E34 2,5td mootori paigaldus 524td peale?
E34 2,5td mootori paigaldus 524td peale?
Tere!
Oleks siis selline küsimus, et kas on võimalik 2,5td mootorit paigaldada 2,4td kere peale kui panna 2,5td käigukast ja kardaan ja jätta 2,4td kõrgsurve pump? Kereks on mõlemal siis E34.
Aitäh neile kes vaevuvad vastama!
Oleks siis selline küsimus, et kas on võimalik 2,5td mootorit paigaldada 2,4td kere peale kui panna 2,5td käigukast ja kardaan ja jätta 2,4td kõrgsurve pump? Kereks on mõlemal siis E34.
Aitäh neile kes vaevuvad vastama!
Silma järgi kipuvad paljud asjad paljudesse kohtadesse sobima. Siiski nii robustset aretust teha ei anna. Kõgsurvepump tuleb ju ka tööle panna... Oma osa mängib elektroonika, hammasrataste hammaste arv jms. Kordi odavam on enesele kasutatud M51 kõrgsurvepump muretseda.andresp87 kirjutas:Aga miks see kõrgsurvepump ei sobi? Küsin sellepärast, et siin ühes teemas oli, et 2,4 pumbale saab panna 2,5 ketiratta külge ja niipalju kui ma olen silmajärgi vaadanud paistavad mootori külge minevad kinnitused ka samad olema ja see 0,1 kubatuuri vahet ei tohiks ju olla nii määrav.
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
muideks enne targutamist tasuks asja uurida. E34 on pandud kolme tüüpi diiselmootoreid.
A: M21
B: M51 Intercooleriga
C: M51 Intercoolerita
Nimelt on pandud ka e28 mootorit e34 peale M21. Mehaanilisse pumpa läks tross, elektroonilisesse pumpa lähevad juhtmed sisse.
Muidugi tore vaadata , kuidas sa kõvasti ja valesti oma margi maha tegid.
A: M21
B: M51 Intercooleriga
C: M51 Intercoolerita
Nimelt on pandud ka e28 mootorit e34 peale M21. Mehaanilisse pumpa läks tross, elektroonilisesse pumpa lähevad juhtmed sisse.
Muidugi tore vaadata , kuidas sa kõvasti ja valesti oma margi maha tegid.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
E34 ikka kaks tüüpi diiselmootoreid, tüüp on m51 ja m21 - intercooler või selle puudumine ei mängi rolli ja see mootori tüüpi ei muuda.Leho525tds kirjutas:muideks enne targutamist tasuks asja uurida. E34 on pandud kolme tüüpi diiselmootoreid.
A: M21
B: M51 Intercooleriga
C: M51 Intercoolerita
Nimelt on pandud ka e28 mootorit e34 peale M21. Mehaanilisse pumpa läks tross, elektroonilisesse pumpa lähevad juhtmed sisse.
Muidugi tore vaadata , kuidas sa kõvasti ja valesti oma margi maha tegid.
M21 ehk vanem tüüp - võib leida e28 ja e30 pealt nii turbotatuna kui ilma, e34 pealt vaid turbotatuna.
e36 pealt on ka vanematest diislitest tuttav M41 ehk 1,7l vahejahutiga diisel.
Märkuseks: ka mehaanilisse pumpa lähevad juhtmed sisse
Ma vahepeal täpsustan oma mõtet, sest tundub et see on natuke segaseks jäänud. Asi selles, et mulle pakutakse e34 2,4td masinat millel plokikaas või tihend õhtal omadega ja endal on olemas e34 2,5td millel elektroonika jamab. Tahaks siis panna 2,4 mootori asemele oma 2,5 mootori niimoodi, et vahetan 2,4 pumbal rihmaratta ketiratta vastu ja paneks siis 2,5 mootorile külge. Ja veel täpsustuseks, et 2,4 pump ja 2,5 mootor läheksid 2,4 kere peale. Äkki targemad oskavad rääkida kas selline vangerdus on võimalik kuidagimoodi.
e34 524td on käiguvahetuse poolest erinev- käigud on lühikesed ja eriti kohaltvõtt on madala pöördeline 525tds on aga see vastu kiirem. Pead ka siis kasti ja difri asja sobitama- võib ka juhtuda et terve tagasild ei sobi (poolosse on mitu erinevat ) eriti kui on LSD differ jama kui suur.
veel on tõenäoline er: pöörete seier jääb nulli, ökonamaiser ei hakka liikuma, äkki ka temperatuuri hakkab valesti näitama (pistikud erinevad, süsteem), ja muud 1000 asja. (dokumendid- ülevaatuse jamad, kindlustuse pettused - on juba eraldi teema)
Kõige mõttekam on teha korda enda 525tds ja tunda sõidurõõmu.
Kui tahad väga 524td - siis on mul täitsa pakkuda - asi toimib. Kui maksad peale siis võib ka vahetada- eeldusel et on ainult mootor vigane.
veel on tõenäoline er: pöörete seier jääb nulli, ökonamaiser ei hakka liikuma, äkki ka temperatuuri hakkab valesti näitama (pistikud erinevad, süsteem), ja muud 1000 asja. (dokumendid- ülevaatuse jamad, kindlustuse pettused - on juba eraldi teema)
Kõige mõttekam on teha korda enda 525tds ja tunda sõidurõõmu.
Kui tahad väga 524td - siis on mul täitsa pakkuda - asi toimib. Kui maksad peale siis võib ka vahetada- eeldusel et on ainult mootor vigane.
Re: Kas võimalik 2,5td mootori paigaldus E34 2,4td kere peale?
Tere.
Üle pika aja sai tehtud nüüd jälle seda asja. Arengut niipalju, et mootor käib aga tundub, et millegipärast on pump väga paigast ära. Olen nüüd veidi rohkem uurinud seda juhtmestikku ka neil kahel isendil ja väga palju tuleks leiutada seal igasuguste anduritega. Selle asjaga seoses ja sellega, et majanduskriis jõudis kätte siis võibolla jääb see projekt pooleli mul ja teen ikka 2.4 mootori korda.
Aga mul oleks veel pisut teemast välja selline küsimus, et mis on 2.5td manuaalkasti ülekande arvud. Ma olen sellega seoses vist praktiliselt terve selle foorumi läbi otsinud ja päris tükk aega otsisin netis ringi aga ei leia selle kasti käikude ülekande arvusid, niiet kui keegi teab ja viitsib postitada oleksin väga tänulik.
Andres.
Üle pika aja sai tehtud nüüd jälle seda asja. Arengut niipalju, et mootor käib aga tundub, et millegipärast on pump väga paigast ära. Olen nüüd veidi rohkem uurinud seda juhtmestikku ka neil kahel isendil ja väga palju tuleks leiutada seal igasuguste anduritega. Selle asjaga seoses ja sellega, et majanduskriis jõudis kätte siis võibolla jääb see projekt pooleli mul ja teen ikka 2.4 mootori korda.
Aga mul oleks veel pisut teemast välja selline küsimus, et mis on 2.5td manuaalkasti ülekande arvud. Ma olen sellega seoses vist praktiliselt terve selle foorumi läbi otsinud ja päris tükk aega otsisin netis ringi aga ei leia selle kasti käikude ülekande arvusid, niiet kui keegi teab ja viitsib postitada oleksin väga tänulik.
Andres.
Re: Kas võimalik 2,5td mootori paigaldus E34 2,4td kere peale?
Tere.
Mina tegin nii, et ma panin sinna 2.4 mehhaanilise pumba. Ei teinud ühtegi vahetükki ja ei pannud ka tähele, et oleks sealt õli tulnud. Hetkel ei oska öelda kui hästi see sinna sobib sest veel päris korralikult tööle ei saanud kuna pump tundub, et on vist hamba võrra liiga varane kuna jube lagin on taga kui käib.
Andres.
Mina tegin nii, et ma panin sinna 2.4 mehhaanilise pumba. Ei teinud ühtegi vahetükki ja ei pannud ka tähele, et oleks sealt õli tulnud. Hetkel ei oska öelda kui hästi see sinna sobib sest veel päris korralikult tööle ei saanud kuna pump tundub, et on vist hamba võrra liiga varane kuna jube lagin on taga kui käib.
Andres.
Re: Kas võimalik 2,5td mootori paigaldus E34 2,4td kere peale?
Tere.
Malmist on pumbakoht. Ma pidin seda tiba käijama, et pump sinna läheks. Ülemine äär jääb ette. ei teadnudki et alumiiniumist neid ka on. Aga kuidas ta sul selle 2.4 pumbaga käima läks ja käis, sest 2.4 ja 2.5 peaks olema ju erinev aju. Ma mingi hetk kui ma üritasin enda 2.5 originaal pumbaga käima saada siis ma ostsin endale uue juhtmestiku siis isegi see oli erinev ja ei sobinud vana ajuga kokku.
Andres.
Malmist on pumbakoht. Ma pidin seda tiba käijama, et pump sinna läheks. Ülemine äär jääb ette. ei teadnudki et alumiiniumist neid ka on. Aga kuidas ta sul selle 2.4 pumbaga käima läks ja käis, sest 2.4 ja 2.5 peaks olema ju erinev aju. Ma mingi hetk kui ma üritasin enda 2.5 originaal pumbaga käima saada siis ma ostsin endale uue juhtmestiku siis isegi see oli erinev ja ei sobinud vana ajuga kokku.
Andres.
- volli777
- Huviline
- Postitusi: 424
- Liitunud: 01.12.2007 15:28 19
- Peamine sõiduk: E53 X5 3.0D
- Asukoht: tartu
Re: Kas võimalik 2,5td mootori paigaldus E34 2,4td kere peale?
algul peale paigaldust õnnestus starterist käivitada, hiljem enam see ei toimind kuid tõmmates kohe, ja hiljem jälle toimis starterist. pärast selgus muidugi et see pump mida proovisin oli ka paras risu ja pumba kiil oli mingit moodi pooleks.
ise ka varem ei teadnud et neid erinevatest materjalidest kuid äsja ostsin tdsile teise moto ja avastasin et sellel on alumiiniumist.
ise ka varem ei teadnud et neid erinevatest materjalidest kuid äsja ostsin tdsile teise moto ja avastasin et sellel on alumiiniumist.
BMW X5 E53 ja on BMW mootoriga Opel Omega