30. leht 105-st
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Postitatud: 08.06.2011 22:15 28
Postitas Silver88
R32 sa osta endale UMist uus paisupaagikork, maksab 17euri. Mul läks lennuväljal korra keema, viskas vedeliku välja, täna ostsin uue korgi ning pole kordagi tempi üle 96 saanud.
Kuid paluks TDSide omanikke, et mis teil teevad jahutusvedeliku temperatuurid hetkeilmadega? Minul on linnas (Tartus) kuskil 92-95 kraadi maanteel 110ga 93-95kraadi. E39-sal saab vaadata seda Test07 alt.
Kas E39 tdsil on võimalik vaadata SISSELASKE õhutemperatuuri? IAT-d?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Postitatud: 14.06.2011 09:57 08
Postitas ametivend
Tere!!
525TDS läks pihusti tuli põlema aga mootor töötab normaalselt! Oskab keegi pakku miks ta põleb või mis jama on?!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Postitatud: 14.06.2011 13:11 06
Postitas bmwkas
mul ka sama lugu, kuid jätkasin sõitmist
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Postitatud: 14.06.2011 15:29 05
Postitas ametivend
bmwkas kirjutas:mul ka sama lugu, kuid jätkasin sõitmist
Ma ka sõidan praegu ringi aga miks ta ikka põleb, jama kui kuskil peaks ära koolema mootor!!
Palju mõjutab juhtmega pihusti käivitust, nii sooja, kui ka külma mootori puhul?!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Postitatud: 25.06.2011 19:09 35
Postitas Po18
Krt plaan endalegi lähiajal siis E34 diisel soetada aga siinseid probleeme lugedes pani mõtlema kas tasub ikka. Otsin siis E34 touring 2.5 tdi kepikastiga isendit.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Postitatud: 25.06.2011 21:19 22
Postitas BMW 525
Po18 kirjutas:Krt plaan endalegi lähiajal siis E34 diisel soetada aga siinseid probleeme lugedes pani mõtlema kas tasub ikka. Otsin siis E34 touring 2.5 tdi kepikastiga isendit.
heh ma mõtlesin enne bmw ostu sama mis sina. aga sellegipoolest ostisn ja võin ka julgelt öelda, et olen taga nu*ssi ikka täiega näinud aga samas iga kord kui sõidan ei kahetse hetke ka, et see on hea auto. jutt e34 diislist siis.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Postitatud: 26.06.2011 10:50 22
Postitas bmwkas
ma oleks old ka endaomaga rahul kui ei nssiks ja kui polex pumbakaan ja atm kast ära lõppend
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Postitatud: 30.06.2011 06:31 26
Postitas MargusRaska
Kus täpsemalt asub kõrgsurvepumba number?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Postitatud: 03.07.2011 20:08 41
Postitas Lauri1
MargusRaska kirjutas:Kus täpsemalt asub kõrgsurvepumba number?
Vasakul küljel (Roolist vaadatuna)
Oskab keegi midagi arvata, TDSA on uimane kuniks turbo taha tuleb.
Vajutan gaasipõhja ja liigub väga uimaselt kuniks turbo taha tuleb siis liigub nii nagu peab.
Vaakum voolikud puhusin läbi, vahetasin paagisisese pumba, võtsin õhufiltri vahelt,
seis ikka sama!?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Postitatud: 03.07.2011 20:31 38
Postitas BMW 525
räägiksid täpselt nagu minu 524td. sama asi oli. aga sai kaant vähe peale koputatud ja sõidab juba pikemat aega ideaalselt ja jõud ka norm.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Postitatud: 03.07.2011 20:37 38
Postitas Lauri1
Mis tähendab "peale koputatud", koputan vastu pumba kaant lihtsalt?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Postitatud: 03.07.2011 20:57 45
Postitas MargusRaska
Lauri1 kirjutas:Mis tähendab "peale koputatud", koputan vastu pumba kaant lihtsalt?
Lased kaanepoldid vähe lõdvemaks ja koputad vähe salongi poole.
