E34 525ix veojõukontroll
E34 525ix veojõukontroll
Jäin siis mina täna niimoodi mülkasse kinni, et tagarattad sopa sees ja esirattad lume peal. Suur oli mu üllatus kui siduri päästmisel ainult esimesed kaapima hakkasid ja tagumised kurvalt paigal seisid.
Veojõukontroll ei tööta Huvitav on see et armatuuris ei süttinud ühtegi hoiatavat tulukest Hea oli et tuttav traktoriga mind päästma tuli
Niisiis küsimused:
1. Kuidas see e34-ja veojõukontroll toimib(kas läbi abs-i?)
2. Kas tehasest on 525 ix varustatud visko või Lsd diffriga?(mulle tundub et mul on täitsa tavaline, kuna märke peal pole ja mõlema tagaratta õhusolles ühe keeramisel liigub teine vastupidi )
3. Kas keegi teab kus tegeletakse veojõukontrolli diagnostikaga. Va UM muidugi.
Veojõukontroll ei tööta Huvitav on see et armatuuris ei süttinud ühtegi hoiatavat tulukest Hea oli et tuttav traktoriga mind päästma tuli
Niisiis küsimused:
1. Kuidas see e34-ja veojõukontroll toimib(kas läbi abs-i?)
2. Kas tehasest on 525 ix varustatud visko või Lsd diffriga?(mulle tundub et mul on täitsa tavaline, kuna märke peal pole ja mõlema tagaratta õhusolles ühe keeramisel liigub teine vastupidi )
3. Kas keegi teab kus tegeletakse veojõukontrolli diagnostikaga. Va UM muidugi.
miks ei saa jagada ? kui auto alla lähed siis näed, et käigukasti otsas istub vahekast.
525ix tagadiffri LSD töötab mingisuguse õlirõhu pealt, täpsemalt pole õnne olnud uurida. keda huvitab, siis realoem näitab mingit toredat süsteemi seal. imho peaks tagadiffri lukk olema kõigil nagu ka e30netel (sinu proovimised käsitsi on vist mittetöötava mootoriga?) kuid ei ole 100% kindel.
praegu on veel piisavalt lund - üks sõidab, teine jälgib väljast.
veojõukontroll töötab ABSi pealt nagu ikka. pigem seda lihtsalt ei ole peal, sest tavaliselt on salongis selle jaoks ka väljalülitamise nupp.
raivo: e30 ix peaks kõigil ikka visko olema, muu on isearetatud. see visko lihtsalt ei kipu eluaeg kestma.
525ix tagadiffri LSD töötab mingisuguse õlirõhu pealt, täpsemalt pole õnne olnud uurida. keda huvitab, siis realoem näitab mingit toredat süsteemi seal. imho peaks tagadiffri lukk olema kõigil nagu ka e30netel (sinu proovimised käsitsi on vist mittetöötava mootoriga?) kuid ei ole 100% kindel.
praegu on veel piisavalt lund - üks sõidab, teine jälgib väljast.
veojõukontroll töötab ABSi pealt nagu ikka. pigem seda lihtsalt ei ole peal, sest tavaliselt on salongis selle jaoks ka väljalülitamise nupp.
raivo: e30 ix peaks kõigil ikka visko olema, muu on isearetatud. see visko lihtsalt ei kipu eluaeg kestma.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Ok kui veojõukontrolli pole, siis kas ma saan õieti aru et jõudu esi- ja tagatelje vahel jaotab vahekast??? Et siis kui näiteks esisild hakkab kraapima(on libeda peal), lülitab mingi mehhanism vahekastis jõu rohkem tagasillale??? Ja kuidas töötab vahekast normaaloludes? St. siis kuiva ja sirge tee peal? Kas kellelgi on infi selle vahekasti tööpõhimõttest?
On inffi, aga kodus. Planetaarkast, kettülekandega. Normaaloludes jaotub veojõud 38% ette ja 62% taha (BMW ju ikkagi ).
http://www.bmwpugetsound.com/vbb/showth ... d=11338&s=
http://www.bmwpugetsound.com/vbb/showth ... d=11338&s=
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Priitv8 ehk oled nii hea ja vaatad kui koju jõuad
Raimo_r mõtlesid seda systeemi http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=33&fg=20
Siin tegemist hoopis mingi EH systeemiga, ehk keegi teab selle tööpõhimõtet kah
Samas ma pole kindel et mul selline differ seal yldse on. Esimesel võimalusel tõstuki peale...
