e60 530d jõnks enne käiguvahetust
- Rist0
- Huviline
- Postitusi: 1091
- Liitunud: 04.05.2006 18:49 31
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: Tallinn,Keila
e60 530d jõnks enne käiguvahetust
Pole jõudnud veel UM-i minna mõtlesin et teen siia küsimuse,äkki on kellelgi kogemusi,teema siis selles et enne esimeselt teisele käiguvahetust käib autost aegajalt läbi üpris ebameeldiv nõks,alati ei ole ja kui käsitsi vahetada siis ka ei ole,tegemist sis steptronic kastiga.kas viga võib olla ainult elektrooniline?
Re: e60 530d jõnks enne käiguvahetust
Sõbral on sama probleem e39 530d'ga, samuti steptronic
Buumer Auto / 56826000
- Rist0
- Huviline
- Postitusi: 1091
- Liitunud: 04.05.2006 18:49 31
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: Tallinn,Keila
Re: e60 530d jõnks enne käiguvahetust
ja sellel sinu sõbra autol on läbisõitu palju?
- greenraider
- Huviline
- Postitusi: 46
- Liitunud: 08.09.2006 01:55 01
Re: e60 530d jõnks enne käiguvahetust
Proovi resettida käigukasti.
keera süüde sisse nii, et käivitus tulukesed põlevad, siis vajuta gaasipedaal täiesti põhja ja hoia seda seal
25 sekundit ning siis võta jalg gaasipedaali pealt ära ja pane auto käima, ma usun et teeb asja natuke paremaks.
keera süüde sisse nii, et käivitus tulukesed põlevad, siis vajuta gaasipedaal täiesti põhja ja hoia seda seal
25 sekundit ning siis võta jalg gaasipedaali pealt ära ja pane auto käima, ma usun et teeb asja natuke paremaks.
-
- Huviline
- Postitusi: 259
- Liitunud: 03.05.2008 13:19 38
- Peamine sõiduk: 540i/6
Re: e60 530d jõnks enne käiguvahetust
Kasti softi uuendus või õli lisamine/vahetamine peaks aitama. Parem kui mõlemad koos
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: e60 530d jõnks enne käiguvahetust
Mine roni alla ja vaata kas sealne anduri pistik on ümbert kuiv. Minu omal vahetas Um sealse tihendi ära ja väitis, et paljudel annab see seal järgi ja ajapikku immitseb piisavalt palju õli välja ja sellest ka väike õli puudujääk äkki? Samuti soovitaks hiljem soft üle kirjutada/uuendada.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: e60 530d jõnks enne käiguvahetust
270000rustisan kirjutas:ja sellel sinu sõbra autol on läbisõitu palju?
Buumer Auto / 56826000
- Rist0
- Huviline
- Postitusi: 1091
- Liitunud: 04.05.2006 18:49 31
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: Tallinn,Keila
Re: e60 530d jõnks enne käiguvahetust
nii mul läbisõit 280000km ja krt softi uuendust sai tehtud talle mõni aeg tagasi,seda õli värki peaks küll kontrollima jah,äkki tõesti lekib kuskilt.Seda resettimise asja olen ka varem proovind aga pole mina aru saanud et midagi paremaks läheks,kas kickdowni peab ka alla vajutama?
- greenraider
- Huviline
- Postitusi: 46
- Liitunud: 08.09.2006 01:55 01
Re: e60 530d jõnks enne käiguvahetust
Kickdowni peab ka alla vajutama, kui ma enda autole teen seda, siis kohe tunda, et laseb käigud nagu pikemaks ja sujuvamaks.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: e60 530d jõnks enne käiguvahetust
Samas, kui töökaaslase X5-le tehti UM-is kastile softi uuendus, siis muutusid vastupidi käigud nagu lühemaks ja auto muutus kuidagi "sportlikumaks" ...Um väitis, et uuendusega "unustati" mällu salvestatud sõidustiil ära ja tuleb jälle uuesti õpetama hakatagreenraider kirjutas:Kickdowni peab ka alla vajutama, kui ma enda autole teen seda, siis kohe tunda, et laseb käigud nagu pikemaks ja sujuvamaks.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
- greenraider
- Huviline
- Postitusi: 46
- Liitunud: 08.09.2006 01:55 01
Re: e60 530d jõnks enne käiguvahetust
Jah olen nõus, minu autole on ka UM-is reset kunagi tehtud kastile, siis nagu oli tõesti teistmoodi. Aga fakt on see, kui käigukast on vahest liiga imeliku sõidustiili salvestanud ja mina enda autole selle 25seki triki ära teen on kohe kuidagi sujuvam vahetus.
Re: e60 530d jõnks enne käiguvahetust
sama keiss teiselt esimesele, softi uuendus ei aidanud üldse. pole seda pedaali resetti kuulnud, proovin hiljem.
-
- Huviline
- Postitusi: 371
- Liitunud: 14.01.2007 21:24 48
- Peamine sõiduk: BMW 7 E65 735,E91 325D
- Kontakt:
Re: e60 530d jõnks enne käiguvahetust
Siin õpetus sellest,kahjuks saksakeelne
hier dies für den e65/66er:
- Schlüssel reinstecken (Nicht BREMSE Drücken).
- Startknopf EINMAL betätigen, sodass Zündung an ist (Nochmal: Motor nicht ANLASSEN).
- GAS-PEDAL vollständig runterdrücken über den Kickdown-Punkt hinaus
und so HALTEN für 25 Sekunden.
- Nach diesen 25 Sekunden Motor starten und fahren.
- Jetzt fährt das Auto viel spontaner und schaltet besser.
ise sai korra proovitud aga mingit muutust polnud märgata,ei paremaks ega halvemaks
mul läheb mõnikord kolksuga R rauda
hier dies für den e65/66er:
- Schlüssel reinstecken (Nicht BREMSE Drücken).
- Startknopf EINMAL betätigen, sodass Zündung an ist (Nochmal: Motor nicht ANLASSEN).
- GAS-PEDAL vollständig runterdrücken über den Kickdown-Punkt hinaus
und so HALTEN für 25 Sekunden.
- Nach diesen 25 Sekunden Motor starten und fahren.
- Jetzt fährt das Auto viel spontaner und schaltet besser.
ise sai korra proovitud aga mingit muutust polnud märgata,ei paremaks ega halvemaks
mul läheb mõnikord kolksuga R rauda
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: e60 530d jõnks enne käiguvahetust
Oijah...ilmselt hakkavad nüüd need Saksast ja "väikese" läbisõiduga oma tegelikku ca. 500 tuh. läbisõitu näitama
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
- Rist0
- Huviline
- Postitusi: 1091
- Liitunud: 04.05.2006 18:49 31
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: Tallinn,Keila
Re: e60 530d jõnks enne käiguvahetust
nooh ütleme et kui ma ostsin siis ei läinudki põhimõtteliselt ühtegi 150-170 k sõitnud autot vaatama,enda oma ostsin oli 212 k ees,vend kellelt ostsin ütles et üks oli vaatamas käinud ja kui ls i nägi ei tahtnud proovisõitugi teha ,Homme saan resettimist proovida,vaatame mis siis saab.TiitR kirjutas:Oijah...ilmselt hakkavad nüüd need Saksast ja "väikese" läbisõiduga oma tegelikku ca. 500 tuh. läbisõitu näitama
Re: e60 530d jõnks enne käiguvahetust
a selline küsimus ka steptronicu kohta, et kui kasutada käsitsivahetust , siis kui käigud lähevad ise alla enne seismajäämist 5-4-3-2-... aga esimesele ei lülita , peab kangi lükkama , et 1 saada. see vist ei ole kuigi normaalne?
Re: e60 530d jõnks enne käiguvahetust
Minuarust nii peakski olema,et esimesele käigule panna, peab kangi lükkama. Muidu langeb 2 käiguni ja läheb kohapealt ka sellega ära. Mul küll tegu E39 steptronicuga aga toimib samamoodi. Seega midagi ebanormaalset minuteada seal küll olla ei tohiks.
