1. leht 1-st

varurattata 5. - kuidas lahendate rehviprobleemid teel?

Postitatud: 05.09.2016 12:27 58
Postitas AndresX
Järgmiseks autoks võib saada E61 või F11. Varuratta puudumine F11-l paneb kukalt kratsima. Viimase 10a jooksul olen 2x pidanud varuratta alla panema. Kord lõikas teel vedelenud plekitükk tagarehvi küljelt katki ja teine kord väsis ventiil (seda oleks pidanud ennetama :oops:). Kuidas olukorra lahendate?

- Rehvivaht ja kompressor ... vist ei aita kui rehvi küljel 10-20mm lõige on? Väiksem torkeauk - selle lokaliseerimine maanteeservas ja tiheda liikluse korral võib ka keeruline olla. Tühjal parkimisplatsil saaks ratta välja keerata, fairivett segada ja peale määrida. Aga maanteeservas? Vaht sisse, meeter sõita, korrata? Mitu purki rehvivahtu kaasa ja kirikule kroonlühter, et pauguga ei laguneks?

- Kitsas varuratas + tungraud jne - google ei leidnud, et keegi oleks suutnud või vähemalt püüdnudki selle "vaiba alla" ära peita F10-F11 pagassis. Tundub, et ainuke variant on see nähtavale jätta ja koormarihmaga kinnitada.

Re: varurattata 5. - kuidas lahendate rehviprobleemid teel?

Postitatud: 05.09.2016 12:32 00
Postitas porku
Kasko peale, tasuta maantee abi ja küll ära lapivad või auto peale tõmbavad :lol:

Re: varurattata 5. - kuidas lahendate rehviprobleemid teel?

Postitatud: 05.09.2016 12:38 47
Postitas AndresX
Alati ei ole aega nii laialt käes, et max 1h maanteeservas abi oodata. Pluss lappimine. Lennukid-laevad ei oota, iga kord 1,5-2h varuaega planeerida on valus.

Re: varurattata 5. - kuidas lahendate rehviprobleemid teel?

Postitatud: 05.09.2016 12:56 07
Postitas ttsys
Pseudo probleem igast otsast. Muul juhul käib selle teema kohta argument, kus vastus seisneb selles, et ei ole vaja üle oma jõu elada ;) või siis tahta "üle oma varju hüpata". Pealegi BMW on tehasest varustatud run flat-ga, mis toob tagasi algusesse ehk tegemist pseudo probleemiga.
Pilt

Kui kuskil tundras laeva ja lennukit pead püüdma siis viskad 500€ ette ja laod luugi põhja vastava komplekti. Kõik on olemas. Suvale pilt/link.
Pilt
https://www.ecstuning.com/b-genuine-eur ... 59862~geb/

Re: varurattata 5. - kuidas lahendate rehviprobleemid teel?

Postitatud: 05.09.2016 15:41 12
Postitas AndresX
Minu teada vahetatakse RFT üldiselt tavarehvi vastu välja. Kas sul on isiklik positiivne kogemus RFT-ga bmw-ga? Mõne muu margiga? Ausalt öeldes lootsin saada vastuseks F11 kasutajate vaatenurka. Või siis rehvivahu ja kompressori osas näpunäiteid (pole kunagi kasutanud.) Küsimus ei olnud kindlasti selles, kas F11-le on spare tire kit olemas. Selle vastuse saab googlilt sekunditega. Ja vaevalt, et F11 kasutajale 500€ ületamatu probleem on.

Kasutan universaalkeret sihipäraselt, tagaistme seljatugi käib regulaarselt maha. Statsionaarselt kaasas veetuna oleks see kit pidevalt pagassis jalus. Valdavalt garaažis hoiustades on jälle karta, et laevale minnes unustan selle peale visata.

Kõige parem oleks see kit kuidagi "vaiba alla" ära mahutada ja kogu teema unustada. Loodan, et keegi on katsetanud või vähemalt vaadanud F10/F11 pakiruumi "kaane alust" selle pilguga et kas on mingit lootust see kit sinna ära paigutada...

Re: varurattata 5. - kuidas lahendate rehviprobleemid teel?

