E34 525i nupud

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
M6llumees
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 01.04.2007 11:03 05

E34 525i nupud

Postitus Postitas M6llumees »

Tahaks teada mida täpsemalt need kolm nuppu siin pildil tähendavad. Ülemist vajutades läheb see väike tuli põlema ja see peaks mingi soenduse teema olema aga kahe alumise nupu vajutamisel tuld ei süti.
Pilt
Keegi äkki seletab ära mis nad teevad ja miks need tulukesed seal põlema ei lähe?


Ja veel teine asi, et kella all on mingid avad kust liigub vaikselt mingi õhk ja töötab seal mingi mootor vaikselt aga mis see üldse on?
Pilt
Tänud!
Kasutaja avatar
Thom
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 15.09.2007 19:52 15
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Thom »

1.Tagaklaasi soendus
2.Miski mis paneb talvel külma puhuma
3.Siseõhk
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

2.Miski mis paneb talvel külma puhuma
See miski on konditsioneer!
525 TDS´a EXECUTIVE
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Cert85 »

Ja sealt kella alt imetakse salongi õhku sisse, et selle temp kindlaks teha. Muidugi ma ei tea, miks see vajalik on klimmaautomaatikata masinale. Võib-olla ei lase konditsioneeri sisse lülitada, kui niigi jahe juba on - ei tea. Ja konditsioneer vist ei tohikski nii jahedate ilmadega tööle minna. Või on ta sul nii tühi lihtsalt- lekib.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Kasutaja avatar
M6llumees
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 01.04.2007 11:03 05

Postitus Postitas M6llumees »

aa, Tänan.
Ma kohe palju targem siis.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8281
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

E34 konditsioneer läheb ka külma ilmaga tööle. Kui tuli üldse ei sütti, siis on süsteem tühi. Siseõhku siis ka ei saa, sest selle ajal peab ka kliimaseade töötama (õhu kuivatamiseks).
Seega vajab süsteem vähemalt täitmist, vbl ka lappimist.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
prelude20
Huviline
Postitusi: 3724
Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
Peamine sõiduk: Metroo
Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja

Postitus Postitas prelude20 »

vanatüübi kontisioneeri omad kaks alumist. endal samad vidinad 3sel küljes
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8281
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

prelude20 kirjutas:vanatüübi kontisioneeri omad kaks alumist. endal samad vidinad 3sel küljes
Mismõttes vana tüübi? Sellist pandi E34-le peale kuni tootmise lõpuni. Tegu on siis IHKR paneeliga. HR ja IHKA on teistsugused, sest ka funktsionaalsus on erinev.
NB! E34 ajal olid kõik kondiga variandid veel lisavarustuses. Standardis sai ainult HR-i ehk kütteseadet. Ja kliimaautomaatika (IHKA) oli nii mõnelegi ostjale liiga kallis. 5385 DM aastal 1993.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
prelude20
Huviline
Postitusi: 3724
Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
Peamine sõiduk: Metroo
Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja

Postitus Postitas prelude20 »

:oops: mu viga. ajasin 5 ja 3 sassi
Tinavile
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 07.09.2006 09:48 19
Asukoht: Päälinn

Postitus Postitas Tinavile »

priitv8 kirjutas:
prelude20 kirjutas:vanatüübi kontisioneeri omad kaks alumist. endal samad vidinad 3sel küljes
Mismõttes vana tüübi? Sellist pandi E34-le peale kuni tootmise lõpuni. Tegu on siis IHKR paneeliga. HR ja IHKA on teistsugused, sest ka funktsionaalsus on erinev.
NB! E34 ajal olid kõik kondiga variandid veel lisavarustuses. Standardis sai ainult HR-i ehk kütteseadet. Ja kliimaautomaatika (IHKA) oli nii mõnelegi ostjale liiga kallis. 5385 DM aastal 1993.
See punkt 3 nupp on ju kõigil. Keerutab siseõhku, et näiteks tolmusel teel ei imeks väljast tolmu sisse, või siis külma ilmaga saab kiiremini seest soojaks.

See on autode algusest peale olnud ja on ilmselt ka lõpuni. Osadel lihtsalt nupuga osadel kangiga.

IMHO konditsioneer/kliimaautomaatika läheb tööle iga ilmaga ja ei ole sõltuv välistemperatuurist, vaid on mõeldud suvel õhu jahutamiseks/kuivatamiseks (sõltuvalt kliimavööndist) ja talvel siis kuivatamiseks. Saab ju ka sooja puhuma panna kui kliima töötab.

See paneelis olev tolmuimejast väike suriseja jääb müstikaks ilmselt paljudele. Miks teda vaja on ja millel ta infot annab - ei oska öelda täpselt vist peale konstruktorite keegi eriti. Antud aparaadil ju veel kõik klapid ja kraanidki manuaalsed. Ju ta siis sellel äkki midagi selle kondiga seotud on.
E39, 523i Touring '97
Kasutaja avatar
M6llumees
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 01.04.2007 11:03 05

Postitus Postitas M6llumees »

Kahe alumise nupu tuli töötab ainult siis kui käivitad ja siis algul paar sekundit töötab ja kustuvad ära. Aga sõidu aeg vajutades ei midagi.
Tinavile
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 07.09.2006 09:48 19
Asukoht: Päälinn

Postitus Postitas Tinavile »

Kondi süsteem tühi. Tallinnas Autopartneris (Mustamäe teel) oli mingi 800,- krooni süsteemi kontroll ja täitmine. See oli siis muidugi mingi kampaania hind ja võib nüüd erineda natuke. Helista ja küsi neilt.

UM-is vist oli nats kallim ja järjekorrad ka pikemad.
E39, 523i Touring '97
Kasutaja avatar
Bmw525ix
Huviline
Postitusi: 337
Liitunud: 27.10.2007 12:21 42
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Bmw525ix »

M6llumees kirjutas:Kahe alumise nupu tuli töötab ainult siis kui käivitad ja siis algul paar sekundit töötab ja kustuvad ära. Aga sõidu aeg vajutades ei midagi.
Mul kül põlevad alati kui sisse lülitada nupud.Kustuvad alles siis kui välja vajutan
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8281
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Tinavile kirjutas:See punkt 3 nupp on ju kõigil. Keerutab siseõhku, et näiteks tolmusel teel ei imeks väljast tolmu sisse, või siis külma ilmaga saab kiiremini seest soojaks.
E34-del kindlasti mitte kõigil, vaid ainult neil, millel kliimaseade peal.
Bmw525ix kirjutas:
M6llumees kirjutas:Kahe alumise nupu tuli töötab ainult siis kui käivitad ja siis algul paar sekundit töötab ja kustuvad ära. Aga sõidu aeg vajutades ei midagi.
Mul kül põlevad alati kui sisse lülitada nupud.Kustuvad alles siis kui välja vajutan
Sest Sul on süsteemis külmaaine (ja seega ka rõhk) sees, s.t. korras.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Tinavile
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 07.09.2006 09:48 19
Asukoht: Päälinn

Postitus Postitas Tinavile »

priitv8 kirjutas:
Tinavile kirjutas:See punkt 3 nupp on ju kõigil. Keerutab siseõhku, et näiteks tolmusel teel ei imeks väljast tolmu sisse, või siis külma ilmaga saab kiiremini seest soojaks.
E34-del kindlasti mitte kõigil, vaid ainult neil, millel kliimaseade peal.
Ei vaidle vastu, ei pretendeeri ka puhtale kullale oma jutuga. Pole kunagi kokku puutunud E34-ga, igasuguste teiste liikuritega küll.
E39, 523i Touring '97
Kasutaja avatar
Marko
Huviline
Postitusi: 1431
Liitunud: 18.06.2006 22:43 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Marko »

Et siis kondiga ei toimi see kolmas nupp selle õhuvärgiga või kuda :?, ja mis andur on kus juhtmed küljes tosooli radika parempoolsel küljes, mingi 3 juhet läheb sinna (tulede kõrgusel, aku juures kui on kapoti all) , endal e34 525 141kw kondiga ja ka need nupud, ega need pole kondiga seotud :roll:
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8281
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

kriips2 kirjutas:Et siis kondiga ei toimi see kolmas nupp selle õhuvärgiga või kuda :?,
Küsi palun veel korra, ei saanud Su mõttekäigust aru.
kriips2 kirjutas: ja mis andur on kus juhtmed küljes tosooli radika parempoolsel küljes, mingi 3 juhet läheb sinna (tulede kõrgusel, aku juures kui on kapoti all) ,
Lisa-elektriventika termolüliti on see. 91*C ja 95*C.
kriips2 kirjutas: endal e34 525 141kw kondiga ja ka need nupud, ega need pole kondiga seotud :roll:
Jälle ei saa aru, mida Sa küsida tahad.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Seigo
Huviline
Postitusi: 1748
Liitunud: 07.11.2003 11:49 24
Peamine sõiduk: E46
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Seigo »

aga mul on oopis sel kolmandal nupul 2 funktsiooni üks on see siseringlus ja teine on sama aga ainult nende noolekeste sees on A täht...mida too funktsioon peaks tegema? automaatne?
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred »

automaatne jah. Kui eessõitev vana liinibuss oma pahvaka üles viskab siis keeratakse välisõhu klapp kinni ja hoitakse siseringluse peal niikaua kuni õhk eespool jälle puhtaks saab

terv
erich
Kasutaja avatar
Seigo
Huviline
Postitusi: 1748
Liitunud: 07.11.2003 11:49 24
Peamine sõiduk: E46
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Seigo »

mis siis seal ees nina juures on mingi andur või?? mis niiöelda paha lõhna tunneb :D aga on seda üldse vaja kasutada?
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred »

Priitv8 ehk oskab kommenteerida mismoodi ta selle halva lõhna ära tunneb, ilmselt mingi andur ikka.

Kui viitsid koguaeg ise seda nuppu surkida või ootamatu pahvaka korral tuppa suitsusauna saada siis võid selle kasutamata jätta. Eks ta on sinna mugavuse pärast tehtud.

terv
erich
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8281
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

On jah gaasiandur seal ees (radikakoja küljes kaassõitja pool peaks kandiline ühe pistikuga karbike olema). Keegi juba varem küsis, milliseid gaase ta tunneb, aga ma ei ole suutnud selle kohta veel kuskilt miskit teavet leida. PS pidevat siseringlust antakse maks 12 minutiks, siis on korraks üheks minutiks tuulutus.

http://www.m5board.com/vbulletin/showthread.php?t=76354
http://www.bmwclub.lv/files/07_E85_Heat ... r_Cond.pdf (lk 18 & 24)
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Seigo
Huviline
Postitusi: 1748
Liitunud: 07.11.2003 11:49 24
Peamine sõiduk: E46
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Seigo »

eem mul on küll juhipool mingi neljakandiline kobakas seal radika koja küljes ...umbes sama suur nagu suitsupakk...paremal pool ehk siis kaassõitja pool pole küll midagi
Vasta