- greenraider
- Huviline
- Postitusi: 46
- Liitunud: 08.09.2006 01:55 01
Re: e60 530d jõnks enne käiguvahetust
Ta peabki jääma 2 käigu peale, see tehasepoolt nii tehtud, et oleks ökonoomsem ja et ei rapsiks seda kasti koguaeg.
- Rist0
- Huviline
- Postitusi: 1091
- Liitunud: 04.05.2006 18:49 31
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: Tallinn,Keila
Re: e60 530d jõnks enne käiguvahetust
sai nüüd seda resetti tehtud ja täitsa heaks muutus sõitmine jälle,loodame et jääb kestma ka
Re: e60 530d jõnks enne käiguvahetust
E39l sama loogika järgi see reset käigukastile? Et syyde sisse ja 25 sec gaasipedaal põhja koos kickdowniga?
-
- Huviline
- Postitusi: 371
- Liitunud: 14.01.2007 21:24 48
- Peamine sõiduk: BMW 7 E65 735,E91 325D
- Kontakt:
Re: e60 530d jõnks enne käiguvahetust
Siin vanematele aga sama
Käikukasti algseadistus:
e38-le:
niisiis (analoogne E65-ga) E38-l:
- (mootorit mitte käivitada) süüde sisse
- gaasipedaal vajutada lõpuni ja hoida 25sec
- siis käivitada ja sõita 1 tund
Käikukasti algseadistus:
e38-le:
niisiis (analoogne E65-ga) E38-l:
- (mootorit mitte käivitada) süüde sisse
- gaasipedaal vajutada lõpuni ja hoida 25sec
- siis käivitada ja sõita 1 tund
Viimati muutis mel1, 26.05.2010 19:04 23, muudetud 1 kord kokku.
Re: e60 530d jõnks enne käiguvahetust
kas keegi võiks ära tõlkida selle teksti siin kes jagab saksa keeltmel1 kirjutas:Siin vanematele aga sama
Getriebe zurücksetzen:
hier dies für den e38er:
also (in Analogie zum Hinweis beim E65) beim E38:
- (bei kalter Maschine) Zündung an
- Gaspedal für 25sec zum Anschlag gedrückt
- dann gestartet und 1 h gefahren
Bmw sõidurõõm
Re: e60 530d jõnks enne käiguvahetust
Põhimõtteliselt see sama, mis varemgi öeldud..25 sekundit gaasi peal hoida, siis auto käima panna ning sõita kuskil tund aega.BMW POWER kirjutas:kas keegi võiks ära tõlkida selle teksti siin kes jagab saksa keeltmel1 kirjutas:Siin vanematele aga sama
Getriebe zurücksetzen:
hier dies für den e38er:
also (in Analogie zum Hinweis beim E65) beim E38:
- (bei kalter Maschine) Zündung an
- Gaspedal für 25sec zum Anschlag gedrückt
- dann gestartet und 1 h gefahren
Re: e60 530d jõnks enne käiguvahetust
Tere,
Sama mure E60 530d automaadiga. Lasin vahetada käigukasti põhja/filtri ning vahetusõli. Kohe pärast töökojast väljasõitu hakkas jõnksutama, olenemata käigust. Alguses karsin, et õli vähe, panime juurde kuid muutust ei toimunud.
Siis leidsin siit selle reseti õpetuse. Tegingi nii kuid paremaks justkui ei läinud. Esimesed käigud ehk pehmemaks.
Eile lasin Boschis arvuti abil nullida kuid ka päeva möödudes asi ei paranenud.
Hommikul tabas mind üllatus kui kirjutas armatuurile, et Drive Modernly ning et tagumist käiku ei pruugi olla. Proovisin, tagurdada ei saanudki, ei võtnud järgigi. Olles sõitnud edaspidi siis kümekond minutit, lülitasin auto korra välja ja panin uuesti sisse ning tagumine käik oli olemas. Juu siis oli õli külm ja seetõttu ei võtnud järgi.
Ei teagi mis teha.
