1. leht 1-st

tds Pumba elektronika viga?

Postitatud: 17.12.2014 13:14 11
Postitas killer666
Sümptomid on järgmised: Auto käivitub ilusti nii soojalt kui külmalt. Mõni hetk peale käivitumist hakkab mootor kergelt nagu rappuma peal, kegelt gaasitades lõppetab ära. Natuke käib ilusti ja siis hakkab uuesti peale. Nagu pöörded nõksutavad. Lükates käigu drive peale siis vahest kipub välja surema kui kohe ei oska gaasi anda.Ta nagu ei jõua nii kiiresti reageerida koorumsele kui vaja. Näiteks hoida tükk aeaga 1000 pöörde juures ja siis gaas maha lasta ka siis on vahest välja surnud. Kas pumba kaane elektroonika või millegi viga? Annaks midagi kalibreerida? Kui palju peaks olema tühikäigul kütusekulu l/h töösooja mootoriga ilma tarbijateta? Ma nagu olen aru saanud, et see pumbakaane rike peaks olema just vanema tüübi e34 pumpade viga? 03/97 e39.

Re: tds Pumba elektronika viga?

Postitatud: 17.12.2014 18:31 26
Postitas jass161
Elektroonika korras. Küttekogust vaja tõsta, pump hakkab väsima.

Re: tds Pumba elektronika viga?

Postitatud: 17.12.2014 19:34 34
Postitas killer666
jass161 kirjutas:Elektroonika korras. Küttekogust vaja tõsta, pump hakkab väsima.
Kogust vaja siis arvutiga tõsta? Prooviks sai liigutatud ka veidi pumba kaant, lh küll langes, ehk siis füüsiliselt oli see hoob kaugemal kui ecu arvates, aga lonkamine sellest ei kadunud.

Re: tds Pumba elektronika viga?

Postitatud: 27.12.2014 14:30 40
Postitas killer666
Kolmas sümptom on kõrge kütusekulu. 60 Liitriga sõidab keskmiselt 700-750km. Suurem osa maanteed ka veel. Samuti ei tule tagant musta? Kuna on rõhukell, siis mingine ettekujutus on tekkinud. Mõõdukal kiirendusel tõuseb kuhugi poole peale, järsemalt talda andes läheb 1bar. Samas üle selle ei lähe.(Kas ei epaks olema 1,2 max?) samuti olen tähele pannud, et motoori temp ei lähe eriti üle 80 kraadi? Selle saavutab kiiresti, aga edasi ei tõuse. Kas 80 võiks leppida või on seda natuke liiga vähe?

Ideid, mõtteid?