98' 523i uksed nagisevad
98' 523i uksed nagisevad
No siin on palju peaga poisse koos. Andke head nõu.
Juhi uks, vahetevahel ka teised, teevad väikestest aukudest läbi sõites naginat. Kord suuremat kord aga väiksemat. Kindel on see et hääl ajab lihtsalt hulluks. Kas sellele mingi kindlel ja püsiv ravi ka on?
Mõned on sovitanud silikooniga ukse äärised üle tõmmata, kuid see kestab ainult viivu ja pärast on asi veel hullem.
Välismaa lehtedelt lugesin, et mõned on tõmmanud mingi vilti meenutava teibiga ukse ääred üle mis pidi püsivalt aitama, kuid ma polse sellist teipi jusagilt leidnud.
On äkki mingeid häid soovitusi???
Juhi uks, vahetevahel ka teised, teevad väikestest aukudest läbi sõites naginat. Kord suuremat kord aga väiksemat. Kindel on see et hääl ajab lihtsalt hulluks. Kas sellele mingi kindlel ja püsiv ravi ka on?
Mõned on sovitanud silikooniga ukse äärised üle tõmmata, kuid see kestab ainult viivu ja pärast on asi veel hullem.
Välismaa lehtedelt lugesin, et mõned on tõmmanud mingi vilti meenutava teibiga ukse ääred üle mis pidi püsivalt aitama, kuid ma polse sellist teipi jusagilt leidnud.
On äkki mingeid häid soovitusi???
Vastus lihtne , kui silikoon aitab ja see sulle ei meeldi osta uued tihendid.
Minu touring sai täna minupeale väga pahaseks kui pool tunnikest nagisevat tagaluuki timmisin. Üritasin luku nii pidama saada et ei nagiseks ja lõpptulemus oli see , et lasin lukusti mos2-te täis ja tõmbasin tihéndid silikooniga üle. Nagin kadus hetkega , aga lukusti tuleb välja vahetada vist sest peale õlitust ei tahtnud enam avada korralikult vaid läbi räige ragina la lihasejõu , enne avas ilusti. Seega ära vihasta autot
Minu touring sai täna minupeale väga pahaseks kui pool tunnikest nagisevat tagaluuki timmisin. Üritasin luku nii pidama saada et ei nagiseks ja lõpptulemus oli see , et lasin lukusti mos2-te täis ja tõmbasin tihéndid silikooniga üle. Nagin kadus hetkega , aga lukusti tuleb välja vahetada vist sest peale õlitust ei tahtnud enam avada korralikult vaid läbi räige ragina la lihasejõu , enne avas ilusti. Seega ära vihasta autot
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
- Mulk
- Huviline
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 16.12.2003 19:28 23
- Peamine sõiduk: A6 4G QUATTRO
- Asukoht: Vantaa-Viljandi
kas krigiseb või mis iganes esimesed või siis köik uksed, kui tihendis kulunud ja augud juba tulemas siis parem juba uued panna. UM ütles et kuni 2001 aastani oli kehvem tihendi materjal ja kulusid kiiresti, hiljem muudeti materjali või tootjat. endalgi plaan kunagi juhi oma vahetada.eelmisel e39 mul nagisesid aga polstrid ukse kyljes , aitas mingi silikooni taoline sprey, siis sai ukse ja polstrivahele lastud ja käepideme ning polstri vahele ka, aitas, 4 kuu järel tavaliselt tuli korrata.Kruusateedel söites tuli tihedamini teha.
Ma mõtlesin algul midagi sellist:
http://www.540i6.com/doorseals.html
Kui ilusti panna siis ei jää porno. Uute tihendite kohta olen ka palju lugenud ja nad pidid samuti kunis lühiajalist leevendust pakkuma. Problem ka selles, et mida vanem kere seda rohkem annab ta järele ja kui sõita ebaühtlasel tel kus kere läheb paindesse siis nagiseb ka uute tihenditega. Tallinnas paraku kõik teed vägagi ebaühtlased.
http://www.540i6.com/doorseals.html
Kui ilusti panna siis ei jää porno. Uute tihendite kohta olen ka palju lugenud ja nad pidid samuti kunis lühiajalist leevendust pakkuma. Problem ka selles, et mida vanem kere seda rohkem annab ta järele ja kui sõita ebaühtlasel tel kus kere läheb paindesse siis nagiseb ka uute tihenditega. Tallinnas paraku kõik teed vägagi ebaühtlased.