tagumised rehvid kuluvad seest
tagumised rehvid kuluvad seest
masin siis e61 2004 a, rehvid kuluvad suht kiiresti just seest poolt, sai silla stendis käidud ja kui vaadata andmeid siis kalded on paigas, kuigi kui ise vaatad silmaga tagant siis oleksid rattad lääpas, küsimus ongi kas nad peavadki lääpas olema, tehase andmete järgi natuke üle 2 kraadi, ja teiseks on eelmise omaniku poolt pandud ka flantsid, kas need mõjutavad rehvi söömist ja kas tuleks arvestada kalde paika panemisel flantse?
velgedeks taga 18 x 8.5 ja rehvid 245/45
velgedeks taga 18 x 8.5 ja rehvid 245/45
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: tagumised rehvid kuluvad seest
Jah, loomulikult. Flants ei tee autot tehase andmetest paremaks vaid vääristab seda. See on 100% ilu vidin.
Sillale on vaja teha vastav seadistus, mida reeglina ükski sillareguleerimist pakkuv üksus ei paku.
Kui leiad "teravad pliiatsid", kes algoritmi lahti närivad siis saad parendatud andmetega tulemuse.
Muul juhul paned uued rehvid ja naudid seda flatsidega ilu edasi. Ilu nõuab ohvreid - elementaarne ja ei mingit nuttu ega hala.
Sillale on vaja teha vastav seadistus, mida reeglina ükski sillareguleerimist pakkuv üksus ei paku.
Kui leiad "teravad pliiatsid", kes algoritmi lahti närivad siis saad parendatud andmetega tulemuse.
Muul juhul paned uued rehvid ja naudid seda flatsidega ilu edasi. Ilu nõuab ohvreid - elementaarne ja ei mingit nuttu ega hala.

muda kirjutas:...kas tuleks arvestada kalde paika panemisel flantse?
velgedeks taga 18 x 8.5 ja rehvid 245/45
Re: tagumised rehvid kuluvad seest
fakt on, et flantsid ega rataste külgkalle ~2 kraadi ei pane rehve kuluma
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: tagumised rehvid kuluvad seest
18" ja 245 standard seade juures närivad flantsid oma osa.
Mida rohkem " ja laiust seda rohkem vääristab ja närib. Füüsika ja faktid.
Mida rohkem " ja laiust seda rohkem vääristab ja närib. Füüsika ja faktid.
- testivoitja
- Huviline
- Postitusi: 2073
- Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
- Peamine sõiduk: BMW X5 E53
- Asukoht: Helsinki
Re: tagumised rehvid kuluvad seest
Küsiks, et kui kiiresti on kiiresti? Nt oma autost, 19x10 tagumine velg ja 275/30 rehv. Täiesti ok, et suvehooajal kulub tagumine jooks ära, just siis sisemise ääre suurema kulumise pärast.
- VerineVelg
- Huviline
- Postitusi: 208
- Liitunud: 04.09.2013 18:36 29
- Peamine sõiduk: BmW
Re: tagumised rehvid kuluvad seest
Ma vahetasin tagumisete õõtsade välimised puksid ja viga kadus.
Bayerische Motoren Werke.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: tagumised rehvid kuluvad seest
sõidan 3-4a 40mm flantsi ja 225 laia rehviga, ja 3 midagi kraadi külgkallet, 0 probleemi.
mingi paari kraadine kalle ja flants küll rehvi ei kuluta, kokku ja lahkujooksu on see mis kulutab ja kõva ketsitamine.
mingi paari kraadine kalle ja flants küll rehvi ei kuluta, kokku ja lahkujooksu on see mis kulutab ja kõva ketsitamine.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: tagumised rehvid kuluvad seest
Füüsikat ära ei peta. Füüsika teeb teiega trikke ja illusioone. 
PS: flantsid närivad ka neid pukse ja 18" seljas täie isuga... kõik asjaolud kokku on topelt-muserdus aga kuna ilu nõuab ohvreid siis standardnähtus: rohkem remonti + uued rehvid.

PS: flantsid närivad ka neid pukse ja 18" seljas täie isuga... kõik asjaolud kokku on topelt-muserdus aga kuna ilu nõuab ohvreid siis standardnähtus: rohkem remonti + uued rehvid.
VerineVelg kirjutas:Ma vahetasin tagumisete õõtsade välimised puksid ja viga kadus.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: tagumised rehvid kuluvad seest
Räägiti,et hakkab ka rattalaagritele see flantsi värk, 30mm ja 8a, pole kordagi tagarattalaagrit vahetanud, auto on olnud 13a peres, Räägi seda füüsikale. 18" velg samamoodi 225/40 peal. Ja mingit sellist kulumist,et aastaga rehvipaar läheks, ka pole. SIin ei ole midagi vaielda, eks muidugi füüsika on tore asi, aga paratamatult koolisõpetatud ei pea tihtipeale päriselus paika. Või siis mu autosid ümbritseb võlujõud, mis ei allu füüsikale.
Aga üldiselt sinu ja minu vaidlused lõppevad sellega, et sina toetud teaduslikele/loetud faktidele, mina praktikast/päriselust tulnud faktidele ja noh reaalsuses see kuskile ei vii , sest mõlemad teavad,et neil on õigus
Aga üldiselt sinu ja minu vaidlused lõppevad sellega, et sina toetud teaduslikele/loetud faktidele, mina praktikast/päriselust tulnud faktidele ja noh reaalsuses see kuskile ei vii , sest mõlemad teavad,et neil on õigus

524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: tagumised rehvid kuluvad seest
18" juures on 225mm ja 245mm nagu näpp ja tü**. Jõutelg, jõuarvutus/tugevusarvutus on märksõnad. BMW insenerid panid "hulludele" kuni milleeniumi ajani tolerantse juurde, et ilupiiderid oma seiklustega ära mahuksid ning asjad kohe laiali ei lendaks. Tugevusarvutused on vanal BMW raual kohati duubeldatud. E60 juures oli vaja aga kaalu-tandem maha visata ning sakslaste "kummardus" ilu-piiderite suunas kahandati pea nullini. 1990 aastal ja 2000 aastal joonestuspaberil olevad struktuurid on kardinaalselt erinevad. See on reaalsus, mida on vaja näkku lasta.
Re: tagumised rehvid kuluvad seest
Minumeelest te unustate ühe tähtsa asja ära. Konkreetse velje ET ja tehase nõutud ET. Ega siis ainult flants ja selle paksus mõjuta, vaid ikka kokku saadud tulemus.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: tagumised rehvid kuluvad seest
Sul on täiesti õigus aga meelega ei soovinud asja keerulisemaks muuta, sest ilu-flantsitaja peamine eesmärk on tabada tiiva profiili äärt ehk asi ei ole mitte selles, et õige ET-ga velge pole saada vaid selles, et tehase õige ET-ga veljed venitatakse telge pidi välja. Kui seda teemat peenestama veel hakata siis ka mitte iga "vale" ET-ga velge ei ole selle kvaliteedi (materjali) tõttu tark flantsiga parandada. Odavad veljed + flants on kokkuvõttes mitte väiksem hunnik õnnetust.