2. leht 105-st
Postitatud: 08.11.2007 20:05 13
Postitas raivo01
Mul ka käivitamisega mure. Tehtud pumba remont (jaorurpea ja tihendid) külmalt läheb kohe käima, aga peale sõidust tulekut mingi 5-10min hiljem käivitades hakkab jama pihta, tahab käiamist
Sai käidud oma murega Oisus, seal olid timminud kütust rohkem peale, ütlesid, et kütust tuli vähe peale ja sellepärast tahtiski käiamist ja nüüd peaks olema korras. Koju jõudes ikka sama jama. Mõistus suht otsas juba
Postitatud: 09.11.2007 15:24 34
Postitas Veljo_V
raivo01 kirjutas:Mul ka käivitamisega mure. Tehtud pumba remont (jaorurpea ja tihendid) külmalt läheb kohe käima, aga peale sõidust tulekut mingi 5-10min hiljem käivitades hakkab jama pihta, tahab käiamist
Sai käidud oma murega Oisus, seal olid timminud kütust rohkem peale, ütlesid, et kütust tuli vähe peale ja sellepärast tahtiski käiamist ja nüüd peaks olema korras. Koju jõudes ikka sama jama. Mõistus suht otsas juba
Jääb veel starter ja aku ja mööta silindrite surved!
Diisel tahab saada teatuid pöördeid,külast peast läheb tds peaaegu alati käima kui küünlad töötavad ja pump tehtud, proovi nii et kui jääd seisma siis pane teine aku kõrvale ja juhtmetega ühenduses, kui siis vudib starter kiiremini siis vaheta aku välja kui ei aita siis starter!
Postitatud: 13.11.2007 17:36 09
Postitas raivo01
Nüüd siis uus aku peal, vähe paremaks läks. Aga teeb ikka nii, et vahest läheb poolest pöördest ja vahest tahab vähe käiamist (umbes 4-5 seki). Starter vist ei saa seda põhjustada, et kord kargab kohe tööle ja siis jälle ei lähe?
Postitatud: 13.11.2007 23:28 15
Postitas Leho
Postitatud: 21.11.2007 17:41 26
Postitas raivo01
Aga mis moodi saab põhjustada paagisisene pump seda, et vahepeal läheb soojalt kohe käima ja siis jälle ei lähe?
Külmalt läheb kohe ja ka kütuse kogus paagis ei loe midagi(Põleb kütuse tuli või on üle 20 liitri paagis, mingit vahet pole).
Silindrite surved ka ei saa ju vahepeal madalaks jääda ja uuesti normi minna.
Kütusefiltri ja pumba vahelisel voolikul on klapp ka vahel, niiet kütus vist ei tohiks ka alla vajuda
Postitatud: 23.11.2007 15:51 34
Postitas raivo01
Ei oska siis keegi midagi öelda, mis viga võib olla
Postitatud: 23.11.2007 16:48 00
Postitas Veljo_V
raivo01 kirjutas:
Aga mis moodi saab põhjustada paagisisene pump seda, et vahepeal läheb soojalt kohe käima ja siis jälle ei lähe?
Külmalt läheb kohe ja ka kütuse kogus paagis ei loe midagi(Põleb kütuse tuli või on üle 20 liitri paagis, mingit vahet pole).
Silindrite surved ka ei saa ju vahepeal madalaks jääda ja uuesti normi minna.
Kütusefiltri ja pumba vahelisel voolikul on klapp ka vahel, niiet kütus vist ei tohiks ka alla vajuda
Vahepeal töötab vahepel ei tööta sellepärast ongi vajapump remontida!
Postitatud: 03.12.2007 19:25 04
Postitas Janar_R
Jõudu, jälgisin ka teemat, kuna on endal enamvähem sama probleem. Külmalt käivitub ilusti, aga soojalt tahab u 2 max käiamist. mõnikord läheb ilusti ka.
kas kütuses endas ei ole viga, näiteks suvel sõitsin mingiaeg venemaa kütusega, siis statoili omaga ja vahe oli märgatav.
niisama ei tahaks ka erinevaid detaile ostma ja vahetama kukkuda, tahaks päris kindel olla, kuna varuosad on kallid.
