525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ise vaatasin ja imestasin sama teisyel poldid korras aga ikka jookseb nagu mahlakask...soldat kirjutas:huvitav on et katkisest poldist hoolimata on pump täiesti kuiv.Sellepärast pole vist viitsinud asjaga tegelema hakata. Eks saab lähiajal uus kaas ostetud,siis nokin selle pooliku poldi välja.
ostad uue pea karlast? endal sama plaan mingi aja pärast...
Kuidas musta suitsu vastu võidelda?
Käisin üks päev maantel proovimas. 0-100km/h kiirendades pidevalt must lont taga. Ei saaks öelda,et ajapikku kogunend tahm. Igapäev lasen korra lõõrid puhtaks. Olen tähelepannud et, tahmab rohkem ,kui alustada kiiremat sõitu kohapealt(kiirendades). Maanteel sõites 90km/h ja suruda kickdowni ,viskab korraks.Järgmised kickdownid on juba suitsu vabad(vähemalt peeglist ei näe).
Käisin üks päev maantel proovimas. 0-100km/h kiirendades pidevalt must lont taga. Ei saaks öelda,et ajapikku kogunend tahm. Igapäev lasen korra lõõrid puhtaks. Olen tähelepannud et, tahmab rohkem ,kui alustada kiiremat sõitu kohapealt(kiirendades). Maanteel sõites 90km/h ja suruda kickdowni ,viskab korraks.Järgmised kickdownid on juba suitsu vabad(vähemalt peeglist ei näe).
4x6=1x nädalas
ananass kirjutas:To seix: ei seda juhet ei tohigi ära võtta, võta 4-a püti juures kaane küljes olev pistik lahti ja siis vaata mis teeb
To:soldat
ei ostsin rt23 käest pea mis pidi korras olema, aga tundub et see ka nats paigast ära jah, need poldid läksid katki jah kuna sai 10x liigutada seda pead, et okilt käima jääks
too külmkäivituse pistik või?
must suits viitab,nagu ennistki mainitud,rikkale küttesegule või kehvadele pihustitele.Targemad oskavad ehk mõne põhjuse veel lisada. See et esimene kord viskab,on normaalne,köhib torud tühjaks niiöelda.Kohapeal on muidugi suitsu rohkem näha,pilv ei jõua hajuda.tanel25 kirjutas:Kuidas musta suitsu vastu võidelda?
Käisin üks päev maantel proovimas. 0-100km/h kiirendades pidevalt must lont taga. Ei saaks öelda,et ajapikku kogunend tahm. Igapäev lasen korra lõõrid puhtaks. Olen tähelepannud et, tahmab rohkem ,kui alustada kiiremat sõitu kohapealt(kiirendades). Maanteel sõites 90km/h ja suruda kickdowni ,viskab korraks.Järgmised kickdownid on juba suitsu vabad(vähemalt peeglist ei näe).
Must suits:
kehv varustatus õhuga - vigane turbo, umbes õhufilter
probleem pihustitega - mehaaniline probleem pihustiga ehk pihusti jääb jääb mingisse asendisse kinni (ka sinine suits musta sekks), ei pihusta kütust tolmuks
probleemid pumbaga - annab liiga palju kütust peale (meh pumbal kergesti reguleeritav)
Kui visakb hetkeliselt musta koormuse tekkimisel, siis võib viga otsida jällegi liiga suurest peale reguleeritud kütuse annusest (turbo ei jõua järele) või siis puudulik turbiini töö.
Pidev must viitab pigem pihustitele või liiga varasele süüteasendile.
Seda kui head või halvad pihustid on ei saa alati tagumikuga mõõta ning tihtipeale on must suits mitme jama kokkulangemine. Igat autot peaks eraldi vaatama, muidu raske siin midagi öelda.
Ja keegi võiks sellest "musta suitsu" teemast kuskile väikese spliti teha - see siin ei lähe enam kaugeltki teemasse!
kehv varustatus õhuga - vigane turbo, umbes õhufilter
probleem pihustitega - mehaaniline probleem pihustiga ehk pihusti jääb jääb mingisse asendisse kinni (ka sinine suits musta sekks), ei pihusta kütust tolmuks
probleemid pumbaga - annab liiga palju kütust peale (meh pumbal kergesti reguleeritav)
Kui visakb hetkeliselt musta koormuse tekkimisel, siis võib viga otsida jällegi liiga suurest peale reguleeritud kütuse annusest (turbo ei jõua järele) või siis puudulik turbiini töö.
Pidev must viitab pigem pihustitele või liiga varasele süüteasendile.
Seda kui head või halvad pihustid on ei saa alati tagumikuga mõõta ning tihtipeale on must suits mitme jama kokkulangemine. Igat autot peaks eraldi vaatama, muidu raske siin midagi öelda.
Ja keegi võiks sellest "musta suitsu" teemast kuskile väikese spliti teha - see siin ei lähe enam kaugeltki teemasse!
Probleem järgmine, sõidust tulnud auto jätan seisma hiljem enam käima ei lähe. Kütet ja kõike on, tavaliselt on lihtsalt aku käiamise peale tühjaks saand, siis aku juhtme maha võtnud ja aku laadima pannud ning kui järgmine hommik juhtme peale viskan siis toimib kõik ilusti! Viimane kord aga ei hakkand akut tühjaks käiama ja jätsin niisama seisma, kuid järgmine päev käima ei läinud, võtsin teise korraliku aku, siis mingi kolmanda käiamise peale läks käima, seejärel jätsin seisma ja kui uuesti proovisin siis hakkas nagu juba käima minema ja jäi lambist seisma, see toimus kaks korda ja ülejäänd käivitused olid tühja, lihtsalt mootori ringi ajamine! Äkki keegi on kogenud samasugust anomaaliat?
Mul mure selline, et kui vaikselt sõita ja siis gaas maha lasta hakkab plötutama. Suurelt kiiruselt gaas maha lasta, siis käib korralikult. Samuti on ka tühikäik paigas. Diagnostis käis paar kuud tagasi ja seal näitas pumba elektronpea viga, mis põhjustab ka soojalt pikka käivitumist. Kas pumbapea viga võib ka seda plötutamist põhjustada?
kui pöörded alla 1000rpm jäävad? mõtled et hakkab nagu "nõkutama"?masekas kirjutas:Mul mure selline, et kui vaikselt sõita ja siis gaas maha lasta hakkab plötutama. Suurelt kiiruselt gaas maha lasta, siis käib korralikult. Samuti on ka tühikäik paigas. Diagnostis käis paar kuud tagasi ja seal näitas pumba elektronpea viga, mis põhjustab ka soojalt pikka käivitumist. Kas pumbapea viga võib ka seda plötutamist põhjustada?
Täpselt nii!ananass kirjutas:kui pöörded alla 1000rpm jäävad? mõtled et hakkab nagu "nõkutama"?masekas kirjutas:Mul mure selline, et kui vaikselt sõita ja siis gaas maha lasta hakkab plötutama. Suurelt kiiruselt gaas maha lasta, siis käib korralikult. Samuti on ka tühikäik paigas. Diagnostis käis paar kuud tagasi ja seal näitas pumba elektronpea viga, mis põhjustab ka soojalt pikka käivitumist. Kas pumbapea viga võib ka seda plötutamist põhjustada?
mul kahel TDS-il nii olnud suht harjunud juba ja kohapealt minne jõudu ka pole? peab vähemalt üle 1000 ikka laskma, või no võid ka 800rpm aga kui sidurit rohkem lahti lased hakkavad pöörded tõmblema kohe, kui kiirendada siis ikka üle 1500... vahest ajab närvi küll targemad väidavad et pumbaga siis mingi kala(kas pea kulunud või pump ise)masekas kirjutas:Täpselt nii!ananass kirjutas:kui pöörded alla 1000rpm jäävad? mõtled et hakkab nagu "nõkutama"?masekas kirjutas:Mul mure selline, et kui vaikselt sõita ja siis gaas maha lasta hakkab plötutama. Suurelt kiiruselt gaas maha lasta, siis käib korralikult. Samuti on ka tühikäik paigas. Diagnostis käis paar kuud tagasi ja seal näitas pumba elektronpea viga, mis põhjustab ka soojalt pikka käivitumist. Kas pumbapea viga võib ka seda plötutamist põhjustada?