Ettevaatlikult,sest juba 0,5 milli võib mõjutada väga palju.
Enda masuudikal sai umbes 0,5 ja asi palju erksam
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Postitatud: 04.07.2011 09:39 11
Postitas Genne
Sai enda TDS-il ka kaant peale koputatud. Kolle maha, mootor tööle. Enne olin kaane polte natuke lõdvemaks keeranud. Mootori töötades kaant koputasin salongi poole, kuni mootor hakkab tuure tõstma ja puterdama. Siis nõks tagasi ja OK:
AGA.....
Oma kogemus näitab, et mootor ei tohiks koputamise ajal saavutada enda töötemperatuuri. Nimelt minul tekkis üks anomaalia:
1. Mootor külm, siis pöörded paigas, kõik OK
2. Peale 3-5 min. töötamist tõusevad pöörded 900 kanti ja hakkab natuke puterdama (samamoodi, nagu liiga palju kaant peale koputades).
3. Umbes 10 min. pärast kõik normaliseerub (puterdamine ja pöörded), kui mootor on täiesti töötemperatuuril.
Pikk jutt sai, kuid tundub, et minu puhul sai siiski natuke liiga palju kaant peale. Nimelt kui kaanega möllasin, läks mootor töötemperatuurini. Kui seda poleks juhtunud, poleks ka vast seda anomaaliat.
Iseenesest see mind ei sega, lihtsalt teistele "koputajatele"
infoks..
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Postitatud: 04.07.2011 21:41 40
Postitas BMW 525
enda kogemustest ütlen samuti, et mootor ei tohiks päris soe olla aga see väike probleem, alati saab ju uuesti koputada
aga üks asi, et kolle maha võtta on täiesti ju
ja juba see kui kolle maha võetud siis mootor ei tööta enam nii hästi nagu peaks. saab ka väga hästi kolle vahelt mutreid lahti keerata ja siis koputada.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Postitatud: 05.07.2011 09:34 46
Postitas Genne
BMW 525 kirjutas:enda kogemustest ütlen samuti, et mootor ei tohiks päris soe olla aga see väike probleem, alati saab ju uuesti koputada
aga üks asi, et kolle maha võtta on täiesti ju
ja juba see kui kolle maha võetud siis mootor ei tööta enam nii hästi nagu peaks. saab ka väga hästi kolle vahelt mutreid lahti keerata ja siis koputada.
Olen jah kuulnud, et kollet pole vaja maha võtta. Kuid endal on torx komplektiks pikemat tüüpi L-kujuga võtmed. No ei saa korralikult ligi pumbale
. Äkki oskad öelda, milliste võtmetega sina seda teed?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Postitatud: 05.07.2011 10:29 23
Postitas BMW 525
kunagi ostsin selle pisikese padrunikomplekti, sees oli kõristaja, pikem ja lühem pikendus ja kardaan. ja hunnik padruneid igast mõõtu kuni number 13 kümmneni välja.
vot ja nüüd siis nii, võtsin sealt komplektist pikenduse siis kõristi ja siis vist oli number 6,5 padrun ja sinna otsa panin 30 torx otsa ja hakka aga keerama. 3 tükki saad sirgelt lahti keerata ja ühe jaoks kasutasin seda pisikest kardaani ka. ja väga hästi toimib.
aga sulle soovitan lihtsalt, et mine poodi ja osta see pisikese komplekti kardaan, ise ka olen korra seda ostnud, ja siis saad küll keerata. see ei maksa midagi eriti.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Postitatud: 06.07.2011 23:33 57
Postitas bmwkas
kas keegi teab kas tdsa moto juhtmestik sobib/läheb 2,4 td-le peale ja kas töötab.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Postitatud: 19.07.2011 11:51 36
Postitas noody
Tere,
oskab keegi õelda, mis on pumbas kulunud kui soojalt ei käivitu ja rooli keerates tekib mootoritöös kõikumine?
kas kulunud sisu või siis pea(see kust pihustitorud välja lähevad) viga?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Postitatud: 19.07.2011 13:12 22
Postitas kenwo22
kulunud on pumba jaotuspea, kui soojalt kehvasti käivitub.
pöörete muutumine viitab kulunud pumba elektroonikale..
