e39 525d turbo ülerõhk?
e39 525d turbo ülerõhk?
Nii, jätkuks siis eelmisele teemale( viewtopic.php?f=39&t=250461" onclick="window.open(this.href);return false; ) , täna sai asi kokku pandud, uus õli, õifilter, õhufilter, intercooler ning kõik torud põhjalikult puhtaks pestud eelnevalt. Enne käivitamist veendusin et uus õli ka turbost läbi läheb, ehk torust mis läheb karterisse ka õli tuleks, kustutasin kõik veakoodid ning seejärel 5min töötas asi kohapeal, 1000rpm juures, suretasin välja, kontrollisin et kuskilt midagi ei lekiks, ei lekkinud. Läksin tiirule, laba ei andnud, rahulikult proovisin, maksimaalne kiirus kuskil 80, oli koheselt tunda et uue turboga minek väiksematel pööretel kordades parem, peeneks ei lasknud.
Kontrollisin üle turbo lõtku, tundus et oli suuremaks läinud. Siit videost saab aimu: " onclick="window.open(this.href);return false;
Kas uus turbo on ka juba manala teed?
Samuti kontrollisin DIS'iga turbo rõhku, tühikäigul on okei, kuid 3500rpm juures on rõhk koguni 1bar üle, samuti pulse duty faktor liiga madal, samas niipalju kui sõitsin, selle ajaga mingit uut veakoodi sisse ei visanud, vaatasin et ka vaakum klapp turbo küljes liigub korralikult.
Küsimus siis, et kas on turbol tõesti ülerõhk, kui veakoodi pole, või tekib see alles siis kui on veel suurem ülerõhk, või valetab mõni andur, või on vaakumklapp valesti reguleeritud lihtsalt? Sellises seisus autoga sõita ei tohiks?
Videod DIS testist:
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
Kontrollisin üle turbo lõtku, tundus et oli suuremaks läinud. Siit videost saab aimu: " onclick="window.open(this.href);return false;
Kas uus turbo on ka juba manala teed?
Samuti kontrollisin DIS'iga turbo rõhku, tühikäigul on okei, kuid 3500rpm juures on rõhk koguni 1bar üle, samuti pulse duty faktor liiga madal, samas niipalju kui sõitsin, selle ajaga mingit uut veakoodi sisse ei visanud, vaatasin et ka vaakum klapp turbo küljes liigub korralikult.
Küsimus siis, et kas on turbol tõesti ülerõhk, kui veakoodi pole, või tekib see alles siis kui on veel suurem ülerõhk, või valetab mõni andur, või on vaakumklapp valesti reguleeritud lihtsalt? Sellises seisus autoga sõita ei tohiks?
Videod DIS testist:
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: e39 525d turbo ülerõhk?
Mis ta sul sõites näitab?
Re: e39 525d turbo ülerõhk?
Seda DIS-i testi pole ise kasutanud turbo kontrollimiseks, lihtsam oleks vaadata proovisõidul küsitud ja reaalset rõhku "live data" alt. Ülerõhu korra peaks igal juhul veakood tulema.
Re: e39 525d turbo ülerõhk?
Proovisõitu vähe keeruline teha, kuna pistik asub kapoti all, ehk siis kapott peab lahti olema. Asendasin DIS'i nüüd Rheingold ISTA'd-ga, kuid seal üldse selline test vist puudub. Ning miskipärast error koodi salvestunud pole ülerõhust, küll aga DISi testi põhjal tunduvad näidud päris mööda olevat.
Re: e39 525d turbo ülerõhk?
Kapott ei pea lahti olema, võta pistikupesa kere küljest lahti.
Re: e39 525d turbo ülerõhk?
ja aga kuidagi on vaja kaabel salongi ikka vedada ju, kardan et lõhub kaabli ära/ei lähe kapott kinni siiski kui usb kaabel vahel
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: e39 525d turbo ülerõhk?
Paned ilusti kapoti tihendi nurgas ja uksevahel sisse ning ei juhtu selle juhtmega midagi.
Mitmeid kordi oma e38saga nii sõidus käinud
Mitmeid kordi oma e38saga nii sõidus käinud
Re: e39 525d turbo ülerõhk?
nii, läks aega, aga kuskil 1000km umbes on läbitud, ning tundub et asi töötab, sai jälgitud siis ka sõidu ajal neid rõhke, ning enamvähem on sama mis arvuti nõuab, kuid kuskil 100-200mbar on siiski üle tavaliselt, edasi läheb ilusti muidu, vaatasin nüüd üle ja mingil ajahetkel oli sellise errori sisse jätnud:
Kustutasin ära ja nüüd enam pole jälle olnud, kas tuleks viga kuskilt mujalt otsida või on asi siiski pigem turbo vardas?
Kustutasin ära ja nüüd enam pole jälle olnud, kas tuleks viga kuskilt mujalt otsida või on asi siiski pigem turbo vardas?
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1699
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: e39 525d turbo ülerõhk?
Kas auto sõidab originaalsoftiga?
Re: e39 525d turbo ülerõhk?
enda teada küll, vähemalt ise pole chippinud, on mingi moodus ka selle tuvastamiseks?Silver88 kirjutas:Kas auto sõidab originaalsoftiga?
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1699
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: e39 525d turbo ülerõhk?
Kui nüüd sellest diagnostikapildist aru saan siis ca 56mm3 kütusega on turborõhk 2480mbari mis küll tehaserõhk pole. Originaal andur loebki sinnamaani ja kui softis on single turbo limiter nt 2500mbar ( mida andur ei loe) siis turbo puhubki niipalju kui suudab. Proovi alustuseks igaks petteks originaalsoft peale lasta. Ise saaksin selkega aidata alles paari nädala pärast.
Re: e39 525d turbo ülerõhk?
Huvitav, tavalise KDCAN kaabliga ei aja seda asja ära? See millega INPA, DIS'i jne ligi saab. Kui softis asi siis on mingi jama soft et errorisse viskab? Mingite teiste näitajate järgi eisaaks kindlaks teha et kas on muudetud seda? Vardas kindlasti asi pole? Muidu absoluutselt ta ei tossa pm, musta vähemalt mitte, isegi järsul kiirenudsel mitte, pigem valget, see ilmselt tuulutusest. Aga peale seda kui veateated ära kustutasin, olen samuti piitsa andnud et näha kas tulevad tagasi, siiani pole tulnud, et tegemist ei ole siis ilmselt pideva veaga. Kahtlane
Viimati muutis wwatu, 31.05.2016 15:29 56, muudetud 1 kord kokku.
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1699
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: e39 525d turbo ülerõhk?
Winkfp saaks.