Mul oli kunagi 525tds 92a ja Eestis sõites oli tavaline, et kui enam eelsüüdet ei anna, siis hästi käima ka ei taha minna, ketras oma 3-5 sekki starterit aga Soome diisliga mure kadus ja isegi meelest läks, kui autot müüma hakkasin pääses jälle Eesti kütus paaki ja vanad mured tagasi.
Koledat BMWd pole olemas, on ainult liiga palju rõvedaid spoilereid!
ka suht värske tds omanik ja väga tyytu viga autol küljes. Nimelt linnavahel sõites käiku väljavõttes põõrded autol kukuvad nii alla et auto sureb välja, mida vähem paagis kütust on seda tihedamalt teeb seda. Samas kui ennem pöörete kukkumist lisada korraks gaasi saab seda vältida. Kohapeal käib ilusti, vahel väga harva kõigutab väheke pöördeid, annad gaasi jätab järgi.
Masin ise muidu käivitub igast asendist ja iga ilmaga.
Oskab keegi miskit pakkuda kust vea otsimist alustada?
Masin ise muidu käivitub igast asendist ja iga ilmaga.
Oskab keegi miskit pakkuda kust vea otsimist alustada?
Samas leidsin veel 2 juhet, mida ei tea kuhu pista, ega oska arvata nende otstarvet. Teab keegi vastata?
http://www.hot.ee/hiirejaht//Pilt010.jpg
http://www.hot.ee/hiirejaht//Pilt010.jpg
sul on filtrikopsik vapsee mingi teistsugune kui ma siiamaani näinud, käivad nad muidu filtrikopsiku ¨kyljes, enda omal v6tsin juhtmed käimise ajal ära aga ei muutunud midagi kuskil..krs kirjutas:Samas leidsin veel 2 juhet, mida ei tea kuhu pista, ega oska arvata nende otstarvet. Teab keegi vastata?
http://www.hot.ee/hiirejaht//Pilt010.jpg
kuskilt lugesin, et väntvõlli otsas mingi andur mis pidi läbi minema hakkama või olemakrs kirjutas:ka suht värske tds omanik ja väga tyytu viga autol küljes. Nimelt linnavahel sõites käiku väljavõttes põõrded autol kukuvad nii alla et auto sureb välja, mida vähem paagis kütust on seda tihedamalt teeb seda. Samas kui ennem pöörete kukkumist lisada korraks gaasi saab seda vältida. Kohapeal käib ilusti, vahel väga harva kõigutab väheke pöördeid, annad gaasi jätab järgi.
Masin ise muidu käivitub igast asendist ja iga ilmaga.
Oskab keegi miskit pakkuda kust vea otsimist alustada?
E46 - 320d universaal
E36 - 318tds compact
A4 1.9d quattro
E36 - 318tds compact
A4 1.9d quattro
kuna probleem järjest süveneb siis sai paagisisene pump maha kakutud ja tuli välja, et see oli surnud. Uus pump küljes, aga probleem ei kadunud auto sureb ikka pöörete kukkudes just sooja mootoriga(käivitub uuesti hästi). Kadus matalatel pööretel kakkumine.
Kust viga edasi otsida? Äki keegi räägib täpsemalt sellest väntvõlli andurist?
Kust viga edasi otsida? Äki keegi räägib täpsemalt sellest väntvõlli andurist?
leed90 kirjutas:Minulgi siis mure käivitamisega: külmalt lähab enamvähem käima kui lased ühe korra küünalt, kui lased kaks korda siis läheb paugust käima. Aga soojalt käia või aku tühjaks, käima ei lähe, kui lükata ja sidur lahti päästa, siis kargab kohe käima.
Viga viitab vist sellele et pumbapea kulunud?
kas aku ja starter normis? tundub nagu ei saa mootor piisavalt pööret, lükates saab mootor järsku pööret, nii jaksab ta kütet üles lüüa, dislaga paraku on nii
pumbapea on siis kulunud kui pöörded ujuvad kohapeal või kui kohapeal käies näpid el akent ja mootor ehmatab selle peale, siis on rajad kulunud pumbapeas
ananass kirjutas:leed90 kirjutas:Minulgi siis mure käivitamisega: külmalt lähab enamvähem käima kui lased ühe korra küünalt, kui lased kaks korda siis läheb paugust käima. Aga soojalt käia või aku tühjaks, käima ei lähe, kui lükata ja sidur lahti päästa, siis kargab kohe käima.
Viga viitab vist sellele et pumbapea kulunud?
kas aku ja starter normis? tundub nagu ei saa mootor piisavalt pööret, lükates saab mootor järsku pööret, nii jaksab ta kütet üles lüüa, dislaga paraku on nii
pumbapea on siis kulunud kui pöörded ujuvad kohapeal või kui kohapeal käies näpid el akent ja mootor ehmatab selle peale, siis on rajad kulunud pumbapeas
tegelikult oligi nii et mingi nädal aega tagasi vahetasin aku vähe kobedama vastu välja, kuid mitte päris uus pole seegi. hakkas paremini käima minema küll, aga ikka tahab vähe pikemalt käiamist (ca 5sek). vb peaks ikkagi täiesti uue aku ostma
aga mismoodi seda starteri korrasolekut saaks kontrollida?
tds-il polegi minu teada õhuluhejat, uuemal vist oli ehk sis e39-aleivoe kirjutas:kas pöörded võivad ujuda kohapeal ka vigasest õhukulu mõõtjast.?
Käisin platsil vaatamas ühte TDSi, käima läks teisest korrast ja käies pöörded "ujusid".
94nda aasta TDS manuaal, ei ol kallis ka 29 900.- maksis.
pöörded ujuvad kulunud radade tõttu pumbapeas, uuena saab ca 3-5k kätte
oioi kui juba 5 sekki siis arvatavasti ikka pump läbi, seda peaks juba kõrvaga kuulda olema kui see starteri süü oelks, korras aku ja starteriga peab mootor "vurama" peal kui käivitad mitte jou jou jou ennast venitama kuidagimoodileed90 kirjutas: tegelikult oligi nii et mingi nädal aega tagasi vahetasin aku vähe kobedama vastu välja, kuid mitte päris uus pole seegi. hakkas paremini käima minema küll, aga ikka tahab vähe pikemalt käiamist (ca 5sek). vb peaks ikkagi täiesti uue aku ostma
aga mismoodi seda starteri korrasolekut saaks kontrollida?
- volli777
- Huviline
- Postitusi: 424
- Liitunud: 01.12.2007 15:28 19
- Peamine sõiduk: E53 X5 3.0D
- Asukoht: tartu
küsimus selline, et kas selle kulund pumbaga kütet ka rohkem hakkab neelama või mitte, kuna enda tdsil on see jama et on tekkinud käivitusprobleemid ja pöörete kõikumine aegajalt ja kütusekulu on 8pealt peaegu 10 peale viskand, linnasõidust ei räägiks parem üldse seier kukub märgatavalt.
aa ja see ka, kui olen paaki trafoõli valge diiselkütte asemel pannud probleemid kaovad imeväel
aidake siis, ei tahaks 4k pumba eest esialgu välja käia:( tahaks sõita ka
aa ja see ka, kui olen paaki trafoõli valge diiselkütte asemel pannud probleemid kaovad imeväel
aidake siis, ei tahaks 4k pumba eest esialgu välja käia:( tahaks sõita ka
BMW X5 E53 ja on BMW mootoriga Opel Omega