E60 2004 530D ELEKTROONIKA JAMAD. AKU ÖÖGA TÜHI
E60 2004 530D ELEKTROONIKA JAMAD. AKU ÖÖGA TÜHI
Jama siis selline et aku läheb ööga tühjaks.
Majaees seistes uksed lukus mingi adi klaksib vahel kapoti all. Roolilatiga tundub seos olema.
Airbagi tuli läks lambist põlema. Arvutiga ligi sinna ei saa. Maha laadimine on 0.23a vahepeal võibolla rohkem. Välja sai võetud ükshaaval kõik kaitsmed. Ikka ei midagi.
Majaees seistes uksed lukus mingi adi klaksib vahel kapoti all. Roolilatiga tundub seos olema.
Airbagi tuli läks lambist põlema. Arvutiga ligi sinna ei saa. Maha laadimine on 0.23a vahepeal võibolla rohkem. Välja sai võetud ükshaaval kõik kaitsmed. Ikka ei midagi.
- inzzz
- Huviline
- Postitusi: 93
- Liitunud: 03.06.2007 12:29 16
- Peamine sõiduk: BMW 535d 2005
- Asukoht: Märjamaa
Re: E60 2004 530D ELEKTROONIKA JAMAD. AKU ÖÖGA TÜHI
Tere.
Millal viimati akut vahetasid? Kas on ka uut akut tutvustatud? Minu omal oli taoline kala. Aku sai teinekord isegi 15 min. nii tühjaks et käima ei lainud. Panin uue aku ja tutvustasin talle uut akut. Peale seda jamad kadusid. Tutvustama peab sellepärast et ta uut akut liiga vähe ei laeks. Tal aku mingi kontrollsüsteem peal. Ja see hakkab aku lõppemise korral muid systeeme välja lülitama. Sellepärast sul ka need tuled seal armatuuris põlema lähevad.Kui ei tutvusta akut arvab auto et sõidad ikka vana akuga. Siis ta ei lae seda korralikult täis ja hakkab erroreid taguma.
Kogemuse järgi julgen väita et 0,23a on igati normaalne tarbimine. Olen tegelenud autodega millel on 3a tyhjalt seistes ja elavad ka öö üle.
Inz
Millal viimati akut vahetasid? Kas on ka uut akut tutvustatud? Minu omal oli taoline kala. Aku sai teinekord isegi 15 min. nii tühjaks et käima ei lainud. Panin uue aku ja tutvustasin talle uut akut. Peale seda jamad kadusid. Tutvustama peab sellepärast et ta uut akut liiga vähe ei laeks. Tal aku mingi kontrollsüsteem peal. Ja see hakkab aku lõppemise korral muid systeeme välja lülitama. Sellepärast sul ka need tuled seal armatuuris põlema lähevad.Kui ei tutvusta akut arvab auto et sõidad ikka vana akuga. Siis ta ei lae seda korralikult täis ja hakkab erroreid taguma.
Kogemuse järgi julgen väita et 0,23a on igati normaalne tarbimine. Olen tegelenud autodega millel on 3a tyhjalt seistes ja elavad ka öö üle.
Inz
e61 535d 200kw
See, et sõidan teatud kolme tähelise automargi teatud seeriaga, ei tee veel minust rullnokka.
See, et sõidan teatud kolme tähelise automargi teatud seeriaga, ei tee veel minust rullnokka.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60 2004 530D ELEKTROONIKA JAMAD. AKU ÖÖGA TÜHI
Mis asjaolud? Selles staatilises olekus ei saa ligi või ka näiteks töötava mootoriga?
Üle-öö aku suremine on muidu jah täiesti võimalik.
Üle-öö aku suremine on muidu jah täiesti võimalik.
annikasaks kirjutas: Arvutiga ligi sinna ei saa.
Re: E60 2004 530D ELEKTROONIKA JAMAD. AKU ÖÖGA TÜHI
Minu teada on 0,03 igati normaalne tarbimine mitte 0,23inzzz kirjutas: Kogemuse järgi julgen väita et 0,23a on igati normaalne tarbimine. Olen tegelenud autodega millel on 3a tyhjalt seistes ja elavad ka öö üle.
Inz
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60 2004 530D ELEKTROONIKA JAMAD. AKU ÖÖGA TÜHI
25A selle looma juures on tigutõuge. 350W võimsusega ei saa ka tsuktsi sooja nii, et Kuno osta ikka Dacia Logan ükskord juba ära. Seal saad rattad ja rooli ja ei mingit engineeringut ega IQ triipu.
Korras autol ca 1A tarbija pidevalt järgi olek ning ka pikem seismine ei tõmba akut nii kotti, et mootor ei käivitu.
Korras autol ca 1A tarbija pidevalt järgi olek ning ka pikem seismine ei tõmba akut nii kotti, et mootor ei käivitu.
Re: E60 2004 530D ELEKTROONIKA JAMAD. AKU ÖÖGA TÜHI
ta nagu lülitabki lambist kogu elektri järgi ja siis rahuneb maha jälle ca 5 minutiga.
algul on tarbimine 7.0A
ainult bmw esindus siis ?
keegi kuskil oma garaasis pole seda autot omale selgeks teinud?
ma ise arvan et see klaks mis kapotiall lambist käib selle elektroonika ellu äratabki, ja nii mitu korda öösel.
ükspäev istusin autos ajasin juttu ja põlv oli vastu rooli veits pinge all ja kui see klaks kapotiall käis siis oli seda roolist tunda. seal see servotronic latt. praegu võtan akujuhet öösel maha.
algul on tarbimine 7.0A
ainult bmw esindus siis ?
keegi kuskil oma garaasis pole seda autot omale selgeks teinud?
ma ise arvan et see klaks mis kapotiall lambist käib selle elektroonika ellu äratabki, ja nii mitu korda öösel.
ükspäev istusin autos ajasin juttu ja põlv oli vastu rooli veits pinge all ja kui see klaks kapotiall käis siis oli seda roolist tunda. seal see servotronic latt. praegu võtan akujuhet öösel maha.
Re: E60 2004 530D ELEKTROONIKA JAMAD. AKU ÖÖGA TÜHI
See auto läheb lõplikult magama ca 1 tunni möödudes.
Re: E60 2004 530D ELEKTROONIKA JAMAD. AKU ÖÖGA TÜHI
aku on bosch 110a
algul oli see jama korra kahe kuu tagant
siis korra kuus.
siis korra nädalas jne
aina tihedamaks läks.
õpetanud midagi ei ole. vahepeal panin teise aku peale 80a , selle tõmbas juba nii tühjaks et hommikul läksin tööle ja 8 h pärast oli tühi.
algul oli see jama korra kahe kuu tagant
siis korra kuus.
siis korra nädalas jne
aina tihedamaks läks.
õpetanud midagi ei ole. vahepeal panin teise aku peale 80a , selle tõmbas juba nii tühjaks et hommikul läksin tööle ja 8 h pärast oli tühi.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60 2004 530D ELEKTROONIKA JAMAD. AKU ÖÖGA TÜHI
Need 110Ah ja 80Ah on/olid AGM või hape?
Autol oli esmane ehk orig aku AGM või happeaku?
Kui auto käsitleb akut mittesobiva algotmi järgi siis selle tapmine on ainult aja küsimus. Enne põhjalikemaid lammutusi on tark see kõik selgeks teha. Arvuti juurde pead sõitma nii-või-naa ja seda osatakse vaadata ja kodeerida pea igas BMW tundvas üksuses ehk ei pea UM olema.
Autol oli esmane ehk orig aku AGM või happeaku?
Kui auto käsitleb akut mittesobiva algotmi järgi siis selle tapmine on ainult aja küsimus. Enne põhjalikemaid lammutusi on tark see kõik selgeks teha. Arvuti juurde pead sõitma nii-või-naa ja seda osatakse vaadata ja kodeerida pea igas BMW tundvas üksuses ehk ei pea UM olema.
Re: E60 2004 530D ELEKTROONIKA JAMAD. AKU ÖÖGA TÜHI
eelmine oli mul 530xd 2006 aasta.
seal oli täiesti läbi tavaline happe aku.
panin uue agm peale ja pold vaja midagi õpetada, kõik toimis.
seal oli täiesti läbi tavaline happe aku.
panin uue agm peale ja pold vaja midagi õpetada, kõik toimis.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60 2004 530D ELEKTROONIKA JAMAD. AKU ÖÖGA TÜHI
Happeaku laadimisealgoritm tapab AGM-i igapäevakasutuses sõltuvalt käivituste arvust ja temperatuurist jm 4-12 kuuga. See case laheneb ilmselt pelgalt uue aku ja kodeerimisega. Muul juhul viitab IBS rikkele.
- inzzz
- Huviline
- Postitusi: 93
- Liitunud: 03.06.2007 12:29 16
- Peamine sõiduk: BMW 535d 2005
- Asukoht: Märjamaa
Re: E60 2004 530D ELEKTROONIKA JAMAD. AKU ÖÖGA TÜHI
Mõnel vanemal pillil jah, millel elektroonikat ainult mootori ecu jagu.sigaelmar kirjutas:Minu teada on 0,03 igati normaalne tarbimine mitte 0,23inzzz kirjutas: Kogemuse järgi julgen väita et 0,23a on igati normaalne tarbimine. Olen tegelenud autodega millel on 3a tyhjalt seistes ja elavad ka öö üle
Inz
annikasaks kirjutas:eelmine oli mul 530xd 2006 aasta.
seal oli täiesti läbi tavaline happe aku.
panin uue agm peale ja pold vaja midagi õpetada, kõik toimis.
Sa jõudsid selle ilmselt ennem maha müüa kui probleemid tekkima hakkasid.
Lase siis arvuti järgi panna. Võid kohe veale jälile saada.
Inz
e61 535d 200kw
See, et sõidan teatud kolme tähelise automargi teatud seeriaga, ei tee veel minust rullnokka.
See, et sõidan teatud kolme tähelise automargi teatud seeriaga, ei tee veel minust rullnokka.