Raimo_r mõtlesid seda systeemi http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=33&fg=20
Siin tegemist hoopis mingi EH systeemiga, ehk keegi teab selle tööpõhimõtet kah
Samas ma pole kindel et mul selline differ seal yldse on. Esimesel võimalusel tõstuki peale...
jah, seesama, selle all on ka näha, et seal miski aju kah on. EH kõlaks nagu elekro-hüdrauliline ehk siis elektriliselt juhitav (aju!) ja hüdraulika toimetab.
vahekasti kohta ütles priit enamuse ära. põhimõtteliselt toimib asi nii (ei hakka esialgu tõlkima, saad vast aru)
vahekasti kohta ütles priit enamuse ära. põhimõtteliselt toimib asi nii (ei hakka esialgu tõlkima, saad vast aru)
A series of plates with holes and slots turn in the silicone fluid. Some plates are attached to the front axle driveshaft and some are attached to the rear axle driveshaft. Normally the plates turn at the same rate without relative motion. The silicone becomes very viscous as soon as it is heated by friction and shear caused by differences between the motion of the plates. This tends to lock the driveshafts. If the rear wheels and driveshaft are slipping and turning faster than the front, friction between the plates increases, slippage is reduced, the rear wheel spin is reduced and the power from the input shaft is transferred to the front.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Nüüd ma ei saa aru: loen oma auto (525iX 1995) manuaalist osa "Traction control". Seega midagi sellist seal ikkagi on.Anti kirjutas:525ix-il polnud veojõukontrolli ei standardis ega ka lisavarustusena.
Armatuuris eksisteerib ka sellekohane tuluke, mis õnnestub piisava meelitamisega ka põlema saada ning kogu fun lõpetatakse ära
Minu autol jällegi väga tüütu - nuppu ei ole (küll saab kaitsmekarbist ABSi bloki välja võtta )sest tavaliselt on salongis selle jaoks ka väljalülitamise nupp
Ahti.
325iX Touring '02
Vot mul sama asi, et nuppu pole Ennem kui süsteem toimis, andis mullegi kollane tuluke armatuuris märku, enam aga mitte Niiet midagi seal ikkagi on...Uurin UM-ist
Käisin ära ka auto all ja seal ongi see jube differ http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=33&fg=20
Keegi teab, mis õli peab sinna panema??? Samas UM abx, uurin ja teavitan teidki
Käisin ära ka auto all ja seal ongi see jube differ http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=33&fg=20
Keegi teab, mis õli peab sinna panema??? Samas UM abx, uurin ja teavitan teidki
e34 525ix -l on veojõukontroll standardvarustuses, need kes väidavad vastupidist ei ole seda autot lähedalt näinud.
Kui sul tagasild enam ei vea ja tuluke libedas olukorras ei vilgu siis kas kaitse läbi või mingi keerulisem probleem vahekastis (kontrolli õli seal). Sest veojõukontroll on teostatud paljuksi just läbi vahekasti elektroonilise juhtimise.
See viidatud Realoem pilt http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=33&fg=20 käib aga niveliiramordi mitte tagadifferentsiaali kohta.
Kui venelaste saidist vaadata siis samal kohal on ka vastav nimi:
http://www.elcats.ru/bmw/unit.asp?mdlid ... 0&subid=50
"Регулятор дорожного просвета"
Differentsiaal ise on toodud ju hoopis:
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=33&fg=10
Kui sul tagasild enam ei vea ja tuluke libedas olukorras ei vilgu siis kas kaitse läbi või mingi keerulisem probleem vahekastis (kontrolli õli seal). Sest veojõukontroll on teostatud paljuksi just läbi vahekasti elektroonilise juhtimise.
See viidatud Realoem pilt http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=33&fg=20 käib aga niveliiramordi mitte tagadifferentsiaali kohta.
Kui venelaste saidist vaadata siis samal kohal on ka vastav nimi:
http://www.elcats.ru/bmw/unit.asp?mdlid ... 0&subid=50
"Регулятор дорожного просвета"
Differentsiaal ise on toodud ju hoopis:
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=33&fg=10
Täitsa huvitav, mida on kettülekandega viskodifferentsiaalis juhtida. Seal on töötavaks elemendiks frikstsioonkettad ja spetsiaalne viskoõli.
See õlisurvega töötavad tagadiffri info pärineb sellist autot lammutanud
isikutelt, selle eest mina pead ei anna aga olen arvamusel, et see skeem ikkagi tagadiffri kohta käib. Ilmselt toimib veojõukontroll siis ainult tagasillas.
See õlisurvega töötavad tagadiffri info pärineb sellist autot lammutanud
isikutelt, selle eest mina pead ei anna aga olen arvamusel, et see skeem ikkagi tagadiffri kohta käib. Ilmselt toimib veojõukontroll siis ainult tagasillas.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Tõepoolest kui nüüd Realoem skeemidesse ja kasutaja fertiger tehtud piltidesse süüvida on näha et elektrooniliselt juhitav õli (hüdraulika) jõuab ka tagumisse differentsiaali.
Seni olin arvamist et juhtimisel ainult vahekast on mängus (esimene differentsiaal ei saa olla sest sinna ühtegi juhet/voolikut ei suubu) aga nüüd on selge et tagumine ka.
Samas loogiline ka sest e30 ix -l on ju tagasillas LSD ja ega siis viiene saand tulla kehvema lahendusega, ikka parema
Soomekeelses BMW juhendis on ka teemast natuke juttu:
Seni olin arvamist et juhtimisel ainult vahekast on mängus (esimene differentsiaal ei saa olla sest sinna ühtegi juhet/voolikut ei suubu) aga nüüd on selge et tagumine ka.
Samas loogiline ka sest e30 ix -l on ju tagasillas LSD ja ega siis viiene saand tulla kehvema lahendusega, ikka parema
Soomekeelses BMW juhendis on ka teemast natuke juttu: