Kütusesäästu mõttes need 100€ ei tasu ennast piisavalt ära.
Kilovatte saab juurde küll, aga neid pole vaja kui säästlikult sõita.
Anttti, teretulemast foorumisse
No selliseid näitajaid saab kätte tõesti sooja mootori ja kastiga ja väga rahulikult sõites,
ilma ummikuteta, näiteks õhtuti kruiisides ühtlaselt, siis kindlasti. Siis kui kast
käiku ei vaheta, kütusekulu erinevus manuaaliga võrreldes on tõsiselt väike.
Aga automaat vahetab käike, eriti keerulises linnaliikluses.
Automaatkastiga on selline hea näide tuua, et kui 525TDS võtab soojast peast kohapeal
tiksudes 0,6l tunnis, siis kui kohapeal seista automaatkastiga režiimis D, on kütusekulu
suurem, 1,1l tunnis, ligikaudselt. Klõbistada aga iga ristmiku peal N peale on ka halb mõte.
Seega, ummikus seismine või isegi foori taga on automaadiga pea kaks korda kallim
Kui käiku oskad vahetada, siis talvel on manuaaliga väga palju lõbusam
Ahjaa, manuaaliga on tegelikult võimalik veel suurem kütusekulu saavutada.
Ma olen paar korda kuulnud mõnd roolikeerajat, tihtipeale küll naisterahvast, kes käiku
vahetavad ainult siis, kui pöörded enam ei tõuse

Minu papsil on veel nõuka ajast jäänud loll komme sõita 50-ne alas kolmanda käiguga.
Jah, kunagi oli see võibolla vajalik õlirõhu tõttu ja midaiganes veel, aga nüüd lausa totter.