Postitatud: 04.12.2007 15:25 36
Postitas xTc-b
Veljo_V kirjutas:raivo01 kirjutas:
Aga mis moodi saab põhjustada paagisisene pump seda, et vahepeal läheb soojalt kohe käima ja siis jälle ei lähe?
Külmalt läheb kohe ja ka kütuse kogus paagis ei loe midagi(Põleb kütuse tuli või on üle 20 liitri paagis, mingit vahet pole).
Silindrite surved ka ei saa ju vahepeal madalaks jääda ja uuesti normi minna.
Kütusefiltri ja pumba vahelisel voolikul on klapp ka vahel, niiet kütus vist ei tohiks ka alla vajuda
Vahepeal töötab vahepel ei tööta sellepärast ongi vajapump remontida!
ei ol ju nii et vahepeal töötab ja vahepeal mitte vaid on nii et külmalt töötab ja soojalt mitte. soe ei jõua ju taha paaki et midagi muuta?
Postitatud: 05.12.2007 16:26 36
Postitas raivo01
diislijoodik kirjutas:Kuni 94 või 95 tds-del on pritsepumba tüüpviga, kui soojalt ei käivitu. Nimelt on pumbas koormusandur, mis vanematel oli lahendatud potsensiomeetriga- need kalavadki. See on tüüpviga, nii UM kui ka vastavad diislispetsid peaksid teemaga hästi kursis olema. UM-ist võib küsida, millise nr-ga pupadel see haigus on- peaksid oskama vastata. UM-ist potekat eraldi ei saa, küsida võib Karla Autost või Boschi esindusest, äkki pakuvad lahendust. Kui tahta kardinaalset lahendust, tuleks panna uuema generatsiooni pritsepump ja DDE.
Kuidas seda koormusandurit vms kontrollida saab? Diagnostika näitab midagi?
Postitatud: 08.12.2007 15:38 32
Postitas raivo01
Kus kohas asub pumba nr?
Postitatud: 08.12.2007 17:55 35
Postitas xTc-b
diislijoodik kirjutas:Kuni 94 või 95 tds-del on pritsepumba tüüpviga, kui soojalt ei käivitu. Nimelt on pumbas koormusandur, mis vanematel oli lahendatud potsensiomeetriga- need kalavadki. See on tüüpviga, nii UM kui ka vastavad diislispetsid peaksid teemaga hästi kursis olema. UM-ist võib küsida, millise nr-ga pupadel see haigus on- peaksid oskama vastata. UM-ist potekat eraldi ei saa, küsida võib Karla Autost või Boschi esindusest, äkki pakuvad lahendust. Kui tahta kardinaalset lahendust, tuleks panna uuema generatsiooni pritsepump ja DDE.
Kas 98 aasta masinatel siis pandi ka seda s.tta pumpa peale??
endal E39 98 aasta ja soojalt ikka pikka käiamist tahab
Postitatud: 09.12.2007 09:48 58
Postitas xTc-b
diislijoodik kirjutas:Vaata eestpoolt aastaarve.
Minu kysimus on kas võis sattuda ka uuematele TDS´idele s.tt ks pump peale.
sest minu auto uuem aga probleem on olemas ja tahaks sellele lõpu teha!!!
Postitatud: 09.12.2007 12:50 28
Postitas Maiks
bis 01/1994 (VP15) VE6/10E2400R300-1 0 460 406 995 Zentrierung 50mm
02/94-01/95 (VP15) VE6/10E2400R575 0 460 406 993 Zentrierung 68mm
ab 02/95 (VP36) VE6/10E2400R515 0 460 406 994 Zentrierung 68mm
VP15 haben ein Potentiometer (Krallenschleifer) im Steuergehäuse, VP36 sind HDK-Pumpen mit Induktivgeber
Infoks siis!!!
Postitatud: 10.12.2007 09:44 48
Postitas tanel25
xTc-b kirjutas:diislijoodik kirjutas:Kuni 94 või 95 tds-del on pritsepumba tüüpviga, kui soojalt ei käivitu. Nimelt on pumbas koormusandur, mis vanematel oli lahendatud potsensiomeetriga- need kalavadki. See on tüüpviga, nii UM kui ka vastavad diislispetsid peaksid teemaga hästi kursis olema. UM-ist võib küsida, millise nr-ga pupadel see haigus on- peaksid oskama vastata. UM-ist potekat eraldi ei saa, küsida võib Karla Autost või Boschi esindusest, äkki pakuvad lahendust. Kui tahta kardinaalset lahendust, tuleks panna uuema generatsiooni pritsepump ja DDE.
