1. leht 1-st

E39 differentsiaali sobivusest

Postitatud: 03.11.2010 16:11 51
Postitas TEH
Tere,

Nimelt probleem selles, et suutsin oma 540iA difri laiali lasta. Nüüd vaja asendust. Originaalis on lõppülekandeks märgitud 3.15. Siinkohal tekkiski küsimus, et kas kõik E39(nii R6 kui ka V8) difrid on väliselt ja kinnituste poolest identsed? Nimelt oleks võimalus saada üks 525d 120kw differ ülekandega 3.07 mille vahet ilmselt tänavasõiduauto puhul ei tunnekski.

Rait

Re: E39 differentsiaali sobivusest

Postitatud: 03.11.2010 17:18 18
Postitas aise
suuruse vahe on, V8 on suurema korpusega, see 525d oma ei sobi kindlalt (poolteljed ja kardaan ära vahetada siis saaks aga see ei kestaks seal vast väga kaua).

Re: E39 differentsiaali sobivusest

Postitatud: 09.11.2010 19:56 16
Postitas TEH
Aga oskab keegi ehk öelda, kas sobib 95a. 740iA differ? ülekanne täpselt sama 3.15 aga kood on difrile teine.

Re: E39 differentsiaali sobivusest

Postitatud: 15.11.2010 10:31 49
Postitas TEH
any1?

Re: E39 differentsiaali sobivusest

Postitatud: 15.11.2010 10:43 36
Postitas aise
TEH kirjutas:Aga oskab keegi ehk öelda, kas sobib 95a. 740iA differ? ülekanne täpselt sama 3.15 aga kood on difrile teine.
flantsid klapivad mõõtudelt aga diffri kinnituste kohta ei tea öelda, tootekoodi järgi ei sobi.

siit kammida mõlema auto juppe siis saab enamus infi kätte.
http://www.realoem.com

Re: E39 differentsiaali sobivusest

Postitatud: 22.02.2011 15:39 09
Postitas Shadowray
Mis lahenduseni jõudsid?

Re: E39 differentsiaali sobivusest

Postitatud: 07.05.2013 12:35 08
Postitas arnis
Tooks teema tagasi päevakorda.
On endalgi küsimus, kuidas on nende differentisaalivahetustega.
Nagu mina aru saan, siis tegelikult on differentsiaalid väliselt
samasugused, kuid nende ülekande arv ja väändevõimed on erinevad.

Tegin ühe tabeli enda eesmärgiga leida pikima ülekandega
sobilik differentsiaal E39 pealt, kuid ka teisigi võib huvitada.
Pilt
tagavarakoopia
Mitme ülekande puhul pakuti erinevatel aastatel erinevaid;
sulgudes on siis lühema ülekandega lisa puhul kasutatav ülekanne.
Siin teemas mainiti, et V8 puhul on korpus teine. Veel erinevusi?

Uurisin, miks 525d ja 530d omavad samasugust ülekannet aga erinevat tootekoodi;
ning mõikasin, et 530d'l peaks sisu olema massiivsem väände tõttu; kaalu järgi sain vihje.

Minu küsimus, kas 520d-le sobib 525d differentsiaal?