1. leht 1-st

Natuke abi veakoodidega ☺

Postitatud: 01.11.2017 21:01 46
Postitas rix e46
Äkki keegi targem seletab lahti piltidel olevad veakoodid??
https://www.upload.ee/files/7618675/BMW ... .docx.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Natuke abi veakoodidega ☺

Postitatud: 04.11.2017 14:52 00
Postitas Volum
Kustuta ära ja vaata mis alles jääb. Seda nimekirja on mõttetu lahti seletama hakata, kui nad just kõik aktiivsed ole.

Re: Natuke abi veakoodidega ☺

Postitatud: 04.11.2017 17:47 32
Postitas ttsys
Siiski. Kui just laksu järgse auto remondist tingitud lahti võetud ühendustest tingitud vigadega ei ole tegemist siis minu soovitus on alati enne pimedat kustutamist järgi vaadata iga vea tekke hetk ning iseloom, ühtlasi ka veakoodi laiend.
PS: Pimeda rapsimisega vigu kustutades on hullemal juhul ka diagnostikaseadmed maha põletatud.

Re: Natuke abi veakoodidega ☺

Postitatud: 04.11.2017 19:24 21
Postitas ooDDoo
Mingeid linnalegende diagnostikadeadmete p. Keeramisest või moodulite riknemisest ei tasu e39 puhul kuulda võtta. Uutematega juba tuleks.
Tavadiagnostikaseadmega suudad vast ainult naviseadet kahjustada.
Kustuta need koodid ja loe paari päeva pärast uuesti.

Re: Natuke abi veakoodidega ☺

Postitatud: 04.11.2017 19:53 12
Postitas ttsys
Saab ka E39-ga diagnostikaseadme maha põletada ja seda on juhtunud ka parimatel tegijatel. Airbag vead on 1 suurim "tuline punkt", millega multiplekseriga seadmele väga lihtne kahjustusi põhjustada. Põlevad maha Bosch KTS, Autocom ja ka ICOM. Selge see, et mingi lihtne kaabel, mis üle paari kanaliga komparaatori töötab ei ole see häving nii lihtne tulema ja hullemal juhul ka häving marginaalne. See võib olla selgitus, miks perifeerias on uudised "linnalegend". ;)

Re: Natuke abi veakoodidega ☺

Postitatud: 05.11.2017 08:44 53
Postitas Volum
Hiina asjad tasukski maha põletada. Originaal seaded maha ei põle.

Re: Natuke abi veakoodidega ☺

Postitatud: 05.11.2017 09:02 02
Postitas ooDDoo
Olen aastate jooksul e39 sate peal igasugu varianti hiina asjadega igasuguseid asju teinud. Alates lihtsamatest veakoodidest kuni mootoriajude ümberkirjutamiseni. Ja pole siiamaani juhtunud midagi ühegi autoga ega diagnostikaseadmega... Ainsad jamad mis kunagi e39 on olnud . On seotud kas läpaka või auto aku lõppemise tõttu. Huvitav miks multiplekser seadmed e39 puhul maha peaks põlema . K liin ju ainult pin 7 all mb ja opeli puhul on see arusaadav kuna seal erinevad moodulid erinevate pin-ide all

Re: Natuke abi veakoodidega ☺

Postitatud: 05.11.2017 12:43 53
Postitas ttsys
Airbag sütikus "short to positive". Sellega on arvukalt diagnostikaseadmeid maha põletatud ja ei ole kaitset ka kõige uuemal originaalsel ICOM-il.
Igati tore, et teil on seni õnne olnud ja nii ongi, et paljud diagnostikaga tegelevad inimesed ei satu sellise veaga "lotovõidu" otsa. Viimati olevate juhtumite loetelus on üks vana Mini Cooper, millega nr1 töökojas Bosch KTS laibastus. Remontijad olid järjekindlad ja viisid auto treilal nr2 töökotta ja seekord esindusse. Vaatamata teavitusele nr1 töökoja juhtumist seda infot nr2 töökoja usaldatud professionaalide tandem ignoreeris ning maha põletati uus ICOM2. Nr1 ja nr2 töökojad tegid sellest esmakordsest juhtumist järeldused. Kui kauaks on juba iseasi.
PS: Leidub häid Hiina töövahendeid, mis on töökindlamad, kui originaal ICOM, MB Star-st rääkimata.

Re: Natuke abi veakoodidega ☺

Postitatud: 05.11.2017 12:59 11
Postitas ooDDoo
Sinu käest ostnud igasugu hiina sitta ja proovinud igasugu asju nendega teha. Siiamaani pole midagi suutnud isegi parima tahtmise juures midagi läbi kärsatada. Kts- i pole õnneks omanud ja bmw peal pole seda vaja ka. Ainuke asi mis ära suri oli rs232 ediabas kaabel. Aga see jäi lampi vait pärast 2 a kasutust. K liini jaoks bemmil kasutan ainult rs232 kaablit Ads toega. Sellega saab rahulikult isegi facelift e53 mootoriaju üle kirjutada.

Re: Natuke abi veakoodidega ☺

Postitatud: 05.11.2017 14:16 56
Postitas ttsys
No nüüd tuli avaldus. Võta või nagu komplimenti. :)
Need mainitud FTDI-de ees on 2-4 kanaliga komparaatorid. Seal ei ole multiplekserit fataalse kahjustuse osas. Samas kaablitel, mis K-L liinide võtmed transistoridel saavad "short to positive" kontrollerilt kohese hävingu analoogselt multiplekseriga (VCDS näiteks).