E34 530 1988 aasta!
E34 530 1988 aasta!
Küsimus selline et mis on selle aasta mudeli head ja vead? Palju see kütusekulu on tavaliselt-oskab äkki keegi öelda ???
Kas on kallis ülal pidada sellist asja ???
Oleks tänulik vastuseletele
Muudetud: Ain
Kas on kallis ülal pidada sellist asja ???
Oleks tänulik vastuseletele
Muudetud: Ain
Re: javascript:emoticon(Huvi on praegu bmw 530 vastu 1988 aa
Väga huvitav progemiskeel paistab siin tähtede vahelt välja. Kas see aga antud teemaga kokku läheb - kahtlenJanek19 kirjutas:Küsimus selline et mis on selle aasta mudeli head ja vead javascript:emoticon(':?:')
Question??? Palju see kütusekulu on tavaliselt-oskab äkki keegi öelda ???
Kas on kallis ülal pidada sellist asja ???
Oleks tänulik vastusele/tele ! javascript:emoticon(';)')
Wink
3,0 on üks parimaid mootoreid mida BMW tootnud. Vastupidav ja võimas.
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu
-
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 15.09.2005 13:00 05
3,0 on üks parimaid mootoreid mida BMW tootnud. Vastupidav ja võimas!
Aga oleks hea teada mis on selle auto HEAD ja VEAD,mida tuleks silmas pidada ostmisel ?????
vaatasin 530 1988 aasta ja uurisin natukene.
Pensukulu maanteel pidi olema 8-9 L
Ja linnasõidul pidi olema 10-11 L
Puksid, amordid, vedrud kõik uued.Vahetasin paar kuud tagasi.Tehnohooldus on ka tehtud kuuaega tagasi.Vahetatud on õli; õhu-, bensiini- ja õlifiltrid.
Roostet on vähe.Põhi on täitsa korralik....
Küsisin siis et kas mootor õli ka võtab sellise aasta auto kohta : Kahe aasta jooksul pole kordagi õli juurde lisanud vaid olen õli vahetanud.
Mis arvate...Oskate äkki nõu anda???
Aga oleks hea teada mis on selle auto HEAD ja VEAD,mida tuleks silmas pidada ostmisel ?????
vaatasin 530 1988 aasta ja uurisin natukene.
Pensukulu maanteel pidi olema 8-9 L
Ja linnasõidul pidi olema 10-11 L
Puksid, amordid, vedrud kõik uued.Vahetasin paar kuud tagasi.Tehnohooldus on ka tehtud kuuaega tagasi.Vahetatud on õli; õhu-, bensiini- ja õlifiltrid.
Roostet on vähe.Põhi on täitsa korralik....
Küsisin siis et kas mootor õli ka võtab sellise aasta auto kohta : Kahe aasta jooksul pole kordagi õli juurde lisanud vaid olen õli vahetanud.
Mis arvate...Oskate äkki nõu anda???
linnasõidul 10-11L on natuke optimistlik, oleneb eelkõige jala raskusest ja linnast kah muidugi.
kindlasti teha proovisõitu ja kontrollida kas sujuvalt ja järsult kohalt minnes tagasillas midagi ei kolise.
sellise mesijutu peale kompressioon silindrites ära mõõta ja nukkvõlli olukorda kontrollida.
kindlasti teha proovisõitu ja kontrollida kas sujuvalt ja järsult kohalt minnes tagasillas midagi ei kolise.
sellise mesijutu peale kompressioon silindrites ära mõõta ja nukkvõlli olukorda kontrollida.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8508
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
minu 88 530 võttis linnas 14l. Aga ega ma väga rahulikult ei sõitnud ka .
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
mul sama lugu, ligi 13l võtab ikka ära keskmiselt. Aga mingi jama on tagasillas, parema tagu ratta juures kolksub midagi järjepidevalt. Täpselt pole veel aru saanud mis jama on aga kahtlustan amorti. Külmadega kolksus nagu eriti kõvasti. Mul veel mingi selline süsteem, mis hoiab tagumise otsa kõrgust. Roolivõimendiga üks süsteem, mingi hüdroaku seal ja puha.
Ja selle süsteemi üks amort maksab üle seitsme tuhande krooni.
Aastast 91 peaks see peal siis olema E34-al (täpsemalt siis peaks olema alates 7/90).
Lihtsalt sõbraga nuputasime kunagi, miks tema `91 aasta diislil on see peal, minu `90 aasta 535-el aga mitte.
Sellest siis selline järeldus.
7/90 (kui ma just kuuga mööda ei pane) muutusid E34-al mõningased asjad.
Sellest järeldasin, et vb hakati sellist asja alates sellest ajast peale panema.
Aastast 91 peaks see peal siis olema E34-al (täpsemalt siis peaks olema alates 7/90).
Võimalik, et pandi ka varem peale.inq kirjutas:ei tea midagi kosta selle peale aga mul -89 aasta auto. Huvitav kas keegi veel pakub selliseid amorte peale UM-i?
Lihtsalt sõbraga nuputasime kunagi, miks tema `91 aasta diislil on see peal, minu `90 aasta 535-el aga mitte.
Sellest siis selline järeldus.
7/90 (kui ma just kuuga mööda ei pane) muutusid E34-al mõningased asjad.
Sellest järeldasin, et vb hakati sellist asja alates sellest ajast peale panema.
Viimati muutis Ingmar, 21.02.2006 23:27 00, muudetud 2 korda kokku.
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8508
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Mina eriti õnnelik ei oleks kui mul sellised amordid all oleks.
Aga alati on võimalus need tavaliste amortide vastu vahetada.
Aga alati on võimalus need tavaliste amortide vastu vahetada.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio