Keretööd ja veel natuke. E39
-
- Huviline
- Postitusi: 37
- Liitunud: 10.04.2015 12:46 46
- Peamine sõiduk: bmw e36
- Telefon: 56246520
Keretööd ja veel natuke. E39
Tere! Otsiks kedagi või ehk oskab keegi kedagi soovitada, kes viitsiks enne talve tulekut natuke keretööd teha. Nimelt oleks vaja korda saada kõik ukse ääred ja vasak tagumine koopaäär.
Kuna sain äsja E39 omanikuks, kas keegi viitsiks autole ka diagnostika teha?
Autoks BMW E39 530D 1999 aasta
Asukoht Tallinn
Tel 56246520
Kuna sain äsja E39 omanikuks, kas keegi viitsiks autole ka diagnostika teha?
Autoks BMW E39 530D 1999 aasta
Asukoht Tallinn
Tel 56246520
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1699
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Keretööd ja veel natuke. E39
Diagnostikaga saan mina aidata Tallinnas.
Re: Keretööd ja veel natuke. E39
Keretööd 55989850-mul tehti, väga hea.
Re: Keretööd ja veel natuke. E39
Mulle toodi ka üks selline remonti. Omanik vist tõstis ühest nurgast tungiga, asi läks pingesse ja terve küljekarp hüppas lahti, sest oli puhtalt pahtlist tehtud, kihi paksus kohati 5cm. Kusjuures oli väga ilusasti välja voolitud ja värvitud, midagi polnud varem aru saada silmaga
Mul nagu küll ideed pole sellise asja lappimiseks, seisab see õnnetus hetkel lihtsalt garaaži kõrval. Kui ikka on mäda, siis lihtsalt sõitkegi lõpuni nagu eespool mainiti, mõttetu on raha ja närve raisata sellise asja lappimiseks. Oi kui palju on tuldud mingi väikese augu keevitamise jutuga aga reaalsuses ei kannata autot enam tõsta tõstukiga
Mul nagu küll ideed pole sellise asja lappimiseks, seisab see õnnetus hetkel lihtsalt garaaži kõrval. Kui ikka on mäda, siis lihtsalt sõitkegi lõpuni nagu eespool mainiti, mõttetu on raha ja närve raisata sellise asja lappimiseks. Oi kui palju on tuldud mingi väikese augu keevitamise jutuga aga reaalsuses ei kannata autot enam tõsta tõstukiga
-
- Huviline
- Postitusi: 37
- Liitunud: 10.04.2015 12:46 46
- Peamine sõiduk: bmw e36
- Telefon: 56246520
Re: Keretööd ja veel natuke. E39
Aitäh kasutajale silver88 kes tegi diagnostika. 1 pihusti näitas -2, paar parkimisandurit oli läbi, webasto näitas viga, aga kustutas ära ja tagasi hetkel ei tulnud. Ustega olen jõudnud järeldusele, et siiski ära vahetada. Vaatasin natuke suurema pilguga ja reaalselt vajaks vahetust kundeuks ja vasak tagumine. Teistel pole hullu midagi. Niiet kellel uksi on olen pakkumistele oodatud.
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1699
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Keretööd ja veel natuke. E39
Ei tasu kuulata siinsete inimeste kommentaare. Vb mõne jaoks jah mõni koht keevitada suur asi, mõne jaoks mitte.
Re: Keretööd ja veel natuke. E39
Õieti öeldud!Silver88 kirjutas:Ei tasu kuulata siinsete inimeste kommentaare. Vb mõne jaoks jah mõni koht keevitada suur asi, mõne jaoks mitte.
Re: Keretööd ja veel natuke. E39
Olete te ise reaalselt keevitanud mõnda mädanenud ronti?
Kui näiteks küljekarbis on ühes kohas auk, siis on vesi sees terves karbis ja kogu kupatus on mäda värvi/mastiksi all. Samuti ei alga kunagi haljas plekk täpselt augu kõrvalt, välja tuleb vahetada august oluliselt suurem tükk. Muidugi saab mingi tüki plekki kuidagi kinni paari punktiga ja pahtli peale kui selline tulemus rahuldab.
Kui näiteks küljekarbis on ühes kohas auk, siis on vesi sees terves karbis ja kogu kupatus on mäda värvi/mastiksi all. Samuti ei alga kunagi haljas plekk täpselt augu kõrvalt, välja tuleb vahetada august oluliselt suurem tükk. Muidugi saab mingi tüki plekki kuidagi kinni paari punktiga ja pahtli peale kui selline tulemus rahuldab.
