oilservice´i nullimine ?
oilservice´i nullimine ?
plaanis siis teostada oma 525i-l õlivahetus ja küsiks siis ,et mismoodi on koduste vahenditega võimalik nullida oilservice´it.
Kunagi pole piisavalt kilowatte ,on lihtsalt vähe kütust.
Re: oilservice´i nullimine ?
Tere
Sinu küsimusele vastamine oleks oluliselt lihtsam, kui teeksid küsimust esitades natukene eeltööd. Esimeseks sammuks oleks näiteks otsingu kasutamine. Teatud perioodi õlinäidiku nullimisest on räägitud päris palju. Samas kardan, et kui tegemist on uue 525'ga millel käsil alles esimene õlivahetus, siis on see nullimine märksa keerukam.
Jõudu!
jJanno
Kena uue aasta algust.Allan_K kirjutas:plaanis siis teostada oma 525i-l õlivahetus ja küsiks siis ,et mismoodi on koduste vahenditega võimalik nullida oilservice´it.
Sinu küsimusele vastamine oleks oluliselt lihtsam, kui teeksid küsimust esitades natukene eeltööd. Esimeseks sammuks oleks näiteks otsingu kasutamine. Teatud perioodi õlinäidiku nullimisest on räägitud päris palju. Samas kardan, et kui tegemist on uue 525'ga millel käsil alles esimene õlivahetus, siis on see nullimine märksa keerukam.
Jõudu!
jJanno
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
tegelikultmina otsisin tundaega siit foorumist selle tule kustutamise teemat, ja konkreetsele mudelile ponud midaig kirjas, oli ainult joonised e30 jaoks, lõpuks keegi ole kuskilt suunurgast paotanud,et 1 ja 7 klemm tuleb kokku panna täpselt niikauaks kuni ära kustubDanil523 kirjutas:Ise olen nullind -SELLE FOORUMI ABIGA . otsinguga on 100% olemas õiged joonised ja seletus..
Natuke sellekohast kirjandust.
http://www.unofficialbmw.com/repair_faqs/sil.html
Kuid kindlasti siia kõrvale tuleb kasuks ka otsingumootori kasutamine.
(hea lihtne viis küsimustele vastamiseks: kasuta otsingut )
http://www.unofficialbmw.com/repair_faqs/sil.html
Kuid kindlasti siia kõrvale tuleb kasuks ka otsingumootori kasutamine.
(hea lihtne viis küsimustele vastamiseks: kasuta otsingut )
-
- Huviline
- Postitusi: 40
- Liitunud: 20.11.2005 18:34 48
- Kontakt:
-
- Huviline
- Postitusi: 40
- Liitunud: 20.11.2005 18:34 48
- Kontakt:
-
- Huviline
- Postitusi: 40
- Liitunud: 20.11.2005 18:34 48
- Kontakt:
põlevad... oot kuidas ma siis teen täpselt? ühendan sealt lihtsalt massi ja ootan mingi aja? või siis peab 2x seda ühendama? et korra massi 3 sekiks umbes ja siis uuesti mingi 30 sekiks? ja küsisi ühes teises postis paar küsimust veel ei hakand uut tegema ehk oskad aidata:) viskan siia lingi:) http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=42250 mu viimane postitus seal:) Tnx!
Kombist. On juba jutuks olnud siin ka.
Märksõnad E39 ja reset.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... 001changes
Märksõnad E39 ja reset.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... 001changes
Viimati muutis priitv8, 13.07.2007 18:47 49, muudetud 2 korda kokku.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Sõltub autost. Vanematel tõesti nii, nagu Igor kirjutab, lisaks mõjutab veel ka mootori temperatuur.Igor525 kirjutas:vaatab mitte ainutl km, vaid käivitusi ja rpm ka.
Uutel loetakse ainult kulutatud kütuseliitreid, kuna selles kajastuvad üllatavalt hästi kõik eeltoodud faktorid, lisaks ka mootori koormus (n.t mäkketõusud ja/või haagise vedamine).
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!