E34 530 1988 aasta!

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Janek19
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 24.09.2005 11:08 27
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

E34 530 1988 aasta!

Postitus Postitas Janek19 »

Küsimus selline et mis on selle aasta mudeli head ja vead? Palju see kütusekulu on tavaliselt-oskab äkki keegi öelda ???
Kas on kallis ülal pidada sellist asja ???
Oleks tänulik vastuseletele

Muudetud: Ain
Kasutaja avatar
siim_s
Huviline
Postitusi: 523
Liitunud: 13.07.2005 12:37 30
Asukoht: Tallinn, Männiku

Re: javascript:emoticon(Huvi on praegu bmw 530 vastu 1988 aa

Postitus Postitas siim_s »

Janek19 kirjutas:Küsimus selline et mis on selle aasta mudeli head ja vead javascript:emoticon(':?:')
Question??? Palju see kütusekulu on tavaliselt-oskab äkki keegi öelda ???
Kas on kallis ülal pidada sellist asja ???
Oleks tänulik vastusele/tele ! javascript:emoticon(';)')
Wink
Väga huvitav progemiskeel paistab siin tähtede vahelt välja. Kas see aga antud teemaga kokku läheb - kahtlen
3,0 on üks parimaid mootoreid mida BMW tootnud. Vastupidav ja võimas.
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
-originaal-
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 15.09.2005 13:00 05

Postitus Postitas -originaal- »

mina ütlen niipalju, et mootor on hea.
kütusekulu oleneb täiesti auto seisukorrast. mul on olnud aegu kui auto võtab kütust linnas 12L/100km ja on ka olnud hetki kus ma olen saanud sõita 10L umbes 40km.

vead on sellise aastakäigu juures igasugused lõdvikud mis oleks vist mõistlik ära vahetada.
Janek19
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 24.09.2005 11:08 27
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Janek19 »

3,0 on üks parimaid mootoreid mida BMW tootnud. Vastupidav ja võimas!
Aga oleks hea teada mis on selle auto HEAD ja VEAD,mida tuleks silmas pidada ostmisel ?????


vaatasin 530 1988 aasta ja uurisin natukene.
Pensukulu maanteel pidi olema 8-9 L
Ja linnasõidul pidi olema 10-11 L
Puksid, amordid, vedrud kõik uued.Vahetasin paar kuud tagasi.Tehnohooldus on ka tehtud kuuaega tagasi.Vahetatud on õli; õhu-, bensiini- ja õlifiltrid.
Roostet on vähe.Põhi on täitsa korralik....
Küsisin siis et kas mootor õli ka võtab sellise aasta auto kohta : Kahe aasta jooksul pole kordagi õli juurde lisanud vaid olen õli vahetanud.

Mis arvate...Oskate äkki nõu anda???
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

linnasõidul 10-11L on natuke optimistlik, oleneb eelkõige jala raskusest ja linnast kah muidugi.
kindlasti teha proovisõitu ja kontrollida kas sujuvalt ja järsult kohalt minnes tagasillas midagi ei kolise.
sellise mesijutu peale kompressioon silindrites ära mõõta ja nukkvõlli olukorda kontrollida.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
henry672
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 10.11.2004 21:38 01
Asukoht: tln

Postitus Postitas henry672 »

kiidetakse siis jah mootorit , aga kui satud nö haige isendi peale siis anna kannatust :D
kütusekulu kujutan ette reaalne seal kui tallata ka siis 13-14 keskmine.
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8508
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

minu 88 530 võttis linnas 14l. Aga ega ma väga rahulikult ei sõitnud ka .
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
inq
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 01.02.2005 23:02 02
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas inq »

mul sama lugu, ligi 13l võtab ikka ära keskmiselt. Aga mingi jama on tagasillas, parema tagu ratta juures kolksub midagi järjepidevalt. Täpselt pole veel aru saanud mis jama on aga kahtlustan amorti. Külmadega kolksus nagu eriti kõvasti. Mul veel mingi selline süsteem, mis hoiab tagumise otsa kõrgust. Roolivõimendiga üks süsteem, mingi hüdroaku seal ja puha.
Kasutaja avatar
Ingmar
Huviline
Postitusi: 589
Liitunud: 10.02.2005 12:46 17
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ingmar »

Ja selle süsteemi üks amort maksab üle seitsme tuhande krooni.
Aastast 91 peaks see peal siis olema E34-al (täpsemalt siis peaks olema alates 7/90).
inq kirjutas:ei tea midagi kosta selle peale aga mul -89 aasta auto. Huvitav kas keegi veel pakub selliseid amorte peale UM-i?
Võimalik, et pandi ka varem peale.
Lihtsalt sõbraga nuputasime kunagi, miks tema `91 aasta diislil on see peal, minu `90 aasta 535-el aga mitte.
Sellest siis selline järeldus.
7/90 (kui ma just kuuga mööda ei pane) muutusid E34-al mõningased asjad.
Sellest järeldasin, et vb hakati sellist asja alates sellest ajast peale panema.
Viimati muutis Ingmar, 21.02.2006 23:27 00, muudetud 2 korda kokku.
inq
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 01.02.2005 23:02 02
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas inq »

ei tea midagi kosta selle peale aga mul -89 aasta auto. Huvitav kas keegi veel pakub selliseid amorte peale UM-i?
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8508
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

Mina eriti õnnelik ei oleks kui mul sellised amordid all oleks.

Aga alati on võimalus need tavaliste amortide vastu vahetada.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Vasta