Olin õlivahetusel ise juures, õli lasti välja ja puhastati kõik pinnad. Töö oli justkui korralik kuid kuulsin kusagilt, et põhja vahetusel ei oleks tohtinud rohkem õli välja lasta kui põhja alt võttes sealt tuleb. Kuid nägin et küljelt mingist vaakumvoolikust või kust iganes niristati ka välja. Oli oli mingi Revor.ee-st ostetud Fuchs ATF 4134 õli, ma ei tea kust nad selle said ja kas see üldse sobilik on.
Oskab keegi öelda, kuidas peaks käituma või kust teada saada sellele autole sobilik õlimark?
Sama mure E60 530d automaadiga. Lasin vahetada käigukasti põhja/filtri ning vahetusõli. Kohe pärast töökojast väljasõitu hakkas jõnksutama, olenemata käigust. Alguses karsin, et õli vähe, panime juurde kuid muutust ei toimunud.
Siis leidsin siit selle reseti õpetuse. Tegingi nii kuid paremaks justkui ei läinud. Esimesed käigud ehk pehmemaks.
Eile lasin Boschis arvuti abil nullida kuid ka päeva möödudes asi ei paranenud.
Hommikul tabas mind üllatus kui kirjutas armatuurile, et Drive Modernly ning et tagumist käiku ei pruugi olla. Proovisin, tagurdada ei saanudki, ei võtnud järgigi. Olles sõitnud edaspidi siis kümekond minutit, lülitasin auto korra välja ja panin uuesti sisse ning tagumine käik oli olemas. Juu siis oli õli külm ja seetõttu ei võtnud järgi.
Ei teagi mis teha.
Olin õlivahetusel ise juures, õli lasti välja ja puhastati kõik pinnad. Töö oli justkui korralik kuid kuulsin kusagilt, et põhja vahetusel ei oleks tohtinud rohkem õli välja lasta kui põhja alt võttes sealt tuleb. Kuid nägin et küljelt mingist vaakumvoolikust või kust iganes niristati ka välja. Oli oli mingi Revor.ee-st ostetud Fuchs ATF 4134 õli, ma ei tea kust nad selle said ja kas see üldse sobilik on.
Oskab keegi öelda, kuidas peaks käituma või kust teada saada sellele autole sobilik õlimark?
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: e60 530d jõnks enne käiguvahetust
Kui minu e60 UM-is oli minu pärimise peale, et kohe saab ette 200 tuh. km, ,et äkki vahetaks käimaris õli ka ära, siis UM vastas, et loomulikult teostame me käimari õlivahetust, kuid seda ainult omaniku enda riisikol!
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: e60 530d jõnks enne käiguvahetust
Shell M-1375.4 õli on tehasest E60 530D autom. kastis(GA6HP26Z) sees. Kogu kasti läbiloputust(süsteemi maht 9l) vaevalt seal tehti ja segunemisel lisatud Fuchs õliga tekkis kompott.
Siin on enamus BMW autom. kastide tüübid ja neile sobivad õlid välja toodud:
http://admin.webmakerx.net/images/Sites ... otrans.pdf
Sealt loeb välja, et vähemalt 100 000 miili on "lifetime" õliga autom.kasti iga
Siin on enamus BMW autom. kastide tüübid ja neile sobivad õlid välja toodud:
http://admin.webmakerx.net/images/Sites ... otrans.pdf
Sealt loeb välja, et vähemalt 100 000 miili on "lifetime" õliga autom.kasti iga
tel. 51 949 859
Re: e60 530d jõnks enne käiguvahetust
Jah, kastist lasti välja see mis põhja alt ära võttes sealt välja tuli ja ca 4L Fuchs õli pandi sisse. Kuuldavasti poleks tohtinud rohkem välja lastagi kui alt tuleb.
Homme läheb treilerile ja tagasi sinna. Ei tasu vist sõita, võivad pöördumatud tagajärjed olla. Tehakse puhastus ja uus õli sisse. Eks siis näib, kas see üldse aitab.
Peaks siis soovitama, et Shelli pandaks?
Homme läheb treilerile ja tagasi sinna. Ei tasu vist sõita, võivad pöördumatud tagajärjed olla. Tehakse puhastus ja uus õli sisse. Eks siis näib, kas see üldse aitab.