Postitatud: 05.09.2016 15:50 12
Postitas ttsys
Mitte run flat võetakse seetõttu, et sama raha eest saab paremate sooritusnäitudega rehvi. Kõik. BMW külge ei ole vaja ka igasugust jama riputada. :mrgreen:
Mitte keegi ei hakka poest ostetud BMW-l rehve vahetama. :D
Aastaid sõidan ka ise run flat rehvidega ja ütlen veekokrd, et see on pseudo probleem.

Re: varurattata 5. - kuidas lahendate rehviprobleemid teel?

Postitatud: 05.09.2016 16:16 54
Postitas AndresX
ttsys kirjutas:...Aastaid sõidan ka ise run flat rehvidega ...
Millise auto all?

Re: varurattata 5. - kuidas lahendate rehviprobleemid teel?

Postitatud: 05.09.2016 16:19 21
Postitas ttsys
BMW-d, erinevad.

Re: varurattata 5. - kuidas lahendate rehviprobleemid teel?

Postitatud: 06.09.2016 17:22 38
Postitas StPo
Kui tahad viisakalt,siis peale kasko rohkem variante polegi.
Sest nii f10 ja f07 ei olnud võimalik varuratta komplekti kuhugi mahutada.

Re: varurattata 5. - kuidas lahendate rehviprobleemid teel?

Postitatud: 06.09.2016 23:33 49
Postitas iffiff
pikemale sõidule(välismaale) minnes tasub ikkagi varuratas kaasa võtta. ei aita ka runflat kui kusagil soome keskel ja töövälisel ajal rõhk otsa saab - õige kiirusega vajalikule kaugusele ikka sõita ei saa.
parem kasutada see mõnikümmend liitrit kaubaruumi ja 15 mintsa tee ääres ratast vahetada kui oodata maanteeabi/otsida töökoda kusagil väga ebasobival ajal ja kohas.
eestis sõites võib runflatiga kärutada küll või siis kasvõi tavarehvidega ja ilma mingi varuratta ja paranduskomplektita. vahemaad pole pikad.

Re: varurattata 5. - kuidas lahendate rehviprobleemid teel?

Postitatud: 05.01.2018 10:25 53
Postitas AndresX
Teema arenduseks - esindus müüs garantiiga auto, näitas ette kivitäkked stangel ja kompressori-vahu-veljevõtme asukoha. Ma olin küll eelnevalt korduvalt RF vs nonRF teemal neilt küsinud aga autot vastu võttes ei olnud meeles rehve teemaks võtta või märgistust otsida. Ka müüja libises sellest sujuvalt üle. (Kuigi - kumba tüüpi rehvid bmw all on - võiks ju kliendile olulisem info olla kui nt kivitäkked plastikul?) Nii selgus alles pool aastat hiljem, talvekaid alla pannes, et tavalised rehvid olid all :oops:. Talvekate tellimine jäi hilja peale, 3 küsitud naastu hulgast olid paari päevaga saadaval vaid Michelini tavalised. RF-naastu valik veel nigelam. Lamelle ei lubata panna, sõidustiil pidi liiga hoogne olema :roll:. Praeguseks olen siis üle 10 k km maha sõitnud mitte-runflattidega ja varurattata, lootes rehvivahule, parandusnööridele ja BMW Mobile Care abile. Võrdlusmoment runflatiga seni puudub. Varuratta kit on plaanis hankida kui tasuta maanteeabi lõpeb.

Re: varurattata 5. - kuidas lahendate rehviprobleemid teel?

Postitatud: 08.01.2018 17:26 14
Postitas Ilves
Ise seisin sama pusle otsas septembris F10 peale minnes. RF on teoorias tore, aga praktikas väga rehvivalikut piirav faktor, sõiduelamustest rääkimata. RF rehvid lisavad juhitavusse teatavat "sportlikkust", mis osadele võib meeldida, aga mulle käib närvidele. Seepärast lähevad ka suverehvid nüüd non-RFid alla.

Non-RF talverehvidega panin pagassi kompressori, rasvanööride-naasklite ja ventiilisisude komplekti ning halvimal juhul veab kaskoga autoabi ära.

Kui kuhugi välismaale pikemale automatkale minna siis tuleb varuratta komplekt soetada.Eesti piires võib ka ilma rahulikult liigelda.

Üldiselt on see bmw puhul suht idiootne käik, mitte jätta isegi tabletimõõdus ratta jaoks ruumi. Pigem on tegu järjekordse kasumimarginaali optimeerimise ülesandega kui kliendi vajaduste arvestamisega.

Re: varurattata 5. - kuidas lahendate rehviprobleemid teel?

Postitatud: 09.01.2018 17:58 24
Postitas Rist0
rft rehviga eesti teedel sõita on auto ja enda neerude lõhkumine,mind on nad küll korra kunagi maanteel päästnud kui rehv pauguga puruks kõrvalt läks,aga üldine kogemus oli kohutav,otsib rööpas teed,taob ja on ebamugav!

Re: varurattata 5. - kuidas lahendate rehviprobleemid teel?

Postitatud: 09.01.2018 18:30 56
Postitas ttsys
Nii ongi. Ka premium RFT on 4 aasta rehvid, max 5 aastat. Vuflitest rääkimata. Pärast neljandat aastat ongi "tee otsimine" ja "hobuvanker".

Re: varurattata 5. - kuidas lahendate rehviprobleemid teel?

Postitatud: 09.01.2018 21:03 56
Postitas Ilves
Kindlasti ei lõhu kvaliteettootja RFT rehv vedrustust ega neere. Pigem on selline tunne nagu oleks sportvedrustust veel 30% jäigemaks keeranud. Neile võib isegi meeldida kes tahavad teravat kontakti teega.
rustisan kirjutas:rft rehviga eesti teedel sõita on auto ja enda neerude lõhkumine,mind on nad küll korra kunagi maanteel päästnud kui rehv pauguga puruks kõrvalt läks,aga üldine kogemus oli kohutav,otsib rööpas teed,taob ja on ebamugav!

Re: varurattata 5. - kuidas lahendate rehviprobleemid teel?

Postitatud: 09.01.2018 22:26 09
Postitas Rist0
No ei tea,minu autol kui ta saksast tuli olid rft kunagi all,tehase sportvedruga,ja **** rõve oli ausalt,suisa vastik oli,sai pandud tavarehvid samade mõõtudega ja auto muutus ikka inimlikult sõidetavaks,jah vb saksas või kuskil kus on auto teed ka olemas on savi,kui need sul all on,aga meie banaanivabariigis kus sa mööda kuumaastikku liigud,on need ikka täiesti kohutavad asjad,sai ka f16 x6 all neid tuntud ja no mai tea :roll:

Re: varurattata 5. - kuidas lahendate rehviprobleemid teel?

Postitatud: 10.01.2018 15:02 00
Postitas Ilves
Huvitav, mulle just üks väga pika bmw kogemusega tegelane rääkis, et suurematel masinatel pole RFT erilist vahet nt X5/X6 puhul. Eriti kui on suhteliselt suur velg ja niigi rehvikülg üsna madal on.

Re: varurattata 5. - kuidas lahendate rehviprobleemid teel?

Postitatud: 10.01.2018 15:18 19
Postitas ttsys
RFT, mis on premium ehk uue BMW all on väga hea rehv ja maksab oluliselt rohkem kui ükskõik milline tavaline rehv, sest RFT kõrgete sooritusomaduste saavutamiseks on vaja palju keerukamat rehvitehnoloogiat. Rehvide omadused on säilitatud 4-5 aastaks ja justnimelt RFT-ga lööb see selgelt välja, kui need on vanad ehk dot üle 4-5 aasta vana.
Pigem tõrge või probleem seisneb selles, et pärast 5-ndat BMW sünnipäeva loobub temast maksujõuline omanik ning asendub pehmelt öeldes optimeerijaga, kelle jaoks ei ole need autod loodud. BMW-le on disainitud teatud RFT, kuid vaid vähesed suudavad seda jätkuvalt omale lubada. See on fakt.

Re: varurattata 5. - kuidas lahendate rehviprobleemid teel?

Postitatud: 10.01.2018 20:25 00
Postitas Rist0
vb see x6 siis lihtsalt nii kohutava vedrustusega :D panin lihtsalt selle raputamise nende rehvide süüks :D