Kas 98 aasta masinatel siis pandi ka seda s.tta pumpa peale??
endal E39 98 aasta ja soojalt ikka pikka käiamist tahab
Oled juba lahenduse leidnud?
Endal kummitab sama jama.
Postitatud: 23.12.2007 21:33 26
Postitas taavi00
tere sai siis eile vahetatud bmw moto mis oli võetud sõitva autopealt ja nüüd selline mure et läheb käima korraks ja siis kohe sureb välja.ennem käima minemist aga tahab pikalt käiamist.milles võib probleem olla ja lgu veel ära mainitud seda et uuel motol oli vähem andureid mis sai aga vana motopealt asemele pandud.
Postitatud: 05.01.2008 08:43 06
Postitas Maiks
Saabunud on külmad ja algavad talvised diiselauto käivitamise rõõmud. Auto on 525tds ja probleem siis selles, et hommikul süüte sisse keeramisel hakkab kapoti all midagi sirisema, ootan ära eelsüüte ja siis annan starterit. Masin hakkab põksuma esimesest pöördest aga jääb käima kuidagi raskelt ja siis sureb välja, uuesti eelsüüde ja starter, nüüd sama lugu hakkab kohe lubama ja käib raskelt mõne sekundi ja siis käib jõnks läbi ja masin jääb normaalselt tööle. Selline tunne nagu ei võtaks üldse pumpa järgi alguses, kui tööle läheb siis ei tule ka sinist suitsu, aga alguses viskab õrna pahvaka musta.
Kas võib kahtlustada pumba probleemi.
Postitatud: 09.01.2008 21:15 25
Postitas vana524
ehk vaataks enne küünlad üle, saabunud külmad pumbale küll nii ei mõju.
Postitatud: 09.01.2008 21:21 35
Postitas Maiks
Küünlad uued peal ja ka vanad olid tegelikult korras, aga nüüd sai pumba kaant veel regullitud ja asi läks paremaks, käib ühltasemalt, vaiksemalt.
Aga seda ikka ei tea mis tal seal üle -10c sirisema hakkab kapoti all. Kui uus külmalaine tuleb, eks siis tuleb kuulama hakata.
Postitatud: 13.01.2008 23:35 09
Postitas helitehnik
Tere, mul ka siin tuttaval siis probleem 93 aasta 525tds-iga, auto on automaat kastiga, sai siis talle teine pump peale pandud mis kontrollitud ja töökorras, sai pump enamvähem paika keerata et käib suht ilusti, kuid jõud autol täiesti puudub, turbo töötab, lihtsalt venib ja venib, vana pumbaga oli sama asi kuid nüüd asi ei muutunud, kindlasti pakute veaks seda nn. suurt pihustit(kus ma selle leian), kuid kui selle viga pole siis mida veel välja pakute
Postitatud: 14.01.2008 01:10 41
Postitas Maiks
Kui juhtmega pihusti, siis peaks salongis pihustituli ka põlema. Aga äkki rõhuandur hoopis.
Postitatud: 14.01.2008 09:52 47
Postitas helitehnik
kast töötab väga ilusti, mootor kohe lausa pidurdab, kui mäest alla isegi sõita, ei taha üldse kiirendada, kui esimeselt teisele viskab siis pool sekundit tunned seda väänet mis peaks olema ja siis sureb jälle ära, ja kusjuures pihusti tuli põlebki, kuid kus ma selle rõhuanduri leian(on võimalik kontrollida kuidagi korrasolekut?), diiselmootorid minu jaoks võõrad, kuna oman esimest diiselmootoriga autot
Postitatud: 17.01.2008 09:42 24
Postitas helitehnik
sain nüüd autol jõu tagasi liigutasin pumbapead, aga nüüd jama selles, et pöörded liiga kõrgel miski 850 vms.(käib enamvähem ühtlaselt, kuid kui gaasi anda jäävad pöörded 1200 peale ja mootor lausa rappub peal hakkab jubedalt lonkama
Postitatud: 17.01.2008 17:48 36
Postitas Maiks
No kui pihustituli ikka põleb, siis käi diagnostis ära. Kui kaant liiga taha nihutada, siis hakkabki rappuma ja pöörded ei lange ühtlaselt maha. Mina vaataks esialgu ikkagi neljanda pihusti üle.
Postitatud: 17.01.2008 23:34 38
Postitas helitehnik
mismoodi ma seda 4ndat pihustit kontrollin, ehk siis seda juhtmega pihustit, mootor nagu minumeelest klõbiseb ka liiga palju,võiks vaiksemini
Postitatud: 19.01.2008 10:53 37
Postitas helitehnik
eeldatavasti on viga teada, juhtmega pihustil peab takistus olema 80-100ohmi, aga mul näitab 1 järelikult lühis sees ja selles ongi asi
Postitatud: 23.01.2008 19:56 25
Postitas Margo_325
Ka üks vigase 525td omanik.
Külmalt käivitamine ok. Läheb isegi -15 kraadiga väga hästi käima.
Asi nimelt selles, et kõigepealt hakkasid autol tuurid ujuma. Ok, see selleks, vahepeal normis, aga alla 20L kütet paagis, sureb auto välja. See oleks siis paagisisese pumba viga. Aga nüüd kõiguvad tühikäigul tuurid ükskõik, kus hoiad, isegi 2000 peal. Sõidu ajal auto töötab ilusti, kiirendab normaalselt jne, aga pikka otsa sõites sureb näiteks 100ga sõites lambist välja...võtan käigu välja...lasen paar sekki vabaga ja lükkan käigu sisse, läheb uuesti käima kohe ja kõik normaalne jälle ja saab järjest jälle 100km lasta. Linnas sellist asja ei tee, ainult maanteel. Sooja mootoriga käia või aku tühjaks, käima ei lähe...lükates läheb kohe, nii kui ratta ringi võtab...olen isegi üksi hakkama saanud. Ise kahtlustan kõrgsurvepumpa, nagu siin igalpool mainitakse, aga see just imelik, et lükates läheb hästi käima.
Postitatud: 23.01.2008 23:49 18
Postitas helitehnik
siis võib ka see olla, et starter ei vea piisavate pööretega mootorit ringi, aga ma pakuks ka kõrgsurve pumpa
Postitatud: 30.01.2008 21:23 58
Postitas Margo_325
Küsiks seda ka veel, et kui palju mootoriketi väljavenimine tühikäigu pööretele ja gaasi mahalastes väljasuremisele mõjub? Käib ju pump sama keti pealt? Nimelt õlipunni maha keerates on näha ja kuulda, mida see kett seal teeb ja hääle järgi kõriseb seal juba suht valjusti. Vbolla mõni ketitald olematu juba vms
Postitatud: 31.01.2008 14:07 29
Postitas Goodyear
Oli mul samuti selline väljauremise probleem..Viga on kulunud pumba kaanes, vahetasin selle ära ja asi toimetab ni et vähe ei ole. Tegi veel ka siukest pulli et laksis omasuva järgi pöördeid, vahepeal sõitsin ni et üks jalg oli piduril, sest tüüp arvas heaks vahepeal ikka 160 sisse kadjada ja nii stabiilselt sõita ilma et peaks kaasi pedla puutumagi.
Praegu omal ka selline soojalt käivitumise probleem. Võtan täna paagisisese pumba lahti ja vaatan mis elu seal käib, proovin panna pumba ette tagasilaske klapi, mis ei laseks kütte survel alla vajuda. Külmalt käivitub normaalselt aga kui auto 10 minti seisab siis peab ikka tükk aega ringi udjama ennem kui pauhhti käima turtsatab. Mõte on veel ka seline et panen külmkäivtuse anduri vahele lüliti. Sooja käivtuse ajal lülitan anduri välja (mis tingib külmkäivtuse jaoks loodud eeldused) ja kui mootor käib siis lülitan jälle tagasi sooja resiimi ja pöörded peaksid paika vajauma. kahtlane on ka see et anduriga pihusti jookseb nagu mahlakask, aga kas see ka käivitust mõjutab?? minekuga on ka nii et mõnikord on uimane ja teinekord on jälle püss..mingi asi ilmselt koinib..äki siiski see anduriga pihusti, mille hind sinna 3500.- eegu kanti jääb?