mure vooluga 525 tds 94
mure vooluga 525 tds 94
Sõbra tds jamab:mis võiks põjustada sellist asja et kui vajutada tühikäigul sisse akna soendus või lasta kinniolevat akent veel üles siis tõmbab mootoril böörded järsku maha ja siis jälle lööb järsku tagasi,(tahhokas käib nagu mingi seier üles alla) enne kui paigale jääb, tõmbab nagu korraks mootoril hinge kinni, kas jamab kenekas või on mingi suurem elektrooniline jama.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
midagi ei jama minu arust, sest noh tagaakna soojendus on ikka kõva voolutarbija ja täiesti normaaalne kui käiks korraks jõnks läbi, vähemalt mina ei teeks sellest küll probleemi. voolutarbimine tõuseb äkitseltja genekat vaja tugevamalt ringiajada ja selleks see jõnks käibki.
miks peaks survepump läbi olema kui aknasoojendus sisselylitada?
miks peaks survepump läbi olema kui aknasoojendus sisselylitada?
Re: mure vooluga 525 tds 94
Tean ka ühte sellist tds.Aut. kastiga.Paned ventika tööle kukub perutamaSass525 kirjutas:Sõbra tds jamab:mis võiks põjustada sellist asja et kui vajutada tühikäigul sisse akna soendus või lasta kinniolevat akent veel üles siis tõmbab mootoril böörded järsku maha ja siis jälle lööb järsku tagasi,(tahhokas käib nagu mingi seier üles alla) enne kui paigale jääb, tõmbab nagu korraks mootoril hinge kinni, kas jamab kenekas või on mingi suurem elektrooniline jama.

midagi ei jama minu arust, sest noh tagaakna soojendus on ikka kõva voolutarbija ja täiesti normaaalne kui käiks korraks jõnks läbi, vähemalt mina ei teeks sellest küll probleemi. voolutarbimine tõuseb äkitseltja genekat vaja tugevamalt ringiajada ja selleks see jõnks käibki.
toivoku arvan et siin Sa eksid

'90 E34 M50B25
siis on kõigil (minule teada olevatel) diislitel kõrgsurve pumbad läbi! ei ütleks, et autol midagi viga, aga kui vajutad kliima tööle käib jõnks, kui keerad puhuri põhja käib jõnks........ mul vist auto katki juba aasta varsti kuigi sõidab hästi!
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
No igasugune lisa elektritarbija sisse lülitamine auto pardasüsteemis tekitab generaatoril pidurdusmomendi, aga korras mootori puhul ei tohiks see olla üldse märgatav. Siin on pigem mingi kala pinge kukkumisega - millele viitab ka tahhoka "tõmblemine" või, kuna on tegemist elektrilise kõrgsurvepumbaga, siis viga sealt otsida
E-34 524 TDA 1988