Ostsin 525dA 120 kw Touringu 2001/12 a
Ostsin 525dA 120 kw Touringu 2001/12 a
Tere. Sai soetatud selline masin ja on tekkinud mõned küsimused seoses autoga ja otsingust neile selgeid vastuseid ei leidnud:
1) Olen kuulnud, et 3.0 d sisselaskekollektoris on mingid labad vms asjad, mida kõik eemaldavad, kuna võivad katki minna ja mootorisse sattuda. Kas 2,5d on sama probleem?
2) Kas automaat käigukast on sama, mis 3.0d mootoril? Käigukast töötab perfektselt hetkel, kas lasta õli vahetada kastis?
3) Mis asjad peaks auto juures kindlasti üle laskma vaadata, et mis on nagu nõrgemad kohar? Profülaktika mõttes midagi ka ära vahetama enne talve?
4) Kes tallinnas pixleid taastaks? Leidsin foorumist ainult kasutaja maximaatori, aga ta kusagil Kosel vist toimetab.
5) Peeglite elektriline kokkuklappimine ei tööta. Millest võiks alustada?
6) Kui ilma konditsioneerita vihmase ilmaga sõita, siis masin läheb julmalt uduseks sees, samas kui mu teisel autol sellist probleemi küll ei ole, et kont sees peab olema. Kas salongifiltrid umbes?
7) Vaja lasta teha mõned pisikesed värviparandused, soovitage kedagi Tallinnas.
8) Ja mis on e39 velgede originaal offset? Mis vahemikku peab jääma. Mis rehviprofiil kõige sobivam 16 tollistele velgedele. Ise leidsin andmed, et ET 18 ja keskauk 74,1, siis veel, et ET 15-25 ja 74,0. Mis see kõige õigem oleks?
Aitäh,
Rainer
1) Olen kuulnud, et 3.0 d sisselaskekollektoris on mingid labad vms asjad, mida kõik eemaldavad, kuna võivad katki minna ja mootorisse sattuda. Kas 2,5d on sama probleem?
2) Kas automaat käigukast on sama, mis 3.0d mootoril? Käigukast töötab perfektselt hetkel, kas lasta õli vahetada kastis?
3) Mis asjad peaks auto juures kindlasti üle laskma vaadata, et mis on nagu nõrgemad kohar? Profülaktika mõttes midagi ka ära vahetama enne talve?
4) Kes tallinnas pixleid taastaks? Leidsin foorumist ainult kasutaja maximaatori, aga ta kusagil Kosel vist toimetab.
5) Peeglite elektriline kokkuklappimine ei tööta. Millest võiks alustada?
6) Kui ilma konditsioneerita vihmase ilmaga sõita, siis masin läheb julmalt uduseks sees, samas kui mu teisel autol sellist probleemi küll ei ole, et kont sees peab olema. Kas salongifiltrid umbes?
7) Vaja lasta teha mõned pisikesed värviparandused, soovitage kedagi Tallinnas.
8) Ja mis on e39 velgede originaal offset? Mis vahemikku peab jääma. Mis rehviprofiil kõige sobivam 16 tollistele velgedele. Ise leidsin andmed, et ET 18 ja keskauk 74,1, siis veel, et ET 15-25 ja 74,0. Mis see kõige õigem oleks?
Aitäh,
Rainer
e30i 316Touring => e36 318i => e34 525 TdsA => e39 528i => e46 328iA => e46 328 Ci => e46 320d => e36 318 Tds Touring
Re: Ostsin 525dA 120 kw Touringu 2001/12 a
2) ETK näitab et on samad.
3)Diislitele iseloomulikud kohad. Soovitan alustada lugejate autode teemade lugemisega, saad palju infot. Kui väheks jääb, siis erinevaid E39 (tüüp)vigasid uuri tehnilise alt ja googel on ka alati abiks!!
4) Neil nüüd uus asukoht, teenuste all teema ja esimese postituse lõpus on asukoht antud.
Võid küsida ka selle postituse autorilt.
5) Otsid foorumist, selle kohta varemgi teemasid tehtud. Diagnostika võib ka abiks olla, kui mingit sorti el. viga. Levinud mehaanilise vea põhjus on kirjeldatud siin.
6) Võib olla küll nendes viga, uued ei maksa palju. Kui klaas seest must, siis see soodustab ka udu teket.
7)Teenuste all leiad ühe ettevõtte teema.
