SRL, Teknorot ja Spartech veermikuosad e39'le
- *Alo*
- Huviline
- Postitusi: 40
- Liitunud: 20.05.2012 17:10 17
- Peamine sõiduk: Vord :D
- Asukoht: Vantaa/Lääne-Virumaa
SRL, Teknorot ja Spartech veermikuosad e39'le
Tere!
Kas keegi oskab öelda midagi nende varuosade kvaliteedist-vastupidavusest? Hinnad ju igati soodsad.
Kas keegi oskab öelda midagi nende varuosade kvaliteedist-vastupidavusest? Hinnad ju igati soodsad.
Re: SRL, Teknorot ja Spartech veermikuosad e39'le
Olen spartechi maaletooja ja kasutasin enda e34l, ootsad kestsid yle 30000 km ja oli nendega hasti ljabitud 2 ylevaatust, ja olen ise neendega rahul, kuidas teistel autodel ei oska oelda, kord kahe aastaga tagastati maksimum 5 asja, ja kolm nendest oli ebakorrektne paigaldus, ja yks oli tolmukate puruks mille tulemuseks oli muidugi rooliotsa lopp, viies osa oli vaga odav osa ja oli lihtsalt uuena asendatud. Jargmisest aastast spartech annab oma osadele kaks aastat garantiid, kui osad vahetatud meie tookojas ja vahetamisel olid vahetatud molemad pooled.
+372 5 100 607
- *Alo*
- Huviline
- Postitusi: 40
- Liitunud: 20.05.2012 17:10 17
- Peamine sõiduk: Vord :D
- Asukoht: Vantaa/Lääne-Virumaa
Re: SRL, Teknorot ja Spartech veermikuosad e39'le
Edson520 kirjutas:Olen spartechi maaletooja ja kasutasin enda e34l, ootsad kestsid yle 30000 km ja oli nendega hasti ljabitud 2 ylevaatust, ja olen ise neendega rahul, kuidas teistel autodel ei oska oelda, kord kahe aastaga tagastati maksimum 5 asja, ja kolm nendest oli ebakorrektne paigaldus, ja yks oli tolmukate puruks mille tulemuseks oli muidugi rooliotsa lopp, viies osa oli vaga odav osa ja oli lihtsalt uuena asendatud. Jargmisest aastast spartech annab oma osadele kaks aastat garantiid, kui osad vahetatud meie tookojas ja vahetamisel olid vahetatud molemad pooled.
Kõlab igaljuhul hästi. Võrdlesin Lem'i ja Spartech e39 esisillas ülemist õõtsa- Spartech ca 50eur ja Lem ca 100eurot. Võibolla võiks siis ära proovida Spartech veermikuosad.
Suur tänu esimesele vastajale!
Ootan veel arvamusi.
Re: SRL, Teknorot ja Spartech veermikuosad e39'le
Noh spartechi bmw klubi saab isegi odavam
+372 5 100 607
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: SRL, Teknorot ja Spartech veermikuosad e39'le
Aga tegelikult ei kannata midagi muud e39 alla panna peale lemfõrderi.
Edson teeb lihtsalt enda ettevõttele promo.
Lemfõrderi asendusainena kannatab ainult kriitikat õõtsade taastamine.
Mida tehakse nii tartus kui ka elvas .
Hind on 4 sarniiri taastamisel varieeruvalt 100-150€ + õõtsapuksid tuleb eraldi osta( soovitatavalt lemfõrder).
taastamisse kannatab ainult saata Bmw originaalmärgistusega õõtsasid.
Seega Igat suvalist noname toodet ei soovitaks alla panna.
Iga kuu olen neid odavama otsa õõtsasid vahetanud ja jutud on et kestis 6 kuud, 3 kuud , 9 kuud .
Aga noh. Kokkuvõttes. Igaüks ise vaatab kuhu oma raha raiskab. Ehk on minu postitus mõnele abiks.
Edson teeb lihtsalt enda ettevõttele promo.
Lemfõrderi asendusainena kannatab ainult kriitikat õõtsade taastamine.
Mida tehakse nii tartus kui ka elvas .
Hind on 4 sarniiri taastamisel varieeruvalt 100-150€ + õõtsapuksid tuleb eraldi osta( soovitatavalt lemfõrder).
taastamisse kannatab ainult saata Bmw originaalmärgistusega õõtsasid.
Seega Igat suvalist noname toodet ei soovitaks alla panna.
Iga kuu olen neid odavama otsa õõtsasid vahetanud ja jutud on et kestis 6 kuud, 3 kuud , 9 kuud .
Aga noh. Kokkuvõttes. Igaüks ise vaatab kuhu oma raha raiskab. Ehk on minu postitus mõnele abiks.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Re: SRL, Teknorot ja Spartech veermikuosad e39'le
Leho kirjutas:Aga tegelikult ei kannata midagi muud e39 alla panna peale lemfõrderi.
Edson teeb lihtsalt enda ettevõttele promo.
Lemfõrderi asendusainena kannatab ainult kriitikat õõtsade taastamine.
Mida tehakse nii tartus kui ka elvas .
Hind on 4 sarniiri taastamisel varieeruvalt 100-150€ + õõtsapuksid tuleb eraldi osta( soovitatavalt lemfõrder).
taastamisse kannatab ainult saata Bmw originaalmärgistusega õõtsasid.
Seega Igat suvalist noname toodet ei soovitaks alla panna.
Iga kuu olen neid odavama otsa õõtsasid vahetanud ja jutud on et kestis 6 kuud, 3 kuud , 9 kuud .
Aga noh. Kokkuvõttes. Igaüks ise vaatab kuhu oma raha raiskab. Ehk on minu postitus mõnele abiks.
loe hoolikalt, minu jutt oli e34 õõtsadest, mis promost sa räägid, kui endal olid õõtsad peal millest ma saan anda tagasisidet, siis e39 õõtsadest mul polnud ühtegi juttu. Mina kuulen ainult üks lause alati e39 omanikest "pohui kas lemforder või hiina, meie teeolukordadega ei kesta mitte midagi kauem kui üks aasta".
tagasilla juppidest on üldse teine jutt, reguleerimisvarras maksab 70eur ja kestab maksimum 2a, selle raha eest saab osta 3tk, mis kestaksid sama kaua, räägime siis teises teemas sellest, kui vastupidavad on e39 sillad. Ja palju sõltub paigaldusest ka. palun näiteks amortidest pilt, kestnud 4kuud ja läbi.
Saad öelda milles viga oli? Paigaldust tegi Honda keskus
+372 5 100 607
Re: SRL, Teknorot ja Spartech veermikuosad e39'le
Honda keskus las remondivad edasi neid hondasid, E39 ei tea nad midagi!
Viimati muutis Jan320, 10.08.2012 18:36 38, muudetud 1 kord kokku.
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: SRL, Teknorot ja Spartech veermikuosad e39'le
Teema pealkirjas on juttu e39 sildadest. Püsigem teemas
E34 all kestavad topranid ka kui määrde niplid külge keerata ja iga õlivahetusega suts tavotti sisse pressida.
E34 all kestavad topranid ka kui määrde niplid külge keerata ja iga õlivahetusega suts tavotti sisse pressida.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Re: SRL, Teknorot ja Spartech veermikuosad e39'le
'vahetan e39- sal korra aastas terve esisilla koos amortidega . panen kõik tutikad b (slr ja muu piix)osad ja saan 9 kuud vaikuses sõita ja 3 kuud koliseda kuni uued b osad alla saab
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: SRL, Teknorot ja Spartech veermikuosad e39'le
nagu enamus e39 omanike. tasub küll osta OE osad UMist, kuid kui ei ole 600eur varuosadeks ja 250eur remontimiseks, mis siis tuleb teha? Endal näiteks praegu seisab kõik OE(BMW logoga) osad, alumine õõts sureb mingi 3-5kuuga, proovin UMis teha ja vaatan siis kaua kestab.ooDDoo kirjutas:'vahetan e39- sal korra aastas terve esisilla koos amortidega . panen kõik tutikad b (slr ja muu ****)osad ja saan 9 kuud vaikuses sõita ja 3 kuud koliseda kuni uued b osad alla saab
+372 5 100 607
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: SRL, Teknorot ja Spartech veermikuosad e39'le
panime ühele e38-le taastatud õõtsad alla. 1,5a on autoga ringi sõidetud ja sillas pole ükski jupp kolisema hakanud
Taastamise kohapealt niipalju et ise ma selle reklaamimisega mingit kasumit ei teeni. Lihtsalt tundub et need on ainsad asjad mis kestavad meie üli piixus eesti teedel.
Taastamise kohapealt niipalju et ise ma selle reklaamimisega mingit kasumit ei teeni. Lihtsalt tundub et need on ainsad asjad mis kestavad meie üli piixus eesti teedel.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1287
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: SRL, Teknorot ja Spartech veermikuosad e39'le
On see tõsi? Siin foorumis üks taastaja mees räägib, et pole vahet mis osa viid, tulemus sama. Teine küsimus (võibolla küll rumal) aga kas E39 sillajuppidele saab ka neid määrdenipleid külge keerata?Leho kirjutas: taastamisse kannatab ainult saata Bmw originaalmärgistusega õõtsasid.
Parimat!
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
Re: SRL, Teknorot ja Spartech veermikuosad e39'le
mis seal honda keskuses amortide panemisel siis valesti tehti, vedrud valest?
Re: SRL, Teknorot ja Spartech veermikuosad e39'le
vedrud valesti pandud ja amordid keeratud teistpiditramtram kirjutas:mis seal honda keskuses amortide panemisel siis valesti tehti, vedrud valest?
+372 5 100 607
Re: SRL, Teknorot ja Spartech veermikuosad e39'le
Huvi pärast küsin et kui palju selle 9 kuuga läbi sõidad?ooDDoo kirjutas:'vahetan e39- sal korra aastas terve esisilla koos amortidega . panen kõik tutikad b (slr ja muu ****)osad ja saan 9 kuud vaikuses sõita ja 3 kuud koliseda kuni uued b osad alla saab
Re: SRL, Teknorot ja Spartech veermikuosad e39'le
Mul oli ka e39-al spartech õõtsad esisillas ja kestis 10 kuud(läbitud sai kõigest 8000km).
Re: SRL, Teknorot ja Spartech veermikuosad e39'le
Milles nende edasine mittekestmine väljendus?matu777 kirjutas:Mul oli ka e39-al spartech õõtsad esisillas ja kestis 10 kuud(läbitud sai kõigest 8000km).
E39 525tds
Re: SRL, Teknorot ja Spartech veermikuosad e39'le
Minul isiklikult on kõikidel B õõtsadel kulunud sarniirid lihtsalt ära. Puksipoolega pole kunagi probleeme olnud kui puksid õieti kohe kinni keerata. Stabikakontidega on muidugi teine lugu. Neid on isegi kurvis pooleks läinud.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: SRL, Teknorot ja Spartech veermikuosad e39'le
Loks oli sees õõtsadel.Igor_K kirjutas:Milles nende edasine mittekestmine väljendus?matu777 kirjutas:Mul oli ka e39-al spartech õõtsad esisillas ja kestis 10 kuud(läbitud sai kõigest 8000km).
Re: SRL, Teknorot ja Spartech veermikuosad e39'le
Kuidas need SRL amordid vastu peavad, hind on küll odav !
Re: SRL, Teknorot ja Spartech veermikuosad e39'le
v6ss kirjutas:On see tõsi? Siin foorumis üks taastaja mees räägib, et pole vahet mis osa viid, tulemus sama. Teine küsimus (võibolla küll rumal) aga kas E39 sillajuppidele saab ka neid määrdenipleid külge keerata?Leho kirjutas: taastamisse kannatab ainult saata Bmw originaalmärgistusega õõtsasid.
Parimat!
Olen ka kuulnud seda, et ainult originaalosa saab taastada ja just sellepärast, et originaal õõts on alumiiniumist aga b-osad mingist sulamist mida ei saa keevitada (taha seda kaussi ei saa tagasi keevitada)
Re: SRL, Teknorot ja Spartech veermikuosad e39'le
omal e39 taastatud osad all neljas aasta ja ca 100 000 km sõidetud ja ei ühtegi loksu. Ei teagi kus on taastatud, eelmine omanik tegi seda. Seega minu eelistus B osadele on kindlasti taastatud.Leho kirjutas:panime ühele e38-le taastatud õõtsad alla. 1,5a on autoga ringi sõidetud ja sillas pole ükski jupp kolisema hakanud
Taastamise kohapealt niipalju et ise ma selle reklaamimisega mingit kasumit ei teeni. Lihtsalt tundub et need on ainsad asjad mis kestavad meie üli piixus eesti teedel.
Re: SRL, Teknorot ja Spartech veermikuosad e39'le
tähendab siis saab aint Lemforderi jaTRW õõtsa taastada?RAINER S kirjutas:v6ss kirjutas:On see tõsi? Siin foorumis üks taastaja mees räägib, et pole vahet mis osa viid, tulemus sama. Teine küsimus (võibolla küll rumal) aga kas E39 sillajuppidele saab ka neid määrdenipleid külge keerata?Leho kirjutas: taastamisse kannatab ainult saata Bmw originaalmärgistusega õõtsasid.
Parimat!
Olen ka kuulnud seda, et ainult originaalosa saab taastada ja just sellepärast, et originaal õõts on alumiiniumist aga b-osad mingist sulamist mida ei saa keevitada (taha seda kaussi ei saa tagasi keevitada)
+372 5 100 607
Re: SRL, Teknorot ja Spartech veermikuosad e39'le
Mul tuttav laseb Tartus neid taastada ja sealt öeldi, et ainult originaal õõtsa saab taastada ja just selle pärast et need on päris alumiiniumist mitte mingi muu sulam. Kui LMI ja TRW on alumiiniumist siis järelikult saab neid taastada.Edson520 kirjutas:
tähendab siis saab aint Lemforderi jaTRW õõtsa taastada?
Võimalik et keegi teine taaastaja suudab ka b-osa keevitada aga Tartus siis mitte.
Re: SRL, Teknorot ja Spartech veermikuosad e39'le
Mina näiteks panin terve esisilla komplekti spartechi oma E39le,sõitsin 25000 läbi ja ühtegi loksu selle aja peale ei tekkinud,Peale seda müüsin auto maha ja edasist ajalugu ei tea.Selle põhjal võiks arvata,et kui kõik korraga vahetada,siis peab vastu küll.
Re: SRL, Teknorot ja Spartech veermikuosad e39'le
Eks see "läbisõit" on ka igal inimesel erinev mõni sõidab mööda siledat teed ja jupp kestab 100 000km aga teine kolistab mööda kruusateid või mööda Tallinna tänavaid ja ei vea 10 000 km-ki täis.
Ise olen tähele pannud seda, et kõik LMI jupid ka ei toodeta Saksamaal vaid tuleb seda kaupa ka Poola ja Tšehhi pakendites. Kui karbi peal on Saksamaa kirjas siis on karbi sees oleval jupil ka LMI pressitud logo ja kummi katetel LMI logo aga need mis tulevad kuskilt mujalt riikidest seal pole mitte üht märget selle jupi peal(tekib kahtlus kas see üldse on LMI toode).
Kui oma autole jupi ostan siis tahan, et seal oleks ikkagi LMI või TRW toode, siiani pole pidanud midagi kahetsema.
Naljaks on kohe lugeda neid postitusi mis on kirjutatud, et läbisõit 8000km või et 25000km ja sillad pekkis. oma auto ostsin ca 20000km tagasi ja kui vahetasin esimesi rattalaagreid siis vaatasin, et õõtsa liigendid on veidike väsinud ja pole enam nii tihked (loksu polnud) võtsin kummiluti neilt maha tegin säästu remonti neile, pressides sarniiri kaussi peale veidike, panin kummiluti alla uue määrde ja siiani on sillad vaiksed.
Autol all on BMW ja TRW kirjadega õõtsad.
Tookord kui säästukat tegin õõtsadele kulus raha mujale ja ei hakanud uusi õõtsasid ostma (mõtlesin et lükkan ostu edasi veidike) aga praegu kui loen, et kui ruttu rahval sillad läbi lähevad siis leian, et ma olen ikka üli kaugele oma säästu remondi õõtsadega sõita saanud
Põhilised maanteed mida mööda liigun on üsna uued sileda asfalt kattega maanteed.
Ise olen tähele pannud seda, et kõik LMI jupid ka ei toodeta Saksamaal vaid tuleb seda kaupa ka Poola ja Tšehhi pakendites. Kui karbi peal on Saksamaa kirjas siis on karbi sees oleval jupil ka LMI pressitud logo ja kummi katetel LMI logo aga need mis tulevad kuskilt mujalt riikidest seal pole mitte üht märget selle jupi peal(tekib kahtlus kas see üldse on LMI toode).
Kui oma autole jupi ostan siis tahan, et seal oleks ikkagi LMI või TRW toode, siiani pole pidanud midagi kahetsema.
Naljaks on kohe lugeda neid postitusi mis on kirjutatud, et läbisõit 8000km või et 25000km ja sillad pekkis. oma auto ostsin ca 20000km tagasi ja kui vahetasin esimesi rattalaagreid siis vaatasin, et õõtsa liigendid on veidike väsinud ja pole enam nii tihked (loksu polnud) võtsin kummiluti neilt maha tegin säästu remonti neile, pressides sarniiri kaussi peale veidike, panin kummiluti alla uue määrde ja siiani on sillad vaiksed.
Autol all on BMW ja TRW kirjadega õõtsad.
Tookord kui säästukat tegin õõtsadele kulus raha mujale ja ei hakanud uusi õõtsasid ostma (mõtlesin et lükkan ostu edasi veidike) aga praegu kui loen, et kui ruttu rahval sillad läbi lähevad siis leian, et ma olen ikka üli kaugele oma säästu remondi õõtsadega sõita saanud
Põhilised maanteed mida mööda liigun on üsna uued sileda asfalt kattega maanteed.