BMW 520i E39 1997 tossab, küttekulu suur, jõudu vähe
BMW 520i E39 1997 tossab, küttekulu suur, jõudu vähe
Tere!
Autoks on BMW 520i E39 touring 1997, 2.0 mootor 110kw.
Nimelt on probleem selles, et autol tuleb valget tossu summutist (nii külma kui ka sooja mootoriga), on tunda ka bensu haisu. Minekut ka erilist pole. On juhtunud ka kaks korda nii, et auto korraks välja surnud vaikse hooga sõites, aga see oli 1.5 kuud tagasi. Aa ja külmalt käima pannes kohe käima ei lähe, vahepeal nagu võtab mingi raskusega mootorit kinni, ei tea kas on starteriga midagi või on see tingitud eelnevatest asjadest. Mõtlesin, et kellelgi on sama probleem olnud kunagi ja ehk oskab aidata/soovitada mis viga võib olla, igasugused mõtted on oodatud. Olen lugenud ja otsinud foorumist ja sealt paar mõtet saand, ise algusest peale arvanud et lambda või mõni muu andur teeb trikke. Vabandust liiga pika teksti eest .
Auto hetkel seisab, ootab raha, et remonti viia.
Autoks on BMW 520i E39 touring 1997, 2.0 mootor 110kw.
Nimelt on probleem selles, et autol tuleb valget tossu summutist (nii külma kui ka sooja mootoriga), on tunda ka bensu haisu. Minekut ka erilist pole. On juhtunud ka kaks korda nii, et auto korraks välja surnud vaikse hooga sõites, aga see oli 1.5 kuud tagasi. Aa ja külmalt käima pannes kohe käima ei lähe, vahepeal nagu võtab mingi raskusega mootorit kinni, ei tea kas on starteriga midagi või on see tingitud eelnevatest asjadest. Mõtlesin, et kellelgi on sama probleem olnud kunagi ja ehk oskab aidata/soovitada mis viga võib olla, igasugused mõtted on oodatud. Olen lugenud ja otsinud foorumist ja sealt paar mõtet saand, ise algusest peale arvanud et lambda või mõni muu andur teeb trikke. Vabandust liiga pika teksti eest .
Auto hetkel seisab, ootab raha, et remonti viia.
Viimati muutis AndreTGO, 28.03.2012 21:32 02, muudetud 1 kord kokku.
Re: BMW 520i E39 1997 tossab
keegi ei oska midagi öelda ?
Re: BMW 520i E39 1997 tossab
Kui ikka kõvasti tuleb seda valget tossu, siis võib tegemist olla plokikaane või selle tihendi veaga. Silindrisse sattunud jahutusvedelik võib tekitada nn. hüdroluku ja see võib olla põhjus, miks starteri andmisel poob..
Loodame muidugi, et asi nii hull pole
Loodame muidugi, et asi nii hull pole
Re: BMW 520i E39 1997 tossab
Njaa, ma loodan ka, et asi pole nii hull, aga kas seda saab siis kontrollida ka kuidagi kergesti, näiteks kui jahutusvedelikku vaadata, et kas see on puhas või on mingid olluskid sees ?
Re: BMW 520i E39 1997 tossab
Täna vaatasin õli ja tosooli üle, kõik tundus ühtlane ja mingeid olluskeid või midagi sellist seal sees ei näinud.
Re: BMW 520i E39 1997 tossab
mul ka sama jama.aga välja ei ole surnud ja käima läheb hästi.mingeit vetelika ei kao.aga nii kui gaasi annan kohe tuleb valget tossu mitte nüüd väga palju aga ikka tuleb.palun anndke nõu milles võib asi olla
Re: BMW 520i E39 1997 tossab
Nojah, väga tore , täna proovisin käima panna, lasin 2 akut tühjaks ja ikka ei läinud. Nagu lubab küll aga käima ei lähe, ilmselt kõige loogilisem oleks kütusefilter ära vahetada ja peale seda siis küünlad.
Re: BMW 520i E39 1997 tossab
Ma mõõdaks kompressioonid ära.
Re: BMW 520i E39 1997 tossab
Täna siis pidin dignosti minema(kuigi siiani pole veel läinud, vaatab kas jõuab) ja proovisin ka autot käima, peaaegu nagu läks aga suri välja. Siis tuli mõte, et võiks ju küünlad üle vaadata ja ega seal midagi ilusat polnud, võibolla see oligi viga miks käima ei läinud. Imelik, et kaks küünalt tundusid teistsugused kui teised.
Ja seda ma ka ei mõistnud, et kuidas saab olla küünal ümbert(väljast) märg ja tahmane(samasugused olid ka süütepooli otsad), kas siis on võimalik, et küünal polnud korralikult kinni? Tuli päris kergelt igatahes lahti, mõlemad kaks mis kõige mustemad.
Hetkel otsustasin uued küünlad panna varsti jaa siis diagnosti alles.
Ja seda ma ka ei mõistnud, et kuidas saab olla küünal ümbert(väljast) märg ja tahmane(samasugused olid ka süütepooli otsad), kas siis on võimalik, et küünal polnud korralikult kinni? Tuli päris kergelt igatahes lahti, mõlemad kaks mis kõige mustemad.
Hetkel otsustasin uued küünlad panna varsti jaa siis diagnosti alles.
Re: BMW 520i E39 1997 tossab
Keegi oskab mis küünlad oleks head sinna ?
Need mis maha võtsin olid BOSCH SUPER plus 7fr7ldc, mingi link ka siia
http://www.ladu24.ee/et/ladu1/0/0,0,-1, ... nal/378780
Mõtlesin et paneks midagi NGK oma
http://www.ladu24.ee/et/ladu2/5052/7028 ... 0,0/275607
Aga ikkagi ei tea mida valida..
Need mis maha võtsin olid BOSCH SUPER plus 7fr7ldc, mingi link ka siia
http://www.ladu24.ee/et/ladu1/0/0,0,-1, ... nal/378780
Mõtlesin et paneks midagi NGK oma
http://www.ladu24.ee/et/ladu2/5052/7028 ... 0,0/275607
Aga ikkagi ei tea mida valida..
Re: BMW 520i E39 1997 tossab
NGK BKR6ER on väga hea valik. Öeldakse, et NGK küünal on parem, kui Bosch, seega valiks ikkagi NGK. Enda autol samad küünlad peal, toimib väga hästi.
Re: BMW 520i E39 1997 tossab
Miks need küünlad väljast nii õlised on samuti piibud, kas mitte klapikambrikaane tihend puruks ei ole!AndreTGO kirjutas:Täna siis pidin dignosti minema(kuigi siiani pole veel läinud, vaatab kas jõuab) ja proovisin ka autot käima, peaaegu nagu läks aga suri välja. Siis tuli mõte, et võiks ju küünlad üle vaadata ja ega seal midagi ilusat polnud, võibolla see oligi viga miks käima ei läinud. Imelik, et kaks küünalt tundusid teistsugused kui teised.
Ja seda ma ka ei mõistnud, et kuidas saab olla küünal ümbert(väljast) märg ja tahmane(samasugused olid ka süütepooli otsad), kas siis on võimalik, et küünal polnud korralikult kinni? Tuli päris kergelt igatahes lahti, mõlemad kaks mis kõige mustemad.
Hetkel otsustasin uued küünlad panna varsti jaa siis diagnosti alles.
Re: BMW 520i E39 1997 tossab
enne kui hakkad uusi küünlaid peale panema siis vala natuke küünlaaukudest õli ka sisse, sest kui 2 akut juba tühjaks käiasid siis oled ka silindriseinad puhtaks lasknud ja nii ta võibki ainult lubama jääda.
Re: BMW 520i E39 1997 tossab
Üritaks siiski teemale pihta saada, mis kamm on, vahepeal läks starter läbi, sai uus külge, küünlad+õlid+filtrid vahetatud ja siiski samamoodi kõik. Niisama tuli pähe õhulugeja pistik lahti võtta ja siis selgus, et kõik läks palju paremaks, toss kadus tagant, palju paremini liikus masin edasi ja käivitus ka peaaegu poolest pöördest. Järgmisena vahetusse õhulugeja ja siis ilmselt diagnosti kontrolli(pidin juba varem minema, aga pole millegipärast siiamaani sattunud sinna). Imelik oli ka see ei ilma õhulugejata ei tahtnud väga eelmine päev käima minna(õrnad miinus kraadid), aga täna oli päeval hoopis teine teema, ei tahtnud ta õhulugejaga üldse töötada ja suri mingi iga 4-ja meetri tagant välja, võtsin siis pistiku lahti ja jälle kõik palju parem, kuigi väkestel pööretel ei taha üldse liikuda(uimane kuskil kuni 3000 pöördeni umbes, võibolla natuke vähem).
Järgmisest nädalast saab teise auto ja siis aega diagnostiku ja remondimehe juurde viia+ uus õhulugeja külge.
Järgmisest nädalast saab teise auto ja siis aega diagnostiku ja remondimehe juurde viia+ uus õhulugeja külge.
Re: BMW 520i E39 1997 tossab
Kas keegi oskab öelda, et kas õhulugeja pistiku lahtiühendamisel suureneb kütusekulu nii märgatavalt, sai sõidetud umbes 15 km(rahulik sõit, äkilisi gaasi vajutusi polnud, umbes kolmveerand maast sai 75-ga lastud ja ülejäänd 55-ga, üle 3000 pöörde läks vb korraks) ja menüüst vaatasin selle sõiduulatuse kütusekulu ja number oli 13.9 , ja noh muidu on ka aru saada, et paak tühjeneb märgatavalt.
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1292
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: BMW 520i E39 1997 tossab, küttekulu suur, jõudu vähe
Tervist
Ilmselt ei sobi siia aga ei hakanud uut teemat tegema. Millega tegu videol:
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1678937
EDIT: Minu näite puhul tegu diisliga ja jõudu ei ole vähe, küttekulu ei oska öelda. Kiire postitus, homme kusutan ära!
Ilmselt ei sobi siia aga ei hakanud uut teemat tegema. Millega tegu videol:
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1678937
EDIT: Minu näite puhul tegu diisliga ja jõudu ei ole vähe, küttekulu ei oska öelda. Kiire postitus, homme kusutan ära!
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
Re: BMW 520i E39 1997 tossab, küttekulu suur, jõudu vähe
Tere, ka minul on selline jama autoga,sama mudel,sama aasta....tuleb valget tossu,pole jõudu,benzu lõhn tagant ja Õli hakkas ka võtma.Ka mina alguses mõtlesin et äkki lambdaandur...Kuid auto käivitub ilusti..ja pole välja surnud.
Vot huvitav,Kas ka sinul võttis õli?? Kas õli võib võtta ka õhulugeja pärast? Või oskab keegi aidata???
Vot huvitav,Kas ka sinul võttis õli?? Kas õli võib võtta ka õhulugeja pärast? Või oskab keegi aidata???
- taff911
- Huviline
- Postitusi: 958
- Liitunud: 13.12.2005 18:42 09
- Peamine sõiduk: BMW 520i e39 110kw
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW 520i E39 1997 tossab, küttekulu suur, jõudu vähe
Soovitan kontrollida karterituulutuse süsteemi, võib olla et klapp katki ja/või tuulutuse voolikud umbes. Sellisel juhul võib olla jõukadu ja lisaks hakkab õli võtma. Sellisel juhul soovitav vahetada klapp + kõik voolikud mis selle süsteemiga seonduvad.
Re: BMW 520i E39 1997 tossab, küttekulu suur, jõudu vähe
Sellega on praegu nii, et on tuttava juures remondis, kellel BMW remondi töökoda, ise teeb ja seda siis kui aega on, helkel olnud seal natuke alla kuu aja ja hetkelise seisuga on niipalju teada saanud ja enamuse ära teinud :
Õlifilter oli ribadeks, keegi tarkpea oli kõik õhufiltrid(salongi omad, kui ka mootori) kuidagi valepidi külge pannud, siis õli oli suht vana, arvuti näitas vända anduri viga(õhulugeja viga ei näidanud, ütles et töötas sellepärast paremini ilma õhulugejta, et siis lülitus mootor avariireziimi), klapikambrikaane tihend ajab vaikselt õli välja, mis võib tuleneda sellest, et karterituulutus umbes(karterituulutus klapi vahetus + voolikud peaks viimane asi olema ja siis auto korras), üks pütt ka nagu ei töötanud korralikult aga see vist sai korda
Esmapilk tundus mul endal päris jube
aga noh, kuna kiiret väga pole ja teist autot saab kasutada siis endal nagu väga suurt muret pole
Õlifilter oli ribadeks, keegi tarkpea oli kõik õhufiltrid(salongi omad, kui ka mootori) kuidagi valepidi külge pannud, siis õli oli suht vana, arvuti näitas vända anduri viga(õhulugeja viga ei näidanud, ütles et töötas sellepärast paremini ilma õhulugejta, et siis lülitus mootor avariireziimi), klapikambrikaane tihend ajab vaikselt õli välja, mis võib tuleneda sellest, et karterituulutus umbes(karterituulutus klapi vahetus + voolikud peaks viimane asi olema ja siis auto korras), üks pütt ka nagu ei töötanud korralikult aga see vist sai korda
Esmapilk tundus mul endal päris jube
aga noh, kuna kiiret väga pole ja teist autot saab kasutada siis endal nagu väga suurt muret pole
Re: BMW 520i E39 1997 tossab, küttekulu suur, jõudu vähe
õlivõtmise teemale ma ei oska vastata kuna pole väga sõita saand sellega, ostmisest saadik lonkas niivisi, ilmselt pidi võtma kuna klapikambrikaane vahelt immitses ka midagi välja
- taff911
- Huviline
- Postitusi: 958
- Liitunud: 13.12.2005 18:42 09
- Peamine sõiduk: BMW 520i e39 110kw
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW 520i E39 1997 tossab, küttekulu suur, jõudu vähe
Ilmselt eelmine omanik siis lihtsalt kallanud ja tallanud seda lonkavat mootorit ilma vähimagi hoolduseta, eks sisi lõpptulemus ongi selline, et sada viga korraga ning remont järgmise omaniku "rõõm". Aga loodetavasti saad kõik toimima.
Re: BMW 520i E39 1997 tossab, küttekulu suur, jõudu vähe
Jah, täna rääkisin juba tuttavaga ja mootor töötab peale karterituulutuse vahetust normaalselt, kütusekulu normaliseerus, minek pidavat ka tunduvalt parem olema, kuna lasin tal absoluutselt kõik asjad korda teha mis vaja teha olid, siis veermikust jäi midagi veel teha ja homme ehk saan uuesti peale pikaajalist honda cr-v sõitmist natukene mugavamalt kulgeda.taff911 kirjutas:Ilmselt eelmine omanik siis lihtsalt kallanud ja tallanud seda lonkavat mootorit ilma vähimagi hoolduseta, eks sisi lõpptulemus ongi selline, et sada viga korraga ning remont järgmise omaniku "rõõm". Aga loodetavasti saad kõik toimima.
Loodan, et teema kellelegi abiks ka tuleb kunagi.
Re: BMW 520i E39 1997 tossab, küttekulu suur, jõudu vähe
protas kirjutas:Tere, ka minul on selline jama autoga,sama mudel,sama aasta....tuleb valget tossu,pole jõudu,benzu lõhn tagant ja Õli hakkas ka võtma.Ka mina alguses mõtlesin et äkki lambdaandur...Kuid auto käivitub ilusti..ja pole välja surnud.
Vot huvitav,Kas ka sinul võttis õli?? Kas õli võib võtta ka õhulugeja pärast? Või oskab keegi aidata???
Said sa omal asja korda? Kas oli karterituulutuse probleem?
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: BMW 520i E39 1997 tossab, küttekulu suur, jõudu vähe
karterituulutus jäi ka mul kinni - lühikeste otste viga!
valget plöga oli tekkinud kõvasti ja lõpptulemus oli see et klapikambrikaant hakkas lõhkuma talvel
siis hakkas ka õli lekkima sealt kambritihendi vahelt ja tilkus väljalaskekollektori peale,
(tulemusena võib mootoriruumis tulekahju tekkida)
õli oli ka erilise haisuga kui seeaasta sai vahetatud, samuti oli filter korralikult oma ea ära elanud.
samuti oli õli sees näha isegi sätendavaid metallitükke mis tähendab et mootor kulus ikka omajagu tänu sellele jamale.
enne sõitu tuleb bemmi rohkem soojendada kui mõnda muud autot ja kui sõita, siis ikka mootor korralikult soojaks - seega lühikesed otsade jaoks on see väga vale auto.
valget plöga oli tekkinud kõvasti ja lõpptulemus oli see et klapikambrikaant hakkas lõhkuma talvel
siis hakkas ka õli lekkima sealt kambritihendi vahelt ja tilkus väljalaskekollektori peale,
(tulemusena võib mootoriruumis tulekahju tekkida)
õli oli ka erilise haisuga kui seeaasta sai vahetatud, samuti oli filter korralikult oma ea ära elanud.
samuti oli õli sees näha isegi sätendavaid metallitükke mis tähendab et mootor kulus ikka omajagu tänu sellele jamale.
enne sõitu tuleb bemmi rohkem soojendada kui mõnda muud autot ja kui sõita, siis ikka mootor korralikult soojaks - seega lühikesed otsade jaoks on see väga vale auto.
-kodanik-