Konditsioneeri lülitamisel mootor jamab

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Aumees
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 08.05.2006 16:58 55
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Konditsioneeri lülitamisel mootor jamab

Postitus Postitas Aumees »

Niisiis kui lülitan kondi sisse on tühikäigul kohe tunda, et mootor hakkab vibreerima.
Sõitmisel hakkab ka nagu tõmblema.
Kondi väljalülitamisel töötab nagu kõik OK.
Millest ja kus saaks abi?
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Re: Konditsioneeri lülitamisel mootor jamab

Postitus Postitas aise »

Aumees kirjutas:Niisiis kui lülitan kondi sisse on tühikäigul kohe tunda, et mootor hakkab vibreerima.
Sõitmisel hakkab ka nagu tõmblema.
Kondi väljalülitamisel töötab nagu kõik OK.
Millest ja kus saaks abi?
kompressoril on midagi viga, hakkab kinni kiiluma vms (vajab täitmist äkki). see poobki mootori kinni.
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

Ei hakka uut teemat tegema aga kas see on normaalne, et kui vajutan siseõhu nupule siis hakkab ka külma õhku tulema kuigi kont on välja lülitatud? Kui ei siis kust viga otsida?
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8278
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Jep, kui Sa veel ei ole tähele pannud, siis siseõhu nuppu ilma kliimata E34-del ei olegi. Siseõhule lülitades tuleb alati konditsioneer taha selleks, et õhku kuivatada.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Aumees
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 08.05.2006 16:58 55
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Konditsioneeri lülitamisel mootor jamab

Postitus Postitas Aumees »

aise kirjutas:
Aumees kirjutas:Niisiis kui lülitan kondi sisse on tühikäigul kohe tunda, et mootor hakkab vibreerima.
Sõitmisel hakkab ka nagu tõmblema.
Kondi väljalülitamisel töötab nagu kõik OK.
Millest ja kus saaks abi?
kompressoril on midagi viga, hakkab kinni kiiluma vms (vajab täitmist äkki). see poobki mootori kinni.
Kuskohas oleks sellisele hädale kõige mõistlikum abi otsida?
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

www.bmw.ee ehk UM ma arvan
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

priitv8 kirjutas:Siseõhule lülitades tuleb alati konditsioneer taha selleks, et õhku kuivatada.
talvel siis kui tahan sooja sise õhku on ikka kont ka ametis külmutamise/kuivatamisega :?
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8278
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Nu kirjutas:talvel siis kui tahan sooja sise õhku on ikka kont ka ametis külmutamise/kuivatamisega :?
Jep. Õhku tempereertakse ju nupust. Ja kui ikka oled valinud salongi 22*C siis kliimaseade hoolitsebki selle eest, et see õhk oleks 22 kraadi. Sõltumata sellest, kas A/C on sees või väljas.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

kliimaautomaatik jah hoolitseb selle eest aga mu küsimus polnud ju üldse selle kohta.

On süda talv, väljas -20. Autos on soojendus keeratud põhja ja kont ei ole sees. Mingit regullimist ei toimu. Puhub täiega kuuma. Kui nüüd panen siseõhu peale, siis hakkab kont tööle, et õhku kuivatada nagu ütled? Ühtlasi kont ka jahutab ju :?
Ma ei mõista miks see süsteem nii on tehtud, suvelgi ebaloomulik, ammugi talvel...
Aimar
Huviline
Postitusi: 1110
Liitunud: 04.08.2003 15:20 01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Aimar »

No ja saadki kuiva sooja õhku ;)Talvel vahel hea kui aken udune.
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

Tegelt võiks ka selle talve näite täitsa kõrvale jätta. Küsin hoopis nii, et miks seda õhku on vaja kuivatada. Suvel sooja ja kuiva ilmaga sõites täitsa ebavajalik ju. Välisõhuga ei tehta ju midagi. Pannes siseringluse peale on vaja järsku kuivatada?
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8278
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Siseõhu peal lähevad muidu aknad uduseks ju.
Ja etteantud tempi reguleerivad BMW puhul kõik kütteseadmed, mitte ainult -automaatika. Kliimaautomaatika regullib automaatselt lisaks temperatuurile veel ainult õhuvoolu ja -jaotust.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Vasta