E34 Õlirõhk kadunud (diisel)
E34 Õlirõhk kadunud (diisel)
Niisiis, keeran mina kuusateepealt asfaldile, kruusal võttis ratast ringi, asfaldil haakus rehv, kuid ka õlirõhk kadus hetk hiljem, õnneks sain kohe jaole ja jätsin auto seisma, niiet motole liiga ei teinud. Oskab keegi öelda, miks see rõhk ära kadus, keegi mainis midagi mingist võllist mis pidavat üle viskama? Õhtul ajab siis ilmselt kanalile kus karteri põhja alt võtab ja hakkab uurima.
Huh, tänan juba ette ära kes vastata viitsib
Lauri
Huh, tänan juba ette ära kes vastata viitsib
Lauri
320d `02
täpselt sellest kuuskantidel olevast võllist mulle räägiti, no eks vaatab, kakub õhtul laiali ja homme siis siimule külla vist
Oskab keegi kommenteerida, et kas karteripõhja alt võttes ona vaja mootorit pisut kergitada ka või saab selle sealt alt ka niisama kätte?
Krt täna üks halvematest päevadest, asendusautol polnd ülevaatust ja sain veel trahvi ka.
Oskab keegi kommenteerida, et kas karteripõhja alt võttes ona vaja mootorit pisut kergitada ka või saab selle sealt alt ka niisama kätte?
Krt täna üks halvematest päevadest, asendusautol polnd ülevaatust ja sain veel trahvi ka.
320d `02
nonii, asi niikaugel et uus õlipump pandud, kuuskantvõll kõik korras, pole kusagilt üle visand ega midagit, aga tulemus tühi null, õlirõhku lihtsalt pole, isegi uus õlifilter ei saa märjaks, oskab keegi öelda et mis süsteemiga seda õlipumba võlli ringi aetakse ning kuidas ligi pääseda, ehk seal midagi nihkes.
Vastajatele igati tänulik,
Lauri
Vastajatele igati tänulik,
Lauri
320d `02
Mul kunagi juhtus selline lugu:
Jõudis kätte servise aeg ja hakkasin oma 524TDA õlisi-filtreid vahetama, mida ca. 9-10 tuhhi järgi masin meelde tuletab ja juhtus niiet peale uue õli lisamist õli survet enam pole
Pean mainima, et õlituli kustus alati juba käivitamise ajal ja ka käivitamine oli nii soojalt kui külmalt nö. poolest pöördest.
Seekord läks aga nii:
1. kuna tööjuurde osteti vaakum õlitõmbamis aparaat, siis ei viitsind seekord põhjaalla ronida ja imesin õlivarda kaudu pläga välja.
2.siis käivitasin hetkeks mootori ca. 4-5 sek. ,et lööks pumba ja kanalid kah vanast õlist puhtaks ja imesin veelkord karteripõhja tühjaks.
3.siis tõmbasin filtrikorpuse kah puhtaks ja installisin uue filtri ja kruvisin kaane peale. vahetasin ka küttefiltri.
4.valasin ühe 4l. castrol gtd sisse ja vaatasin, et ülemise normini õli sees, panen hetkeks käima lööb trassid-filtri täis ja siis hakkan juurde timmima kuni normis( peaks 6l. minema).
5. käivitan-plärtsti-töötab...... tohohh õlikann aga mutkui särab, ootan 5-10-15 sek. ei kustu- ruttu seisma.
6. õlivarras normis, kuskilt ei leki! Kisun filtri kaane maha- filter jummala kuiv, valasin oma 2l. õli otse filtrisse ja kaan uuesti peale. no nüüd peab olema.
7. mootor matsti käima aga ikka ei sittagi tuli särab kui noor lenin, annan tuuri, hoian veits tuuri- muutusteta. lasin veel tühikäigul 15-20 sek, käija ei miskit. rohkem ei julge riskida-***** hakkab veel saaltele liiga tegema.
8. kontrollin-vaatan-mõõdan-mõtlen mida vähegi võimalik, kõik tundub korras. ah las mõtleb järgi vahetan seni käimakasti mahla.
9.mootorisse juba õli üle normigi timmitud ja jälle käivitan.....ikka tuli särab, kas tõesti andur?
10. hiilin õlikorgi august nukka, tundub kuidagi kuivavõitu ja kisun veelkord filtri lahti, jälle lisan törtsu öli, ei miskit-tuli särab ja särab.....
Mõistus otsas ja olen 98% kindel et õlitust pole(visuaalselt vaadates), või on hirm nii suur ja kõigest andur kotib? Igatahes marsin läbi öise linna jala koju. Nüüd mõtlen, et oleks võind turbo pealt survetoru lahti võtta oleks ju miskit selgust saand? Aga hirm hea mootor hõredaks lasta ei lase juleta enam käivitada proovidagi. Kaua mootor kannatab sellist tirtsutamist kui tõesti õlitust pole?, no aga mis selle pumbaga siis nii lambist juhtuda sai?
Lõpuks vedasin paela otsas westlandi, seal anti "raisale" paar korda kõvasti tuuri ja õlirõhk tagasi oligi:)
Jõudis kätte servise aeg ja hakkasin oma 524TDA õlisi-filtreid vahetama, mida ca. 9-10 tuhhi järgi masin meelde tuletab ja juhtus niiet peale uue õli lisamist õli survet enam pole
Pean mainima, et õlituli kustus alati juba käivitamise ajal ja ka käivitamine oli nii soojalt kui külmalt nö. poolest pöördest.
Seekord läks aga nii:
1. kuna tööjuurde osteti vaakum õlitõmbamis aparaat, siis ei viitsind seekord põhjaalla ronida ja imesin õlivarda kaudu pläga välja.
2.siis käivitasin hetkeks mootori ca. 4-5 sek. ,et lööks pumba ja kanalid kah vanast õlist puhtaks ja imesin veelkord karteripõhja tühjaks.
3.siis tõmbasin filtrikorpuse kah puhtaks ja installisin uue filtri ja kruvisin kaane peale. vahetasin ka küttefiltri.
4.valasin ühe 4l. castrol gtd sisse ja vaatasin, et ülemise normini õli sees, panen hetkeks käima lööb trassid-filtri täis ja siis hakkan juurde timmima kuni normis( peaks 6l. minema).
5. käivitan-plärtsti-töötab...... tohohh õlikann aga mutkui särab, ootan 5-10-15 sek. ei kustu- ruttu seisma.
6. õlivarras normis, kuskilt ei leki! Kisun filtri kaane maha- filter jummala kuiv, valasin oma 2l. õli otse filtrisse ja kaan uuesti peale. no nüüd peab olema.
7. mootor matsti käima aga ikka ei sittagi tuli särab kui noor lenin, annan tuuri, hoian veits tuuri- muutusteta. lasin veel tühikäigul 15-20 sek, käija ei miskit. rohkem ei julge riskida-***** hakkab veel saaltele liiga tegema.
8. kontrollin-vaatan-mõõdan-mõtlen mida vähegi võimalik, kõik tundub korras. ah las mõtleb järgi vahetan seni käimakasti mahla.
9.mootorisse juba õli üle normigi timmitud ja jälle käivitan.....ikka tuli särab, kas tõesti andur?
10. hiilin õlikorgi august nukka, tundub kuidagi kuivavõitu ja kisun veelkord filtri lahti, jälle lisan törtsu öli, ei miskit-tuli särab ja särab.....
Mõistus otsas ja olen 98% kindel et õlitust pole(visuaalselt vaadates), või on hirm nii suur ja kõigest andur kotib? Igatahes marsin läbi öise linna jala koju. Nüüd mõtlen, et oleks võind turbo pealt survetoru lahti võtta oleks ju miskit selgust saand? Aga hirm hea mootor hõredaks lasta ei lase juleta enam käivitada proovidagi. Kaua mootor kannatab sellist tirtsutamist kui tõesti õlitust pole?, no aga mis selle pumbaga siis nii lambist juhtuda sai?
Lõpuks vedasin paela otsas westlandi, seal anti "raisale" paar korda kõvasti tuuri ja õlirõhk tagasi oligi:)
E21 320; E30 320; E28 524TD; E34 524TDA; E34 525 TDS T
Tehnosüsteemide ehitus ja pinnasetööd, ekskavaatorid, kallurveod http://www.multiprofiil.ee/
Tehnosüsteemide ehitus ja pinnasetööd, ekskavaatorid, kallurveod http://www.multiprofiil.ee/