DPF FILTER
Re: DPF FILTER
B osa DPFid ei ole enam eriti kallid, ilmselt sama hinnaga mis lammutus originaali eest küsib. Kes veidi vanem on, see mäletab, et kunagi oli sama teema kui hakati bensukatel ülevaatusel katalüsaatoreid nõudma. Katalüsaator maksis ka sel ajal päris palju raha, täna saab neid juba 50-70€ eest. Ilmselt läheb DPFiga samamoodi.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: DPF FILTER
Viimane aeg auto maha müüa kuniks veel "midagi" maksab, peale kontrolli ilmselt kukuvad hinnad kenasti...Frenzi kirjutas:E46 2004 lõpp ja 2005 on ka euro 4 pandud, aga dpfi pole juba tehasest. Kuigi dpf tuli on armatuuris olemas Mul omal 06 530d ja dpf on eemaldatud, ei teagi mis järgmine aasta siis tegema peab, tõesti dpfi alla ostma?
Mis seal ikka: alguses CHIP mehed teenisid maha võtmise pealt, nüüd tuleb aeg kui hakkavad teenima peale paneku eest
A vaadake teist moodi, samas pole ju paha, et nii läheb, tahmatamist siis ehk liikluses vähem -loodetavalt ja siis meie kõigi kopsud on ka tuleviku lõppvaates tervemad.
Re: DPF FILTER
B osa DPF ei maksa midagi, väike softiuuendus ka teha ja kõik timm.Autot sellepärast müüma hakata on lauslollus.
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: DPF FILTER
Käisin paar nädalat tagasi ülevaatusel ja pandi mingi kaabel OBD pistikusse ülevaatuse käigus. Ei taibanud küsida mis otstarbel nad sealt infot võtavad. Minu ees käis üks maserati, samuti küsiti juhi käest - kus teil OBD pistik asub.
Mingi uus rutiin ülevaatusel?
Mingi uus rutiin ülevaatusel?
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
Re: DPF FILTER
Ei ole uus rutiin. Osades ülevaatus punktides juba paar aastat tagasi tavapärane protseduur. On kuulda olnud et leedust tulnud autodega see ei taha igakord väga suhelda. Mis andmed sealtkaudu Loeb jään vastuse võlgu.
-
- Huviline
- Postitusi: 924
- Liitunud: 18.03.2007 21:16 12
- Peamine sõiduk: BMW 530d '03
- Asukoht: Tartumaa
Re: DPF FILTER
Minul loeti obd kaudu mootori pöördeid ülevaatuse ajal.
Küsisin
Küsisin
I don't need anger management. I need people to stop pissing me off!
Re: DPF FILTER
See et leedust tulnud autodega ühendust ei saada on enamasti põhjustatud sellest,et leedukad on katkestanud k liini, et pätid läbi obd autot ära ei varastaks... lihtne ja elementaarne asi.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: DPF FILTER
Nad vaatavad sealtkaudu jah pöördeid ja temperatuuri.mikuuu kirjutas:Minul loeti obd kaudu mootori pöördeid ülevaatuse ajal.
Küsisin
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: DPF FILTER
enamus E60 on euro 4.
2004 kuni 2009 diisel peaks olema euro 4, seega juhul kui kontrollima hakatakse alates euro 5 siis see enamus E60 masinaid see ei puuduta. F10 juba peaks olema EURO 5.
E60 EURO 3 on siis sumpa otsad maha ehk ilma DPF ja EURO 4 sumpa otsad taha ehk koos DPF. vbl viimase otsa E60 (2010) võisid olla EURO 5
2004 kuni 2009 diisel peaks olema euro 4, seega juhul kui kontrollima hakatakse alates euro 5 siis see enamus E60 masinaid see ei puuduta. F10 juba peaks olema EURO 5.
E60 EURO 3 on siis sumpa otsad maha ehk ilma DPF ja EURO 4 sumpa otsad taha ehk koos DPF. vbl viimase otsa E60 (2010) võisid olla EURO 5
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
Re: DPF FILTER
EURO4 pakuti ka ilma DPFita
ja osad EURO3-d on DPFiga
suht haruldused
ja osad EURO3-d on DPFiga
suht haruldused
Re: DPF FILTER
Teine asi on see, et Eesti seaduse järgi on alla 2500kg registrimassiga M1 kategooria sõiduk EURO 4 normidega alates 01.01.2006.a.Kuna mu 2005.a 11 kuu autol on DPF all ja niiöelda Euro 4 sõiduk tehasest, siis Eesti seaduse järgi on mul EURO 3 sõiduk.Samuti ei ole tehnilises passis märganud, et seal oleks mingi EURO 3 või 4 kirjas.