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Postitatud: 20.07.2011 07:27 26
Postitas BMW 525
huvitav mul 994 pump ja kui tulesid panna siis ka vahest kõikutab põõrdeid, isegi rooli keerates, aga samas käima läheb koguaeg poolest pöördes, nii, et ju siis peabgi nii olema, mind ei häiri
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Postitatud: 22.07.2011 15:16 24
Postitas raido2004
tervist on selline kysimus et panen auto tööle ja lasen pöörded yle 1500 ja siis kui jõuab tagasi 1500 peale hakkab auto värisema ja kui langeb alla 1000 siis lõppep ära kas keegi teab milles võib olla probleem et see probleem on 1500-1000 pöörete vahel ainult
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Postitatud: 22.07.2011 15:33 38
Postitas raido2004
ja auto on 525tdi 93 aasta oma ja 105kw
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Postitatud: 24.07.2011 14:15 24
Postitas ametivend
Selline asi, et sai küttefilter ära vahetud ja nüüd põleb pihuti tuli?! Kui küttefiltri pealt tiivapoole juhe välja võtta, kustub tuli ära!
Milles probleem?! Kas tegin midagi valesti vahetus käigus või filter vale?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Postitatud: 25.07.2011 02:24 08
Postitas Ragnar74
Kindel, et pihusti tuli mitte andur mis näitab kui filtrisse on kogunenud palju vett?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Postitatud: 25.07.2011 09:42 11
Postitas ametivend
Ragnar74 kirjutas:Kindel, et pihusti tuli mitte andur mis näitab kui filtrisse on kogunenud palju vett?
Pihusti tuli ikka- ma arvan, milline se tuli on mis näitab kogunenud vett?!
Nu aga uus filter ju, kuidas saab näidata, et vett on kogunenud?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Postitatud: 26.07.2011 23:19 26
Postitas junior e39
mull ka selline jama et käivitan vahest 10 s ja siis läheb käima ja viskab sinist välja vahest läheb ka 3 s kas siis nüüd on pihustid õhtal või siis tõesti pumbapea....ja kas siis see peale löömine natuge käivitamist ka aitab või on see enda petmine
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Postitatud: 07.08.2011 10:10 38
Postitas EdvinS
raido2004 kirjutas:tervist on selline kysimus et panen auto tööle ja lasen pöörded yle 1500 ja siis kui jõuab tagasi 1500 peale hakkab auto värisema ja kui langeb alla 1000 siis lõppep ära kas keegi teab milles võib olla probleem et see probleem on 1500-1000 pöörete vahel ainult
See viitab sellele, et küttesegu liiga rikas, ehk siis pumbakaas veidi vales asendis. Keegi tõenäoliselt kaant peale löönud mingil põhjusel. (Kas siis parema mineku eesmärgil või pöörete kõikumise pärast, muidugi võis ka keegi tihendeid vahetada)
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Postitatud: 10.08.2011 11:11 15
Postitas raido2004
tänud selgus et ongi seda tehtud aga kas selle tagasi õigesse asendisse on keeruline panna ja kas keegi teab kes teeks seda pärnu kandis või haapsalu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Postitatud: 10.08.2011 11:12 43
Postitas raido2004
aga kas oskad öelda mis viga on kui keeran rattad põhja vasakule poole siis sureb auto välja ja sedasi koha peal
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Postitatud: 10.08.2011 17:22 16
Postitas EdvinS
raido2004 kirjutas:tänud selgus et ongi seda tehtud aga kas selle tagasi õigesse asendisse on keeruline panna ja kas keegi teab kes teeks seda pärnu kandis või haapsalu
Iseenesest raske seda paika panna ei ole. Selleks on vaja diagnostika programm autole järgi visata. Enam vähem on võimalik ka tavalise testriga paika ajada, aga see juba keerulisem.