt ei tohiks ju päevaga vedelik välja joosta. tuleb siis ise edasi uurida
bmw on siiski auto!
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 29.03.2007 17:31 01
- Asukoht: Jyri alevik
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
TDS'il on plokikaane tihendi kõige nõrgem koht termostaadi juures. Sealt ajas ka minul läbi. Välisel vaatluse muidugi suhtkoht raske tuvastada kuna täpselt termostaadi korpuse all.
terv
erich
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
otsimisel aitab hea valgustus ja mingi PEEGEL.... mul aitas et leida ja veel kuuma mootoriga et surve oleks siis lihtsam otsidaerikred kirjutas:TDS'il on plokikaane tihendi kõige nõrgem koht termostaadi juures. Sealt ajas ka minul läbi. Välisel vaatluse muidugi suhtkoht raske tuvastada kuna täpselt termostaadi korpuse all.
terv
erich