E39 530d esiamordid, milliseid soovitate

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
KristjanT
Huviline
Postitusi: 162
Liitunud: 21.07.2005 12:36 45

E39 530d esiamordid, milliseid soovitate

Postitus Postitas KristjanT »

Parem esimene täiesti läbi. Milliseid amortisaatoreid soovitate, kust osta ja mis hinnaga kätte saab? Kui paljud vahetavad amortisaatoritega koos ka vedrud ära?

E39 530D 2003a.

Otsing annab errori :cool:

Terv,
K.
4.8iS
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Bilstein B6 või B8 (kollased), pööratud kolviga.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?p=363064#363064
Kuna Sul R6 mootor, siis amordi tootekood on muidugi teine.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
KristjanT
Huviline
Postitusi: 162
Liitunud: 21.07.2005 12:36 45

Postitus Postitas KristjanT »

Mida soovitad u. 2000 eek/tk või odavamad amortidest?

K.
4.8iS
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Midagi ei tule meelde nagu.
Bilsu B4-d saad selle eest äkki kätte. Aga nende hinda küsi siinsete Bilsu-müüjate käest. Varuosade all eraldi teemagi selleks.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
mike1
Huviline
Postitusi: 708
Liitunud: 15.09.2003 15:04 12
Telefon: 56052094

Postitus Postitas mike1 »

Ca. suurusjärgus 1700-1800.- olid b4-d aasta tagasi. Valdekult uuri.
Kasutaja avatar
poleaimugi
Huviline
Postitusi: 167
Liitunud: 27.09.2005 16:29 00
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas poleaimugi »

Jälgi kindlasti ka seda et kas on tava vedrustus või sport vedrustus!? Vedrut küll pole vajalik nii uuel autol vahetada.
Mina ostsin oma eelmisele e39-le kõik neli uut SACHi m-sport amorti, hind oli sinna 2000 kanti. Ja muide originaalid on ka tegelikult sachi toodang (ärge näkku lööge kui ma eksin). Ära UM-ist neid osta! Tavalisest autopoest saad neid odavamalt. Tolmukaitsmed ja läbilöögi puksid ka kindlasti uued panna!
Kasutaja avatar
rax1
Huviline
Postitusi: 174
Liitunud: 28.10.2003 15:00 34
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas rax1 »

Soovitaks sachs-e,need saad kätte ka alla 2000.-tk.Ps! esiamordid kõigil samad peale M5 vedrustuse.
BMW 530 d
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2613
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

poleaimugil on õigus.
Kasutaja avatar
KristjanT
Huviline
Postitusi: 162
Liitunud: 21.07.2005 12:36 45

Postitus Postitas KristjanT »

Kas 1450.- Bilstein B4 eest on OK hind?
Või soovitate ikka 2000.- Sachsid võtta?

B4 võttes tuleks maksta kokku 1100.- vähem.

Auto on reedeni UM`is, nii kaua on aega mõelda ja ära osta.

K.
4.8iS
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

Mina soetasin oma eelmisele 530d-le foorumlase Janeku käest Bilsteinid (nr. ei mäleta). Cargost sain ilusti lubatud ajal kätte ja üldse jäin asjakorraldusega/hinnaga väga rahule. Tänud Janekule veelkord.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
rait530
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 04.01.2008 23:35 53
Asukoht: kuusalu vald

Postitus Postitas rait530 »

Mul pakkuda bilsteini amordid.Karbil selline number F4-VNEB107-BG.2000 aasta e39 sobivad.Arvan äkki sulle ka.Hinnaks oleks 2500 2tk.Kui huvi on helista 5154318.
Kasutaja avatar
KristjanT
Huviline
Postitusi: 162
Liitunud: 21.07.2005 12:36 45

Postitus Postitas KristjanT »

Bilstein B4 amordid olemas aga mul oleks nüüd üks täpsustav küsimus.

Kuidas vanadelt amortidelt vedrukandurid ära võtta???
Ega ometi ei pea ju uutele amortidele neid uusi hankima või peab?

Kui keegi viitaks E39 originaal amortisaatorite vahetamise mõnele illustratsioonidega lingile siis oleks kõik klaar.

RealOEM link

K.
4.8iS
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5626
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Postitus Postitas eero »

Mina ausalt öeldes olen ka pehmelt öeldes hämmingus olnud, miks müüakse ilma kanduriteta amorte ja kuidas need vanad roostes jurakad uute amortide külge panna.

Mina näiteks pakkusin sulle amorte KOOS kanduritega. Oleks vast olnud odavam siiski kui nüüd pead vaevata :P
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

E39 amordil käivad kandurid kuidagi külge. Amort, mis pakis on, on täiesti silindriline.
Pilt
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

priitv8 kirjutas:E39 amordil käivad kandurid kuidagi külge. Amort, mis pakis on, on täiesti silindriline.
Pilt
Minu mäletamist mööda olid need Bilsud, mis ma Janeku käest soetasin, küll suurema karbi sees ja koos kanduriga :roll:
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
rait530
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 04.01.2008 23:35 53
Asukoht: kuusalu vald

Postitus Postitas rait530 »

See osa on ju puudu kuhu vedru läheb.Ma küll pole kuulnud ega näinud,et vedru kandurit eraldi pannakse.Kui tellid amordi siis on ikka ühes tükis kõik.Mine vii poodi tagasi.aretada pole mõtet.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Vaata neid Bilsu karpe, mis pagassis. Sinna ei mahu ju suurem amort sissegi. Kandurid tõsteti ümber ja asi jokk. E46 amordil on ta tõesti juba külge keevitatud ja parem- vasak amort seetõttu ka erineva koodiga.
Bilsu kataloogis ongi kaks varianti amorte. Ühtedele on juurde märgitud "serie prduction spring seat must be used".
PS kõik see käib muidugi V8 esisilla (High) kohta. R6 esisilla (Basis) selliste üksikasjade vastu pole huvi tundnud.

http://www.dvsegmbh.info/PDF/einbau/320 ... 207A01.PDF
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

diislijoodik kirjutas:2003 masinal on vedrukandur keevitatud.
Aga näe, minu 2001 aasta M5 amordil ei olnud. Muidu poleks ju saanud teda ümber tõsta.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

diislijoodik kirjutas:Edit. Vaatasin, sedaan M5 puhul on ka piirdaatumiks 10/99. Seega on sul seal midagi aretatud või pole aastaarv õige. Võid ju ise ka kontrollida enne, kui vastuse kirjutad.
Järeldus: ETK ei kajasta mitte asjade tehnilist, vaid turunduslikku lahendust. Sest amordid olid ka aastast 2001 auto all, s.t. tehasest sedasi tulnud.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

diislijoodik kirjutas:
TiitR kirjutas:
priitv8 kirjutas:E39 amordil käivad kandurid kuidagi külge. Amort, mis pakis on, on täiesti silindriline.
Pilt
Minu mäletamist mööda olid need Bilsud, mis ma Janeku käest soetasin, küll suurema karbi sees ja koos kanduriga :roll:
ETK annab kuni 10/99 autodele täiendava vedrukanduri Federunterlage unten 31331 096664. Ise tead, kas tahad aretist teha 2003 masina puhul.

2003 masinal on vedrukandur keevitatud.
Minu jutt nende amortide kohta käis siiski eelmise auto e39 530d (oli see aastast `99) kohta..nagu ka üleval pool kuskil kirjutasin. Praeguse masinaga sõidan ilmselt sirgelt UM-i.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Kasutaja avatar
KristjanT
Huviline
Postitusi: 162
Liitunud: 21.07.2005 12:36 45

Postitus Postitas KristjanT »

Uued amordid all... kui vedrukandur välja jätta siis muus osas peaaegu identsed. Ainuke asi millest ma aru ei saa on see, et kuidas sellele teisel üldse kandur külge käib? Kas jääb mingi ääre taha või tõmmatakse pingutiga ümber väliskesta.

Ja lisakommentaariks ütleks, et tagumiste stabikaotse alumisi e. õõtsapoolseid kinnitusmutreid on ikka ääääärmiselt n**s keerata, ei kujuta ette mis võtmetega lukksepad seda teevad.

K.
4.8iS
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

See vedrukandur istub nagu müts amordile pähe. Minu teooria, miks ta E39-l niimoodi tehtud on, on see, et erinevalt E46 amordist on 5-se oma alumiiniumkorpusega.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
KristjanT
Huviline
Postitusi: 162
Liitunud: 21.07.2005 12:36 45

Postitus Postitas KristjanT »

Sain veel niipalju targemaks, et vähemalt minu auto aastakäigu mudelil on originaalid keevitatud kanduritega, järgmisena pannakse uued amordid koos eemaldatavate kanduritega ning edasi tuleb osta ilma kanduriteta amodrid, millele jäävad vanad kandurid.

K.
4.8iS
Vasta