jama e34 salongisoojendusega
jama e34 salongisoojendusega
Selline jama, et keerates e34 salongi temperatuuriregulaatorid 18 kraadi ehk miinimumi peale (masinal konti ei ole), puhub kõrvalistuja poolsetest ventikaaukudest ikka kuuma õhku. Keegi oskab ehk pakkuda, milles võiks proble olla?
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8507
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
kahjuks ei oska aidata, aga mul umbes sama teema.
Kui on sooja peal , siis tagasi keerates külmale , ei hakka igakord kohe jahedat tulema.
mõnikord ikka täitsa kaua kuuma puhub.
Algul tundus et ainult kuuma puhubki.
ja vahel on veel selline jama , et kui akna peale puhub jahedat siis jalgadele ikka kuuma puhub.
kes teab millise paranoiaga on tegemist võiks siia kirjutada.
Kui on sooja peal , siis tagasi keerates külmale , ei hakka igakord kohe jahedat tulema.
mõnikord ikka täitsa kaua kuuma puhub.
Algul tundus et ainult kuuma puhubki.
ja vahel on veel selline jama , et kui akna peale puhub jahedat siis jalgadele ikka kuuma puhub.
kes teab millise paranoiaga on tegemist võiks siia kirjutada.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Jah, väga palava ilmaga puhub kondita masin igast august sooja õhku. Aga mul oli selline case, et sõitsin mingi nädal tagasi hilja õhtul kui välistemp oli mingi 19-20 kraadi ja salongi temp regulaatoreid ei olnud juba mitu nädalat näpitud - olid kogu aeg miinimumi peal ning juhipoolsetest aukudest tuli normaalset jahedat ja kõrvalistuja omast palavat õhku. Ma just mõtlengi, et ehk ei ole tegemist mehhaanilise veaga, vaid näiteks mingi andur peetis. Üks asjatundja kunagi väitis, et ka kondita e34-l on külgmiste alumiste kõlarite hoidja plastiku küljes mingid sisetemperatuuri andurid - et mitte ei puhu pidevalt külma või kuuma vaid üritab etteantud temp-i salongis hoida.
[quote][i]Algselt postitas Tarmo[/i]
kuidas neid puhastada saab??? [/quote]
Lihtsalt, võtad nad lahti ja liigutad käsitsi seesolevaid silindreid üles-alla, kuni tunned et hakkavad kergelt liikuma. Siiski kui silindrite peal olevad kummilutid katki, siis efekt lühiajaline.
Ettevaatust!! kuna neist käib ka jahutusvedelik läbi siis kuuma mootoriga on oht näpud ära kõrvetada.
Mul võttis kogu protsess u.15min aega.
kuidas neid puhastada saab??? [/quote]
Lihtsalt, võtad nad lahti ja liigutad käsitsi seesolevaid silindreid üles-alla, kuni tunned et hakkavad kergelt liikuma. Siiski kui silindrite peal olevad kummilutid katki, siis efekt lühiajaline.
Ettevaatust!! kuna neist käib ka jahutusvedelik läbi siis kuuma mootoriga on oht näpud ära kõrvetada.
Mul võttis kogu protsess u.15min aega.
Kõigist sõidan mööda välja arvatud bensujaam...
OH seda häda mulgi sama jama ja käisin UM is küsimas tihendite komplekti ja seda neil polnudgi oli vaid tihendid koos pooliga ja selle hind oli üle 1 kilo raha -----müstika !! Omal leidsin paksu veneajast tihendit ja lõikasin rõnga välja ja asendasin vanaga.. loomulikult ei saanud peris see kuju mis vaja ja asi peris ok ei ole aga 50 % läks paremax küll. Kui aega saan teen uue tihendi ja siis peaks 99% hää olema. Niiet kel tihendijama siis ma võin kellelegi ka tihendit pakkuda 2 litra Coca vastu
.

E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21