E39 - Mõned küsimused

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
s.toom
Huviline
Postitusi: 118
Liitunud: 29.11.2013 20:03 35
Peamine sõiduk: BMW E39 523i
Telefon: 5519929
Asukoht: Tartu
Kontakt:

E39 - Mõned küsimused

Postitus Postitas s.toom »

Terv,

Ajaga ning plaanidega seonduvalt on tekkinud paar küsimust, autoks ise on 1998a universaal kerega 525TDS, atm kast.

Kuidas eemaldada armatuurist tulede lülitid, kuuldavasti tuleb nupp ära tõmmata ning seal all on mutter? Mina oma jõuga seda nuppu pealt kätte ei saanud.
Kuidas käib salongi valguse heleduse reguleerimis nupp, loogiline oletus oleks, et midagi peenet lüliti vahele ning tuleb ära?
Käigukangi ümbris, st kus on peal tähised mis käik hetkel sees, sinna jookseb mingi 4 või 6 klemmiga kaabel, see käib lihtsalt ära, kuid samuti hall lintkaabel, kuidas seda lintkaablit ohutult oleks mõistlik eemaldada, kummast otsast ?
Mis suuruses angel eye rõngad tuledesse sobivad?

Tänud vastajatele.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E39 - Mõned küsimused

Postitus Postitas arnis »

Enne lülitite eemaldamist eemalda raam, mis lüliteid ümbritseb.
Vaja Torxi ja vaja ristpead (iluliistude all).
Ühel on jah mutter, teine lihtsalt teiselt poolt pressitakse välja.
Käigukangi ümbris käib lihtsalt ära.

Inglisilmad ei kuulu PreFL tuledele. Hiina värgi puhul ei kehti enam ühtegi reeglit.
CCFL lahendus ei ole üldse aktsepteeritav, kuna ei ole töökindel.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
Heix
Huviline
Postitusi: 1611
Liitunud: 15.10.2010 23:46 14
Peamine sõiduk: E38 3.0 D FL
Asukoht: Helsinki-Tallinn-Jõgeva

Re: E39 - Mõned küsimused

Postitus Postitas Heix »

arnis kirjutas:Enne lülitite eemaldamist eemalda raam, mis lüliteid ümbritseb.
Vaja Torxi ja vaja ristpead (iluliistude all).
Ühel on jah mutter, teine lihtsalt teiselt poolt pressitakse välja.
Käigukangi ümbris käib lihtsalt ära.

Inglisilmad ei kuulu PreFL tuledele. Hiina värgi puhul ei kehti enam ühtegi reeglit.
CCFL lahendus ei ole üldse aktsepteeritav, kuna ei ole töökindel.

CCFL´i töökindlusega seoses on mitmeid jutte.....
Mina ptui ptui ptui julgen öelda,et kestavad küll,paigaldus peab läbimõeldud olema.
E36 m50b20
s.toom
Huviline
Postitusi: 118
Liitunud: 29.11.2013 20:03 35
Peamine sõiduk: BMW E39 523i
Telefon: 5519929
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: E39 - Mõned küsimused

Postitus Postitas s.toom »

Led rõngad just nimelt tellitud saidki, CCFLi puhul on murekoht ilmselt inverter.
Hetkel tundus minujaoks töökindlam olevat LED, kui ka läheb midagi läbi saab alati uue LEDi või takisti külge joota, Elame näeme.
Vasta