2. leht 2-st

Re: e61 dpf

Postitatud: 18.05.2016 17:34 57
Postitas mafeikin17
ttsys kirjutas:Mingi BMW tehasetümitamise eri tahate siia tekitada? Faktoloogia karjub ja kisendab teile näkku, kui panete google DPF ja hakkate otsast lugema.


võtan su hüva nõud kuulda, ning ei hakka aega ega raha raiskama selle dpf - i peale ning lasen vahelt välja võtta.

Re: e61 dpf

Postitatud: 18.05.2016 18:18 01
Postitas Tauri_J
Henri. kirjutas:Oehhh, Kuno, sa pidid ju eemale jääma.
:mrgreen: :mrgreen:

Mul enamus linnasõite ja põletab filtrit edukalt ka linnas.

Re: e61 dpf

Postitatud: 18.05.2016 18:29 54
Postitas ttsys
Ühe pu*** keeratud viiese turule lisamine ei kvalifitseeru nüüd kindlasti "hüva nõu" alla. Pealegi sobiva auto valikuga mööda panemist DPF-i eemaldamine kindlasti ei kompenseeri. Sellised ära näritud E60/61 saab siinmaal sisuliselt kg hinnaga. Pole mingi klisee aga BMW "trahvib" otseselt neid, kes üle oma võimete elavad. Mootori ja ühtlasi ka E60/61 puhul terve auto väärtuse viimane countdown justnimelt DPF eemaldamisega ka algab, sest see peegeldab reeglina omaniku vibrat, et mõistus ja rahakott ei asu enam samas rütmis. Nii võetaksegi asjast viimane aga see auto ei ole enam BMW.

PS: Linnas ei saa DPF põletus hakkama nn passiivse regeneratsiooniga ja seetõttu ei ole see mõeldud autokasutajale, kes sõidab pelgalt linnas. Lugege ise edasi ja teile tehakse selgeks, miks DPF-ga auto ei ole mõeldud linnas kasutamiseks.
http://www.theaa.com/motoring_advice/fu ... lters.html

Re: e61 dpf

Postitatud: 18.05.2016 19:32 59
Postitas Henri.
Head Audi nautimist siis :!:

Re: e61 dpf

Postitatud: 18.05.2016 20:54 27
Postitas teet82
Sellel ISTA ekraanipildil on ju kirjas, et perioodiline regeneratsioon eeldab ühtlast sõitu kiirusel vähemalt 60km/h ja 20-30min. Kus linnas selline asi võimalik on? :D

Edit: Parandan, need on siis soovituslikud tingimused regeneratsiooni edukaks toimumiseks, mitte kohustuslikud tingimused.

Minu jaoks on kogu see DPF teema niikuinii natuke imelik. See regeneratsioon peaks toimuma märkamatult mingi kasuliku sõidu käigus. Isegi kui peamiselt linnas kasutatav auto hoiataks ette peatsest regeneratsiooni vajadusest, siis oleks jabur minna spetsiaalselt mingile pikale sõidule maanteele või tiirutada linnas pool tundi ümber oma maja. Seega sobiks see DPF tõesti pigem pikemateks sõitudeks.

Re: e61 dpf

Postitatud: 21.05.2016 14:07 30
Postitas kirst
ttsys kirjutas:Ühe pu*** keeratud viiese turule lisamine ei kvalifitseeru nüüd kindlasti "hüva nõu" alla. Pealegi sobiva auto valikuga mööda panemist DPF-i eemaldamine kindlasti ei kompenseeri. Sellised ära näritud E60/61 saab siinmaal sisuliselt kg hinnaga. Pole mingi klisee aga BMW "trahvib" otseselt neid, kes üle oma võimete elavad. Mootori ja ühtlasi ka E60/61 puhul terve auto väärtuse viimane countdown justnimelt DPF eemaldamisega ka algab, sest see peegeldab reeglina omaniku vibrat, et mõistus ja rahakott ei asu enam samas rütmis. Nii võetaksegi asjast viimane aga see auto ei ole enam BMW.
http://www.theaa.com/motoring_advice/fu ... lters.html
Olen sama meelt. Masendav on vaadata, kuidas korralik masin sõidetakse lihtsalt Opeliks, sest raha ei ole vahetada õõtsasid ja õli rääkimata siis õhkvedrustuse korrashoiust või DPF ja EGR korrashoiust.
Ei oma kõige värskemat E61'te. Minu oma on 2004 aasta pill, millel odo näit 291k (usutavasti on rohkem).
3 aastaga olen ainuüksi varuosadele pannud alla 6500 euri, lisaks siis tööd osaliselt teeninduses, osaliselt ise tehes (õnneks ei kuku käed küljest). Loomulikult oleks saanud Topran jms juppe kasutades poole soodsamalt asja ära teha aga...
Aga tulemus on hea, ei nigise ega nagise, kõik töötab laitmatult ja ühtegi veakoodi autol ei ole.
Vaadates Auto24 portaali, siis tuleb nutt peale sest raiped on müügis odavalt aga kui tahta enda korras autot müüa, et midagi uuemat osta, siis ei jõua konkureerida ratastel peldikutega, sest Eestlane ostab ju odo näitu ja aastat võileiva hinnaga, vahet pole mis seisus ta on :(

Minu poolne sügav kummardus inimste ees, kes oma autost hoolivad ja asja teevad korda nii, nagu see olema peab, mitte ei likvideeri probleeme relakaga :D

Re: e61 dpf

Postitatud: 21.05.2016 16:58 13
Postitas paul22
Oli omal 330xd 170kw ja ning üle aastase pidamise juures tundsin vaid korra alguses, et hing kinni ja bm auto tegi sund põletuse. Läks paremaks. Siis mitu kuud ei olnud muret ning talve hakul, kui esimesed kylmad masina tee äärde jätsid, lõi jälle dpf märgi armatuuri. Siis tegin ise kaabliga põletuse ning edasi 8 kuu jooksul ei märganud midagi dpf põletusega seoses. Ei mingeid sõiduki liikumises ega töös esinenud anomaaliaid. Ainus, mida märkasin oli oma sundpõletuse toimumise ajal hetke kulu seier 2L sajale rohkem. Omatud ajaga sõitsin ca 60tuh ja enne kui ära müüsin kasutajale Teh oli ls 335tuh midagi ja kõik töötas ilma mureta. Niiet ei saa mina aru, mis pedandid te olete, et suudate aru saada, kuna teeb põletust ja kuna mitte, et nii täpselt oskate sellest rääkida.

Re: e61 dpf

Postitatud: 22.05.2016 14:27 52
Postitas oja87
marx8 kirjutas:Ei viska midagi ette, sumpast hakkab tulema madalamat podinat ja käike hakkab vahetama nagu sõidaks sport režiimiga, st vahetab käike 2500 pöörde juures
Paul22 vastus olemas.sul oli manuaal?
Endal automaat ja kui põletab ss hoiab pöördeid kõrgemal.

Re: e61 dpf

Postitatud: 23.05.2016 14:51 42
Postitas kirst
Minul automaat. Hoiab jah sutsu pöördeid kõrgemal ja nutumeeter näitab ka sutsu kõrgemat kütusekulu kuid põhiline omadus on summutist tulev hääl ja kui põletuse ajal autoga seisma jääda siis on kärsakat ka tunda. :D

Re: e61 dpf

Postitatud: 23.05.2016 16:50 44
Postitas S1lv3r
Täpselt nii lihtsalt oligi sellest aru saada (e61 530d)

Tagant summutist oli kuulda kõvemat "podisemist" põletamise ajal kui tavaliselt.
Lisaks hoidis käiku pikemalt sees ja pöördeid kõrgemal.

Ei pea pedant olema, ainult kuulma ja nägema :lol:

Re: e61 dpf

Postitatud: 13.06.2016 08:35 50
Postitas mafeikin17
ttsys kirjutas:Ühe pu*** keeratud viiese turule lisamine ei kvalifitseeru nüüd kindlasti "hüva nõu" alla. Pealegi sobiva auto valikuga mööda panemist DPF-i eemaldamine kindlasti ei kompenseeri. Sellised ära näritud E60/61 saab siinmaal sisuliselt kg hinnaga. Pole mingi klisee aga BMW "trahvib" otseselt neid, kes üle oma võimete elavad. Mootori ja ühtlasi ka E60/61 puhul terve auto väärtuse viimane countdown justnimelt DPF eemaldamisega ka algab, sest see peegeldab reeglina omaniku vibrat, et mõistus ja rahakott ei asu enam samas rütmis. Nii võetaksegi asjast viimane aga see auto ei ole enam BMW.

PS: Linnas ei saa DPF põletus hakkama nn passiivse regeneratsiooniga ja seetõttu ei ole see mõeldud autokasutajale, kes sõidab pelgalt linnas. Lugege ise edasi ja teile tehakse selgeks, miks DPF-ga auto ei ole mõeldud linnas kasutamiseks.
http://www.theaa.com/motoring_advice/fu ... lters.html


Kas ilma dpf-ita auto p...i keeratud? Jääb mulje su jutust, et bmw on piix, kui juhuslikult dpf filtrit küljes pole.

Re: e61 dpf

Postitatud: 13.06.2016 20:28 47
Postitas Tauri_J
tavaliselt see ainult ei päädi DPFi eemaldusega.

enamus "tuunijaid" lennutab kõik vahelt minema, ja pärast on auto nagu vene traktor.