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1699
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Keretööd ja veel natuke. E39
Kas auto kohe rondiks muutub aga karpe olen keevitanud ja värvinud küll. Eelmisel autol E39 keevitasin kõrvalistujapoolset karpi, st lapp peale ja ka tagumised tungimiskohad (mis on E39 tüüpviga, mädanevad ära)
Ka praegusel autol lähen neid samu tagumisi tõstmiskohti tugevdama, kuna ka need on pehmeks muutund. Olen tänavapildis näinud neid autosid küll, mis on 2000 ja uuemad ja juba tagumine tõstepunn kõver, st koha kukub sisse. Muidu kere tugev.
Eks igaühe oma valik, kas osta uuem auto ning reeglina mässata selle elektroonikavigade ja kõige muuga on seda väärt või mitte.
Üldiselt E39 kuskilt mujalt ei mädane, kui ainult võibolla karbid, ja paar keredetaili, mida lihtne vahetada.
Ka praegusel autol lähen neid samu tagumisi tõstmiskohti tugevdama, kuna ka need on pehmeks muutund. Olen tänavapildis näinud neid autosid küll, mis on 2000 ja uuemad ja juba tagumine tõstepunn kõver, st koha kukub sisse. Muidu kere tugev.
Eks igaühe oma valik, kas osta uuem auto ning reeglina mässata selle elektroonikavigade ja kõige muuga on seda väärt või mitte.
Üldiselt E39 kuskilt mujalt ei mädane, kui ainult võibolla karbid, ja paar keredetaili, mida lihtne vahetada.
Re: Keretööd ja veel natuke. E39
"Üldiselt E39 ei roosteta" naljakoht, va:
1) tungraua kohad
2) küljekarbid
3) lävepaku liistude piirkond (tavaliselt vigastus, kivi vms jääb vahele)
4) taga, pamperi üleval, keretalas kaks auku
5) kütuseluugi ava alumine osa
6) tagumised ja esimesed koopaservad
7) pagasniku luuk numbritulede piirkond
8) pagasniku luuk servad (kinni lüües talvel vigastab jää või muu prahiga)
9) A-piilar (kiirtee, kivid)
10) esiuste sees ukseklaasi tõstesüsteemi alumine kinnitus
11) esiuste sees metallist juhtsiin, mille sisse tihend koos klaasiga jookseb
12) kapoti esiosa (kiirtee, kivid)
13) esimesed rattakoobaste keretalad. See mis jääb tiibade alla
14) esimeste uste kereliimi alune metalli valts. Ukseluku piirkond ülevalt alla
15) esiklaasi alumine serv, samuti esiklaasi allnurgad, kust vesi välja jookseb. Jääb klaasitihendi alla.
....
+ kõiksugu avad ja augud, milles on kummipunnid. Vesi+sool jääb sinna vahele ja ei kuiva ära. Rooste kiire tekkima. PS. tegelikult peaks kõik sellised avad ümaraks lihvima, sest siis katab kattematerjal halja metalli paremini ära, kui et nurgad pleki lõikamisel jääks 90kraadi. Põhiasi, miks plekil servad igalpool roostetama kipuvad. Märksõnaks vedeliku pindpinevus (ala krunt, lakk)
.... jne. Kokkuvõttes, kui oleks BMW tahtnud, oleks ka saanud toota korrosioonile vastupidavama auto. Kasutanud paremaid metallikatmise materjale ja välistanud mõned halvad tehnoloogilised lahendused. Nagu see kütuseluugi ava ja tungraua kohad.
Ja sry, teemaalgataja ees. Seda juttu ei saa kuulata, et E39 on hea roostekindlusega. Pane kasvõi Saabi või sama ajastu Volvoga kõrvuti. Ei süüdista kedagi, lihtsalt tootja kasutas sitta kraami kere katmisel, õigemini oleks saanud kasutada paremaid tehnoloogilisi lahendusi, aga money talks!
1) tungraua kohad
2) küljekarbid
3) lävepaku liistude piirkond (tavaliselt vigastus, kivi vms jääb vahele)
4) taga, pamperi üleval, keretalas kaks auku
5) kütuseluugi ava alumine osa
6) tagumised ja esimesed koopaservad
7) pagasniku luuk numbritulede piirkond
8) pagasniku luuk servad (kinni lüües talvel vigastab jää või muu prahiga)
9) A-piilar (kiirtee, kivid)
10) esiuste sees ukseklaasi tõstesüsteemi alumine kinnitus
11) esiuste sees metallist juhtsiin, mille sisse tihend koos klaasiga jookseb
12) kapoti esiosa (kiirtee, kivid)
13) esimesed rattakoobaste keretalad. See mis jääb tiibade alla
14) esimeste uste kereliimi alune metalli valts. Ukseluku piirkond ülevalt alla
15) esiklaasi alumine serv, samuti esiklaasi allnurgad, kust vesi välja jookseb. Jääb klaasitihendi alla.
....
+ kõiksugu avad ja augud, milles on kummipunnid. Vesi+sool jääb sinna vahele ja ei kuiva ära. Rooste kiire tekkima. PS. tegelikult peaks kõik sellised avad ümaraks lihvima, sest siis katab kattematerjal halja metalli paremini ära, kui et nurgad pleki lõikamisel jääks 90kraadi. Põhiasi, miks plekil servad igalpool roostetama kipuvad. Märksõnaks vedeliku pindpinevus (ala krunt, lakk)
.... jne. Kokkuvõttes, kui oleks BMW tahtnud, oleks ka saanud toota korrosioonile vastupidavama auto. Kasutanud paremaid metallikatmise materjale ja välistanud mõned halvad tehnoloogilised lahendused. Nagu see kütuseluugi ava ja tungraua kohad.
Ja sry, teemaalgataja ees. Seda juttu ei saa kuulata, et E39 on hea roostekindlusega. Pane kasvõi Saabi või sama ajastu Volvoga kõrvuti. Ei süüdista kedagi, lihtsalt tootja kasutas sitta kraami kere katmisel, õigemini oleks saanud kasutada paremaid tehnoloogilisi lahendusi, aga money talks!
Re: Keretööd ja veel natuke. E39
Tsingitud kerega e39 peab suht hästi kui talvel korralikult pesta. E39 karpidega ei juhtuks midagi kui tungrauakohtasid minema ei sõideta. enamus pille on sajast kohast ära hõõrutud seetõttu ka roostetavad.
E46-tel on paljud kohad plastiku all seetõttu ei nähta neid vigasid niipalju.
E46-tel on paljud kohad plastiku all seetõttu ei nähta neid vigasid niipalju.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: Keretööd ja veel natuke. E39
Oman ise tsingitud kerega e39 kustkohast see müüt saab olla.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: Keretööd ja veel natuke. E39
Krt saan aru ju kui värv hüppab poritiiva pealt maha ja tsink on all. sama ka ustenurkadega.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: Keretööd ja veel natuke. E39
Tsingil ja krundil teen ikka vahet. Kahjuks on vana kõver poritiib kuusakoskis muidu tooks sulle laborisse
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: Keretööd ja veel natuke. E39
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: Keretööd ja veel natuke. E39
The body shop at Dingolfing is equipped with laser welding systems and a high level of automation. For the 5 Series sedan, robots perform 96% of the spot welding. The welding robot population is about 500. Total production area at Dingolfing's Body Shop is some 85,000 m2 (915,000 ft2). An electronic data-management system is in place for individual bodyshell identification and specification detailing. Bodyshell mass is about 350 kg (770 lbs). Some 80% (by mass) of the 5 Series' body panels are hot-galvanized steel. BMW says that more than 60% of its employees in the Dingolfing Body Shop are metalworking specialists and 80% of the workers in bodyshell production are skilled mechanics.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: Keretööd ja veel natuke. E39
Kunol õigus. Kuumtsinkimisega poleks auto kered vabrikust tulles nii siledad. Või siis see oleks saavutad ainult paksu kihi täitepahtli abil
Uuri lähemalt näiteks kuumtsingitud aiaposte vms. Pinnal on tuntav krobelisus ja isegi tilgad. Mõnel NSVL-aegse elamu vahetamata katuse harjaplekid veel haljad kuna tsingikiht on korralik
Loomulikult oleksid autokered sellise töötlusega suht eluaegsed.
Uuri lähemalt näiteks kuumtsingitud aiaposte vms. Pinnal on tuntav krobelisus ja isegi tilgad. Mõnel NSVL-aegse elamu vahetamata katuse harjaplekid veel haljad kuna tsingikiht on korralik
Loomulikult oleksid autokered sellise töötlusega suht eluaegsed.
tel. 51 949 859
Re: Keretööd ja veel natuke. E39
Kuidas siis vag grupi auto kered tsingitakse lastakse kylma tsinki või nüüd väidate et autosid ei tsingitagi
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: Keretööd ja veel natuke. E39
Kerepaneelid tehakse küll tsingiga kaetud terasest enne kui need kokku keevitatakse
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega