E34 92.a 520i käsipidur.
E34 92.a 520i käsipidur.
Kas ma panen väga puusse kui ma oma autol otsin tagarataste juurest sellist asja: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=34&fg=30
No ei ole olemas.
Samas käsipidur nagu natukene tibakene võtaks midagi. Või on mul ainult tunne. Igatahes ette kangi juurde tulevad trossid ja neid saab lausa pingutada ka.
No ei ole olemas.
Samas käsipidur nagu natukene tibakene võtaks midagi. Või on mul ainult tunne. Igatahes ette kangi juurde tulevad trossid ja neid saab lausa pingutada ka.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
See nr. 7 ei ole isereguleerija, vaid ongi klotside algasendi reguleerimise kruvi. Pmst. saab ka rattapoldi august kruvikaga keerata (vähemalt nii on saksa insener mõelnud). Esmalt lastakse trossid täitsa lõdvaks, siis keerad seda nr. 7-t niipalju peale, et ratas enam ringi ei käi. Siis keerad sama asja 8 hamba võrra tagasi.
Nüüd lähed salongi trosse pingutama. Kangi 4 hammast peale tõmmata ja niipalju trossid pingule tõmmata, et rattad kinni võtab (jõuab veel pöörata). Kui nüüd kangi alla lastes rattad vabalt ringi käivad, ongi kässar paigas. Ahjah, märgutuli armatuuris peab süttima alates kangi 2. hambast.
Nüüd lähed salongi trosse pingutama. Kangi 4 hammast peale tõmmata ja niipalju trossid pingule tõmmata, et rattad kinni võtab (jõuab veel pöörata). Kui nüüd kangi alla lastes rattad vabalt ringi käivad, ongi kässar paigas. Ahjah, märgutuli armatuuris peab süttima alates kangi 2. hambast.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kus ta's keeruline on? Midagi pole isegi lahti vaja võtta, v.a. 1 rattapolt.
Praktikas see nii roosiline siiski pole, tavaliselt on seal sees nii mõnigi asi juba mädanenud, klotsidel katted lahti ja trummel korraliku randiga. Seega korra tasuks ikka sinna sisse vaadata. Pole hullu, mingi klotsikomplekti (4 klotsi) sai Automaailmast vist u. 200 krooniga, vedrude remondikomplekt (pos. 12 realoemi pildil, sis. 8, 9, 10 ja 11 mõlema poole jaoks) maksab UMis 100 krooni. Kindasi tahavad tavotti saada detailid 7 ja 5.
Praktikas see nii roosiline siiski pole, tavaliselt on seal sees nii mõnigi asi juba mädanenud, klotsidel katted lahti ja trummel korraliku randiga. Seega korra tasuks ikka sinna sisse vaadata. Pole hullu, mingi klotsikomplekti (4 klotsi) sai Automaailmast vist u. 200 krooniga, vedrude remondikomplekt (pos. 12 realoemi pildil, sis. 8, 9, 10 ja 11 mõlema poole jaoks) maksab UMis 100 krooni. Kindasi tahavad tavotti saada detailid 7 ja 5.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Soendaks vana teema yles ja kysiks huvi pärast, et kas kellelgi on õnnestunud e34 käsipidurit ka nii reguleerida nagu Saksa insenerid on välja mõelnud, et siis ratta poldi august? Enda jaol nädalavahetus kiskusin kettad maha, tegin kõik roostest puhtaks, määrisin jne. - yhesõnaga kõik toimis, aga regull sealt ikkagi ei õnnestunud, kuna ei mahu kruvikaga nii palju sudima. Lõpuks tegin ikka tunde järgi nii, et ketas parasjagu peale läks. Ainult jäi nagu natuke kripeldama, et kas need käsipidurid mõlemil pool ka sedasi regullides võrdselt võtavad 

BMW-le kindel
Tere! Ise tegin ka nii tunde järgi. Krudisin klotsid nii laiali, et ketas peale pannes (mitte päris lõpuni peale surudes) jäi väike lõtk nii öelda sisse. Kui tunde järgi tundus OK, siis sai hakatud seest pingutama. Hea kui on keegi autos kruttimas ise samal ajal saab ratast keerutada. ise sain käetunde järgi nii palju võrdseks, et stend näitas 8% erinevust (kuni 50% on lubatud). Sealt august on tõesti niru seda reguleerimist teostada. Ei hakanud süvenema, kas äkki oleks mõni pisem kruvikas asja ära toimetanud.