8) Üldise all on rehvidest ja velgedest teema, alustuseks võid seda uurida. Juhi poolse B piilari küljes on klepekas, kus on antud tehase poolt ette nähtud rehvide parameetrid vastavalt velje mõõdule. Kui soovid muud endale meelepärast laiust, kasuta rehvi klakulaatorit, et ratta ümbermõõt oleks enam vähem samasse auku tehase poolt ette nähtuga. Kindlasti jälgi et esi ja taga silla rataset ümbermõõdu erinevaus ei oleks väga suur (lubatud oli vist max 2%) muidu läheb veojõukontroll lolliks ja kast ei taha enam hästi käike vahetada.
Keskava on 74,1 ja E39 erineb selle poolest teistest BMW''st, vajadusel saab keskava suuremaks lasta treida. ET vahemiks jääb 13-25 vahele, sõltuvalt velje laiusest, et koopase ära mahuks.
Enamikele tekivatele küsimustele peaksid vastuseid leidma kui otsingut kasutada.
Hoia silmad lahti ja nii see tarkus E39 koha pealt tuleb
3)Diislitele iseloomulikud kohad. Soovitan alustada lugejate autode teemade lugemisega, saad palju infot. Kui väheks jääb, siis erinevaid E39 (tüüp)vigasid uuri tehnilise alt ja googel on ka alati abiks!!
4) Neil nüüd uus asukoht, teenuste all teema ja esimese postituse lõpus on asukoht antud.
Võid küsida ka selle postituse autorilt.
5) Otsid foorumist, selle kohta varemgi teemasid tehtud. Diagnostika võib ka abiks olla, kui mingit sorti el. viga. Levinud mehaanilise vea põhjus on kirjeldatud siin.
6) Võib olla küll nendes viga, uued ei maksa palju. Kui klaas seest must, siis see soodustab ka udu teket.
7)Teenuste all leiad ühe ettevõtte teema.
8) Üldise all on rehvidest ja velgedest teema, alustuseks võid seda uurida. Juhi poolse B piilari küljes on klepekas, kus on antud tehase poolt ette nähtud rehvide parameetrid vastavalt velje mõõdule. Kui soovid muud endale meelepärast laiust, kasuta rehvi klakulaatorit, et ratta ümbermõõt oleks enam vähem samasse auku tehase poolt ette nähtuga. Kindlasti jälgi et esi ja taga silla rataset ümbermõõdu erinevaus ei oleks väga suur (lubatud oli vist max 2%) muidu läheb veojõukontroll lolliks ja kast ei taha enam hästi käike vahetada.
Keskava on 74,1 ja E39 erineb selle poolest teistest BMW''st, vajadusel saab keskava suuremaks lasta treida. ET vahemiks jääb 13-25 vahele, sõltuvalt velje laiusest, et koopase ära mahuks.
Enamikele tekivatele küsimustele peaksid vastuseid leidma kui otsingut kasutada.
Hoia silmad lahti ja nii see tarkus E39 koha pealt tuleb
Viimati muutis vahur_s, 19.09.2011 08:23 01, muudetud 1 kord kokku.
Re: Ostsin 525dA 120 kw Touringu 2001/12 a
1) Pöördklapid on olemas ka nimetatud 120kw'sel mootoril. Lase need kindlasti eemaldada.
Re: Ostsin 525dA 120 kw Touringu 2001/12 a
Kust saaks neid katteid, mida sinna pöördklappide aukudesse ette panna?
Tundub suht lihtne protseduur, et ise ette võtta.
Tundub suht lihtne protseduur, et ise ette võtta.
e30i 316Touring => e36 318i => e34 525 TdsA => e39 528i => e46 328iA => e46 328 Ci => e46 320d => e36 318 Tds Touring
Re: Ostsin 525dA 120 kw Touringu 2001/12 a
Kui klappe mujalt ei saa, siis ebay-s oli müügil mõni aeg tagasi, vast on hetkelgi. Enne talve ise diislil alati hoolduse käigus vahetanud kindlasti küttefilter, karteri tuulutuse filter (paigaldasin nö. eluaegse). Uurida masina tegelik töötemperatuur. Muidu juhtub nagu minul kus seieri järgi temp Ok, aga tegelikult see nii polnud, vigaseks osutus egr termostaat. Muidugi ei teeks paha arvuti järgi ühendada, et veenduda eelsüüte süsteemi töös. Laadimine ja aku sisukord. Sedasi talitades käivitus minu masin ka eelmise aastate -30ga esimese korraga.
"Raha"
Re: Ostsin 525dA 120 kw Touringu 2001/12 a
Tänud vastajatele.
Aga mida need pöördklapid seal reguleerivad?
Kas nad tõesti ei ole vajalikud seal?
Mul auto sõitnud 250 000 km, õige läbisõit. Selle läbisõidu juures vast mootoris tükid küll ei tohiks veel küljest ära kukkuma hakkama.
Aga mida need pöördklapid seal reguleerivad?
Kas nad tõesti ei ole vajalikud seal?
Mul auto sõitnud 250 000 km, õige läbisõit. Selle läbisõidu juures vast mootoris tükid küll ei tohiks veel küljest ära kukkuma hakkama.
e30i 316Touring => e36 318i => e34 525 TdsA => e39 528i => e46 328iA => e46 328 Ci => e46 320d => e36 318 Tds Touring
Re: Ostsin 525dA 120 kw Touringu 2001/12 a
Pöördklapid reguleerivad õhuvoolu, madalamatel pööretel hoitakse klappe kinni, et õhuvool oleks kiirem sisselaskekollektori teistes kanalites, mis peaks aitama kaasa pöördemomendile madalamatel pööretel (sisuliselt nagu muutuva suurusega sisselaskekollektor). Ise vahet ei märganud klappidega mootori ja klappideta mootori töös.
Läbisõidu kohapealt vahet pole, on kukkunud 160k km pealt, enda autol lendas üks seib 250k km pealt mootorisse (samuti õige ls), õnneks ei jõudnud suurt kahju teha aga kaas tuli ikka pealt maha võtta.
Läbisõidu kohapealt vahet pole, on kukkunud 160k km pealt, enda autol lendas üks seib 250k km pealt mootorisse (samuti õige ls), õnneks ei jõudnud suurt kahju teha aga kaas tuli ikka pealt maha võtta.
Re: Ostsin 525dA 120 kw Touringu 2001/12 a
Mul on autol peal ka webasto.
Mille järgi saan ma teada, kas mul on seisusoojendi või sõidusoojendi.
Ja kuidas kõige parem kontrollida, kas asi toimib?
Lugesin neid webasto teemasid, aga selget vastust oma küsimustele ei saanud.
Mille järgi saan ma teada, kas mul on seisusoojendi või sõidusoojendi.
Ja kuidas kõige parem kontrollida, kas asi toimib?
Lugesin neid webasto teemasid, aga selget vastust oma küsimustele ei saanud.
e30i 316Touring => e36 318i => e34 525 TdsA => e39 528i => e46 328iA => e46 328 Ci => e46 320d => e36 318 Tds Touring
Re: Ostsin 525dA 120 kw Touringu 2001/12 a
Kui peal on ThermoTop Z/C siis see on nii sõidu- kui seisusoojendi. Algselt on enamus programmeeritud sõidusoojendiks aga paljud mehed siin ise seisusoojendiks programmeerinud, lasin ka selle ära teha ja päris mugav on.
Toimimist saab kontrollida minuteada kasvõi INPA'ga.
Toimimist saab kontrollida minuteada kasvõi INPA'ga.
Re: Ostsin 525dA 120 kw Touringu 2001/12 a
Jah, ThermoTop Z/C on mul jah peal.
e30i 316Touring => e36 318i => e34 525 TdsA => e39 528i => e46 328iA => e46 328 Ci => e46 320d => e36 318 Tds Touring
Re: Ostsin 525dA 120 kw Touringu 2001/12 a
Mis numbritega mootoriõli oleks kõige õigem?
Täissünt ja 5w-40 või 5w-30 ? või hoopis midagi muud?
ja kas kusagil selle suure navi asjalikku kasutusjuhendit ka on?
enamvähem saan kõigega hakkama, aga kindlasti paljusid võimalusi ma ei teagi seal veel.
Täissünt ja 5w-40 või 5w-30 ? või hoopis midagi muud?
ja kas kusagil selle suure navi asjalikku kasutusjuhendit ka on?
enamvähem saan kõigega hakkama, aga kindlasti paljusid võimalusi ma ei teagi seal veel.
e30i 316Touring => e36 318i => e34 525 TdsA => e39 528i => e46 328iA => e46 328 Ci => e46 320d => e36 318 Tds Touring
Re: Ostsin 525dA 120 kw Touringu 2001/12 a
Soovitatakse 5w30
LINK
LINK