Peaks siis soovitama, et Shelli pandaks?
Re: e60 530d jõnks enne käiguvahetust
Kasti õli läksin vahetama, kuna peale üht avariid ütles UM, et su kasti põhi lekib, see on tüüpviga ning vaheta see ära.Kuno_T kirjutas:Miks sa kastis õli vahetama üldse läksid?
Nii ma sii vahetasingi ja oleks teadnud, et see asi nii kauni pöörde võtab, oleks lasknud selle seal kohe ära vahetada.
Re: e60 530d jõnks enne käiguvahetust
Pikajutumees Bruno töötab kindlustuses? Näib, et su leib on inimestes kahelda. UMis sa vaevalt töötad, muidu oleksid kursis, et nii võib juhtudagi, kohe peale väljasõitu.
Avaii tagajärjel sai kriimustada tagastange, autole sõideti tagant otsa. Oleks sellest käigukasti põhi katki läinud, oleks UM selle korda teinud. Aga ei, käigukasti põhja tihend ajas läbi ning see soovitati UM poolt ära vahetada. See pidavat olema tüüpviga. Uskuda neid või mitte? Nad märkasid seda, teavitasid sellest mind. Üks meestest töökojas, kus mu autot remonditi, sõitis päev enne seda mu autoga ja sellist muret ei olnud. Nüüd kui õli vahetati, tekkis mure kohe. Sõita proovis ka seesama mees.
Seda ma ei kardagi, kas keegi kahtleb, et ma valetan või mitte. Tean vaid (ka nemad teavad), et enne uksest sissesõitu oli kõik korras. Nii palju usaldan ma neid ja nemad mind, et selle pärast ma muretsema ei pea. Nüüd ongi ainuke mure, kuidas käigukast korda saada või kui mitte korda, siis nii korda kui enne, kuna ennist ei olnud jõnksusid. Praegu jõnksub nii kõvasti, et raputab istmelt maha ja tagurpidi käik sootuks kadunud. Kui see mure enne oli, kuidas ma siis tõstukilt maha tagurdada sain? Kuidas ma sellise autoga igapäevaseid tööasju ajaks, kui käigukast on avariireziimis ja üle 5km/h ei sõida?
Brunoke, annan sulle esimesena teada, mis saab. Auto viidi täna ära. Ehk selgub juba homme, kas piisab vaid õlivahetusest.
Seniks naudi alanud aastat
Avaii tagajärjel sai kriimustada tagastange, autole sõideti tagant otsa. Oleks sellest käigukasti põhi katki läinud, oleks UM selle korda teinud. Aga ei, käigukasti põhja tihend ajas läbi ning see soovitati UM poolt ära vahetada. See pidavat olema tüüpviga. Uskuda neid või mitte? Nad märkasid seda, teavitasid sellest mind. Üks meestest töökojas, kus mu autot remonditi, sõitis päev enne seda mu autoga ja sellist muret ei olnud. Nüüd kui õli vahetati, tekkis mure kohe. Sõita proovis ka seesama mees.
Seda ma ei kardagi, kas keegi kahtleb, et ma valetan või mitte. Tean vaid (ka nemad teavad), et enne uksest sissesõitu oli kõik korras. Nii palju usaldan ma neid ja nemad mind, et selle pärast ma muretsema ei pea. Nüüd ongi ainuke mure, kuidas käigukast korda saada või kui mitte korda, siis nii korda kui enne, kuna ennist ei olnud jõnksusid. Praegu jõnksub nii kõvasti, et raputab istmelt maha ja tagurpidi käik sootuks kadunud. Kui see mure enne oli, kuidas ma siis tõstukilt maha tagurdada sain? Kuidas ma sellise autoga igapäevaseid tööasju ajaks, kui käigukast on avariireziimis ja üle 5km/h ei sõida?
Brunoke, annan sulle esimesena teada, mis saab. Auto viidi täna ära. Ehk selgub juba homme, kas piisab vaid õlivahetusest.
Seniks naudi alanud aastat