2. leht 2-st

Re: e34 m50b20 swap m52b28

Postitatud: 18.10.2016 21:25 35
Postitas oliveer
oliveer kirjutas:Küsimus on veel selle kohta, et kas M52 genekaga jääbi mul armatuuris geneka tuli põlema ( laadimine toimib). Juhtmed on ilusti ühtendatud (sinised omavahel). M52 genekast tuleb üks jämedam roheline-valge ka veel - mida see juhe teeb. M50 genekal on ainult 1 juhe, ning see on sinine.
Sain asja korda. Roheline valge triibuga juhe tuli ka ära ühedada (läheb +12 kui süüde sees)

Re: e34 m50b20 swap m52b28

Postitatud: 23.10.2016 18:05 20
Postitas oliveer
Pilt
Selline veakood. Ennist ei andnud selliseid vigu (kui e39 kere peal oli). Käisin ÜV punktis siis CO ei tulnud kuidagi välja ka.

Re: e34 m50b20 swap m52b28

Postitatud: 23.10.2016 22:42 17
Postitas J_V
Lambdaandurid läbi/ juhtmed katki

Re: e34 m50b20 swap m52b28

Postitatud: 24.10.2016 10:53 12
Postitas oliveer
Peab juhtmed üle vaatama. Nende juurest enamvähem olid rihmad mootiri tõstmiseks.
Proovisin e39 püsika süsteemi peale panna. Töötas ainult nii et korraks võttis järgi, siis lõi pöörded üles ja siis läks tagant ära. Kas see süsteem ei hakkagi e34 orginaal kiiruse anduriga tööle? E34 kiiruse andur annab ajju sitaks madalamat kiirust kui ta tegelt on. Aga see peaks siis ju suutma hoida ikkagi seda madalamatki kiirust ?

Re: e34 m50b20 swap m52b28

Postitatud: 17.12.2016 13:43 46
Postitas oliveer
Tahaks ikka püsikat peale saada.
Ajule õige kiiruse andmine on probleem. Kas selline combo, et võtan e39 abs anduri(annab kiiruse signaali ajule) ja panen selle ühe e34 abs anduri asemele. E34 abs anduri äravõtmine ei pelga mind, kuna abs nkn ei tööta. Aga kas on võimalik üldse e39 abs andurit tööle panna e34 pooltelje otsas?
Või pakkuge muid lahendusi :)

Re: e34 m50b20 swap m52b28

Postitatud: 17.12.2016 14:03 50
Postitas J_V
Kiirus tuleb difri signaalist.

Re: e34 m50b20 swap m52b28

Postitatud: 17.12.2016 15:13 04
Postitas oliveer
J_V kirjutas:Kiirus tuleb difri signaalist.
Seda e34 puhul jah. Aga see signaal ei sobi M52 mootorile

Re: e34 m50b20 swap m52b28

Postitatud: 06.03.2017 18:11 27
Postitas DistricT
Uurin ka siis maid,nädalavahetusel plaanis panna e34jale peale E38 pealt tulev 2.8 ja visata sinna manuaal kas
Hetkel E34jal peal m20b25 millest koll jumala ees :D
Kas 2.8 peab muutma ka midagi? teise karteri panema? mingid teised käpad panema?
Nii,ja siis see käigukast,mis ma sinna riputan? M50 oma ?
Võin selle M20 oma ka panna? Võin M20 hooratta ketta ja korvi ka panna? kuigi usun et võtan poest uued ketta ja korvi ja survelaagri kuna pole plaanis seda käigukasti mitu korda maha võtta :D
Et siis põhilised küsimused olid et kas karter ,käppad tulevad ära vahetada?
ja mis käigukast ja ketas ja korv ja survelaager ja hooratas istuvad sinna?
Ajaa starter tuleb ka vahetada? :D
Ja kas võin jätta M20 jahutusradika?
Immo emulaator panna siis ei pea juhtmestikuga midagi jändama?
M52 immovabasi ajusi pakuvad ka,see M52 oma võib M52B20 ka olla või peab 2.8 olema just?
Aitäh tähelepanu eest!
Keep tuned!

Re: e34 m50b20 swap m52b28

Postitatud: 06.03.2017 18:27 46
Postitas J_V
E38 karter võib jääda, ilmselt pead panema m50 e34 mootorikäpad, m20 starter, hooratas, korv, ketas, kast sobivad. Siin foorumis mitmeid inimesi kes progevad immo maha ajust.

Re: e34 m50b20 swap m52b28

Postitatud: 06.03.2017 18:29 42
Postitas DistricT
Issand!! Suur aitähh sulle!!!
Millest järeldan kas käpad sovibad või mitte? sellest kas visco käib radikasse või mitte?
Kardaani saan siis ka vana jätta?

Re: e34 m50b20 swap m52b28

Postitatud: 06.03.2017 18:44 08
Postitas DistricT
Kas odavam immo emulaator lasta panna või osta aju kus maas juba või lasta enda aju progeda?
Diffri peaks ka vist ära vahetama muidu hakkab kiirendades puruks laskma vist? :D
Seda vanatüübi kasti puruks ei löö ?

