E34 525TDSA 95' automaatkasti jama

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Hendrik_R
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 04.04.2007 21:00 16
Asukoht: Kuressaare

E34 525TDSA 95' automaatkasti jama

Postitus Postitas Hendrik_R »

525TDSA 1995a. Käivitub halvasti nii külmalt kui soojalt. Tahomeeter näitab palju kõrgemaid pöördeid kui tegelikult on. Ei taha kohalt kiirendada normaalselt, eriti sooja mootoriga. Kui kiirust on juba u. 30+, siis kiirendab ilusti. Milles võib viga olla?
Viimati muutis Hendrik_R, 19.04.2007 21:05 18, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Oliver525
Huviline
Postitusi: 381
Liitunud: 20.01.2007 20:34 25
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Oliver525 »

BMW
Kasutaja avatar
Hendrik_R
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 04.04.2007 21:00 16
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas Hendrik_R »

probleem ei ole ainult käivitumises, lugege postitust
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Tal käib tahhomeeter hoorattal oleva anduri pealt ja ehk tasub sul viga sealt otsida.
525 TDS´a EXECUTIVE
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

2.5 d käivitamise teemasi on siin väga palju olnud.
Seega iga uus lukku.

KASUTAGE OTSINGUT.
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
Hendrik_R
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 04.04.2007 21:00 16
Asukoht: Kuressaare

Uus inff

Postitus Postitas Hendrik_R »

Sai siis natuke sõidukatseid tehtud. Auto käivitus halvasti kuna olin ise loll ja ei osanud oodata ära eelsüüteküünalde soojenemist, kuna auto alles mõned päevad olnud. Uimasuse põhjustas automaatkasti avariikäik, mis on vist 4 käik. Avariikäik lülitub sisse siis, kui kast tahab panna 3 käigu. Esimene ja teine käik töötavad ilusasti. Kas see avariikäigu lülitumine võib olla kuidagi seotud ka sellega, et tahhokas näitab pöördeid valesti? Siis veel üks imelik asi seal näidikuplokis, all keskel, kus näitab automaatkastiga toimuvat. Nimelt pooled pixlid ei tööta. On kellelgi ideid?
Kasutaja avatar
elm
Huviline
Postitusi: 550
Liitunud: 03.01.2007 11:57 26
Asukoht: tln/bl.mount

Postitus Postitas elm »

Kasutaja avatar
Hendrik_R
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 04.04.2007 21:00 16
Asukoht: Kuressaare

uus info

Postitus Postitas Hendrik_R »

Rahulikult gaasi andes vahetab käike ilusti, kui aga gaasi palju anda, siis lööb 3-ndast käigust alates avariirežiimi peale.
Kasutaja avatar
Hendrik_R
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 04.04.2007 21:00 16
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas Hendrik_R »

Kas keegi teab, kus tehakse BMW automaatkastidele peale UM-i veel diagnostikat? UM-s järjekorrad väga pikad
Kasutaja avatar
MantaOwner
Huviline
Postitusi: 300
Liitunud: 21.08.2004 12:59 47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas MantaOwner »

Abiks kasutaja Aarekas siinsamas foorumis.

Tõnu
Driven by goa
Kasutaja avatar
Hendrik_R
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 04.04.2007 21:00 16
Asukoht: Kuressaare

Diagnostikas käidud

Postitus Postitas Hendrik_R »

Käisin diagnostikas. Öeldi, et viga on elektrisüsteemis, nimelt kiiruse signaali viga pidi olema ja ka muud elektrilised vead. Öeldi, et võib olla mingi anduri viga või siis juhe katki kuskilt. Vajan elektriku abi. Kes jagab seda asja?
Kasutaja avatar
MantaOwner
Huviline
Postitusi: 300
Liitunud: 21.08.2004 12:59 47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas MantaOwner »

Abiks kasutaja Patrik siinsamas foorumis :).

Tõnu
Driven by goa
Kasutaja avatar
Hendrik_R
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 04.04.2007 21:00 16
Asukoht: Kuressaare

elektrikut vaja

Postitus Postitas Hendrik_R »

Kas peale Patriku veel keegi automaatkastiga seonduvat elektrivärki jagab?
Kasutaja avatar
leho57
Huviline
Postitusi: 262
Liitunud: 10.02.2007 21:00 12

Postitus Postitas leho57 »

mul sama probleem, et esimesed 0-30km/h on kuidagi väga uimane.
mida sa mõtled avariikäigu all? olen loll selle koha pealt :D
kui selle uimasuse ära saaks oleks kohe väga kobe värk.
E34 525 tds - müüdud
Kasutaja avatar
Hendrik_R
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 04.04.2007 21:00 16
Asukoht: Kuressaare

RE: avarii režiim

Postitus Postitas Hendrik_R »

No kui näidikupaneelil all keskel hakkab hammasratta kujuga tuluke põlema, siis tähendab see käigukasti avariirežiimi, mis omakorda tähendab, et kasutatakse ainult 4-ndat käiku (vähemalt minu autol). Ja kui 4-ndaga kohalt minna, siis auto päris uimane jah.
Kasutaja avatar
Hendrik_R
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 04.04.2007 21:00 16
Asukoht: Kuressaare

diagnostika tulemused

Postitus Postitas Hendrik_R »

Kas keegi oskab midagi nende veakirjelduste peale kosta?

1. Diagnosis DDE faults

41 Glow-duration control not functioning
Fault not currently present
Not been detected for 14 starts
Detected at:
Engine speed 705 rpm
Engine temperature 65C

2. Diagnosis EGS faults

43 Engine speed signal (td signal pin 43 on SG)
Fault has been recorded as fault 1
no or incorrect engine-speed information

3. Diagnosis EGS faults

42 Output-speed sensor n-ab
Stall-speed monitoring (pins 14-, 42+ on SG)
Fault has been recorded as fault 2
No or incorrect engine speed information

4. Diagnosis EGS faults

53 Power supply for solenoid valves (pin 53 on SG)
Fault has been recorded as fault 3
Gearbox relay in EGS SG cannot drop out
Kasutaja avatar
Hendrik_R
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 04.04.2007 21:00 16
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas Hendrik_R »

Autoks 525TDSA 95a. Vana asi juba, aga räägin ikka. Nimelt käigukasti viga oli järgmine: Eelmine omanik oli vanema variandi kütusepumba pannud ja tänu sellele pidi vahetama ka mootori aju vanema variandi vastu, aga ta ei arvestanud sellega, et ka käigukasti aju oleks pidanud vanema vastu välja vahetama, kuna vanem sissepritse aju saadab kaks korda suurema sagedusega mootori kiiruse signaali uuema tüübi käigukasti ajule. Ja tänu sellele läks kast suuremate pöörete ajal avariireziimi, kuna käigukasti ajule on 7000 pööret liig-mis-liig. Lahenduseks (tänud Patrikule muidugi) paigaldasin vanema tüübi käigukasti aju (92a) ja nüüd töötab laitmatult. Välja arvatud muidugi see, et tahhomeeter näitab täpselt kaks korda rohkem pöördeid ja tehase immot ei eksisteeri.
guits000
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 19.10.2006 20:28 51

Postitus Postitas guits000 »

Automaatkastist rääkides siis kus filter asub täpsemalt ja kuidas õli vahetamine käib? kas nii nagu manuaalilgi, et õli nagu ikka selle külje korgi piirini?
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

guits000 kirjutas:Automaatkastist rääkides siis kus filter asub täpsemalt ja kuidas õli vahetamine käib? kas nii nagu manuaalilgi, et õli nagu ikka selle külje korgi piirini?
Kasti sees ja ei.
guits000
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 19.10.2006 20:28 51

Postitus Postitas guits000 »

Kas keegi täpsustaks kuidas siis, kui korgi piirini ei käi.
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

guits000 kirjutas:Kas keegi täpsustaks kuidas siis, kui korgi piirini ei käi.
mõistlikum oleks õli lasta vahetada spetsialisti juures mõnesaja krooni eest. On suur lootus et ei keera midagi nahka. Automaat kastid on siiski väga tundlikud asjad. Ise ma ei riskiks sellist asja teha kuna uus kast maksab vähemalt 5k ja seda oleks vaja pärast mingi 4-5 korda läbi pesta värske õliga . Iga tuhande km tagant siis.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
skiev
Huviline
Postitusi: 225
Liitunud: 24.05.2007 19:43 55
Asukoht: Võrumaa

Postitus Postitas skiev »

pole see kasti õli vahetamine keeruline midagi. Lased vana õli alt punnist välja võtad karteri alt ära ja saad kätte filtri. vahetad filtri ära, puhastad karteri põhjas olevad magnetid, paned karterile uue tihendi ja alla tagasi. karteri all on suur punn mis läheb kraega üles, sealt tuleb õli sisse ajada. ise tegin nii et kõigepealt pressisin nii palju sisse et hakkas üle tulema seejärel mootor käima kang p peale ja uuesti nii palju õli peale et hakkab üle tulema , siis punn ette tagasi ja ongi tehtud
NB! vaata et kindlasti õige õli paned ja võtmetest läheb vaja 10 padrunit ja 17 või 19 sisemist kuuskanti.
Milleks mulle mõistus, kui mul on BMW!
Kasutaja avatar
rt23
Huviline
Postitusi: 911
Liitunud: 11.04.2007 14:45 36
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas rt23 »

viimane jutt täiesti õige :D kodus peaga ja kätega mehel täiesti teostatav asi. kuuskandist läks minul 17 ja õli väljutamiseks ja filtri vahetamiseks mingi 6 või 7 ka.
tel.53365288-Toomas 56285941- Taavi
Asukoht: Viljandimaa.
Vasta