E39 esisilla remondi maksumus A-varuosadega?
-
- Huviline
- Postitusi: 485
- Liitunud: 23.09.2012 18:24 34
- Peamine sõiduk: BMW 330 XD
- Asukoht: Tartu
E39 esisilla remondi maksumus A-varuosadega?
Kogu krempel ehk "tavataks" siis kaasarvatud amortidega
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
Re: E39 esisilla remondi maksumus A-varuosadega?
Lemfi remondikomplekt 475€, TRW oma 340€ (muid ma ei nimetaks enam A-osadeks),
kui soovid veel kaks amorti, Sachs-ilt 100€ tükk, kui juba amordid, siis äkki ka nende tugilaagrid Lemfil
25€ tükk. Nipet näpet oleks veel vaja, nagu kummid amortide/rooliotste ümber, stabika kummipuksid.
Nii et kokku võiks olla kuni 600-750€. Kuni sellepärast, et võimalik ka kümnendik kuskilt ära lõigata
Sellise töö puhul peab kindlasti TEGIJAL asja laskma ära teha. Selle peale kulub veel 50-100€.
Sellise töö võiks ära teha ainult mõnel selle sajandi masinal, vanematega tuleks natuke teistmoodi
käituda. Kuna selline remont võiks kesta ikka julgelt 200 000 km KUNI 16" velgedega. Vanemad
masinad lihtsalt ei sõida ära nii palju enam Eestis.
kui soovid veel kaks amorti, Sachs-ilt 100€ tükk, kui juba amordid, siis äkki ka nende tugilaagrid Lemfil
25€ tükk. Nipet näpet oleks veel vaja, nagu kummid amortide/rooliotste ümber, stabika kummipuksid.
Nii et kokku võiks olla kuni 600-750€. Kuni sellepärast, et võimalik ka kümnendik kuskilt ära lõigata
Sellise töö puhul peab kindlasti TEGIJAL asja laskma ära teha. Selle peale kulub veel 50-100€.
Sellise töö võiks ära teha ainult mõnel selle sajandi masinal, vanematega tuleks natuke teistmoodi
käituda. Kuna selline remont võiks kesta ikka julgelt 200 000 km KUNI 16" velgedega. Vanemad
masinad lihtsalt ei sõida ära nii palju enam Eestis.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E39 esisilla remondi maksumus A-varuosadega?
Võta realoem.com'ist koodid välja ja bmw.ee kodulehelt näed hinnad ära.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: E39 esisilla remondi maksumus A-varuosadega?
United Motorsist ostes ei tasu ka 2004a E39't parandada
Pealegi, nendelt saadud tooted ei ole paremad kui Lemfi omad.
Pealegi, nendelt saadud tooted ei ole paremad kui Lemfi omad.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E39 esisilla remondi maksumus A-varuosadega?
Ärme ka rattalaagreid unusta. Samuti kuluvad osad. Orienteeruv hind kvaliteetsel jupid 100 € tükk.
Re: E39 esisilla remondi maksumus A-varuosadega?
Kui juba, siis juba roolilatt ka...
Sellise ürituse puhul ei tohiks see mõnisada eurikut ju mingi küsimus ega kokkuhoiu koht olla!
Sellise ürituse puhul ei tohiks see mõnisada eurikut ju mingi küsimus ega kokkuhoiu koht olla!
E39 525tds
Re: E39 esisilla remondi maksumus A-varuosadega?
Tegelikult ei vahetata roolilatti ja ei vahetada ka rattalaagreid, TINGIMUSEL, et nad on kõlblikud, üldse.
Veermikuga on aga see probleem, et ühte õõtsa tavaliselt ei vahetata. Isegi reaktiivvarras ei
ole nagu otseselt veermiku detail, lihtsalt seda kulub rohkem kui õõtsasid ja "on kombeks"
õõtsade vahetusel ka stabilisaator korda teha. Neli õõtsa E39 puhul koos rooli sisemiste ja
välimiste otstega ongi nagu päris komplekt, ükshaaval võiks seal juppe vahetada ainult
erijuhtumil, nagu praaktoode või avarii käigus saadud vigastus/purustus.
Paar amortisaatoreid koos tugilaagritega oleks nagu samamoodi alamkoost. Kuid ka amortisaatoreid
ühel sillal on lubatud/mõistlik vahetada ükshaaval TINGIMUSEL, et amortisaatori amortisatsioonist on veel kaks kolmandikku alles.
Minul näiteks on 2001a E39, millel oli kuu tagasi veel kõik neli õõtsa tehasest. Üks õõts aga otsustas
kõvasti varem kui teised otsa anda. Nii ma ostsingi ühe kasutatud õõtsa. Sai lolli peaga maha võetud
esialgu õõts valelt poolt (erinevatel päevadel oli teostatud diagnoos ja remont). Tehase sirge õõts
oli totaalselt uueväärne. Ma olen käes hoidnud tutikat ja see, mis 2001 oli toodetud, oli 80-90% sellest kangusest. Ei olnud võimalik ka kruustangide vahel mingeid anomaaliaid tekitada. Teine sirge õõts
oli aga konkreetselt surnud mis surnud, kahe näpuga sai kolksutada. Pärast vahetamist sai sild paika,
nüüd loodan 2a veel üle elada. Kui nüüd teine-kolmas õõts läheb, siis vahetan 4 õõtsa korraga.
Rooliotsad näiteks sai korraga vahetatud, sest üks pool oli läbi, teine lahja. Stabikas oli surnud, samuti
uus pandud. Eks iga auto hetkeolukord on individuaalne, erinevaid variante juba ühe sillaga on kümneid.
Rahakott teeb ka asjad selgeks. 30€ sillaregulli peale polegi palju kui 2a saab veel sõidetud originaalveermikuga. Üks rattalaager hakkab vaikselt väsima, kuid neid vahetaks ma ükshaaval, kuna
mitte kuidagi ei anna uut laagrit tappa teisel pool asetseva suremas laagriga
Lisaks on mul kolksuv amortisaator, kuid otsustasin seda mitte vahetada, kuna see on ligikaudselt 2a vana ning teeb oma tööd täpselt nii nagu kõik neli teist, midagi ei õõtsu, kahtlane kuidagi
Veermikuga on aga see probleem, et ühte õõtsa tavaliselt ei vahetata. Isegi reaktiivvarras ei
ole nagu otseselt veermiku detail, lihtsalt seda kulub rohkem kui õõtsasid ja "on kombeks"
õõtsade vahetusel ka stabilisaator korda teha. Neli õõtsa E39 puhul koos rooli sisemiste ja
välimiste otstega ongi nagu päris komplekt, ükshaaval võiks seal juppe vahetada ainult
erijuhtumil, nagu praaktoode või avarii käigus saadud vigastus/purustus.
Paar amortisaatoreid koos tugilaagritega oleks nagu samamoodi alamkoost. Kuid ka amortisaatoreid
ühel sillal on lubatud/mõistlik vahetada ükshaaval TINGIMUSEL, et amortisaatori amortisatsioonist on veel kaks kolmandikku alles.
Minul näiteks on 2001a E39, millel oli kuu tagasi veel kõik neli õõtsa tehasest. Üks õõts aga otsustas
kõvasti varem kui teised otsa anda. Nii ma ostsingi ühe kasutatud õõtsa. Sai lolli peaga maha võetud
esialgu õõts valelt poolt (erinevatel päevadel oli teostatud diagnoos ja remont). Tehase sirge õõts
oli totaalselt uueväärne. Ma olen käes hoidnud tutikat ja see, mis 2001 oli toodetud, oli 80-90% sellest kangusest. Ei olnud võimalik ka kruustangide vahel mingeid anomaaliaid tekitada. Teine sirge õõts
oli aga konkreetselt surnud mis surnud, kahe näpuga sai kolksutada. Pärast vahetamist sai sild paika,
nüüd loodan 2a veel üle elada. Kui nüüd teine-kolmas õõts läheb, siis vahetan 4 õõtsa korraga.
Rooliotsad näiteks sai korraga vahetatud, sest üks pool oli läbi, teine lahja. Stabikas oli surnud, samuti
uus pandud. Eks iga auto hetkeolukord on individuaalne, erinevaid variante juba ühe sillaga on kümneid.
Rahakott teeb ka asjad selgeks. 30€ sillaregulli peale polegi palju kui 2a saab veel sõidetud originaalveermikuga. Üks rattalaager hakkab vaikselt väsima, kuid neid vahetaks ma ükshaaval, kuna
mitte kuidagi ei anna uut laagrit tappa teisel pool asetseva suremas laagriga
Lisaks on mul kolksuv amortisaator, kuid otsustasin seda mitte vahetada, kuna see on ligikaudselt 2a vana ning teeb oma tööd täpselt nii nagu kõik neli teist, midagi ei õõtsu, kahtlane kuidagi
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 485
- Liitunud: 23.09.2012 18:24 34
- Peamine sõiduk: BMW 330 XD
- Asukoht: Tartu
Re: E39 esisilla remondi maksumus A-varuosadega?
Konkreetne vastusarnis kirjutas:Lemfi remondikomplekt 475€, TRW oma 340€ (muid ma ei nimetaks enam A-osadeks),
kui soovid veel kaks amorti, Sachs-ilt 100€ tükk, kui juba amordid, siis äkki ka nende tugilaagrid Lemfil
25€ tükk. Nipet näpet oleks veel vaja, nagu kummid amortide/rooliotste ümber, stabika kummipuksid.
Nii et kokku võiks olla kuni 600-750€. Kuni sellepärast, et võimalik ka kümnendik kuskilt ära lõigata
Sellise töö puhul peab kindlasti TEGIJAL asja laskma ära teha. Selle peale kulub veel 50-100€.
Sellise töö võiks ära teha ainult mõnel selle sajandi masinal, vanematega tuleks natuke teistmoodi
käituda. Kuna selline remont võiks kesta ikka julgelt 200 000 km KUNI 16" velgedega. Vanemad
masinad lihtsalt ei sõida ära nii palju enam Eestis.
Sain,mis tahtsin
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..