Re: e34 m50b20 swap m52b28

Postitatud: 06.03.2017 18:50 30
Postitas DistricT
Mootori padjad peab ka ära vahetama ?

Re: e34 m50b20 swap m52b28

Postitatud: 06.03.2017 19:40 22
Postitas J_V
2,8 nii väike mootir, ei lõhu see midagi ära.

Re: e34 m50b20 swap m52b28

Postitatud: 06.03.2017 20:04 58
Postitas DistricT
Saaks eelmistele küsimustele ka vastused oleks super!!

Re: e34 m50b20 swap m52b28

Postitatud: 06.03.2017 20:16 31
Postitas ooDDoo
Aju vahetusfondi hinda tead.
Progemine kohapeal sama kallis Aga auto vaja kohale lohistada
Immo emulaatoriga on ka vaja arvutiga kohapeal sättida. Seega lihtsaim on vist immota aju

Re: e34 m50b20 swap m52b28

Postitatud: 07.03.2017 01:06 36
Postitas kosk
DistricT kirjutas:Uurin ka siis maid,nädalavahetusel plaanis panna e34jale peale E38 pealt tulev 2.8 ja visata sinna manuaal kas
Hetkel E34jal peal m20b25 millest koll jumala ees :D
Kas 2.8 peab muutma ka midagi? teise karteri panema? mingid teised käpad panema?
Nii,ja siis see käigukast,mis ma sinna riputan? M50 oma ?
Võin selle M20 oma ka panna? Võin M20 hooratta ketta ja korvi ka panna? kuigi usun et võtan poest uued ketta ja korvi ja survelaagri kuna pole plaanis seda käigukasti mitu korda maha võtta :D
Et siis põhilised küsimused olid et kas karter ,käppad tulevad ära vahetada?
ja mis käigukast ja ketas ja korv ja survelaager ja hooratas istuvad sinna?
Ajaa starter tuleb ka vahetada? :D
Ja kas võin jätta M20 jahutusradika?
Immo emulaator panna siis ei pea juhtmestikuga midagi jändama?
M52 immovabasi ajusi pakuvad ka,see M52 oma võib M52B20 ka olla või peab 2.8 olema just?
Aitäh tähelepanu eest!
Keep tuned!
Tere

Enda e34-jal taoline vahetus tehtud M20b25 vahetatud E36-e M52b28 vastu.
E36-elt tulnud mootoril pidi vahetama karteri põhja ,õlivõtturi ja mootorikäpad M50b25 vastu.

Mul oli 2.8 automaat kastiga M50 kast koos sinna kuuluva hooratta, siduri ja korviga on lihtsaim paigaldus. Miinuseks on M50 kasti 5 käigu ülekanne 1:1 vs M20 kastil 0,81:1 see pole parim lahendus kui ei plaani difrit vahetust ja soov kulgeda igapäevaselt maanteedel.

M20 kasti paigaldus M52-le M20 hooratta õhemaks treimine, muidu ei sobi.
M20 survelaager jääb pärast maha treimist lühikeseks, vist sobis E28 2.0 1981-1983 aasta laager.
M52 mootori vändas tuleb vahetada juhtlaager M20 kastile sobivaks.
Kuna M52 mootor on rohkem külili kui M20 siis tuleb ka hoovastiku nurka muuta, muidu on esimene käik seal kus viies!
Ketas, korv ja starter sobivad M20 omad.

M20 jahutusradikas on sobiv kuid mõned lõdvikud tuleb ära vahetada, M20 vetika tuulekoda ei sobi.
Kardaan sobib ja viskoga pole muret.
Lisaks: oli endal päris palju pusimist X20 pistikuga kus M20 mootoril 20 klemmi ja M52 motol on 25 klemmi.

Re: e34 m50b20 swap m52b28

Postitatud: 08.03.2017 12:26 05
Postitas oliveer
M20 hooratas hea valik - ühemassiline, õhemaks ka treid siis vähe teravam. Mu mäeltamismööda läks E23 survelaagrit vaja, aga pead ei anna.
e34 m50 mootorikäpad vaevalt et palju maksavad, need sul lihtsam panna.
Mu meelest pole mõtet immo väljapregejaid nuumata - selle süsteemi kaasamine uuele kerele pole üldse raske. Mina võtsin kogu süsteemi kerisin pisikeskeks palliks koos võtmega(teipisin immorõnga keskele kinni) ja peitsin ajukarpi ära.
Lõpptulemuseks ütlen, et ega see 2.8 ka imeasi pole - väga ruttu jääb lahjaks :D

Re: e34 m50b20 swap m52b28

Postitatud: 08.03.2017 16:06 04
Postitas DistricT
survelaagri pean kindlalt ära vahetama? immovärgis eriti käpp pole niiet ei hakka juhtmetega jamama seal :D
M50 käpad 20€ niiet pole hullu jah tegelikult ja saadavus ka üsna hea minuteada
Eks on vaja ikka kiiremaks ja kiiremaks :D