E39 airbagiga probleem

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
bmw 525 td
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 15.12.2014 03:20 36
Peamine sõiduk: bmw 525
Asukoht: kuressaare

E39 airbagiga probleem

Postitus Postitas bmw 525 td »

Tere.
Sai siis diagnostikas käidud ja leiti 4 viga.
Kood 18: passenger side front sensor seataccupied ( short to B+ )

Kood 20: left side impactsensor ( Communication error )

Kood 21:Right side impactsensor ( Communication error )

Kood 18: passenger side front sensor seataccupied ( resistance too high )

Siit ka küsimus kas peab nüüd kõik andurid uute vastu vahetama või saab kuidagi muud moodi?
Süüte sissekeerates korra kustub ja süttib uuesti! Huvitav on ka see kui võtan nr 42 kaitsme välja siis airbag enam ei pole.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E39 airbagiga probleem

Postitus Postitas arnis »

"Passenger sensor" võib vabalt välja kodeerida, kuid külgkokkupõrke andurid tuleks üle vaadata.
Tüüpveaks on põhjakahjustused, mille tulemusena vesi satub salongi mati alla ja rikub kõik
mis seal on. Võta eesmised istmed välja (10 minutit tööd) ja tõmba matt lahti.
Andurid on täpselt pepude all, värvilise pistikuga. Polditud kere külge.
Peavad olema puhtad ja kuivad.

Kodeerimisega saan aidata. Põhja remontimisega mitte.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5357
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: E39 airbagiga probleem

Postitus Postitas ooDDoo »

kui airbag on aastast 97 ja edasi siis on võimalik Küljeandurid/küljepadjad edukalt välja progeda. kui aju aastast 95-96 siis viskab mingi aja pärast internal ecu error vea ette. siis on vaja sama koodiga töötavaid küljeandureid.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E39 airbagiga probleem

Postitus Postitas arnis »

Tegelikult võib kleeplindi paigaldada airbagi tulukesele ja siis on auto igatepidi ohutu.

Need kes pole korralikku küljepauku üle elanud, ei tohiks väga soovitada sellist asja.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5357
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: E39 airbagiga probleem

Postitus Postitas ooDDoo »

See kes on istunud autos kui korvalistuja bag sirgel kruusateel avaneb see julgeb seda soovitada küll
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E39 airbagiga probleem

Postitus Postitas arnis »

Siiamaani saab enamus inimesi surma sellepärast, et airbag ei avane/pole, mitte sellepärast et avanes.
Las ta avaneb kruusateel. Väga haruldane, võrreldes avarii endaga.

Airbagi avanemine on ehmatus. Pikaküünelised tihti panevad paariks minutiks silmad kinni,
aga see ei ole auto probleem enam.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E39 airbagiga probleem

Postitus Postitas ttsys »

Turvasüsteemide huiratile ja köndistajatele:
Pilt
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3217376/
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1954
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: E39 airbagiga probleem

Postitus Postitas teet82 »

Paljud räägivad, et pole ilus kodeerida jne., aga reaalsus on pigem see, et ainult seda tehaksegi. Naljalt ei osta keegi endale uusi turvapadja komponente, raha pannakse ainult nende vigade likvideerimiseks, mis otseselt sõiduvõimetuks muudavad auto. Ja kui keegi remondimees keeldub turvapadja tule kustutamisest kodeerimise teel, siis ega see seisma ei pane seda autot ja kellegi elu ei päästa. Mina olen alati öelnud, et nüüd pole enam seda patja jne., edasi on juba auto omaniku asi, et kas ta riskib enda ja kaassõitja eluga või mitte. Keegi pole ju keelanud uusi patju ja andureid osta!
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E39 airbagiga probleem

Postitus Postitas arnis »

Ma ei kodeeri, ongi kõik. Ütlen, et tuli jääb põlema ja ükski bag lahti ei tule.
Mõni on öelnud, et raja auto jne. Neile ma mainin, et raja autod niikuinii
ei pea ülevaatust läbima, seega probleemi pole.