Re: e61 dpf

Postitatud: 13.06.2016 20:54 24
Postitas teet82
Tauri_J kirjutas:pärast on auto nagu vene traktor.
Seda siis tehnilise poole pealt. Kui see E60 kest maja ees seisab, siis naabrid ikka vaatavad ja kadestavad, ega nemad ju ei tea, et pooled jupid on küljest võetud raha puudusel :D

Re: e61 dpf

Postitatud: 13.06.2016 21:45 44
Postitas iffiff
dpf on lihtsalt must lammas, kes probleemide korral esimena "peksa saab". pihusti tatistab - dpf lendab; turbo rike - dpf lendab; termostaat läbi - dpf lendab; kiirendus pole piisav - dpf lendab(igaks juhuks ka katalüsaator); arusaamatud veateated - dpf lendab... sest remont ning chippimine algab dpfi eemaldamisega :D

omanikul vb isegi on raha, mida auto alla panna, kuid see kulub velgede, madalduste ja poleerimiste peale.

Re: e61 dpf

Postitatud: 28.10.2021 21:34 39
Postitas hellboy111
Tere, bmw e61 525 aastakäiguga 2005 samasugune viga INPA poolt nagu teema algatajal: 46D3 internal error 4
Pilt veast ja kui kustutada tuleb kohe tagasi. Kas võib olla dpf tühjaks tehtud? :cry:
Google nagu mind väga ei aidanud.....

https://photos.app.goo.gl/GynfYwKiASRZrfTm7
Autol nagu minek ja muud asjad okey, aga vahel on vingu haisu küll auto ümber kui tiksub kohapeal.

Re: e61 dpf

Postitatud: 28.10.2021 22:06 05
Postitas TiitR
hellboy111 kirjutas: 28.10.2021 21:34 39 Tere, bmw e61 525 aastakäiguga 2005 samasugune viga INPA poolt nagu teema algatajal: 46D3 internal error 4
Pilt veast ja kui kustutada tuleb kohe tagasi. Kas võib olla dpf tühjaks tehtud? :cry:
Google nagu mind väga ei aidanud.....

https://photos.app.goo.gl/GynfYwKiASRZrfTm7
Autol nagu minek ja muud asjad okey, aga vahel on vingu haisu küll auto ümber kui tiksub kohapeal.
No kõige labasem kontroll - mis sumpaotsad näitavad? Kui ikka musta tahmased, siis filter vahelt läinud.

Re: e61 dpf

Postitatud: 28.10.2021 22:22 44
Postitas hellboy111
Musta tahma pole kunagi näinud tagant. Valget suitsu külma mootoriga ikka tuleb, aga seda üsna minimaalselt.

Re: e61 dpf

Postitatud: 28.10.2021 22:37 44
Postitas aronz12
Kusjuures, kogemus ühe f11 2.0d 160kw pealt. Samuti summuti otsad tagant mustad/tahmased aga dpf vahel ja füüsiliselt kärg korras.
Kas siis lihtsalt vanadusest hakanud tahma läbi laskma?
Igatahes selle järgi saaks hinnata kas filter reaalselt toimib või mitte (on ta siis vahelt võetud, läbi puuritud või lihtsalt vanadusse surnud).

Re: e61 dpf

Postitatud: 28.10.2021 23:11 30
Postitas TiitR
hellboy111 kirjutas: 28.10.2021 22:22 44 Musta tahma pole kunagi näinud tagant. Valget suitsu külma mootoriga ikka tuleb, aga seda üsna minimaalselt.
Ei peagi visuaalselt peeglist nägema seda tahmapilve. Vaata lähedalt sumpaotsi ja tõmba näpuga seest.

Suurendasin oma e60 pilti sumpast (polnud selle eesmärgiga tehtud pilt), kuid 17a vana auto, pildil toimiv dpf ja sumpaotsad seest täiesti puhtad.

Pilt

Re: e61 dpf

Postitatud: 30.10.2021 14:36 47
Postitas oja86
aronz12 kirjutas: 28.10.2021 22:37 44 Kusjuures, kogemus ühe f11 2.0d 160kw pealt. Samuti summuti otsad tagant mustad/tahmased aga dpf vahel ja füüsiliselt kärg korras.
Kas siis lihtsalt vanadusest hakanud tahma läbi laskma?
Igatahes selle järgi saaks hinnata kas filter reaalselt toimib või mitte (on ta siis vahelt võetud, läbi puuritud või lihtsalt vanadusse surnud).
Midagi seal pees on, sest juba euro4 heitmetenormiga diisel bmw-l summ läigib seest.

Re: e61 dpf

Postitatud: 13.11.2021 12:52 42
Postitas iffiff
Euro4 m47 teeb mu masinal sumpaotsa tahmaseks enne põletust, peale seda läigib jälle. Eks lühikesed otsas jaheda mootoriga soodustavad tahmamist ka normaalselt töötava filtriga.

Re: e61 dpf

Postitatud: 13.11.2021 13:00 01
Postitas ttsys
Eksiarvamus paraku! Nähtav tahm tähendab seda, et filtris on mõra / mõrad või siis kurikuulsat "Soome tehnoloogiat" kasutatud ehk filtrisse peened augud puuritud. Mingi aeg algusaastatel saadi selle võttega seal veel TÜV-st läbi, aga kui mootor selge rikkega siis ei lahenda midagi ja teeb kõik veel hullemaks.