Autoks siis 2001a e39 touring 3.0d (taga õhkpadjad)
Soovitage esimesi coilovereid (hea oleks kui saab tallinna kandist soetada) võivad olla ka kasutatud.
Kas on väga halb kompott kui ees on coilid ja taga õhkpadjad ? Kui jah siis mis on see halb tegur ?
K: e39 coiloverid
- TFL
- Huviline
- Postitusi: 211
- Liitunud: 02.01.2014 22:46 31
- Peamine sõiduk: Bmw e39 3.0d (142kW)
- Asukoht: Viimsi
K: e39 coiloverid
Nüüd ma alles hakkan õlut jooma !
Re: K: e39 coiloverid
Olen lugenud, et osa inimesi on tagant õhkpadjasüsteemi eemaldanud. Teine võimalus on nii, et ette coilid ja tagant siis arvutiga kõrguse paika reguleerinud. Ma päris kindel pole kas see on tõsi aga äkki halvaks teguriks võib olla see, et tagant pole auto nii jäik kui eest, aga see on puhas minu loogika. 

- crime
- Huviline
- Postitusi: 851
- Liitunud: 24.08.2009 11:30 16
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: Tallinn
Re: K: e39 coiloverid
üldiselt on coili komplelt ikka, mille sa ostad. Näiteks KW puhul saad siis tavalise esimese coili nagu ikka ja taha(touring) saad lihtsalt jäiga amordi. Ning kui on tavavedrustus siis reguleeritava vedru, või kui õhk siis saad reguleeritava "mini kondi" mis kõrguse anduri ja õõtsa vahel on, aga see on plastmassist siis. Ja sealt reguleeridki kõrgust, aga saab muidugi arvutiga ka.
Ilmselt paljud tootjad e39 touringule mingit sarja ei paku.
Ilmselt paljud tootjad e39 touringule mingit sarja ei paku.