On mul vaja enda nimele selline risk võtta? Kui mõni tuutu ei saa aru, siis
tegemist on illegaalse modifikatsiooniga. Kui keegi just selle pärast sandiks
jääb ja kodeerija vahele jääb, siis süü on sellel, kes selle lolluse tegi.
Eriti kui auto maha müüakse ja uut omanikku ei teavitata sellest enne müüki.

E39 sensormatt ei paranda ohutust mitte ühelgil viisil. Uutematel on tõesti
omadus muuta airbagi avanemise karakteristikuid + turvavöö meeldetuletus.
E39 sensormati ainukene eelis on esiklaasi päästmine pisikese kõksu puhul.

Minu puhul on enamik saanud airbagi vahetusega hakkama. Mõned on isegi
enne avariid bagi ära vahetanud, aga enamik ostavad tühja auguga auto.
Täidavad augu ära ja tulevad minu juurde tagasi, probleem ideaalselt lahendatud.
Iga 10-15ndat klienti teavitan, et tal on mõni tuluke kleeplindiga kaetud.

Tean jah, et vähe on selliseid "õigeid mehi", aga see ei heiduta mind.


Jäin ühest sõbrast kord enda kõrval ilma. Kui autol oleks olnud airbag (see,
et bag on olemas aga välja kodeeritud teeb sama välja) oleks tal olnud märksa
suurem tõenäosus ellu jääda, võrreldes pea ja reklaamposti otsekokkupuutega.
Tegemist pole ukse bagiga mis kaela päästab, vaid piilaribagiga mis kolju päästab.
Muideks ttsys-i pildile demonstratsiooniks ise saingi kaelalahast kanda mõned kuud
(kõrvalistujast vasakul pool airbagi pole E39-l).

Aga ärge muretsega, TEIEGA õnnetused ei juhtu. Teie olete erilised :D Sina oled
superjuht ja teised lihtalt ei saa sisse sõita, ongi lihtne. Pealegi küljeklaasid ei
lase võõrobjektidel autosse tungida ja postid on tehtud vahtplastist.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1954
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: E39 airbagiga probleem

Postitus Postitas teet82 »

arnis kirjutas:tegemist on illegaalse modifikatsiooniga
Pole ise otseselt meie seaduseid uurinud, aga nii peaks see tõesti nii mõneski riigis olema. Tegelikult pole ju ainult AIRBAG-i näppimine keelatud, sama peaks kehtima ka EGR-i, DPF-i ja muu sellise kohta, autot pole lubatud selles osas muuta.
arnis kirjutas:Eriti kui auto maha müüakse ja uut omanikku ei teavitata sellest enne müüki.
See on kõige nõmedam mis teha saab üldse. Mitte ainult AIRBAG-i puhul, vaid kõik tehasevälised lahendused. Kui mingi kuldsete kätega mees kombineerib ma ei tea mida ja millest, siis sõitku surmani selle leiutisega, viigu vanarauaks või vähemalt mainigu uuele omanikule.
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5357
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: E39 airbagiga probleem

Postitus Postitas ooDDoo »

Sirge tee peal kyljebagi lahti viskamine on levind asi.. Usu mind tulemus on vaga jube kui enda sobranna korval istub. Lisaks on mul sobral samamoodi juhtunud. Ja korra on isegi top geari saates nii olnud. Parast selliseid asju ma pigem progen valja kui topin mingit kasutatud anduri sinna.
Autot ostes naeb ju diagnostikaga mis padjad olemas mis mitte.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E39 airbagiga probleem

Postitus Postitas arnis »

Mitte keegi elu sees ei vaata arvutiga, mis bag olemas ja mis mitte.
Pealegi, ei näe mitte bagi olemasolu, vaid ainult takistust antud ahelas.
Takistus ja bäg ei ole sama.

Ja kui õudne siis on? Sama õudne nagu paukpadruniga ähvardamine?
"Usu mind" päris padrun teeb märksa rohkem haiget.

Top Gear on meelelahtussaade, seal toimub see, mis on plaanis juhtuma.

Igatahes, täielik nulltolerants tavasõidukitele airbagide eemaldamisega.
Illegaalseid tegevusi mitte propageerida. Samahästi võiks MMSi pähe määrida.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Vasta