E39 2000a 3,0 Disla manuaal ei lähe käima soojalt !
E39 2000a 3,0 Disla manuaal ei lähe käima soojalt !
Nimelt siis ongi probleem selles, et nii kui mootor soe ja seisma jätta, enam käima ei lähe, ketra lolliks, aga ei lähe .. Samas tõugates läheb kohe .. Ei tahaks uskuda, et mingi pumba rike ? Kuna ise Võrust, siis ei tea ka, kes ja kus teeks korralikku diagnosti lõuna eestis ? Tartu nt ?
Re: E39 2000a 3,0 Disla manuaal ei lähe käima soojalt !
On kõrva jäänud, et selliste sümptomite puhul on saba andnud kas vända- või nukaandur. Eks keegi targem/kogenum täpsustab kohe üle.
BMW E36 316i kupee '95 -> BMW E39 525d sedaan '00 -> BMW E36 318i kabrio '96 -> BMW E46 320Ci M-tech II kupee '02 -> BMW E39 528i touring '98 -> BMW E39 528i sedaan '97
Re: E39 2000a 3,0 Disla manuaal ei lähe käima soojalt !
Kõrgsurve pumba juures asuv turborõhu klapp võib ka olla.
BMW
Re: E39 2000a 3,0 Disla manuaal ei lähe käima soojalt !
Diagnost ikkagi vajalik.
Põhjaalune pump muidu funktsioneerib soojalt?
Põhjaalune pump muidu funktsioneerib soojalt?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E39 2000a 3,0 Disla manuaal ei lähe käima soojalt !
Jeps.arnis kirjutas:Diagnost ikkagi vajalik.
Põhjaalune pump muidu funktsioneerib soojalt?
Läheb lähipäevil diagnosti, eks siis vaatab edasi kui viga ei leia
Re: E39 2000a 3,0 Disla manuaal ei lähe käima soojalt !
See peaks siis olema see auto, mis minu juures käis täna.
Starterist ei käivitu soojalt ega külmalt, lükates käivitub suhteliselt hästi.
GT-1 näitas loomulikult madala raili rõhu veakoodi, rõhk ise käivitamisel ainult 60-70 bar. Tagasivoolu kinni pigistamisel sai rõhu umbes 150 bar peale. Etteande rõhk starteriga ketramisel umbes 3,2 ja tühikäigul 3,8 bar, selles vast viga pole. Mootori töötades on IST ja SOLLWERT normis, natuke kõigub ISTWERT ühele ja teisele poole tühikäigul.Võtsime korraks lahti ka tagasivoolud, neljast esimesest pihustist lendas kütet juba süüte sissekeermisel, viimased kaks jäid ka ketramisel suhteliselt kuivaks..
Kas nelja pihusti vahetus?
Starterist ei käivitu soojalt ega külmalt, lükates käivitub suhteliselt hästi.
GT-1 näitas loomulikult madala raili rõhu veakoodi, rõhk ise käivitamisel ainult 60-70 bar. Tagasivoolu kinni pigistamisel sai rõhu umbes 150 bar peale. Etteande rõhk starteriga ketramisel umbes 3,2 ja tühikäigul 3,8 bar, selles vast viga pole. Mootori töötades on IST ja SOLLWERT normis, natuke kõigub ISTWERT ühele ja teisele poole tühikäigul.Võtsime korraks lahti ka tagasivoolud, neljast esimesest pihustist lendas kütet juba süüte sissekeermisel, viimased kaks jäid ka ketramisel suhteliselt kuivaks..
Kas nelja pihusti vahetus?
Re: E39 2000a 3,0 Disla manuaal ei lähe käima soojalt !
Kui pihusti muus osas on korras, siis saab remontida ka ainult tagasivoolu.
Re: E39 2000a 3,0 Disla manuaal ei lähe käima soojalt !
ma siis see auto omanik. et siis küsimus selline et kes ja kus tehakse ja mis võik olla umbkaudne hind
Re: E39 2000a 3,0 Disla manuaal ei lähe käima soojalt !
Dieselland pakub pihustite remonti, võta ühendust ja uuri.
Re: E39 2000a 3,0 Disla manuaal ei lähe käima soojalt !
leidsin siis aega ja sai diesellandi auto viidud, aega läks 2 tundi ja läbi oli läinud mingi rõhu andur(133 euri pluss käive).
oleks teadnud et asi nii lihtne siis oleks juba varem viinud
oleks teadnud et asi nii lihtne siis oleks juba varem viinud
Re: E39 2000a 3,0 Disla manuaal ei lähe käima soojalt !
Oleks diagnosti teinud, oleks 3x odavamalt hakkama saanud
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E39 2000a 3,0 Disla manuaal ei lähe käima soojalt !
Kui teha puhas diagnostika arvutiga, siis konkreetset viga ju ei näe, lihtsalt rõhk on maas...
Pigem siis viia töökotta, kus on riiulist võtta neid rõhuregulaatoreid ja rõhuandureid, kollektor maha kakkuda ja lihtsalt proovida vahetada. Või on mingi võimalus palja arvutiga ära määrata täpne viga?
Pigem siis viia töökotta, kus on riiulist võtta neid rõhuregulaatoreid ja rõhuandureid, kollektor maha kakkuda ja lihtsalt proovida vahetada. Või on mingi võimalus palja arvutiga ära määrata täpne viga?
Re: E39 2000a 3,0 Disla manuaal ei lähe käima soojalt !
Pakkusin esimese asjana turbõrõhu klappi.
Sõbral oli sama jama ja viga ei leitud üles isegi BMW esinduses .
Sõbral oli sama jama ja viga ei leitud üles isegi BMW esinduses .
BMW