E60 530d probleem (klõbin mootoris)
E60 530d probleem (klõbin mootoris)
Hommikul tööle sõites, mõnisada meetrit peale sõidu algust tundsin, et mootorist kadus jõud ja tekkis mingi kahtlane klõbin (nagu õmblusmasin, gaasi vajutades kiireneb ja lahti lastes aeglustub, salongist tundub nagu mingi plastmassne asi käiks kuhugi vastu). Ennem tänast ei olnud mingit märki, et miski oleks minema ja ükski ohutuli ka põlema ei läinud.
Hetkel on auto juba esinduses, kuid ei tea kuna üle vaadatakse. Kuna uudishimu ja teadmatus on suur, siis tahaks teada umbes mis võib põhjuseks olla ja mis mind ees ootab.
Tänud vastuste eest
Hetkel on auto juba esinduses, kuid ei tea kuna üle vaadatakse. Kuna uudishimu ja teadmatus on suur, siis tahaks teada umbes mis võib põhjuseks olla ja mis mind ees ootab.
Tänud vastuste eest
Mingit suitsu ma ei tähendanud ja kuna heli oli kahtlane, siis vajutada enam väga ei julgenud. Tundus, et alguses korraks kadus jõud kui pärast nagu ikka oli,aga see ainult oletus, kuna väga ei proovinud.
Kui turboga teema, siis olen aru saanud, et UM'is üleliia kallis. Kas alternatiivseid turbo hankimis kohti E60'le ka on?
Kui turboga teema, siis olen aru saanud, et UM'is üleliia kallis. Kas alternatiivseid turbo hankimis kohti E60'le ka on?
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tasub lugemis see teema: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=37402
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Mnjaa...
Üks asi mis närvi ajab on see, et kui see BMW-l tüüpviga on, miks siis seda kampaania korras korda ei tehta?! Lisaks sellele ei ole "kõvad inzenjöörid"" seda viga ka suutnud kõrvaldada. Näiteks Nissan PickUp D22 teatud mudelitel on kampaania korras mootoreid ka peale 100 ja isegi 150tkm vahetatud, sest neil kippusid kepsud läbi ploki tulema.
Üks asi mis närvi ajab on see, et kui see BMW-l tüüpviga on, miks siis seda kampaania korras korda ei tehta?! Lisaks sellele ei ole "kõvad inzenjöörid"" seda viga ka suutnud kõrvaldada. Näiteks Nissan PickUp D22 teatud mudelitel on kampaania korras mootoreid ka peale 100 ja isegi 150tkm vahetatud, sest neil kippusid kepsud läbi ploki tulema.
BMW - Big Mexican Woman
2002 E46 320d touring - igapäeva liikur - müüdud
1990 E30 316i kupee (M50b25 3l stroker) - pühapäevane projektikas
2002 E46 320d touring - igapäeva liikur - müüdud
1990 E30 316i kupee (M50b25 3l stroker) - pühapäevane projektikas
Diislijoodikuga 100% nõus!
Kas GM gruppi autotootjad on midagi ses suhtes ka ette võtnud? Tullakse klientidele nende mures vastu?
Kui seda konstruktsiooni tõesti muudetud on, siis jääb mulle ausaamatuks, miks nad tänapäevani murduvad ja miks kõiki konstrukttsiooniveaga autosid pole esindusse tagasi kutsutud ja kampaania korras korda tehtud. Tegemist on siiski kriitilise veaga ja üldjuhul on autoootjate mentaliteet selline, et need parandatakse bes platna või siis mingi sümboolse summa eest.
Kas GM gruppi autotootjad on midagi ses suhtes ka ette võtnud? Tullakse klientidele nende mures vastu?
Kui seda konstruktsiooni tõesti muudetud on, siis jääb mulle ausaamatuks, miks nad tänapäevani murduvad ja miks kõiki konstrukttsiooniveaga autosid pole esindusse tagasi kutsutud ja kampaania korras korda tehtud. Tegemist on siiski kriitilise veaga ja üldjuhul on autoootjate mentaliteet selline, et need parandatakse bes platna või siis mingi sümboolse summa eest.
BMW - Big Mexican Woman
2002 E46 320d touring - igapäeva liikur - müüdud
1990 E30 316i kupee (M50b25 3l stroker) - pühapäevane projektikas
2002 E46 320d touring - igapäeva liikur - müüdud
1990 E30 316i kupee (M50b25 3l stroker) - pühapäevane projektikas
Nüüdseks siis auto jälle korras.
Vahetusse läks sisselaskekollektor, 4 klappi, silinder, tihendid jms. Plokikaas oli saanud samuti kannatada, kuid pääsesin lihvimisega. Uus plokikaas UM'st oleks 40k. Samuti lasin ära vahetada ka väljalaske kollektori, mis oli mõranenud.
Ühesõnaga üsna kallis lugu, soovitan teistel uuemate diiselautomaat BMW'de omanike lihtsalt see investeering teha ja uuemat tüüpi sisselaske kollektor peale panna.
Vahetusse läks sisselaskekollektor, 4 klappi, silinder, tihendid jms. Plokikaas oli saanud samuti kannatada, kuid pääsesin lihvimisega. Uus plokikaas UM'st oleks 40k. Samuti lasin ära vahetada ka väljalaske kollektori, mis oli mõranenud.
Ühesõnaga üsna kallis lugu, soovitan teistel uuemate diiselautomaat BMW'de omanike lihtsalt see investeering teha ja uuemat tüüpi sisselaske kollektor peale panna.
Vot ei tea kui hea variant see klappide välja koukimine on... Samas ega neist seal vist erilist kasu ka ei ole. Eks see ole iga mehe enda otsustada. Enda autol sai ka paar kuud tagasi kolle maha tõmmatud, et asja kontrollida ja klapid olid jumala jäigalt omal kohal. Samas kahtlen selles, kas see nö uus kolle eriti töökindlam on, kui selliseid õnnetusi ka veel e60 peal juhtub. Aga, diislijoodik, sa vist ise parandasid neid laagriliimiga mingil meetodil ju?Soovituse lihtsam var oleks pöördklapid välja koukida ja augud kinni panna või kasutatud käsikastiga auto kollektor paigaldada. Kollektori klappide töökindlusele ei maksaks suurt lootust panna, sest ETK andmetel tuli nö parandatud kollektor mai 2002 (varuosakood 7789329), kuid kaebusi mootori "lendamisele" on olnud kuulda ka uuemate isendite puhul, kus peaks olema uue koodiga koost.
Siis tekkis veel küsimus, et kas antud teemas juttu oleval liikuril vahetati turbo ka ära? Mulle jääb arusaamatuks, kuidas saab sellise suurusega klapp, või selle tükid liikuda läbi turbo labade ja need terveks jätta?!
BMW - Big Mexican Woman
2002 E46 320d touring - igapäeva liikur - müüdud
1990 E30 316i kupee (M50b25 3l stroker) - pühapäevane projektikas
2002 E46 320d touring - igapäeva liikur - müüdud
1990 E30 316i kupee (M50b25 3l stroker) - pühapäevane projektikas