E39 "kontrolli piduriklotse" veateade
E39 "kontrolli piduriklotse" veateade
Klotsidel andurid puudu, tahaks veateatest lahti saada.
Kuidas need juhtmed seal keerama peab või mis neile vahele tuleb panna?
Kuidas need juhtmed seal keerama peab või mis neile vahele tuleb panna?
Lihtne küll, aga teade jääb alles, äkki on juhtmed kusagilt mujalt kah puru juba siis?Danil523 kirjutas:ühenda anduri juhtmed kokku- lihtne.... võid otsingus pikemat teemat leida
Ei viitsigi rohkem jebida, klotsid juba vahetatud nüüd tahaks teatest lahti saada.AARE530 kirjutas:A milleks jebida, see andur ei maksa üldse palju.
Mis keegi ei loe mida ma küsin siin üldse või?
Ma tean väga hästi kus ja kes neid müüb.
Kas keegi teist teab kuidas ma selle veateate eest ära saan, ilma et anduri külge panen?
Kas see teade peaks ära kustuma kui juhtmed kokku keeratakse? Juhul kui nii, siis pole mul anduri ostmisest kasu kuna keerasin juhtmed kokku, aga teade jäi alles, vaevalt, et ta selle anduriga siis ära kustub ju.
Ma tean väga hästi kus ja kes neid müüb.
Kas keegi teist teab kuidas ma selle veateate eest ära saan, ilma et anduri külge panen?
Kas see teade peaks ära kustuma kui juhtmed kokku keeratakse? Juhul kui nii, siis pole mul anduri ostmisest kasu kuna keerasin juhtmed kokku, aga teade jäi alles, vaevalt, et ta selle anduriga siis ära kustub ju.
...et süüde sees ikka ootadteet3 kirjutas:teet3 kirjutas:Mis keegi ei loe mida ma küsin siin üldse või?
Kas keegi teist teab kuidas ma selle veateate eest ära saan, ilma et anduri külge panen?Ok selge ühendan siis anduri külge ja ootan mõnda aega....H_Margus kirjutas:Kui anduri külge ühendad, siis kaob ka veateade teatud aja möödudes.
E34 M5
Varsti teeb mõni siia teema, et näit. õlirõhu andur pesses - kuidas teha nii, et tuli kustuks aga andurit ei peaks ostma
Mina igatahes talitan selle loogika kohaselt, et kui need kontrollsüsteemid on sinna ette nähtud, siis miks neid lollitada - kõik on ju siiski autoomaniku kasutusmugavuse heaks mõeldud. Ja kasutatud autot ostes ma sellise otsa ei tahaks eriti sattuda, kus pooled juhtmed on "kokku seotud".
Mina igatahes talitan selle loogika kohaselt, et kui need kontrollsüsteemid on sinna ette nähtud, siis miks neid lollitada - kõik on ju siiski autoomaniku kasutusmugavuse heaks mõeldud. Ja kasutatud autot ostes ma sellise otsa ei tahaks eriti sattuda, kus pooled juhtmed on "kokku seotud".
Ja annavad kordades paremat infot, kui "kuidas peab juhtmed keerama.." Süda läheb pahaks sellisest teemast, kui ikka klotsiandurit osta ei jõua, siis tuleks valida mark millel neid polegi. BMW on ikkagi premium klassi toode, mille tarbimine ka mingil määral intelligentsi nõuab.
Kui uus andur on küljes, tuleb süüdet sees hoida(mitte sõita) kuni veateade ära kustub.
Kui uus andur on küljes, tuleb süüdet sees hoida(mitte sõita) kuni veateade ära kustub.
`93 525i M50
Minu arust on sellise info kohta siin foorumis ka lühend OT.Hornet kirjutas:Ja annavad kordades paremat infot, kui "kuidas peab juhtmed keerama.."
Keegi ei soovi kuulata sinu arvamust, tahetakse oma küsimustele vastuseid.
Proovin, ehk aitab.Hornet kirjutas:Kui uus andur on küljes, tuleb süüdet sees hoida(mitte sõita) kuni veateade ära kustub.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Kle teet, mis sa nokid siin vana- aasta viimasel päeval-ammu on sul onfo teada- mis viga, kust andurit saab, palju maksab, kuidas veateatest lahti saada- mis veel vaja??
Ja sa ütled, et keegi midagi asjalikku ei ütle. Mis see asjalik siis oleks-et keegi probleemi lahendaks? Ka selleks on lahendus olemas- UM.
Head vana-aastalõppu sullegi
Ja sa ütled, et keegi midagi asjalikku ei ütle. Mis see asjalik siis oleks-et keegi probleemi lahendaks? Ka selleks on lahendus olemas- UM.
Head vana-aastalõppu sullegi
Mis jeblad siis B-osana maksab see andur umbes täpselt 72,60.-teet3 kirjutas:Ja kõik "tarkpead" vastavad küsimusele:hotwing kirjutas:Varsti teeb mõni siia teema, et näit. õlirõhu andur pesses - kuidas teha nii, et tuli kustuks aga andurit ei peaks ostma
"ma olen neid andureid müügil näinud"
ja
"UM-is maksab see detail niipalju"
või
"milleks üldse jeblada"
ning isegi väikseim autovaruosakauplus suudab selle välja sebida ja järgmine kord kui klotsi on aeg vahetama hakata siis auto teatab sulle selllest... juhtmete kokku keeramine on maameeste "Tuning"
Alguses nad karjuvad, pärast ära harjuvad...